Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22864
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door dako » di jun 28, 2022 9:51 pm

Ja, ik ben er ook wel klaar mee, met die ballentent. Had dan wel geluk met de parkeerplaats, maar binnen is het met één plee waarbij iedereen in die bottleneck gaat staan paffen echt al tien jaar een drama. Geluid was ook een fucking echoput.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6747
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Johan » di jun 28, 2022 9:55 pm

En dan stonden jullie nog rechts. Als je links staat in die bak dan moet je voor iedere keer wc langs de hele meute..en dan nog is een beetje zeep te veel gevraagd.

iron_dennis
Berichten: 471
Lid geworden op: wo nov 11, 2009 2:14 am

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door iron_dennis » wo jun 29, 2022 7:24 am

dako schreef: di jun 28, 2022 9:51 pm Ja, ik ben er ook wel klaar mee, met die ballentent. Had dan wel geluk met de parkeerplaats, maar binnen is het met één plee waarbij iedereen in die bottleneck gaat staan paffen echt al tien jaar een drama. Geluid was ook een fucking echoput.
M.i. was het ook drukker dan de vorige keren dat Maiden in het Gelredome stond maar had misschien ook te maken met het feit dat ik deze keer zitplaatsen had
(wat ook direct de laatste keer is geweest, wat een dooi volk zit er dan om je heen zeg) en waardoor ik er een andere kijk op had. Wellicht is het mogelijk om de volgende keer weer eens uit te wijken naar een TT circuit in Assen. Onbegrijpelijk dat ze daar na de show in 2008 nooit meer iets dergelijks georganiseerd hebben.
Dominion of Darkness.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22864
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door dako » wo jun 29, 2022 7:41 am

Assen was goud toen ja!

Ik snap ook niet dat het allemaal zo fucked was in het Gelredome. Dat het geluid in zo'n voetbaltent niet perfect is is logisch natuurlijk, maar de logistiek is toch juist berekend op de snelle aan- en afvoer van een man of veertigduizend?
Waarom staat er dan een enorme rij voor de ingang, is de parkeerplaats 20 minuten lopen en staan ze op een andere parkeerplaats (die van Johan) een uur te wachten? Waarom is er maar 1 plek om te pissen? Moeten al die voetbalfans dan ook het complete stadion doorwandelen als ze in de verre hoek zitten?
Het zal best iets drukker zijn dan met een voetbalwedstrijd (maar tegenover mensen op het veld staat dan weer het feit dat een deel van de tribune leeg is) en misschien komen er wat meer mensen met de auto ipv lokale Vitesse-fans die komen fietsen, maar het lijkt allemaal beter te kunnen.

En inderdaad, houd die fucking biertaps dan na afloop een uur langer open, dan kun je nog wat liters aan overpriced Bud verkopen en zo de drukte spreiden.

Ach, genoeg gezeken. Het was een prima avond verder. De eerste filmpjes staan op Youtube, dus we hebben weer wat te kijken.

sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Spawn999
Opperetterbak
Berichten: 11052
Lid geworden op: wo sep 11, 2019 8:46 am

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Spawn999 » wo jun 29, 2022 9:43 am

Ben er een keer geweest toen met Roger Waters The Wall, het was een beetje massaal maar weinig problemen toen. (maar dat was 10 jaar terug geloof ik.)
Living Colour Is My Favorite Black Metal Band

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22864
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door dako » wo jun 29, 2022 9:48 am

Spawn999 schreef: wo jun 29, 2022 9:43 ameen beetje massaal maar weinig problemen
Dit vond ik ook altijd, maar nu leek het er echt op dat ze vijfduizend man extra op het veld hadden toegelaten.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6747
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Johan » wo jun 29, 2022 10:15 am

Spawn999 schreef: wo jun 29, 2022 9:43 am Ben er een keer geweest toen met Roger Waters The Wall, het was een beetje massaal maar weinig problemen toen. (maar dat was 10 jaar terug geloof ik.)
Daar was ik toen ook. Toen was het gezellig druk, maar veel beter te doen.
dako schreef: wo jun 29, 2022 9:48 am
Spawn999 schreef: wo jun 29, 2022 9:43 ameen beetje massaal maar weinig problemen
Dit vond ik ook altijd, maar nu leek het er echt op dat ze vijfduizend man extra op het veld hadden toegelaten.
Dit ja!

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door valkyrian » zo jul 03, 2022 10:33 pm

Rapalje in het lokale park tussen de dansende omaatjes en cagedancing kinderen. Het was een apparte ervaring. Maar wel erg leuk

Gebruikersavatar
Spawn999
Opperetterbak
Berichten: 11052
Lid geworden op: wo sep 11, 2019 8:46 am

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Spawn999 » zo jul 03, 2022 10:35 pm

Groenhovense park met de kraaien?

Was hier hoorbaar.
Living Colour Is My Favorite Black Metal Band

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door valkyrian » zo jul 03, 2022 10:44 pm

Houtman plantsoen. Geen kraaien, enkel duiven.

Lijkt me sterk dat het daar hoorbaar was,

Gebruikersavatar
Spawn999
Opperetterbak
Berichten: 11052
Lid geworden op: wo sep 11, 2019 8:46 am

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Spawn999 » zo jul 03, 2022 10:47 pm

Ah festival tijd in Gouda!

Afbeelding
Living Colour Is My Favorite Black Metal Band

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door valkyrian » zo jul 03, 2022 10:48 pm

Vorige week ook al maar een blues festival geweest in de binnenstad.

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4042
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door MadTinus » do jul 07, 2022 9:12 am

Jerry Cantrell gisteravond in de Melkweg, damn, dat was te gek! Openen met Them Bones en door de set heen nog een mooie selectie andere AIC krakers: We Die Young, Man in the Box, Sea of Sorrow, Bleed the Freak, Rooster, Would?, No Excuses. Slechts 1 nummer uit het post-Layne tijdperk, te weten Lesson Learned (van Black Gives Way to Blue). Ik was erg verrast door die keuze omdat het niet persé een gedoodverfde fan-favorite is en dat dát dan het enige nummer is dat ze kiezen van de post-Layne albums vond ik persoonlijk super omdat het een van mijn favorieten is van dat album. Verder natuurlijk ook veel van zijn solowerk met de focus op het laatste album Brighten, waarvan Siren Song het hoogtepunt was (voor mij persoonlijk van de hele set). Maar ook Brighten, Had to Know, Atone, Black Hearts and Evil Done en als laatste toegift de prachtige Elton John cover Goodbye.

Jerry en band hadden er echt zin, het was super ontspannen en het spelplezier spatte er vanaf. Het was druk, maar volgens mij niet uitverkocht, waardoor ik lekker vooraan kon staan en toch niet hutje mutje op elkaar gepakt, ideaal! Echt een topavond gehad.
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6747
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Johan » vr jul 08, 2022 9:59 pm

Beetje laat, maar vorige week was ik bij Converge & Chelsea Wolfe (Bloodmoon Live) in Haarlem. Ik hoorde zowel van een vriendin die vooraan zat als in een recensie van de NRC dat ze het geluid zo slecht vonden. Een rij of 8 verder naar achter vond ik het eigenlijk helemaal niet zo verkeerd. Fenomenaal optreden waarbij het album ook live zeer sterk uit de verf kwam. Het was verder niet in de albumvolgorde gespeeld en ze speelden nog wat andere nummers die ik niet ken, maar die ook erg sterk klonken! (Oudere Converge in de Chelsea versie die ze in 2016 op Roadburn speelden misschien??). Enige minpunt wat ik hoorde was dat de zang van de lead zanger van Converge wel erg dunnetjes uit de mix kwam. Ook voorprogramma Hexvessel was erg sterk!

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5788
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Mollusk » ma jul 18, 2022 11:31 am

Gisteren met mijn zoon naar King Buffalo, The Atomic Bitchwax en Slomosa in Burgerweeshuis geweest. Avondje stoner/psychrock dus. Man, man, wat was het vet. Van TAB wist ik wel dat het live erg gaaf is, maar King Buffalo had ik nog nooit live zien spelen. Echt genieten was het. Mijn zoon heeft drie drum sticks, 4 plectrums en handtekeningen gescoord dus zijn avond kon niet meer stuk. Hij heeft de hele week geluisterd naar de bands om de liedjes een beetje te kennen. Prachtig om hem geboeid te zien kijken. Anyway, verslag volgt of op de frontpage.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Gebruikersavatar
Appelflap
Berichten: 9006
Lid geworden op: ma mei 19, 2008 1:02 am
Contacteer:

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Appelflap » ma jul 18, 2022 11:58 am

Leuk.

Ik gisteren op Ruigoord e.o.a. Caribbean jazz bandje, waren best goed.
🚫 voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk

Gebruikersavatar
Spawn999
Opperetterbak
Berichten: 11052
Lid geworden op: wo sep 11, 2019 8:46 am

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Spawn999 » ma jul 18, 2022 12:58 pm

Leuk.

Gisteren geweest bij de Jazz Connection bij het Houtmansplantsoen in Gouda. Totaal niet mijn ding, maar wel grappig om te zien die 60+ers uit hun plaat te zien gaan. Met een heuse Jan de Bouvrie lookalike!

Living Colour Is My Favorite Black Metal Band

Jan1973
Berichten: 784
Lid geworden op: zo jul 15, 2018 9:15 pm

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Jan1973 » ma jul 25, 2022 3:20 pm

Mijn broer en ik hebben geprobeerd naar Pearl Jam te gaan, gisteren, zondag.

Ik was ingeloot bij de Ten Club voor tickets dus wij hadden ons bandje al om kwart voor zes naar binnen te mogen.

Afgelast dus, dat zijn feiten waar je op jouw manier mee om moet gaan.

Ik had al een vermoeden dat bij afgelasting zelfs bij Pearl Jam realiteitsuitgedaagde fans zouden opduiken.

Wij zijn iets gaan eten alvorens onverrichterzake weer 130 kilometer terug te rijden.

Bij het restaurant zat een stel waarvan de man het maar "kanker" en "schandalig" vond dat het niet doorging en pas om 5 uur werd afgelast en vanavond wel door schijnt te gaan.

De artiest komt niet, HOE MOET JE VERDER LEVEN???

Realiteitsuitgedaagden, je vindt ze overal, blijkt maar weer.

Toen we langs de Ziggo Dome terugliepen stonden er nog steeds mensen in de rij, echt een rij van een meter of 50 nog. Terwijl boven de ingang toch duidelijk te zien was dat het niet door zou gaan.

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Bleek No. 1 » ma jul 25, 2022 3:32 pm

Balen. Nog een vervangende datum te pakken?
Hakkaa päälle pohjan poika!

Jan1973
Berichten: 784
Lid geworden op: zo jul 15, 2018 9:15 pm

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Jan1973 » wo jul 27, 2022 8:31 am

Nee, Eddie Vedder had eigenlijk twee weken rust moeten houden maar maandagavond is het optreden toch provisorisch door gegaan.

Ik had ze op Werchter deze zomer al gezien, dus ik maak me niet zo druk.

Komt vast wel weer een keer.

arjans
Berichten: 1399
Lid geworden op: zo nov 20, 2011 5:40 pm
Locatie: amsterdam

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door arjans » vr jul 29, 2022 3:07 pm

Ik was gisteren bij Judas Priest in 013.

Prima vermaakt in een volle, enthousiaste zaal.

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5788
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Mollusk » vr jul 29, 2022 11:35 pm

Ik ook! Was erg gaaf. Ik was met mijn zoon. Verslag volgt op de frontpage!
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Jan1973
Berichten: 784
Lid geworden op: zo jul 15, 2018 9:15 pm

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Jan1973 » ma aug 01, 2022 8:20 am

Ik ben zaterdag in Keulen naar The Pixies geweest.

Om een beetje vakantiegevoel te hebben was ik er vrijdagmiddag al.

Constatering 1: nog immer Maskenpflicht in het OV. Bij mij ligt dat FFP2 of heet dat ding al lang in de la, maar ik werd zaterdagavond door de controleurs de tram uitgezet. Zonder boete gelukkig.

Constatering 2: ik weet dat Keulen een iets grotere stad is dan waar ik vandaan kom en woon, maar tering hee, wat een enorme hoeveelheid zwervers, daklozen, alcoholisten, junkies, parttime en professionele prostituees, broken glass everywhere, pislucht en rioollucht op terras omdat het al een tijd niet geregend heeft. Tijdens mijn zaterdagse ochtendwandeling het hele schouwspel kunnen aanschouwen, gasten die om 7 uur 's ochtends al op blote voeten in hun onderbroek door de Polizei worden afgevoerd, dat soort dingen.

Concert van the Pixies? Band op hun leeftijd gaat geen gekke dingen meer doen, gewoon tussen 8 en 10 2 uur spelen onder de Keulse Dom. Charles Frank Black Francis is geen prater met het publiek, wat sowieso maar uit een schat ik 2-3000 mensen bestaat, maar dat hoeft ook niet.

Krijsen als een speenvarken doet hij al lang niet meer, maar al met al wel goed optreden. Alle hits die nooit hits geweest zijn gespeeld, 1 toegift, klaar.

Op naar de tram en proberen de bezopen mongolen te ontwijken.

Eind augustus nog een bezoek aan Sodom ende Gomorrah van Keulen gepland voor MONO Japan.

Gebruikersavatar
Heyoka
Krijst von Telg
Berichten: 9462
Lid geworden op: do mar 18, 2010 7:22 pm

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Heyoka » ma aug 01, 2022 9:20 am

Jan1973 schreef: ma aug 01, 2022 8:20 am
Constatering 2: ik weet dat Keulen een iets grotere stad is dan waar ik vandaan kom en woon, maar tering hee, wat een enorme hoeveelheid zwervers, daklozen, alcoholisten, junkies, parttime en professionele prostituees, broken glass everywhere, pislucht en rioollucht op terras omdat het al een tijd niet geregend heeft. Tijdens mijn zaterdagse ochtendwandeling het hele schouwspel kunnen aanschouwen, gasten die om 7 uur 's ochtends al op blote voeten in hun onderbroek door de Polizei worden afgevoerd, dat soort dingen.
Dit was in Frankfurt ook het geval. Ik liep het hotel uit, waar junks open en bloot drugs aan het gebruiken zijn op zondagochten 9 uur.
De straten rondom het financiële centrum van Duitsland lopen vol pooiers, hoeren en junks. Junks zitten op kruispunten open en bloot te gebruiken. Sommigen zijn zover heen, dat ze geen enkel idee hebben waar ze zijn.
En ook veel meer daklozen die er ontzettend slecht aan toe zijn. Je verwacht dat Duitsland het allemaal wat beter op orde heeft, maar dat valt erg tegen. Frankfurt blijkt ook de meest criminele stad van Europa te zijn.
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding
⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8390
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door AmnesJAn » ma aug 01, 2022 9:48 am

Duitsland heeft dat stiekem veel minder goed op orde dat bijvoorbeeld Nederland. Het is al jaren zo, maar wordt wel weer steeds erger. Me valt het elke keer op dat ik in Aken ben, dat die stad helemaal verloedert. Iets als heroïneverslaafden zie in hier heel sporadisch op straat terwijl dat in Duitsland veel gebruikelijker is. In de voormalige DDR zie je daarbij ook nog eens een gestage opmars van Crystal Meth.
לֹא אעבוד

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6747
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Johan » ma aug 01, 2022 5:49 pm

Mollusk schreef: vr jul 29, 2022 11:35 pm Ik ook! Was erg gaaf. Ik was met mijn zoon. Verslag volgt op de frontpage!
Wat voor set speelde ze? Zelfde als op Graspop? (Al heb ik daar de helft van de show geskipt vanwege overlap)

En was Halford een beetje in goede doen?

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5788
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Mollusk » ma aug 01, 2022 9:28 pm

Ik ben niet bij Graspop geweest, maar zo te zien grotendeels dezelfde set met een paar extra nummers. Op Graspop schijnt Halford niet zo goed te zijn geweest, maar in 013 was het behoorlijk goed. Heb nog meerdere mensen gesproken die ergens anders in de zaal stonden en die waren ook flink positief.
Mijn zoon is erg blij met zijn (te grote) Painkiller-shirt :-)
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Jan1973
Berichten: 784
Lid geworden op: zo jul 15, 2018 9:15 pm

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Jan1973 » di aug 02, 2022 8:19 am

Judas Priest Graspop vond ik niks mis mee, maar ik ben dan ook pertinent niet van die moderne "hij praat te weinig met het publiek/ze spelen een iets slomer nummer X dus "de vaart ging uit het concert" onzin die recensenten tegenwoordig menen te moeten opnoteren. Recensies zeggen me sowieso niks aangezien die...wait for it....ook maar een mening zijn.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22065
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door KoenM » di aug 02, 2022 10:40 am

One Shot at Glory!
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5788
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Mollusk » do aug 04, 2022 10:59 am

Wo Fat in Merleyn gisteravond was vet!
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Iron Maiden
Berichten: 3087
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Iron Maiden » wo aug 31, 2022 10:50 am

Afgelopen zondag bij het concert van Blaze Bayley in Enschede geweest. Kleine zaal, het was ook niet druk (man of 70 gok ik). Ik vond het een mooi concert, Blaze verteld veel, de man heeft diepe dalen gekend. Mooie interactie ook met het publiek. Muzikaal stond het prima, Blaze klonk live net als op zijn solo albums, niks op aan te merken. De drie Maiden-nummers deden het wel beter dan zijn eigen materiaal natuurlijk. Na afloop was er nog een mogelijkheid tot een 'meet and greet' met deze legende.

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Bleek No. 1 » wo aug 31, 2022 2:54 pm

Tame Impala gisteren! Erg vette show met genoeg lempkes, lasers, en vette nummers.

Volgende keer pak ik wel VIP tickets, want dan hoef ik niet als 'grumpy' 33-jarige tussen 17-jarige hyperactieve meisjes te staan die elk nummer willen filmen voor 13 seconden, of zogeheten stories maken op Instagram.
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door innuendo » wo aug 31, 2022 3:15 pm

Die midlifecrises hakt er wel in zeg
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22864
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door dako » wo aug 31, 2022 3:16 pm

:' )
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Bleek No. 1 » wo aug 31, 2022 4:14 pm

:')

Afbeelding
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Hieronimus » vr sep 09, 2022 9:59 am

Gisteren Hedon in Zwolle bezocht, waar Playgrounded een prettige mix van Katatonia, Long Distance Calling en trip hop verzorgde, LLNN een loodzware sludge-set verkondigde vanuit een universum waarin alles ZWART is, en The Ocean als vanouds ongelooflijk strak speelde met top geluid, wervelende nummers en hun enthousiaste zanger. Topavond, goed genoten.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6747
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Johan » vr sep 09, 2022 10:41 am

Nice! Is Loïc weer op de been dus? Die had echt veel breuken in beide benen na een stagedive ongeluk in het voorjaar!

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Hieronimus » vr sep 09, 2022 11:17 am

Op de been en hartstikke springerig. Stagediveongeluk? Ik herinnerde me juist een auto-ongeluk, maar dat is vast een fout in mijn geheugen, hah.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6747
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Johan » vr sep 09, 2022 12:01 pm

Ok, het blijkt eigenlijk dat de band er redelijk vaag over was:
Loïc literally went a little too far and broke both of his legs 2 days ago, he’s got 4 fractures in total and needs surgery. He still played the L.A. show with us in a wheelchair yesterday despite being in severe pain, and he will perform with us one last time tonight in Berkeley. Then he will be transferred to Switzerland for surgery.
Bron: facebook The Ocean

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Hieronimus » do sep 29, 2022 7:55 am

Gisteren goed genoten van Disillusion: leuke set, ik verbaasde me vooral over hoe heavy het slotnummer Tormento was, van hun aanstaande album. Daarna nog even Johan, Draconian en Wacken_Open_Air getroffen en beklag gedaan over de smaak van velen in de MF-playlists. Tenslotte ongeveer de helft van Persefone mee gekregen, omdat mijn +1 oververmoeid was. Wel een leuke show en gave passages, maar mijn probleem met deze band blijft toch dat het een beetje incoherent aanvoelt. Obscura dus helaas gemist, hoe was dat?
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22864
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door dako » do sep 29, 2022 8:13 am

Hieronimus schreef: do sep 29, 2022 7:55 ambeklag gedaan over de smaak van velen in de MF-playlists
Hoi.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Spawn999
Opperetterbak
Berichten: 11052
Lid geworden op: wo sep 11, 2019 8:46 am

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Spawn999 » do sep 29, 2022 8:14 am

Wansmaak is ook smaak!
Living Colour Is My Favorite Black Metal Band

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Hieronimus » do sep 29, 2022 10:08 am

dako schreef: do sep 29, 2022 8:13 am
Hieronimus schreef: do sep 29, 2022 7:55 ambeklag gedaan over de smaak van velen in de MF-playlists
Hoi.
In gedachten was je bij ons!
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22864
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door dako » do sep 29, 2022 10:15 am

:' )
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Spawn999
Opperetterbak
Berichten: 11052
Lid geworden op: wo sep 11, 2019 8:46 am

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Spawn999 » do sep 29, 2022 10:19 am

Hieronimus schreef: do sep 29, 2022 10:08 am
dako schreef: do sep 29, 2022 8:13 am
Hieronimus schreef: do sep 29, 2022 7:55 ambeklag gedaan over de smaak van velen in de MF-playlists
Hoi.
In gedachten was je bij ons!
Afbeelding
Living Colour Is My Favorite Black Metal Band

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Hieronimus » do sep 29, 2022 12:00 pm

:lol: Als een bus.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Persistence
Berichten: 10220
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Persistence » do sep 29, 2022 12:15 pm

Hieronimus schreef: do sep 29, 2022 12:00 pm :lol: Als een bus.

Gebruikersavatar
Spawn999
Opperetterbak
Berichten: 11052
Lid geworden op: wo sep 11, 2019 8:46 am

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Spawn999 » do sep 29, 2022 12:16 pm

:lolup:
Living Colour Is My Favorite Black Metal Band

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6747
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Johan » vr sep 30, 2022 6:18 pm

Hieronimus schreef: do sep 29, 2022 7:55 am Gisteren goed genoten van Disillusion: leuke set, ik verbaasde me vooral over hoe heavy het slotnummer Tormento was, van hun aanstaande album. Daarna nog even Johan, Draconian en Wacken_Open_Air getroffen en beklag gedaan over de smaak van velen in de MF-playlists. Tenslotte ongeveer de helft van Persefone mee gekregen, omdat mijn +1 oververmoeid was. Wel een leuke show en gave passages, maar mijn probleem met deze band blijft toch dat het een beetje incoherent aanvoelt. Obscura dus helaas gemist, hoe was dat?
Ja, was een fijne avond met topbands! Ik heb nog het meest genoten van Disillusion. Hoog tijd om me meer te verdiepen in hun materiaal! Persefone klonk allemaal wel goed, maar pakte me toch stukken minder. Obscura was dan wel weer een feestje wat betreft mix tussen zoveel geweld, maar ook virtuositeit!

De conclusie over de playlists is dat het vooral weer eens tijd wordt voor themaplaylisten en dat daar iedereen dan weer zijn eigen favoriete spul lekker kan lopen te pushen! :mrgreen:
Persistence schreef: do sep 29, 2022 12:15 pm
Hieronimus schreef: do sep 29, 2022 12:00 pm :lol: Als een bus.
:D

arjans
Berichten: 1399
Lid geworden op: zo nov 20, 2011 5:40 pm
Locatie: amsterdam

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door arjans » za okt 01, 2022 4:54 pm

Ik was gisteren bij Gaahls Wyrd, Saor en Gaerea in de patronaat.

Mooie avond met uitstekende optredens. Uitverkochte zaal ook.

Plaats reactie