Psychotic Waltz 17-6-2017 Fluor Amersfoort

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MetalDelight
Berichten: 801
Lid geworden op: ma sep 08, 2014 7:09 pm
Locatie: Burgum FRL

Psychotic Waltz 17-6-2017 Fluor Amersfoort

Bericht door MetalDelight » zo mar 19, 2017 8:05 pm

Tussen een aantal festival shows door doet het progressieve gezelschap Psychotic Waltz Amersfoort aan op 17 juni.
In de jaren '90 twee keer gezien in de originele bezetting en ik denk dat ik ook naar Amersfoort ga.
Eens kijken of hier nog een leuke support act bijkomt.

http://fluor033.nl/programmaitem/psychotic-waltz

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Re: Psychotic Waltz 17-6-2017 Fluor Amersfoort

Bericht door Heidewolf » zo mar 19, 2017 9:16 pm

Ik ga ze hoogstwaarschijnlijk ook op graspop zien, maar een clubshow lijkt me ook erg leuk om mee te pakken. Voor die tijd ook maar eens wat anders luisteren dan a social grace, want die luister eigenlijk te veel. Enkele jaren geleden (iets van zes á zeven denk ik) hebben zo ook al eens een clubtour in dit milennium gedaan. Waren er mensen van hier bij? Was t wat?

Ik stem voor ram-zet als support, compleet onrealistisch, maar wel een droom package voor mij.
Heerlijk Helder Taalloeder

arjans
Berichten: 1399
Lid geworden op: zo nov 20, 2011 5:40 pm
Locatie: amsterdam

Re: Psychotic Waltz 17-6-2017 Fluor Amersfoort

Bericht door arjans » ma mar 20, 2017 7:29 am

Ik heb ze toen met symphony x in de melkweg gezien. Weet niet meer precies in welk jaar dat was. Ze speelden dat jaar volgens mij ook op de zwarte cross.

Was best goed kan ik me herinneren.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Psychotic Waltz 17-6-2017 Fluor Amersfoort

Bericht door Gilbert » ma mar 20, 2017 10:10 am

Heidewolf schreef:Enkele jaren geleden (iets van zes á zeven denk ik) hebben zo ook al eens een clubtour in dit milennium gedaan. Waren er mensen van hier bij? Was t wat?
In 2011 heb ik ze gezien in 013 met Symphony X, Nevermore, Mercenary en Thaurorod en later dat jaar op de Zwarte Cross. Een jaar later kwam ik de groep tegen op het Rock Hard festival. Het optreden in 013 vond ik uitstekend, maar op de Zwarte Cross viel Psychotic Waltz erg tegen. Dat kwam vooral doordat zanger Buddy Lackey zo stoned (of dronken) als een garnaal leek te zijn. Op het Rock Hard festival was Psychotic Waltz daarentegen weer op dreef (al is het in muzikaal opzicht geen festivalband).

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Re: Psychotic Waltz 17-6-2017 Fluor Amersfoort

Bericht door Heidewolf » ma mar 20, 2017 5:44 pm

In dat laatste heb helemaal gelijk Gilbert: het is geen festival band. Daarom lijkt het me leuker ze in zaal te zien. Op het festival gaat hun muziek verloren in het vaak slechte geluid.
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
MetalDelight
Berichten: 801
Lid geworden op: ma sep 08, 2014 7:09 pm
Locatie: Burgum FRL

Re: Psychotic Waltz 17-6-2017 Fluor Amersfoort

Bericht door MetalDelight » di mar 21, 2017 7:39 am

Ik denk inderdaad ook dat Psychotic Waltz op zo'n kleiner podium veel beter tot haar recht komt.
Wij gaan er in ieder geval heen. Ook nog eens een shirt scoren want die van de Everflow tour heeft zijn beste tijd gehad :-)

Plaats reactie