"Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zwolle

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

"Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zwolle

Bericht door Took » vr mei 11, 2018 6:45 pm

Slayer maakt Europese afscheidstour officieel bekend
Dankzij een uitgelekte concertposter wisten we al een paar dagen dat Slayer op donderdag 15 november in de IJsselhallen te Zwolle afscheid neemt van de Nederlandse fans, met support van Lamb Of God, Anthrax en Obituary. Vandaag hebben de legendarische thrashers de gehele Europese tournee officieel bekendgemaakt en zijn de details over de voorverkoop vrijgegeven. Een kaartje voor de show in de IJsselhallen gaat 69 euro kosten, inclusief servicekosten. De voorverkoop start komende woensdag, 16 mei, om negen uur 's ochtends. Volgens boekingskantoor Mojo gaat het wel degelijk om het allerlaatste concert van Slayer in Nederland. Daarmee lijkt het uitgesloten dat de groep volgend jaar nog eens terugkomt om bijvoorbeeld op een Nederlands zomerfestival te spelen.

België wordt op de Europese tournee van dit najaar vooralsnog helemaal overgeslagen en moet daarom hopen dat een Graspop of Alcatraz er wel in slaagt om de groep voor volgend jaar binnen te halen. In welke landen en steden Slayer en de andere drie bands (naast Zwolle) in de herfst optreden, mocht je er bijvoorbeeld voor naar Duitsland of Engeland willen reizen, kun je (onderaan) in het officiële tourschema van de Amerikaanse formatie nalezen op http://www.slayer.net/tour. In de frontpage-enquête van Metalfan.nl kun je momenteel alvast aangeven welke song jij Slayer in Zwolle het liefst hoort spelen (en speciaal aan jou mag worden opgedragen).

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

De tour is gisteren gestart in de VS. Dit was de setlist, in spoilers.
01. Repentless
02. Blood Red
03. Disciple
04. Mandatory Suicide
05. Hate Worldwide
06. War Ensemble
07. Jihad
08. When The Stillness Comes
09. Postmortem
10. Black Magic
11. Payback
12. Seasons In The Abyss
13. Dittohead
14. Dead Skin Mask
15. Hell Awaits

Encore:
16. South Of Heaven
17. Raining Blood
18. Chemical Warfare
19. Angel Of Death
Waarom "laatste show" in de titel in aanhalingstekens? Omdat ik vermoed/verwacht dat ze volgend jaar nog 1x de festivals doen. Maar ik zeg er gelijk bij: er is best kans dat Hellfest en/of Wacken heel veel geld neerleggen voor exclusieve shows. Waarmee ze dan gelijk een heleboel fans naaien.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22171
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door KoenM » za mei 12, 2018 1:29 am

Geen Belgische show. Bullshit.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Metalsaar
Berichten: 85
Lid geworden op: do mei 18, 2017 3:04 pm
Locatie: Ergens

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door Metalsaar » za mei 12, 2018 1:12 pm

Ik kan niet wachten [headbang] !!
Ik ga woensdag om 9 uur een kaartje zien te bestellen, dan kan ik erbij zijn als Slayer, Lamb of God, Anthrax en Obituary in de ijsselhallen spelen.
Heb er zo'n zin in, voor mij waarschijnlijk de enige kans om Slayer live te zien.
Hell awaits...

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door Wessel » zo mei 13, 2018 6:10 pm

KoenM schreef:Geen Belgische show. Bullshit.
Graspop 2019, lijkt me?

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door Took » zo mei 13, 2018 6:13 pm

er staat ook een show in Frankrijk op de agenda. Dus volgend jaar Hellfest, lijkt me.
Al snap ik niet dat Hellfest zich zorgen maakt dat er geen mensen op afkomen, want dat festival is toch wel uitverkocht.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22171
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door KoenM » zo mei 13, 2018 10:25 pm

Geen Spaanse, Italiaanse, Franse en Belgische show. Lijkt me dat er gewoon nog een tweede leg komt?
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door Gilbert » ma mei 14, 2018 10:17 am

KoenM schreef:Geen Spaanse, Italiaanse, Franse en Belgische show. Lijkt me dat er gewoon nog een tweede leg komt?
Misschien moet je even nazoeken in welke landen Madrid, Barcelona en Milaan liggen.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22171
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door KoenM » ma mei 14, 2018 11:05 am

Ah kut, ofwel overheen gekeken ofwel stond dat er nog niet bij. Soit, doet er niet toe. Lijkt er dan idd op dat ze Frankrijk en België bewaren voor Hellfest en Graspop. Balen, want deze tour is vet en wil ze graag in een zaal zien. Maar niet 300 km rijden/dag vakantie graag.

Stom, want met deze tour kunnen ze heus wel een Vorst Nationaal in Brussel of misschien zelfs Lotto Arena in Antwerpen vullen. Blijkbaar mag het allemaal niet te lang duren voor Araya?

Gilbert, wie heeft er trouwens in jouw koffie geürineerd deze ochtend?
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door Took » ma mei 14, 2018 5:31 pm

KoenM schreef:Ah kut, ofwel overheen gekeken ofwel stond dat er nog niet bij. Soit, doet er niet toe. Lijkt er dan idd op dat ze Frankrijk en België bewaren voor Hellfest en Graspop. Balen, want deze tour is vet en wil ze graag in een zaal zien. Maar niet 300 km rijden/dag vakantie graag.

Stom, want met deze tour kunnen ze heus wel een Vorst Nationaal in Brussel of misschien zelfs Lotto Arena in Antwerpen vullen. Blijkbaar mag het allemaal niet te lang duren voor Araya?

ik gok dat ze van Graspop en Hellfest aardig wat pegels krijgen voor exclusieve shows.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
MetalDelight
Berichten: 801
Lid geworden op: ma sep 08, 2014 7:09 pm
Locatie: Burgum FRL

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door MetalDelight » ma mei 14, 2018 8:59 pm

Took schreef: ik gok dat ze van Graspop en Hellfest aardig wat pegels krijgen voor exclusieve shows.
Exclusief in welk opzicht?

Slayer kan van mij lekker de rambam krijgen, ik ga dezelfde avond naar Sorcerer in Dynamo.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door innuendo » ma mei 14, 2018 9:07 pm

Oeh ja! Veel betere optie!
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Appelflap
Berichten: 9166
Lid geworden op: ma mei 19, 2008 1:02 am
Contacteer:

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door Appelflap » di mei 15, 2018 3:51 pm

🚫 voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door Rene » wo mei 16, 2018 9:21 am

Er zijn geen tickets meer beschikbaar, dus het lijkt erop dat het alweer is uitverkocht.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door Wessel » wo mei 16, 2018 10:06 am

Inderdaad uitverkocht! Ik had eigenlijk niet verwacht dat het zo snel zou gaan zeg.

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1477
Lid geworden op: do okt 01, 2009 10:21 am

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door Rubicon » wo mei 16, 2018 10:26 am

Uitverkocht en er staan alweer kaarten tegen woekerprijzen op andere sites.

Slayer in de IJsselhallen dat binnen no time uitverkoopt. Werkelijk te zot voor woorden dat hele systeem. De lol gaat er heel snel vanaf.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door innuendo » wo mei 16, 2018 5:09 pm

Dezelfde ochtend uitverkocht? Dat zaakje stinkt.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
MetalDelight
Berichten: 801
Lid geworden op: ma sep 08, 2014 7:09 pm
Locatie: Burgum FRL

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door MetalDelight » wo mei 16, 2018 8:30 pm

Via andere ticketshops worden kaarten aangeboden voor 139 (pl)euro(p).
Ik meende deze manier van (ver)handelen zwaar verboden was....

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door innuendo » wo mei 16, 2018 8:49 pm

Nee, maar er wordt al een tijdje gewerkt aan een wetsvoorstel die het doorverkopen van tickets voor meer dan 10-15% boven de originele prijs verbiedt.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
MetalDelight
Berichten: 801
Lid geworden op: ma sep 08, 2014 7:09 pm
Locatie: Burgum FRL

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door MetalDelight » wo mei 16, 2018 8:55 pm

Typisch Nederlands dat het weer tijden duurt voordat zo'n wetsvoorstel er echt door komt.
Bezoekers die hier graag bij willen zijn worden weer flink "gepakt". Belachelijke entreeprijs, bij de bar mag je voor een biertje ook de hoofdprijs neertellen en bij de merchstand wordt je dan nog een keer afgezet.
Lekker avondje genaaid worden :-)

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door innuendo » wo mei 16, 2018 10:45 pm

Op Seatwave (A ticketmaster company) staan tickets van 200-500 euro. :lol:



Eerlijk gezegd denk ik dat er nog nauwelijks tickets verkocht zijn. Dit concert kan nooit in luttele minuten uitverkopen. Het zal me niet verbazen wanneer $layer zelf hier een handje in heeft. Laatste tour, nog even goed cashen voor de oude dag en ticketmaster die er waarschijnlijk eveneens graag een slaatje uit slaat. Het hele zaakje stinkt en van mij krijgen ze een dikke middelvinger.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
MetalDelight
Berichten: 801
Lid geworden op: ma sep 08, 2014 7:09 pm
Locatie: Burgum FRL

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door MetalDelight » wo mei 16, 2018 11:07 pm

Vies zaakje inderdaad, dikke rambam kunnen ze krijgen.
Hopelijk ziet de rest dit ook en volgt er een boycot.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door Gilbert » do mei 17, 2018 9:03 am

innuendo schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat er nog nauwelijks tickets verkocht zijn. Dit concert kan nooit in luttele minuten uitverkopen.
Dat jij persoonlijk geen interesse hebt in een Slayer-concert, betekent niet dat dat ook voor anderen geldt. Uit het grote aantal positieve reacties op nieuwsberichten over het afscheidsconcert van Slayer op de facebook-pagina van Metalfan.nl, bleek al dat de belangstelling voor dit 'afscheidsconcert' van Slayer vele malen groter is dan voor de laatste paar shows die ze in ons land gedaan hebben. Het is simpelweg het effect van het aankondigen van een afscheidstour. Veel Slayerfans geloven dat dit echt de laatste kans is om ze nog live te zien en willen die gelegenheid niet mislopen. Daarbij zijn Lamb Of God, Anthrax en Obituary eveneens geliefde bands, die zullen helpen om een hoop twijfelaars over de streep te trekken. Ik durfde zelf van tevoren weliswaar niet te voorspellen of dit concert snel zou uitverkopen en geloof best dat Ticketmaster/Seatwave een beperkt aantal kaartjes achterover heeft gedrukt, maar om nou te gaan beweren dat er nog nauwelijks tickets verkocht zijn (en dat Slayer hoogstpersoonlijk een vies spelletje o.i.d. aan het spelen is), dat is weer het andere uiterste. Dan moet je haat voor Slayer wel erg diep zitten....

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door Rene » do mei 17, 2018 10:02 am

Er zullen ook wel veel Duitsers op af komen in Zwolle.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door Hieronimus » do mei 17, 2018 10:19 am

innuendo schreef:Nee, maar er wordt al een tijdje gewerkt aan een wetsvoorstel die het doorverkopen van tickets voor meer dan 10-15% boven de originele prijs verbiedt.
Dat was 20%. En slecht nieuws, dat voorstel is verworpen: https://nos.nl/artikel/2199520-eerste-k ... arten.html.

Onderschat de grootte van Slayer ook niet in relatie tot de capaciteit van de IJsselhallen; het enige wat ik zo kan vinden is dat er 7.000 mensen in passen (klopt dit?). Als ik op Spotify kijk, zie ik sowieso al meer dan een miljoen maandelijkse luisteraars, plus het feit dat het de 'laatste' show is hier...
Front voor/der Matigheid
last.fm

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door Rene » do mei 17, 2018 6:06 pm

Misschien komt het zaterdag aan bod in Kassa, waarin Ticketmaster en Seatwave hun handelswijze uiteen gaan zetten: https://kassa.bnnvara.nl/nieuws/zaterda ... -aan-tafel
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Metalsaar
Berichten: 85
Lid geworden op: do mei 18, 2017 3:04 pm
Locatie: Ergens

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door Metalsaar » do mei 17, 2018 10:46 pm

Ik heb woensdag om 9 uur direct mijn kaartje gekocht, ben echt blij dat ik er op tijd bij was.
Ik vind Slayer echt een hele vette band, en voor mij echt een speciale gelegenheid om ze live te zien.
Hell awaits...

Gebruikersavatar
kneuz
Berichten: 1588
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 2:47 am
Locatie: Den Haag

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door kneuz » do mei 17, 2018 11:07 pm

Rene schreef:Misschien komt het zaterdag aan bod in Kassa, waarin Ticketmaster en Seatwave hun handelswijze uiteen gaan zetten: https://kassa.bnnvara.nl/nieuws/zaterda ... -aan-tafel
Dat is een nieuwsartikel van maart 2016 :?

Ben benieuwd wat er allemaal besproken is. Hun beleid om concertbezoekers keihard te naaien is in ieder geval onveranderd. :finger:

Ik vraag me al jaren af wat die verdomde "service"-kosten toch zijn.

Ontopic: ook al waren er nog kaartjes dan had ik het niet eens overwogen. Heb ze twaalf jaar geleden gezien maar nooit echt behoefte aan gehad voor nog een keer. Was wel een erg vette avond, zeker vanwege de support bands.

Durf bovendien te wedden dat ze over maximaal 5 jaar terug komen met een comeback tour en nieuw album of iets dergelijks.
M A X I M U M V O L U M E Y I E L D S M A X I M U M R E S U L T S

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door innuendo » do mei 17, 2018 11:33 pm

Gilbert schreef:
innuendo schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat er nog nauwelijks tickets verkocht zijn. Dit concert kan nooit in luttele minuten uitverkopen.
Dat jij persoonlijk geen interesse hebt in een Slayer-concert, betekent niet dat dat ook voor anderen geldt. Uit het grote aantal positieve reacties op nieuwsberichten over het afscheidsconcert van Slayer op de facebook-pagina van Metalfan.nl, bleek al dat de belangstelling voor dit 'afscheidsconcert' van Slayer vele malen groter is dan voor de laatste paar shows die ze in ons land gedaan hebben. Het is simpelweg het effect van het aankondigen van een afscheidstour. Veel Slayerfans geloven dat dit echt de laatste kans is om ze nog live te zien en willen die gelegenheid niet mislopen. Daarbij zijn Lamb Of God, Anthrax en Obituary eveneens geliefde bands, die zullen helpen om een hoop twijfelaars over de streep te trekken. Ik durfde zelf van tevoren weliswaar niet te voorspellen of dit concert snel zou uitverkopen en geloof best dat Ticketmaster/Seatwave een beperkt aantal kaartjes achterover heeft gedrukt, maar om nou te gaan beweren dat er nog nauwelijks tickets verkocht zijn (en dat Slayer hoogstpersoonlijk een vies spelletje o.i.d. aan het spelen is), dat is weer het andere uiterste. Dan moet je haat voor Slayer wel erg diep zitten....

Slayer stond nog niet zo lang geleden in het Doornroosje he. Ik ken de IJsselhal niet, maar die stap lijkt me wel erg groot. Bovendien weten we wel dankzij Dave Lombardo dat Slayer wel meer is dan de vriendenclub die graag metal maakt.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Metalsaar
Berichten: 85
Lid geworden op: do mei 18, 2017 3:04 pm
Locatie: Ergens

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door Metalsaar » vr mei 18, 2018 3:35 pm

Volgens mij Innuendo, ken jij Slayer niet goed.
De band speelt eigenlijk alleen op grote podia, dus toen ze naar Doornroosje kwamen, was dat een speciale happening.
De ijsselhallen in Zwolle zijn best groot, dus een prima plek voor de band, ook als je kijkt naar het aantal mensen.
Ik heb gelukkig mijn kaartje al.
Hell awaits...

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door Wessel » vr mei 18, 2018 3:38 pm

En jij kent duidelijk Innuendo en zijn aversie jegens Slayer niet. :wink:

Zelf heb ik ook naast het net gevist voor Zwollywood, maar een maat van me die in de UK woont heeft tickets gekocht voor de show in Londen, dus misschien ga ik daar wel heen!

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door yowannuzz » zo mei 20, 2018 5:51 am

Ik heb Slayer minstens 15 keer gezien en elke keer was volkomen inwisselbaar.
Zelfde setlist en zelfde (gebrek aan) podiumpresentatie.

Afgezien van het feit dat de band sinds 1994 niets meer heeft uitgebracht wat echt de moeite waard is heb ik echter niks tegen Slayer.
Ik skip dit afscheidsconcert maar wens iedereen die wel gaat uiteraard veel plezier.

Dat het binnen 6 minuten was uitverkocht en dat er binnen no time kaartjes tegen woekerprijzen opduiken stinkt idd als een dooie bunzing.
Raar dat daar discussie over ontstaat.
Zo klaar als een klontje dat dat voor geen meter deugt.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Metalsaar
Berichten: 85
Lid geworden op: do mei 18, 2017 3:04 pm
Locatie: Ergens

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door Metalsaar » wo nov 14, 2018 10:55 pm

Yesss, morgen is het zover!
Hell awaits...

Gebruikersavatar
Metalsaar
Berichten: 85
Lid geworden op: do mei 18, 2017 3:04 pm
Locatie: Ergens

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door Metalsaar » vr nov 16, 2018 6:01 pm

Hmm, toch ongelijk over mijn statement '' prima plek voor de band''....
Ik vond de zaal te klein gisteravond...

Wel vond ik het een heel gaaf optreden!
Laatst gewijzigd door Metalsaar op za nov 17, 2018 1:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hell awaits...

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: "Laatste show" van Slayer in de Benelux: 15 november, Zw

Bericht door Wessel » za nov 17, 2018 12:13 pm

Opname van het hele concert:


Plaats reactie