Jan-Willem schreef: ↑vr sep 20, 2024 8:46 am
Gaan ze ook nog promotie doen bij bladen/websites enz? 1000 is wel veel maar wel vet!
Is deze potentiele deal je gewoon komen aanwaaien of heb je stiekem allemaal labels benaderd?
Het is een flink aantaal aan promo CDs, naar webzines, magazines, radio stations etc, de rest gaat echt zo'n beetje all over de wereld naar fysieke winkels, echt alle continenten wat ik zo zag. Het is me aan komen waaien. Het grappige is, ik heb 2 bands, deze (Mystical Death) en Mystic (prog metal, geen prog death). En iemand die bij t label werkte hoorde Mystic en dacht dat vinden ze daar vast leuk! Ik vroeg m welke van de 2 bands bedoel je, geen antwoord, dus ik dacht het zal wel mijn meest recente (Mystical Death) zijn, en dat vond de CEO van t label te gek, en begon de bal te rollen. Achteraf kreeg ik antwoord van de ex-medewerker en t bleek om de andere band te gaan die hij tipte haha.
Ik heb nog wel meer kleinere labels c.q. distro bedrijfjes, maar eerlijk gezegd komen die niet profi over. Dit is echt een profi label, dat merk je aan alles. Heb t contract ook laten lezen door mensen met serieuze ervaring en die zijn allemaal positief. Nogmaals, als ik eenband was met 5 leden, en actief optredens had (zij helpen ook met optredens boeken overigens) had ik direct ja gezegd