Ik dacht eerst dat het een grap was. Maar het is echt. Once in a lifetime. Ik ga serieus onderzoeken hoe ik hier bij kan zijn.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Het galmt bij voetbalwedstrijden al onder het dak van de tribunes, inderdaad, dat heb ik zelf gehoord. Dit had ik me nog niet eens gerealiseerd. Kan tot desastreus geluid leiden.Kriestof schreef: ↑do feb 06, 2025 3:51 pm was de locatie eens aan opzoeken (is voetbalstadium), geluid is daar precies een ramp
krijg je enkel recensies als:
This place should never be considered as a venue for a rock concert EVER.
Witnessed the Foo Fighters play here in June 24 and left totally deflated due to the acoustic layout of the ground.
Sound reverberating and echoing for 3 hours in the Trinity road stand, where I was seated, left me thinking that I had wasted my money being there.
If you get a chance to see a concert, please think twice about choosing this place as your destination.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
idem hier, ik zou hier niet eens gratis naar toe gaan, in een vreselijk stadium gaan kijken naar oude mannen van black sabbath, die ik zag in 1998 met ozzy, en toen was het echt al totaal belegen (en vals), tony zijn legendarische riffs horen spelen is leuk, maar daar stopt het
HAHAHA.
Dat maakt het al een stuk sympathieker, maar het blijft toch een raar iets. Waarom moeten fans bergen geld betalen voor goede doelen?
Ja, dat begrijp ik wel, maar het wordt toch een heel suf rijke luis feestje. Het wordt toch een feestje voor de bevoorrechte en niet een feestje voor iedereen.
inderdaad
Ow, gelukkig maar…Ozzy Speaks": "I'm not planning on doing a set with BLACK SABBATH but I am doing little bits and pieces with them. I am doing what I can, where I feel comfortable."