Rage Against The Machine

Voor alle andere bands
Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Rage Against The Machine

Bericht door Rascul » za jun 21, 2003 8:36 pm

Zit nu voor de gein weer ns Bullet In The Head te luisteren, en dan denk ik: Wat is RATM toch een heerschband van hier tot Tokyo...
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za jun 21, 2003 9:01 pm

vind er eerlijk gezegd geen flikker aan
alleen goede teksten
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » za jun 21, 2003 9:01 pm

breng het je al op een idee dat bullet in the head?

Gebruikersavatar
Suncross
Loves humping buffalo
Berichten: 9539
Lid geworden op: di dec 18, 2001 8:25 pm

Bericht door Suncross » za jun 21, 2003 9:47 pm

Linkse schijtmentaliteit.

maar de muziek is soms wel te pruimen.

Vroeger al die brugklassers met op hun lederen tas gekalkt: FUCK YOU I WONT DO WHAT YOU TELL ME

verwoesting
Berichten: 13535
Lid geworden op: vr okt 04, 2002 4:19 pm

Bericht door verwoesting » za jun 21, 2003 10:45 pm

ik heb alleen dat album met 'killing in the name' erop...die kocht ik ook alleen maar omdat ie 5 pleuro koste

Gebruikersavatar
Tim Cunningham
Berichten: 3771
Lid geworden op: vr jan 11, 2002 9:08 pm

Bericht door Tim Cunningham » zo jun 22, 2003 1:18 am

Coole band...

En beter zo'n teksten dan "Kill in the name of the horned one, apocalypse dawns..." etc etc...om nog maar te zwijgen van cheesy manowar-teksten : "heavy metal, or no metal at al, wimps and posers, come on leave the hall"...

Dan vind ik nummers zoals "Know Your Enemy" (met daarop schitterende gast-vocals van Maynard Keenan) of "People of the Sun" toch meer te bieden hebben...

Geniale band qua muziek ook...zeer dynamisch, en lekker strak !
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » zo jun 22, 2003 1:28 am

Inderdaad een goede band. Qua teksten gaat het mijn inziens soms wat ver. Maar het is goed voor de mensen die niet weten hoe het in wereld gaat, wat betreft politieke en militaire macht van de VS. Audioslave is een goede opvolger overigens.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Gebruikersavatar
Suncross
Loves humping buffalo
Berichten: 9539
Lid geworden op: di dec 18, 2001 8:25 pm

Bericht door Suncross » zo jun 22, 2003 1:32 am

Ik dacht dat jij op ZM verder ging?

Niet dat ik je weg wil hebben hoor.

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » zo jun 22, 2003 1:38 am

Nee, ik heb gehoord dat ze daar nog kortzichtiger zijn, bovendien heb ik al 40 posts. Zou toch jammer zijn. Overigens Suncross, moderator, wordt er overigens wel eens ingegrepen? Gemodereerd? Ik zie toch wel eens van die dingen staan waarvan ik denk: nou nou, moet dat nou?
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Gebruikersavatar
Suncross
Loves humping buffalo
Berichten: 9539
Lid geworden op: di dec 18, 2001 8:25 pm

Bericht door Suncross » zo jun 22, 2003 1:57 am

nou kijk mocht jij nu zeggen:

"Ik hoop dat je moeder gediagnosticeerd wordt met baarmoederhalskanker en dat ze een langzame pijnlijke dood sterft"

Ja dan ga ik wel ingrijpen ja.
Maar zolang het mijns inziens wordt gepost (ok, dingen die minder harsch zijn als het bovenstaande) in een bepaalde context, en met een bepaald doel laat ik het lekker staan.

Met dat doel bedoel ik dan dus niet het echt proberen om iemand te kwetsen.

Als ik bijvoorbeeld tegen Dakonium zou zeggen "Krijg balkanker en sterf" dan weet hij wat hij daarmee moet. Namelijk een nog kleurrijker ziekte verzinnen om te gebruiken in een counter-verwensing.

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » zo jun 22, 2003 2:06 am

ja, doodverwensingen op een metalforum, ach met een beetje fantasie, dat hoort erbij. Maar het gaat mij meer om racistische dingen. En zoals je al aangaf: schijt aan hebben. Helaas is dat een van de weinige dingen waar ik echt niet tegen kan.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Gebruikersavatar
Suncross
Loves humping buffalo
Berichten: 9539
Lid geworden op: di dec 18, 2001 8:25 pm

Bericht door Suncross » zo jun 22, 2003 2:31 am

Ja kijk het is een raar onderwerp.

Waar ligt de grens?

Ik heb, zoals elk mentaal gezond mens dient te hebben, een leven en laten leven mentaliteit. Ik zal heus geen hekel hebben aan mijn buurman omdat ie zwart, bruin, geel of paars is. Het gaat niet om het willekeurig haten van iemand die anders is.

Laten we zeggen dat iedereen een soort onbewust systeem van credits heeft.
Voorbeeld.
Ik kom oorspronkelijk uit een dorpje waar men alleen gastarbeiders zag rondlopen.
Ik ben naar de Grote Stad verhuisd. Marokkanen en negers zaten toen nog op 100% credits.
Wat is mijn beleving?


Supermarkt:

Een kind dat schreeuwt en zowat de hele winkel bij elkaar relt, wat totaal niet door de ouders wordt verholpen: 8/10 keer is het een zwart gezin.
Je wil iets pakken maar er staat iemand voor. Je zegt "Pardon mag ik er even bij" en men kijkt je aan alsof je net hebt gezegd dat je piemel op de paus lijkt. ALWEER: Bijna altijd een neger. (Al moet ik zeggen dat in deze categorie de blanke huisvrouw uit het modale gezin bijna de 1e plaats veroverd heeft.)


De sociale omgang op straat.
De jeugd. Alijd vervelend.
Ik loop met mijn boodschapjes over straat en er staan wat jongens op de stoep (ik heb het hier over de leeftijdscategorie van 10-14, oudere jeugd dan dat is ALTIJD irritant, ongeacht sociale achtergrond of ras). De Nederlandse jeugd heeft nog het fatsoen om de fiets uit jou trajectory te halen. De bruine mannetjes kijken je aan alsof je een misdaad begaat en je krijgt nog een bonus-verwensing op de koop toe, meestal gericht op de lengte van het haar.
Ik word 's nachts wel eens wakker van geschreeuw op straat. Soms om een uur of 2, dan lopen de kroegen leeg. Soms om een uur of 5, 6. Dan kijk ik uit mijn raam en zie:
1 Marokkaanse meneer die zo hard moet lachen om een grapje wat een bestuurder van een Mercedes SLK maakt, dat hij zowat de hele buurt in het Arabisch wakker scheeuwt.

Dan ten derde:
Gedrag in het openbaar vervoer.
Om de minuut gaat er een mobieltje af. Soms van Maarten. ZIjn vriendin belt om te vragen hoe laat hij thuis is. Maarten vetreld dan op discrete wijze dat dat rond 6 uur zal zijn. Soms wordt Karlijn gebeld door een klasgenoot die graag een boek wil lezen.
Soms wordt ook de Dikke Negerin gebeld. DIe vervolgens in 1 of andere Afrikaanse taal zowat de fucking schroeven uit de banken schreeuwt. En zo'n gesprek duurt meestal (de reis)-10 min.
Hassan heeft wel eens zin om een balletje te schoppen. Soms doet hij dat dan in de metro. En ik betwijfel dat het doel van het spel is om te zien wie het best een bal kan hooghouden. Volgens mij gaat die bal af en toe wel eens expres richting die meneer van middelbare leeftijd die braaf zijn krant leest. Mocht die meneer gaan klagen, dan is "kijk maar uit ouwe lul" zijn antwoord.


Dit soort belevenissen zet mensen aan het denken.
Hierdoor zijn bepaalde beelden die mensen hebben van bepaalde soorten mensen nogal negatief.

en als dat hier geuit wordt zal ik er zeker niets tegen doen.

Gebruikersavatar
Suncross
Loves humping buffalo
Berichten: 9539
Lid geworden op: di dec 18, 2001 8:25 pm

Bericht door Suncross » zo jun 22, 2003 2:35 am

Omdit te staven zal ik nu een verslag doen van wat er voor mijn voordeur afspeelt.

Het ziet er naar uit dat een mevrouw iets heeft gedaan waardoor haar compagnons haar in het papiemento uitschelden. De woede is gelukkig afgeraegeerd op een vuilnisbak. De troep trekt verder, Rotterdam west in.

Gebruikersavatar
RAMMSTEIN
Berichten: 1180
Lid geworden op: di mar 11, 2003 7:15 pm
Locatie: FANTASIELAND

Bericht door RAMMSTEIN » zo jun 22, 2003 10:46 am

Donkere mensen begaan helemaal niet meer misdaden als blanken.
Maar de mensen zien dat wel zo. Bv: een blanke verkracht een vrouw. Daarvoor krijgt hij jaren gevangenisstraf. Maar wanneer een Marokkaan dat zou doen, kreeg hij gewoon levenslang. En dat moet je niet tegenspreken, dat is gewoon zo. De mensen zien het veel sneller wanneer een zwarte iets doet dan wanneer een blanke iets doet (vooral in Amerika is dat echt zo).
Zo, en dan gaan ze veralgemenen. Ze bevooroordelen direct alle Marokkanen en Turken die ze op straat zien lopen, zij zijn altijd de slechten. Het IS inderdaad wel zo dat wanneer je in Brussel op straat loopt kleine groepjes kinderen van 6 jaar op straat ziet rondhangen en bommetjes naar de banden van de auto's gooien (en nu spreek ik uit ervaring). Maar vergeet ook niet dat het zo ongeveer stikt van de buitenlanders in Brussel, en dat ze dus niet allemaal slecht zijn. Maar het zijn ook niet echt de beste mensen moet ik zeggen die uit hun land wegvluchten, da brave Marokkanen en Turken blijven gewoon in hun land (al kan ik het ze soms niet echt kwalijk nemen dat ze daar wegwillen)
Maar ik ben helemaal niet rechts, ik vind dat alle mensen recht hebben op een goede woonplaats, alleen stoort het mij ook dat ze allemaal naar België afzakken. Maar daarom vind ik niet onmiddellijk alle buitenlanders slecht.

En nu ontopic: ik vind Rage against the machine :gay: , het kan best zijn dat hun teksten goed zijn, maar het zijn ook echt de grondleggers van de nu-metal :evil:
qu'est-ce que le sens?

Gebruikersavatar
Weichy
Berichten: 7445
Lid geworden op: zo okt 13, 2002 11:08 pm
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Bericht door Weichy » zo jun 22, 2003 11:01 am

RATM doet me niet zoveel.

en hulde aan suncross, helemaal gelijk.
Dan breekt de storm boven Melanies hoofd los
En moet zij alles op alles zetten
Om zich staande te houden tegenover Grand Pendleton
Een man die nog nooit een gevecht verloren heeft

Gebruikersavatar
saturnine
Berichten: 630
Lid geworden op: zo apr 13, 2003 11:56 am
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Bericht door saturnine » zo jun 22, 2003 12:00 pm

ratm heeft ervoor gezorgd dat een kutband als limp bizkut ooit op de wereld kon komen, hufters. verder was ratm wel aardig
barf, Ik dacht dat ik een Avatar had ofzo...??

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » zo jun 22, 2003 12:22 pm

ik vind het eigenlijk helemaal niets aan
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » zo jun 22, 2003 1:08 pm

Suncross, je hebt nu eenmaal een bevooroordeelde visie ten opzichte van minderheden. Daardoor zie je alleen maar fout gedrag van deze bevolkingsgroepen. Soms is het ook wel logisch dat het haast alleen minderheden zijn omdat dankzij het integratiebeleid en spreidingsbeleid in de jaren 80 (ga na welke partijen toen aan de macht waren (juist, die) mensen op de verkeerde plekken zijn terecht gekomen. Dat betreur ik ook. Verder komt zulk gedrag (zoals Raymster al opmerkte) ook voort uit het neerkijken op minderheden in het algemeen. Niet zelden is het 'white trash' dat zich op deze manier hun sociale positie op de ladder wil doen laten groeien. Het is een probleem dat uiteraard niet te ontkennen is en waar oplossingen voor gevonden moeten worden.

Maar een ding is duidelijk. Je lost het niet op met minderheden te laten uitsluiten, discriminerend te behandelen en altijd maar te wijzen van: zie je nu wel!

einde van les 25913 over integratie en minderheden 22-6-03

ontopic

Denk niet dat RATM er alleen voor gezorgd heeft voor het succes van Limp Bizkit. Denk ook aan bands als Fishbone, Living Colour en Faith no more. Kwaliteitsmuziek, die door Limp Bizkit gedeeltelijk overgenomen is daarna commercieel uitgedragen is. Ach, ik snap de kritiek op Limp Bizkit eigenlijk niet meer zo goed. Die band is inmiddels niet meer in de picture. Net zoals Slipknot.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Gebruikersavatar
Thaumaturgy
Berichten: 3676
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 2:22 pm

Bericht door Thaumaturgy » zo jun 22, 2003 1:11 pm

ratm's grote voorbeeld urban dance quad vind ik beter

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » zo jun 22, 2003 1:11 pm

vanmorgen op foxkids was er een basisschool groep 6/7 er zaten wel 2 blanke kinderen in

waar moet het heen met nederland?

Gebruikersavatar
Suncross
Loves humping buffalo
Berichten: 9539
Lid geworden op: di dec 18, 2001 8:25 pm

Bericht door Suncross » zo jun 22, 2003 1:12 pm

Ik koop gewoon wel eens zooi bij het turkse winkeltje op de hoek en ga ook wel eens bara's eten bij de surinamer en IK ga geen mensen lastig vallen met een groep vrienden omdat we "tegen de buitenlanders" zijn. Leven en laten leven. Maar dat neemt niet weg dat het voor het grooste deel onopgevoede, asociale teringlijers zijn.

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » zo jun 22, 2003 1:14 pm

Ja, in zwarte wijken heb je ook zwarte scholen. Spreiden is beter, maar er zijn lobby's (zeg maar de VVD-stemmers, de rijken die niet willen dat hun blanke school bevolkt wordt door 'domme' kinderen) die dat vaak tegenhouden.

Als die 'zwarte' kinderen het allemaal goed doen, is er dan een probleem?
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » zo jun 22, 2003 1:15 pm

ik stem gelukkig vvd

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » zo jun 22, 2003 1:15 pm

RATM is wel aardig, maar de muziek is te eenvoudig

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » zo jun 22, 2003 1:22 pm

Fear_Of_The_Dark schreef:RATM is wel aardig, maar de muziek is te eenvoudig
Valt toch wel mee? Je kunt niet ontkennen dat het geluid in elk geval ongehoord (eigen stijl) was. Net zoals Korn voor de hype.
Maar het is inderdaad geen Dream Theater of Tool dat ben ik met je eens. Dat hoeft ook niet altijd van mij.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Gebruikersavatar
Tim Cunningham
Berichten: 3771
Lid geworden op: vr jan 11, 2002 9:08 pm

Bericht door Tim Cunningham » zo jun 22, 2003 2:08 pm

Moet het dan altijd zo ingewikkeld? Black Sabbath is technisch niet zoveel meer dan RATM, maar wie let daar nu op.

Vraag is : hoor je't graag of niet?

En dat ze de stichters van nu-metal zijn : gelul...ze waren er al in 1990
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !

Gebruikersavatar
saturnine
Berichten: 630
Lid geworden op: zo apr 13, 2003 11:56 am
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Bericht door saturnine » zo jun 22, 2003 2:59 pm

ze waren eerder een agressieve uitbouw van de grunge. , met rapinvloeden, :P
barf, Ik dacht dat ik een Avatar had ofzo...??

TheWill2
Berichten: 669
Lid geworden op: zo apr 20, 2003 11:45 pm
Locatie: Drachten

Bericht door TheWill2 » zo jun 22, 2003 5:02 pm

waren is et goede woord.. al de instrument spelers van ratm spelen nu in audioslave

Gebruikersavatar
saturnine
Berichten: 630
Lid geworden op: zo apr 13, 2003 11:56 am
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Bericht door saturnine » zo jun 22, 2003 6:13 pm

he dude, dat was al eerder geschreven geloof ik, denk ook toch wel dat iedereen dat ook wel weet, beetje oud nieuws dus :P
barf, Ik dacht dat ik een Avatar had ofzo...??

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » zo jun 22, 2003 8:46 pm

toffe_ellende schreef:[..]


Valt toch wel mee? Je kunt niet ontkennen dat het geluid in elk geval ongehoord (eigen stijl) was. Net zoals Korn voor de hype.
Maar het is inderdaad geen Dream Theater of Tool dat ben ik met je eens. Dat hoeft ook niet altijd van mij.
Rage heeft tenminste een bassist die niet alleen maar met een plectrum met de gitaristen meespeelt, daar hou ik van ;)
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » ma jun 23, 2003 12:53 am

Rascul_Waznagga schreef:[..]


Rage heeft tenminste een bassist die niet alleen maar met een plectrum met de gitaristen meespeelt, daar hou ik van ;)
je doelt op John Myung? ;)
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » ma jun 23, 2003 9:17 am

Nee, meer op de gemiddelde rock/metal bassist
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » ma jun 23, 2003 11:43 am

Rascul_Waznagga schreef:Nee, meer op de gemiddelde rock/metal bassist
ja, lijkt me ook logischer. Ach wat de bassist doet interesseert me eigenlijk niet veel. Het is mooi meegenomen als een bassist eigen partijen speelt of de belangrijkste rol vervult in een nummer.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Gebruikersavatar
DaKonium
Berichten: 14734
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:06 pm
Locatie: pijnacker fakking heersch

Bericht door DaKonium » ma jun 23, 2003 1:06 pm

Suncross schreef:Als ik bijvoorbeeld tegen Dakonium zou zeggen "Krijg balkanker en sterf" dan weet hij wat hij daarmee moet. Namelijk een nog kleurrijker ziekte verzinnen om te gebruiken in een counter-verwensing.


ja.
Ik hoop dat je moeder gediagnosticeerd wordt met baarmoederhalskanker en dat ze een langzame pijnlijke dood sterft.
Sterf!

Gebruikersavatar
Tim Cunningham
Berichten: 3771
Lid geworden op: vr jan 11, 2002 9:08 pm

Bericht door Tim Cunningham » ma jun 23, 2003 1:52 pm

toffe_ellende schreef:[..]


ja, lijkt me ook logischer. Ach wat de bassist doet interesseert me eigenlijk niet veel. Het is mooi meegenomen als een bassist eigen partijen speelt of de belangrijkste rol vervult in een nummer.
Nochtans, in een band zoals Tool, die jij toch graag hoort, bepaald de bassist een GROOT deel van de sound hoor...evenals bij bv.Pink Floyd (Roger Waters, wat een bassist)
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » ma jun 23, 2003 3:52 pm

Tim Cunningham schreef:[..]


Nochtans, in een band zoals Tool, die jij toch graag hoort, bepaald de bassist een GROOT deel van de sound hoor...evenals bij bv.Pink Floyd (Roger Waters, wat een bassist)
absoluut, bij deze bands is het ook onmogelijk te denken dat de bassist een gitaristwannabee is. Maar het hangt echt af van de muziek. :)
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Gebruikersavatar
Sven Mesman
Berichten: 2427
Lid geworden op: di feb 25, 2003 10:12 pm
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Sven Mesman » ma jun 23, 2003 7:59 pm

Ik zag op Pinkpop Audioslave maar ow man wat slaapverwekkend zeg.
Rage was echt veel beter.
Audioslave is gewoon overrated
Reality is an illusion created by the lack of alcohol.
Love is an illusion created by the lack of common sense.

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » ma jun 23, 2003 8:42 pm

Ik blijf het leuk vinden als een band echt kan spelen, en grooved. Doet Audioslave gelukkig ook
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
snagger
Berichten: 1239
Lid geworden op: ma apr 07, 2003 2:05 pm

Bericht door snagger » ma jun 23, 2003 10:11 pm

Rascul_Waznagga schreef:Nee, meer op de gemiddelde rock/metal bassist
Wat een gelul...

Er zijn bijzonder veel interessante metalbands met geweldig basswerk, om Overkill en Cirith Ungol maar eens als eerste te noemen...
You're only living on borrowed time from your fate.

Gebruikersavatar
Tim Cunningham
Berichten: 3771
Lid geworden op: vr jan 11, 2002 9:08 pm

Bericht door Tim Cunningham » ma jun 23, 2003 11:38 pm

Hij zegt dan ook niet allemaal...
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !

Gebruikersavatar
MetalTroll
Berichten: 4399
Lid geworden op: vr mar 07, 2003 5:35 pm
Locatie: Oudenbosch
Contacteer:

Bericht door MetalTroll » di jun 24, 2003 7:57 am

Grishnákh schreef:Ik zag op Pinkpop Audioslave maar ow man wat slaapverwekkend zeg.
Rage was echt veel beter.
Audioslave is gewoon overrated
idem.
Troll tot op het been, beuk ik door de moshpitt heen

TheWill2
Berichten: 669
Lid geworden op: zo apr 20, 2003 11:45 pm
Locatie: Drachten

Bericht door TheWill2 » di jun 24, 2003 10:30 pm

saturnine schreef:he dude, dat was al eerder geschreven geloof ik, denk ook toch wel dat iedereen dat ook wel weet, beetje oud nieuws dus :P
d8 ik al maar had ff geen tijd om et topic door te spitten ;)

Gebruikersavatar
BlackStar
Berichten: 1564
Lid geworden op: ma jun 03, 2002 11:00 am
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door BlackStar » wo jun 25, 2003 3:49 pm

Rascul_Waznagga schreef:[..]
Rage heeft tenminste een bassist die niet alleen maar met een plectrum met de gitaristen meespeelt, daar hou ik van ;)
En een gitarist die zijn gitaar vlak onder zijn kin heeft hangen.. Hehe..

Maarreh, rage is wel gaaf.. RATM was hun beste album imho.. Erg veel gedraaid..

"they say jump and you say how high, you're braindead, you've got a fucking bullet in the head"
"There is no way things are supposed to be"

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » wo jun 25, 2003 6:47 pm

Yeah, zeer funky album ook. T speelt zeer lekker mee
Makkers staakt uw wild geraas

sicness0317
Berichten: 5891
Lid geworden op: do jun 12, 2003 10:35 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door sicness0317 » do jun 26, 2003 10:59 am

het is een kei goeie band vind ik , maar het is een soort rapcore (rap en rock) door elkaar of wat het ook is ... maar ik vind het opzich wel moooi en de texten zijn inderdaad goed
[img]http://www.icedtears.com/musica/logos/97.gif[/img]

!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » zo apr 24, 2005 9:59 pm

Zo !

Ah jeugdsentiment...
Als kind vond ik dit heel erg gaaf.
Ik ben het ontgroeid, die rap begint me dan te irriteren maar nummers als Settle For Nothing(geweldig refrein) en Killing In The Name blijven leuk.
Ik moet me eens meer in die teksten van hun verdiepen, ik ben wel benieuwd.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » zo apr 24, 2005 10:01 pm

Heb respect voor hun engagement (bijv concerten weigeren waar de fans meer dan zoveel dollar moeten betalen) en politieke bewijstzijnsniveau, vind de muziek alleen vreselijk.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
The Reckoning
Berichten: 6804
Lid geworden op: di feb 10, 2004 10:57 am
Locatie: Deneramp

Bericht door The Reckoning » zo apr 24, 2005 10:02 pm

Ik vind 't niks.
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]

Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door Hirchart » zo apr 24, 2005 10:20 pm

Offtopic: Maar wie ben jij? ( Oja, zie undersign! )



Ontopic: Eigenlijk nooit veel van deze band gecheckt ( Behalve dat nummer 'Oh hell, can't stop us now' die wel aardig gaaf is). Wel kapot gelachen bij de aflevering van MTV celebirty deathmatch! :wink:
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » zo apr 24, 2005 10:48 pm

RatM was 1 van de eerste "hardere" bands waar ik ooit naar luisterde.
Ik heb alle 3 de cd's en heb ze echt gruwelijk vaak live gezien.

Dus :
Rage against the Machine heerst echt gruwelijk de pannen van het dak !!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Plaats reactie