Nargaroth
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
-
-
-
-
In het bmik booklet staat het er duidelijk. Wat dus betekend dat jij het orgineel niet heb gekocht. Hmz... wat een fan zeg.nightwing schreef:[..]
jezus wat maakt mij dat uit ik vind het gewoon een 1 van de beste albums die ik heb smaken verschillen...
heer petomaan valt op heren. heer petomaan valt op heren. heer petomaan valt op heren. heer petomaan valt op heren.
- Heer Petomaan
-
- Heer Petomaan
Pure Holocaust is anders zeer goed te verteren...pleurisepidemie schreef:ik heb die CD BM ist Krieg
een paar erg goede nummers, duidelijk de invloeden van andere bands te horen.
De Immortal cover is erg sterk, overstijgt het origineel.
http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal
ik heb het toch niet tegen jou? Ik zie alleen al helemaal voor me dat kereltjes die net van de nu-metal zijn afgestapt een stukje over de geschiedenis van die kerel van Nargaroth lezen, hem meteen ubercool vinden en meteen allemaal nummers van hem downloaden om de truiste van hun vriendenkring te zijnnightwing schreef:[..]
waar slaat dat op gaat mij om de muziek
-
Best wel triest eigenlijk, dat men anno 2003 nog steeds over niets anders kan praten dan over hoe true deze of gene BM band wel of niet is.Who gives a flying fuck? De muziek is goed te beluisteren, je kunt er de sfeer in vinden die al 10 jaar niet meer in black metal te vinden is, dus wat zitten jullie nu te klagen? En posers zullen er altijd zijn. 't Zijn vaak de posers zelf die over posers zitten te zeiken, om zichzelf er van te overtuigen dat ze het zelf toch echt niet zijn.telluriet schreef:[..]
ik heb het toch niet tegen jou? Ik zie alleen al helemaal voor me dat kereltjes die net van de nu-metal zijn afgestapt een stukje over de geschiedenis van die kerel van Nargaroth lezen, hem meteen ubercool vinden en meteen allemaal nummers van hem downloaden om de truiste van hun vriendenkring te zijn
Oh ja, en gejatte muziek kan soms beter klinken dan de originele uitvoering. Degene die het het eerst heeft gespeeld, heeft zeker niet de monopolie op hoe het nummer het best gespeeld kan worden.en sommige mensen hebben nu eenmaal meer gevoel voor muzikale sferen dan anderen, en Nargaroth is een stuk sfeervoller dan Immortal (m.u.v. de echt oude Immortal, dat had wel sfeer).
This is my word made flesh, my cry and rage
My endless speech that strives to create
My endless speech that strives to create
- zwarte krijser
- zwarte krijser
Nee hoor, de muziek is gewoon klote, haha.Knevelaer schreef:[..]
Hij kwam erachter dat meneer kaanwolf helemaal niet zo trui en grimm ende ev0l was. Dus huppa, gingen die gebrande cd's meteen de prullebak in
En brandcd's? Waar?
Eeuwig groen staat bij de bron Urd
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.