Annihilator

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie

Beste full length?

Alice in Hell
27
48%
Never, Neverland
11
20%
Set the World on Fire
1
2%
King of the Kill
1
2%
Refresh the Demon
2
4%
Remains
0
Geen stemmen
Criteria for a Black Widow
0
Geen stemmen
Carnival Diablos
2
4%
Waking the Fury
5
9%
All for You
0
Geen stemmen
Schizo Deluxe
1
2%
Metal
2
4%
Kutband!
4
7%
 
Totaal aantal stemmen: 56

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » do dec 20, 2007 7:37 pm

Lennert schreef:@Dragonforce: Never, Neverland is wat mij betreft even goed en de Comeau albums worden te vaak weggelaten.
NN komt dan ook het dichst bij AiH. Op de albums met Joe staan enkele zeer goede nummers, maar ook meerdere matige nummers. Daar heeft niet iedereen behoefte aan.
It's the end of time

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » ma dec 15, 2008 9:17 pm

Het nieuwe Annihilator album zal volgens de release schedule van het label SPV/Steamhammer op 2 februari verschijnen. Jeff Waters wordt op deze plaat bijgestaan door zanger Dave Padden en drummer Ryan Ahoff. Volgens Padden bevat de cd wat van het snelste, meest aggressieve materiaal dat Annihilator tot dusverre heeft opgenomen. Meer info over het nieuwe album heb ik echter niet kunnen vinden.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25303
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma dec 15, 2008 9:47 pm

Naja, ik ben benieuwd. Ik vond Metal zwaar onder de maat. De solo´s waren wel erg leuk, maar de nummers waren onderling behoorlijk inwisselbaar. Naast dat ik Dave Padden een vrij matige zanger vind, maar goed, wie weet komen er weer wat zanglijntjes voorbij zoals op Schizo Deluxe, wat ik veruit de beste plaat vond met Padden op zang.

Het blijft een vette band, maar ik zweer toch altijd bij de eerste twee (en stiekem ook de derde) albums. Goed, de twee platen met Joe Comeau zijn ook wel gaaf, maar verder, tja, af en toe gaaf, meestal minder.
Naja, ik heb goede hoop dat er dit keer wat meer aandacht aan de nummers besteed is.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6756
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » ma dec 15, 2008 10:14 pm

Metal was inderdaad maar zozo. Niet echt een plaat die ik nog vaak uit de kast haal. Annihilator vind ik nou echt zo'n eerste divisie band die makkelijk een subtopper in de eredivisie had kunnen zijn.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma dec 15, 2008 11:20 pm

Ik verwacht er eigenlijk niks van. De laatste plaat vond ik maar slecht. Die zanger trek ik echt niet bij Annihilator.
Het zijn toch vooral de eerste albums waar Annihilator gaaf is.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8417
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » di dec 16, 2008 12:06 am

hoe smaken kunnen verschillen: ik vind Padden juist 1 van de vettere zangers bij annihilator.

Verder heb ik alle albums, maar ik vind er niet een slecht. Ja je hebt wat mindere, maar ook 'Metal' kan ik niet slecht noemen, hoor.

Ik zou het nieuwe album dan ook blind(/doof) kopen.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22633
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » di dec 16, 2008 1:36 pm

Voor mij is Annihilator dood zolang Padden er nog bij zit. De nieuwe laat ik dan ook mooi links liggen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25581
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di dec 16, 2008 4:19 pm

Ik weet het niet. Live deed hij het niet slecht en Schizo Deluxe is best gaaf, All For You en Metal heb ik nog steeds niet, maar daar heb ik ook weinig vertrouwen in.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » do feb 12, 2009 10:42 pm

Ik wilde eigenlijk dit topic weer een maand of twee omhoog schoppen om te melden dat ik All For You echt een heel gaaf album vind. Maar toen las ik dat ik dat al had eens gezegd.

Nu heb ik 't album (eindelijk) eerlijk op cd en 't valt me nog steeds niet tegen. Zelfs The One (ballad) is leuk!

Zal vast zijn omdat ik niet zo'n stoere thrasher ben.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25303
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » do feb 12, 2009 10:43 pm

Ik heb em ook. Meer voor de verzameling, maar het is inderdaad best een lekker album. Ik kan niet heel veel met de zang, maar qua muziek vind ik het een lekker album met aantal uitstekende tracks. Die ballads zijn ook helemaal niet verkeerd, soms iets te zoetsappig.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Rene
Berichten: 5382
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr feb 13, 2009 6:23 pm

Het is inmiddels ook alweer 2 februari geweest.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25303
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo mar 08, 2009 2:47 pm

Met poll maar.
Heb zelf gekozen voor Alice in Hell, op de voet gevolgd door Criteria for a Black Widow, Never, Neverland, Set the World on Fire en Carnival Diablos.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » zo mar 08, 2009 8:50 pm

Ik koos dan even voor Refresh the demon, ook al is Alice in hell niet slechter. Maar aangezien het een stukje nostalgie (eerste plaat) is, en omdat ik een groot fan ben van Annihilator met Jeff op zang.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25581
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo mar 08, 2009 9:33 pm

Ah, ik wilde net vragen wie Refresh op 1 had gezet, want dat vind ik ook een erg gaaf album. Persoonlijk ga ik toch voor Waking The Fury, zelfs met het vage gitaargeluid. King Of The Kill vind ik op het moment een van de minsten.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » zo mar 08, 2009 10:45 pm

Het debuut, de andere platen die ik van ze ken vind ik niet bijzonder.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » ma mar 09, 2009 12:44 pm

Dragonforce schreef:Het debuut, de andere platen die ik van ze ken vind ik niet bijzonder.
+1

Alice In Hell is een meesterwerk, prachtige eigenzinnige riffs, geweldige soli en beukende nummers; 10/10 album voor mij.

"Never, Neverland" komt op 2; heeft een paar schitterende nummers die zo op Alice In Hell konden worden geknikkerd. Op de albums erna begint de recyclemachine op volle toeren te draaien en wordt de zaak een stuk saaier.

Maar het moet gezegd worden dat Jeff een zeer getalenteerd gitarist is.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6756
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » ma mar 09, 2009 3:07 pm

Deze poll gaat niet erg spannend worden. Ik heb ook op Alice in Hell gestemd. Veruit de beste en naar mijn mening de enige echte klassieker van Annihilator. Met een vastere line-up had Annihilator veel groter kunnen worden lijkt me.

Wacken_Open_Air
Berichten: 369
Lid geworden op: di aug 07, 2007 5:26 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Wacken_Open_Air » ma mar 09, 2009 4:55 pm

Ik ga voor Never Neverland.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25303
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma mar 09, 2009 4:59 pm

stiekem vind ik Remains toch ook wel een gedurfde en originele plaat. Niet elk nummer is even goed, maar het is vooral de drang om iets nieuws te proberen die hier op respect stuit. Leuke plaat trouwens.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma mar 09, 2009 5:03 pm

Vroeger vond ik Annihilator wel gaaf, erg gaaf zelfs. Nu boeit het me niet meer zo. De band is volledig inwisselbaar en die nieuwe zanger is inderdaad vreselijk irritant. Het laatste album dat ik gaaf vond was "carnival diablos" maar als ik daar nu naar luister vind ik het eigenlijk ook niet meer als ok. de eerste twee albums zjin natuurlijk wel erg gaaf, refresh the demon staan enkele hele gave nummers op. Schitzo heeft ook wel een par goeie nummers maar ja die zang dan weer....
Ik weet niet ondanks dat Waters een zeer goede gitarist is, heeft hij altijd de boot een beetje gemist.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25303
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma mar 09, 2009 5:06 pm

Ik ben trouwens wel nieuwsgierig wat jij van het 'comeback' album (met de halve originele line-up) Criteria For a Black Widow vindt?
Ik vind dat zelf een van de betere Annihilator platen, zelfs het moderne 'Punctured' en het razende mechanisch klinkende 'Sonic Homicide' draai ik met veel plezier. Lekker pakkende plaat bovendien met een veelheid aan uitstekende riffs en solo's. Mijn favoriete nummers van die plaat zijn echter het razende 'Bloodbath' en het met zeer catchy refrein opgesierde 'Loving the Sinner'
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Wacken_Open_Air
Berichten: 369
Lid geworden op: di aug 07, 2007 5:26 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Wacken_Open_Air » ma mar 09, 2009 6:04 pm

De harde nummers van Set The World On Fire sluiten nog genoeg aan op de eerste twee cd's. Daarna gaat het hard achteruit, al zijn de titelnummers van de twee volgende platen zeker nog toppers.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25303
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma mar 09, 2009 6:39 pm

ik vind Set the World On Fire zelfs een uitstekend album, dat me ook na vele luisterbeurten niet verveelt. Paar lekkere rampestampers en zelfs de ballads vind ik erg goed (vooral Sounds Good to Me roept nostalgische gevoelens op). Brain Dance vind ik persoon een geniaal nummer. Commercieel sausje? Ja. Goede plaat? Ook dat ja
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Das Gesicht
Berichten: 1732
Lid geworden op: vr mei 13, 2005 8:12 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Das Gesicht » ma mar 09, 2009 6:50 pm

Ik vind Set the World on Fire juist hun beste plaat, heerlijk catchy maar toch genoeg agressie met in mijn ogen hun beste nummers uit hun hele discografie op één plaat, Don't Bother Me, Braindance en Knight jumps Queen.
God weet hoe vaak ik die laatste wel niet op repeat heb geluisterd.
http://soundcloud.com/snaggle-tooth Check de muzak die ik gemaakt heb :p

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25303
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma mar 09, 2009 6:52 pm

stem erop dan ;)
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma mar 09, 2009 6:56 pm

Alice in Hell is hier denk toch wel de favoriet. Het nieuwere werk doet mij niet zoveel.

En Jeroen zet ook eens een poll in het Celtic Frost topic :wink:

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25581
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma mar 09, 2009 7:31 pm

Persoonlijk zou ik nog zeggen dat Live Devastation beter is dan al hun studioplaten bij elkaar. Een moddervette productie met uitstekende zang, zelfs de mindere nummers van bijvoorbeeld Remains of King Of The Kill klinken daar briljant.

En Criteria vind ik helemaal niks, vooral de zang is erg belabberd.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Natasja
Berichten: 1039
Lid geworden op: do dec 09, 2004 2:01 pm
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Natasja » ma mar 09, 2009 7:34 pm

Sentinel schreef:[..]



Alice In Hell is een meesterwerk, prachtige eigenzinnige riffs, geweldige soli en beukende nummers; 10/10 album voor mij.

"Never, Neverland" komt op 2; heeft een paar schitterende nummers die zo op Alice In Hell konden worden geknikkerd. Op de albums erna begint de recyclemachine op volle toeren te draaien en wordt de zaak een stuk saaier.

Maar het moet gezegd worden dat Jeff een zeer getalenteerd gitarist is.
+1

Ook op Alice in Hell gestemd, geweldig album, Never, Neverland is een zeer goede tweede.
http://www.last.fm/user/Natasja-84

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25303
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma mar 09, 2009 7:37 pm

Lennert schreef:Persoonlijk zou ik nog zeggen dat Live Devastation beter is dan al hun studioplaten bij elkaar. Een moddervette productie met uitstekende zang, zelfs de mindere nummers van bijvoorbeeld Remains of King Of The Kill klinken daar briljant.

En Criteria vind ik helemaal niks, vooral de zang is erg belabberd.
hij klinkt hoogstens wat rauwer op Criteria, niet veel anders dan op Alice in Hell. De plaat is wat moderner. Nee, ik kan er heel goed naar luisteren.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
st. evil
Berichten: 673
Lid geworden op: wo feb 09, 2005 9:05 pm
Locatie: hoofddorp

Bericht door st. evil » ma mar 09, 2009 9:51 pm

Heb zelf op Alice in Hell gestemd, dat vind ik toch wel het meest constante album
Maar Set the world on fire staat hier wel op de tweede plaats, dat dan juist weer vanwege de grote afwisseling in de nummers
Thrash till Death

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22633
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma mar 09, 2009 10:00 pm

Ik heb op Never, neverland gestemd. Dat was mijn eerste plaat van Annihilator en een betere indruk heeft het andere werk (nog) niet gegeven.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » di mar 10, 2009 8:22 am

Jeroen schreef:Ik ben trouwens wel nieuwsgierig wat jij van het 'comeback' album (met de halve originele line-up) Criteria For a Black Widow vindt?
Ik vind dat zelf een van de betere Annihilator platen, zelfs het moderne 'Punctured' en het razende mechanisch klinkende 'Sonic Homicide' draai ik met veel plezier. Lekker pakkende plaat bovendien met een veelheid aan uitstekende riffs en solo's. Mijn favoriete nummers van die plaat zijn echter het razende 'Bloodbath' en het met zeer catchy refrein opgesierde 'Loving the Sinner'
Als ik eerlijk ben vond ik dat album destijds een giga tegenvaller, productioneel erg mat, vooral de drums klinken nergens naar. Ik vind bij Annihilator een vette productie echt een must. De riffs vind ik ook dertien in een dozijn voor annihilator begrippen, ja er staan een paar leuke nummers op (o.a. sonic homicide) maar ook een aantal echte missers. Ik vond het opvolgende album met Comeau op zang een hele verbetering, en zoals gezegd dat had ik niet verwacht daar ik op zich van de originele line up meer verwacht had.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6756
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » di mar 10, 2009 9:52 am

Lennert schreef:Persoonlijk zou ik nog zeggen dat Live Devastation beter is dan al hun studioplaten bij elkaar.
Bedoel je Double Live Annihilation?

Set the World on Fire is ook nog wel gaaf. King of the Kill heeft nog maar een paar leuke nummers en van Refresh the Demon vind ik eigenlijk alleen het titelnummer echt de moeite waard. Carnival Diablos doet het dan weer beter. Met Halfordachtige vocals op Time Bomb, Batttered, het AC/DCachtig nummer Shallow Grave en de magistrale hidden track. :lol:

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » di mar 10, 2009 12:19 pm

Carnival Diablos is een klasse plaat. Er zitten ontzettend veel knipoogjes naar oudere metalgrootheden in, zonder het echte Annihilatorgeluid te verliezen. Ik vind hem zeker zo goed als Alice In Hell en Never Neverland.

Refresh The Demon en King Of The Kill alsmede de albums met zanger Dave Padden doen mij vrijwel niets.

De overige albums kan ik erg goed hebben. Ook Criteria For A Black Widow vind ik een ijzersterke plaat. Lekker venijnig en iets minder melodieus. Zeker na die matte plaatjes die door Jeff zelf gezongen werden was Criteria... een ware verademing.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

wyrm
Berichten: 558
Lid geworden op: zo jan 21, 2007 1:17 pm
Locatie: Achterhoek

Bericht door wyrm » di mar 10, 2009 6:25 pm

Zojuist op Never, Neverland gestemd. Deel vanwege nostalgie (m'n eerste Annihilator album), maar vooral omdat hier de balans tussen angstaanjagende techniek en gave nummers (I am in command!) 100% is.
I drink therefore I am

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » di mar 10, 2009 10:31 pm

Ik moet Alice In Hell nog eens kopen, ik heb voorlopig alleen Metal, omdat ik die van Jeff Waters heb gekregen. Ook gaaf, maar nothing compares to Alice.
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Bericht door Bleek No. 1 » di mar 10, 2009 10:33 pm

Antonio Montana schreef:Ik moet Alice In Hell nog eens kopen, ik heb voorlopig alleen Metal, omdat ik die van Jeff Waters heb gekregen. Ook gaaf, maar nothing compares to Alice.
Gekregen? Hoe? Waar? Wanneer? 8) Anyways, that's totally awesome!

Maar goed, ik heb alleen Alice In Hell + Schizo Deluxe. Beiden top(!) maar moet er nog wel meer hebben, vind ik.
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22127
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » di mar 10, 2009 11:10 pm

Ik heb Alice in Hell, Never, Neverland en King of the Kill. Dat is ook de volgorde van waardering. Met die bemerking dat de eerste en de tweede veel dichter bij elkaar liggen dan de tweede en derde. Heb King of the Kill al zo vaak geluisterd, maar toch blijft alleen het titelnummer hangen.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Bericht door Bleek No. 1 » di mar 10, 2009 11:11 pm

KoenM schreef:Heb King of the Kill al zo vaak geluisterd, maar toch blijft alleen het titelnummer hangen.
Inderdaad, haha.
Maar maakt het nog niet minder, though.
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22633
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » di mar 10, 2009 11:13 pm

Set the world on fire is in ieder geval een aanrader. Lekkere plaat.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Bericht door Bleek No. 1 » di mar 10, 2009 11:17 pm

Ja, ik beoordeelde een flinke tijd geleden hun albums op artwork.
Want, zeg eerlijk, de artwork van bijv. All For You is gewoonweg slecht, maar qua inhoud is het juist weer totally kick ass.

Dus als ik volgende keer een Annihilator cd zie liggen, schaf ik 'm blindelings aan. Ongeacht hoe lelijk hun artwork is :lol:

Of zijn er ook mindere die een gemiddelde Annihilator-fan NIET moet aanschaffen?
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22633
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » di mar 10, 2009 11:25 pm

Over Remains heb ik vreselijke verhalen gehoord. Voor de rest denk ik dat je elke plaat blind kunt aanschaffen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25581
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di mar 10, 2009 11:27 pm

Remains vind ik nochtans beter dan King Of The Kill, waar alleen het titelnummer me iets van doet.

Wie is overigens de tweede Waking The Fury stemmer?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Bericht door Bleek No. 1 » di mar 10, 2009 11:33 pm

innuendo schreef:Over Remains heb ik vreselijke verhalen gehoord. Voor de rest denk ik dat je elke plaat blind kunt aanschaffen.
Ja, ik hoor 't al een beetje (heb discographie dus ja). Ik ben niet meteen overtuigd.

Zo kom ik wel ineens achter dat ik Waking The Fury al enige tijd in m'n hoofd had om aan te schaffen.
Annihilator die een nieuwe weg inslaat maar toch vertrouwd blijft. Weer herondekt!
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 7470
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 12:10 am
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Alwin » di mar 10, 2009 11:34 pm

Ik heb Alice in Hell, Never, Neverland, Carnival Diablos, Schizo Deluxe en Metal geluisterd en vond voornamelijk Alice in Hell en Never Neverland wel tof. Die waren in zijn geheel goed luisterbaar, waar ik bij die overige 4 platen die ik gehoord heb niet verder kwam dan "ohja, dat en dat nummer zijn wel te doen". Waar ik 2 nummers ("dat en dat") nog vrij ruim genomen vind.

Nog niet gestemd, gaat wat lastig als ik de andere albums niet gehoord heb.

Gebruikersavatar
Das Gesicht
Berichten: 1732
Lid geworden op: vr mei 13, 2005 8:12 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Das Gesicht » di mar 10, 2009 11:39 pm

Johan schreef:[..]


de magistrale hidden track. :lol:
Hahaah ja dat weet ik nog wel ik had het album geluisterd en niet op stop gezet, hoor ik ineens allemaal kippengeluiden ik dacht eventjes dat ik gek werd. :lol:
http://soundcloud.com/snaggle-tooth Check de muzak die ik gemaakt heb :p

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Bericht door Bleek No. 1 » di mar 10, 2009 11:41 pm

Das Gesicht schreef:
Johan schreef:[..]


de magistrale hidden track. :lol:
Hahaah ja dat weet ik nog wel ik had het album geluisterd en niet op stop gezet, hoor ik ineens allemaal kippengeluiden ik dacht eventjes dat ik gek werd. :lol:
Chi-chi-chi-chi-chicken and corn!! 8)
Oorspronkelijk voor z'n kinderen geschreven en vond het wel geinig om 't eens op te nemen.
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22633
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » di mar 10, 2009 11:45 pm

Als je trouwens een abonnement neemt op de rock tribune en je kiest als welkomsgeschenk Alice in Hell. Dan krijg je de 2-cd versie met Never, Neverland. Die plaat heb ik nu dus dubbel :P
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Bericht door Bleek No. 1 » di mar 10, 2009 11:55 pm

Ja maar.... Rock Tribune is kut.

Bedankt voor het advies, maar ik pas.
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22633
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » di mar 10, 2009 11:59 pm

kut? ik vind het een heel aardig blad. aandacht goed over de genres verdeeld en er werken tenminste mensen met passie voor de muziek. Als we het over troep hebben, dan komt de aardschok in beeld.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Plaats reactie