Annihilator

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie

Beste full length?

Alice in Hell
27
48%
Never, Neverland
11
20%
Set the World on Fire
1
2%
King of the Kill
1
2%
Refresh the Demon
2
4%
Remains
0
Geen stemmen
Criteria for a Black Widow
0
Geen stemmen
Carnival Diablos
2
4%
Waking the Fury
5
9%
All for You
0
Geen stemmen
Schizo Deluxe
1
2%
Metal
2
4%
Kutband!
4
7%
 
Totaal aantal stemmen: 56

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8418
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » do okt 11, 2007 11:19 am

Ik vind de albums na Waking the Fury en Carnaval diablos weer beter. Carnaval vind ik denk ik wel de minste Annihilator cd.
Schizo deluxe, all for you en Metal vind ik dan toch beter.

Ik heb bag of tricks al heel lang en alison hell nog niet zo lang. Neverneverland heb ik nog niet, maar die komt nog wel. Het is wel vreemd om te horen dat de nummers en riffjes die ik kende van bag of tricks opeens anders zijn of op andere plekken/nummers voorkomen op de uiteindelijke nummers.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » do okt 11, 2007 12:19 pm

Joris schreef:Ik vind de albums na Waking the Fury en Carnaval diablos weer beter. Carnaval vind ik denk ik wel de minste Annihilator cd.
Schizo deluxe, all for you en Metal vind ik dan toch beter.
De meningen over de diverse Annihilator verschillen erg. Zelf vind ik namelijk Waking The Fury weer de beste. Lekker veel snelle en groovende nummers, een sterke zanger in Joe Camou en een apart geluid waar je wel van moet houden. Het is eigenlijk een heel aparte thrash -metal cd vanwege dat (gitaar-)geluid en mij bevalt dat wel.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » do okt 11, 2007 7:19 pm

De beide albums met Joe Comeau bevallen mij ook erg goed. Goede nummers met de juiste intensiteit en herkenbaar spetterend gitaarwerk. En vooral op Carnival Diablos struikel je bijna over de referenties naar de inspiratiebronnen van Jeff Waters (Priest, Maiden en AC/DC). Deze cameo's ervaar ik echter niet als storend.

Waking The Fury klinkt inderdaad een stuk moderner en duisterder. Ook een erg goed album. Doet bij mij een beetje hetzelfde als Criteria For A Black Widow. Ook zo'n heerlijk ziedend album.

Voor de albums met Dave Padden kan ik ook niet warmlopen. Zijn vocalen storen mij ook teveel. De nummers bieden wat mij betreft ook te weinig compensatie. Datzelfde geldt voor de albums die door Waters zelf zijn ingezongen. King Of The Kill en Refresh The Demon vind ik echt inspiratieloze meuk. Totaal overbodige platen, als je het mij vraagt.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
Dieter
Berichten: 89
Lid geworden op: ma okt 08, 2007 12:42 pm
Locatie: Arendonk (B)
Contacteer:

Bericht door Dieter » zo okt 14, 2007 6:26 pm

ik ken maar een paar nummers van Annihilator
maar ben van plan binnekort is een paar cd's van Annihilator aan te kopen

iemand die me raad kan geven van wat hun beste albums zijn?

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » zo okt 14, 2007 6:27 pm

Uiteraard Alice in Hell, persoonlijk vind ik ook Carnaval Diablos, Schizo deluxe en Never, neverland zeker het beluisteren waard.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
st. evil
Berichten: 673
Lid geworden op: wo feb 09, 2005 9:05 pm
Locatie: hoofddorp

Bericht door st. evil » di okt 16, 2007 11:32 am

zelf vind ik set the world on fire een heerlijk album, niet echt hard maar wel leuk en mooi
alice in hell is gewoon verplicht!!

het album schizo deluxe vind ik ook wel leuk om naar te luisteren, het laatste album daarentegen vind ik echt weer helemaal niks
Thrash till Death

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » di okt 16, 2007 1:15 pm

Ik heb alleen wat losse nummers of wat promo schijfjes maar ik werd er niet echt warm van.
Riffs waren wel aardig maar het miste nog wat kracht vind ik.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » di okt 16, 2007 1:37 pm

Alice In Hell vind ik persoonlijk het beste, elk nummer is feest, superalbum. Het tweede album vind ik ook nog uitstekend. Daarna hebben ze wel hier en daar kwaliteit afgeleverd, maar als je Annihilator wil checken zou ik met de eertse 2 werken beginnen.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
Dieter
Berichten: 89
Lid geworden op: ma okt 08, 2007 12:42 pm
Locatie: Arendonk (B)
Contacteer:

Bericht door Dieter » di okt 16, 2007 1:42 pm

ik zal alice in hell dan maar is proberen
als iedereen me die toch aanraad dan zal hij wel goed zijn.

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » di okt 16, 2007 2:11 pm

Ja, heerlijke plaat. Vooral doen.
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » di okt 16, 2007 4:28 pm

Je kunt Alice In Hell ook samen met Never, Neverland als dubbel-cd krijgen voor een redelijke prijs. Dat zijn in mijn ogen beide geweldige albums, al geef ik de voorkeur aan Alice In Hell.

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » di okt 16, 2007 8:02 pm

Alice in Hell ken ik niet, maar alleen al om die Never Neverland deel kan ik die dubbelaar al aanraden. En als ik men hier moet geloven is Alice in Hell beter, dus zeker een aanrader.

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » di okt 16, 2007 8:44 pm

Gilbert schreef:Je kunt Alice In Hell ook samen met Never, Neverland als dubbel-cd krijgen voor een redelijke prijs. Dat zijn in mijn ogen beide geweldige albums, al geef ik de voorkeur aan Alice In Hell.
Maar dan zit er zeker wel zo'n lelijke combinatievoorkant op, of niet? Daar heb ik echt een hekel aan.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » di okt 16, 2007 8:48 pm

Ja, two from the vault ofzo. Dat doe ik nooit. Altijd de originele hoesjes. Bij de combi cd's zit vaak niet eens een volledig boekje. Dan kan je 'm toch net zo goed downloaden.
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » di okt 16, 2007 9:01 pm

IROn schreef:[..]


Maar dan zit er zeker wel zo'n lelijke combinatievoorkant op, of niet? Daar heb ik echt een hekel aan.
Beide originele covers zitten er ook bij. En die kun je gemakkelijk als voorkant nemen. Helaas zitten er geen verdere lyrics e.d. bij...
It's the end of time

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » di okt 16, 2007 9:01 pm

Die lelijke boekjes zijn inderdaad wel een aanzienlijk min punt van die reeks.

*****
Berichten: 220
Lid geworden op: wo jun 20, 2007 3:54 pm
Locatie: Aalst (BE)

Bericht door ***** » wo okt 17, 2007 1:02 pm

Kijk naar uit om ze live te zien!

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » vr okt 26, 2007 6:19 pm

Ik heb in plaats van Annihilator de nieuwste Agent Steel gekocht, maar deze albums lagen er nu voor 12,99 per stuk in de Sounds

King Of The Kill
Criteria For A Black Widow
Carnival Diablos
Waking The Fury

Als ik het zo lees zijn de laatste twee de grootste aanraders? Excuses als ik er zo lang over blijf doorvragen, maar ik kan me niet voorstellen dat slechts de eerste twee albums gaaf zijn :P
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
hellish star
Berichten: 731
Lid geworden op: di okt 16, 2007 8:29 pm
Locatie: Lovendegem - België

Bericht door hellish star » vr okt 26, 2007 6:39 pm

Lennert schreef:Ik heb in plaats van Annihilator de nieuwste Agent Steel gekocht, maar deze albums lagen er nu voor 12,99 per stuk in de Sounds

King Of The Kill
Criteria For A Black Widow
Carnival Diablos
Waking The Fury

Als ik het zo lees zijn de laatste twee de grootste aanraders? Excuses als ik er zo lang over blijf doorvragen, maar ik kan me niet voorstellen dat slechts de eerste twee albums gaaf zijn :P
"King of the hill" is één van mijn favoriete Annihilator albums....
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

Gebruikersavatar
The Evil Invad0r
Berichten: 333
Lid geworden op: zo jun 25, 2006 7:58 pm
Locatie: Zwaagwesteinde

Bericht door The Evil Invad0r » vr okt 26, 2007 7:27 pm

Ik heb net Alice in Hell verkregen, en godverdomme wat is dat een goeie plaat, ik ben helemaal lyrisch :D
[url]http://www.last.fm/user/Rienk0r/[/url]

Eddy the Eagle
Berichten: 180
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 11:30 am

Bericht door Eddy the Eagle » do nov 01, 2007 7:03 am

yowannuzz schreef:Uiteraard Alice in Hell, persoonlijk vind ik ook Carnaval Diablos, Schizo deluxe en Never, neverland zeker het beluisteren waard.
Idd: Alice in Hell, maar ook Never neverland.
Naar mijn bescheiden mening de beste 2 albums: ik draai ze nog steeds met grote regelmaat :D

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6780
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » ma nov 05, 2007 11:37 am

Ik vind aardig wat nummers van Set the World on Fire en King of the Kill ook zeker niet slecht.

Set the World on Fire, Brain Dance, No Zone, King of the Kill, The Box bijvoorbeeld. Nadeel bij Annihilator van deze albums is de overdaad aan balladachtige dingen. Ik vind wel zowel die zanger op STWOF als De zang van Jeff Waters zelf op KotK best geslaagd.

Carnival Diablos vind ik ook wel een lekkere plaat. Met natuurlijk als topper het nummer Chicken and corn!

Metal is wel okay, maar niet super. Ik vind Dave Padden zeker niet de beste zanger die Annihilator heeft gehad. Op Operation Annihilation zing Jeff trouwens zelf.

Verdomme donderdag een deel van de set gemist in 013!

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma nov 05, 2007 11:48 am

Toch viel het me stiekem op dat Never, Neverland en Set The World On Fire (de nummers) live in de cleane stukken behoorlijk emo-achtig klonken :?

Maar goed, ik vond het een gaaf optreden in ieder geval, ik ga er nu zeker meer van aanschaffen, waarschijnlijk King Of The Kill of Waking The Fury.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8418
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » ma nov 05, 2007 11:55 am

Dan is KotK wat beter, vind ik.

Overigens wordt ik wel een beetje ziek van de endorsements van Waters. Het boekje bij 'metal' staat vol met reclame. Nu had Waters weer een stukje gepost op de website van annihilator, en 80% van de tekst was ook gewoon weer reclame voor Gibson, Laboga en meer. Beetje jammer....

Hier maar even een deel van die post:
...Spent yesterday at Gibson in Berlin... I have something killer (at least in my world) that I want to announce but I am supposed to wait and let Epiphone and Gibson release the news. Some of you already have seen the Gibson/Annihilator V's I have been using lately but those were temporary guitars to use until ... well, hang in!
...
Finally nailed down a reasonable multi-cd deal with SPV in the USA and Canada (that includes tour support so we can get out there and tour again!). Granted it is being released quite late after the rest of the world but, again, we will now get to tour!

These Laboga guitar amps (http://www.labogaamps.com/english/annihilator.html) we use are rockin. Rock solid and seem to be getting a lot of attention. In fact, many guitarists that you know are using this amp on their latest or up-coming metal cd's. Unfortunately, because of Laboga's small presence in the biz, many of the bigger artists will use their amps on their cd's but cannot mention it, due to existing endorsements with "bigger" companies. No worries, I will continue spreading their name!

Just signed a deal with AKG (http://www.akg.com)... microphones, wireless systems, etc... I've finally found a guitar wireless system that does not cut out and, more importantly, does not alter the original tone. So far, they seem reliable on the road (and we put them through grueling tests). Better yet, they actually costs way less money than the high end models from other companies.
...
See you again soon in the USA and Canada and, for our Japanese, Aussie and Euro-Schizos, we will be seeing you often in 08... lots more touring coming up!

Jeff Waters
Het ziet er gelukkig wel naar uit dat we niet lang hoeven te wachten op een volgende show !
Laatst gewijzigd door Joris op ma nov 05, 2007 11:58 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6780
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » ma nov 05, 2007 11:55 am

Emo voor er emo bestond. Annihilator de grote emo founding fathers :lol:

Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik denk niet dat die melodische stukken echt zo Emo bedoeld waren. Ligt misschien een beetje aan de stem van Padden.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma nov 05, 2007 12:07 pm

Johan schreef:Emo voor er emo bestond. Annihilator de grote emo founding fathers :lol:

Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik denk niet dat die melodische stukken echt zo Emo bedoeld waren. Ligt misschien een beetje aan de stem van Padden.
Tuurlijk bestond emo toen niet, maar bij een stuk als
'Your people are dying
Your people are crying out'
En dan met zo'n redelijk gaye zanglijn eronder, ja, dan valt het mij wel eens op dat een hoop emobands dezelfde soort stijl gebruiken :P

Overigens vond ik Set The World geen goed nummer, King Of The Kill was dan weer wel geniaal.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma nov 05, 2007 12:26 pm

ik vind de nieuwe Annihilator schijf nog steeds niet te doen. Metal is wat mij betreft het meest matige album wat ze ooit uitbrachten.
Wat een inspiratieloze en uitbluste indruk laten ze achter.
Laatst gewijzigd door Jeroen op di nov 06, 2007 1:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » ma nov 05, 2007 3:13 pm

Lennert schreef:[..]


Tuurlijk bestond emo toen niet, maar bij een stuk als
'Your people are dying
Your people are crying out'
En dan met zo'n redelijk gaye zanglijn eronder, ja, dan valt het mij wel eens op dat een hoop emobands dezelfde soort stijl gebruiken :P

Overigens vond ik Set The World geen goed nummer, King Of The Kill was dan weer wel geniaal.
Ik vind King Of The Kill ook een lekkere plaat. Snel, rustig, die plaat bevat alles zo ongeveer wel. En Waters' stem is ook goed te doen.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6780
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » ma nov 05, 2007 3:39 pm

Waters had beter zelf de vocals bij alle nummers kunnen doen op Metal. Hij is niet de meest briljante vocalist, maar heeft wel een lekker stoer metalgeluid.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma nov 05, 2007 10:28 pm

De knoop is doorgehakt, ik heb gewoon King Of The Kill, Carnival Diablos en Waking The Fury gekocht. King Of The Kill omdat de titelsong gaaf is en die andere twee omdat ik heb gehoord dat die zanger verreweg een van de beste is die ze ooit hebben gehad.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma nov 05, 2007 10:51 pm

Ik vind King of the Kill ook een erg gave plaat. Was trouwens ook de eerste die ik aangeschaft heb. Meest gave nummers erop vind ik Bad Child en het titel nummer King of the Kill.

Ik moet ook maar eens wat andere platen hebben, want op Alice in Hell en King of the Kill na heb ik niks van deze band.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma nov 05, 2007 10:59 pm

Ach, iedereen kent Alice in Hell en Never, Neverland wel, maar ik wil mn grenzen toch verbreden. Zo'n geniaal gitarist als Jeff Waters moet in feite toch in staat zijn, zelfs met een andere sound ook gave albums te maken?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma nov 05, 2007 11:00 pm

Klopt, hoewel ik die laatste toch erg tegen vind vallen.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma nov 05, 2007 11:04 pm

Niet gehoord so far, maar ik richt me dan ook maar eerst op de oudere albums. All For You heb ik genoeg van gehoord om te weten dat ik niet gecharmeerd ben van de zang.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma nov 05, 2007 11:51 pm

In dat geval kun je de laatste twee ook gerust laten liggen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6780
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » di nov 06, 2007 10:16 am

Bij Annihilator gaat het eigenlijk niet zo zeer om de zang. Er zijn niet voor niks al een stuk of 6, 7 zangers geweest.

Gebruikersavatar
Stillborn
Berichten: 758
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 12:44 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Stillborn » di nov 06, 2007 11:08 am

Lennert schreef:Niet gehoord so far, maar ik richt me dan ook maar eerst op de oudere albums. All For You heb ik genoeg van gehoord om te weten dat ik niet gecharmeerd ben van de zang.
Schizo Deluxe is zeker wel de moeite waard, de beste met Padden op zang denk ik.
"Maya subjects you..."

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22173
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » di nov 06, 2007 11:09 am

Ik vind dat nr Maximum Satan (ondanks de infantiele tekst) best gaaf van die plaat ja. :)
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » di nov 06, 2007 12:11 pm

ja psycho deluxe is met padden op zang wel de ebste, maar ik vind dat wel de drie minste platen uit hun carriere. de eerste 3 waren erg goed, maar ook "king of the kill", "refresh the demon" en "carnival diablos" vond ik goed. "waking the fury" heeft een allerbelabberdst gitaargeluid.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6780
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » di nov 06, 2007 1:28 pm

*Schizo Deluxe, daarvan ken ik alleen nog Maximum Satan, die wel lekker klinkt.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8418
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » wo nov 07, 2007 10:02 am

KoenM schreef:Ik vind dat nr Maximum Satan (ondanks de infantiele tekst) best gaaf van die plaat ja. :)
infantiele teksten zijn er wel meer bij annihilator. Soms toch wel leuk:

I like..... Kraf diner !

Gebruikersavatar
Emalaith
Berichten: 304
Lid geworden op: do jun 21, 2007 8:52 am
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door Emalaith » wo nov 07, 2007 11:10 am

Johan schreef:Waters had beter zelf de vocals bij alle nummers kunnen doen op Metal. Hij is niet de meest briljante vocalist, maar heeft wel een lekker stoer metalgeluid.
Daar ben ik het geheel mee eens.

Bij de nummers met de andere zanger kan ik alleen maar denken "This is the gay part, with melody".

Daarnaast vind ik de bassist niet echt sympathiek (hij speelt prima hoor, niet daarvan). Jeff Waters daarentegen maakt weer een hoop goed.
Als cool metal een genre was, had Megadeth het uitgevonden.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6780
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » wo nov 07, 2007 1:48 pm

Welke bassist? Op het album heeft Jeff de baspartijen zelf ingespeeld en in de Melkweg in mei hadden ze een andere bassist (die jonge) dan in 013 vorige week.

Eddy the Eagle
Berichten: 180
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 11:30 am

Bericht door Eddy the Eagle » do nov 08, 2007 5:54 pm

Orklord schreef:Ik vind King of the Kill ook een erg gave plaat. Was trouwens ook de eerste die ik aangeschaft heb. Meest gave nummers erop vind ik Bad Child en het titel nummer King of the Kill.

Ik moet ook maar eens wat andere platen hebben, want op Alice in Hell en King of the Kill na heb ik niks van deze band.
Moet je Never Neverland eens luisteren: echt superkicke plaat :D

Eddy the Eagle
Berichten: 180
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 11:30 am

Bericht door Eddy the Eagle » do nov 08, 2007 5:56 pm

Lennert schreef:Niet gehoord so far, maar ik richt me dan ook maar eerst op de oudere albums. All For You heb ik genoeg van gehoord om te weten dat ik niet gecharmeerd ben van de zang.
Eens.
De zang op all for you vind ik ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Wel vind ik Mike Manghini weer lekker aanwezig !

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » vr nov 09, 2007 3:48 pm

Mijn cd's zijn binnen! Voorlopig zit ik pas op de helft van Carnival Diablos en die vind ik zeer sterk, Joe Comeau is zeker wel de sterkste zanger die ze tot nu toe hebben gehad.

Edit: Afgeluisterd en persoonlijk trekt dit album me zeker even veel als de eerste twee. Vooral Chicken & Corn is geniaal :mrgreen: Vette productie, goeie nummers, geen enkel echt matige ertussen. Blij dat ik deze heb aangeschaft in ieder geval.

King Of The Kill vind ik nog wat moeilijker, een paar erg goeie nummers, maar ook een hoop erg saaie meuk.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » vr nov 09, 2007 6:15 pm

Waking The Fury bevalt goed in ieder geval, ik vind het gitaargeluid niet hinderlijk, ondanks dat ik me goed kan voorstellen dat mensen het wat brak vinden klinken.

Ik ga denk ik tot nu voor Carnival Diablos als absolute winnaar.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6780
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » za nov 10, 2007 9:14 pm

Lennert schreef:Mijn cd's zijn binnen! Voorlopig zit ik pas op de helft van Carnival Diablos en die vind ik zeer sterk, Joe Comeau is zeker wel de sterkste zanger die ze tot nu toe hebben gehad.

Edit: Afgeluisterd en persoonlijk trekt dit album me zeker even veel als de eerste twee. Vooral Chicken & Corn is geniaal :mrgreen: Vette productie, goeie nummers, geen enkel echt matige ertussen. Blij dat ik deze heb aangeschaft in ieder geval.
Liquid Oval vind ik persoonlijk redelijk bagger van Carnival Diablos. Chicken & Corn is daarentegen geniaal. Net als AC/DC-nnihilator op Shallow Grave, Halfordnator op Time Bomb etc. :lol:

doctor_eViL
Berichten: 7
Lid geworden op: wo aug 09, 2006 2:28 pm
Locatie: holland
Contacteer:

Bericht door doctor_eViL » zo nov 11, 2007 5:11 pm

hey halloo ik kwam weer is ff kijken hier(niet te vaak geweest en geloof dat de laatse keer hiero in 2006 was)Maar schizo deluxe is een geweldig album,beter dan metal alhoewel metal zeker niet slecht is.van sd vind ik pride de beste song en van metal haunting.jullie nog een voorkeur aan goeie nummers op deze 2 cd,s :)
[img]http://img247.imageshack.us/img247/1334/bannerbyc7.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » zo nov 11, 2007 5:20 pm

Lennert schreef:Mijn cd's zijn binnen! Voorlopig zit ik pas op de helft van Carnival Diablos en die vind ik zeer sterk, Joe Comeau is zeker wel de sterkste zanger die ze tot nu toe hebben gehad.

Edit: Afgeluisterd en persoonlijk trekt dit album me zeker even veel als de eerste twee. Vooral Chicken & Corn is geniaal :mrgreen: Vette productie, goeie nummers, geen enkel echt matige ertussen. Blij dat ik deze heb aangeschaft in ieder geval.

King Of The Kill vind ik nog wat moeilijker, een paar erg goeie nummers, maar ook een hoop erg saaie meuk.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik die plaat nooit een kans heb gegeven.
Zo direct maar in de cd spelert gooien.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Plaats reactie