Kraakpand concert
- fetuskiller
- Contacteer:
Kraakpand concert
en wel op vrijdag 13 februari in amersfoort!
in zoals gezegt een kraakpand achter het centraal station
met o.a. The Nocturnal Horde (black, death metal) en 39 Papercuts (Hardcore) en nog een paar kut bandjes!
het feest begint om 20:00 en kost maar 2,50.
en oja het bier is 1 hoero!
komt allen!!
in zoals gezegt een kraakpand achter het centraal station
met o.a. The Nocturnal Horde (black, death metal) en 39 Papercuts (Hardcore) en nog een paar kut bandjes!
het feest begint om 20:00 en kost maar 2,50.
en oja het bier is 1 hoero!
komt allen!!
-
- fetuskiller
- Contacteer:
- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Ik heb 1 keer in een kraakpand moeten optreden (werd eerst verteld dat het anti-kraak was
dus we keken al redelijk vreemd op toen we hoorden dat t wel kraak was). En jawel uiteraard tijdens t optreden moesten we ermee kappen dankzij onze vrienden van het gezag
Voor mij dus nooit meer optreden in zo'n kankerkraakpand

Voor mij dus nooit meer optreden in zo'n kankerkraakpand
לֹא אעבוד
- Full Metal Opie
- Contacteer:
De tent schoonvegen misschien " You can be proud of me now 'caus' I just kicked a red in the face now baby" (cover van kick out the Jams -MC5) door Landstorm
And I wish I was in Austin in the Chili Parlor Bar
Drinkin' mad dog margaritas and not carin' where you are
I have seen the David,I've seen the Mona Lisa too
And I have heard Doc Watson play Columbus Stockade blues
- DaKonium
haha, poserbende
ik ben een keer met zo'n linkse draak van school naar een concert in zo een krakershol geweest
nou, het was me een feest zeg, de hele avond veganistisch kankerbier drinken tegen HEUS WEL kapitalistische prijzen, een dood kankerpubliek dat alleen maar aan de marxistisch verantwoord geteelde wiet zat te heisen en te lam was om ook maar een beetje enthousiast te doen
wat een ellende was dat zeg
ik ben een keer met zo'n linkse draak van school naar een concert in zo een krakershol geweest
nou, het was me een feest zeg, de hele avond veganistisch kankerbier drinken tegen HEUS WEL kapitalistische prijzen, een dood kankerpubliek dat alleen maar aan de marxistisch verantwoord geteelde wiet zat te heisen en te lam was om ook maar een beetje enthousiast te doen
Sterf!
Haha, ik ben er nooit geweest maar volgens mij heb je helemaal gelijk. Fuck off met die linkse 'wereldverbeteraars'.DaKonium schreef:haha, poserbende
You're only living on borrowed time from your fate.
- Soulcollector
- Contacteer:
- Full Metal Opie
- Contacteer:
- metal-willem
-
-
- Contacteer:
Niets mis met hippies ( in het algemeen dan )
En trouwens, de 2 kraakgroepen die ik ken zijn totaal geen hippies, zijn gewoon irritante werklozen en naar tekno-luisterend gajes..
En trouwens, idd, worden zulke concerten niet heel gauw afgeblazen door de poltie?
Trouwens ook niet echt slim, als je daar gewoon zit, en je zorgt dat er geen overlast is, komt er niemand klagen, vinden de meeste mensen het zelfs nog wel oke dat je daar zit..
maar dan zijn er altijd van die graffiti spuitende irritante klote weekend-krakers die het voor iedereen zwaar verneuken, of mensen die concerten geven natuurlijk...
En trouwens, de 2 kraakgroepen die ik ken zijn totaal geen hippies, zijn gewoon irritante werklozen en naar tekno-luisterend gajes..
En trouwens, idd, worden zulke concerten niet heel gauw afgeblazen door de poltie?
Trouwens ook niet echt slim, als je daar gewoon zit, en je zorgt dat er geen overlast is, komt er niemand klagen, vinden de meeste mensen het zelfs nog wel oke dat je daar zit..
maar dan zijn er altijd van die graffiti spuitende irritante klote weekend-krakers die het voor iedereen zwaar verneuken, of mensen die concerten geven natuurlijk...
- Full Metal Opie
- Contacteer:
in kraakpanden tref je geen vooroordelen aan?Rascul_Waznagga schreef:In kraakpanden bijvoorbeeld
wat ben jij naief.
en een vooroordeel is oordelen over iets waar je niks vanaf weet.
en toevallig doe ik dat wel.
en krakers zijn allemaal stinkende linkse luie fukhippies
wat heb ik toch een hekel aan mensen
cyanide schreef:[..]
in kraakpanden tref je geen vooroordelen aan?
wat ben jij naief.
en een vooroordeel is oordelen over iets waar je niks vanaf weet.
en toevallig doe ik dat wel.
en krakers zijn allemaal stinkende linkse luie fukhippies

Makkers staakt uw wild geraas
- Full Metal Opie
- Contacteer:
krakers die werken (vrijwilligers werk met behoud van uitkering) bijv. bij de weggeefwinkel van Eurodusnie (Dusnieland after dark) zijn dezelfde die bij concerten schaamteloos staan te bedelen om binnen te komen moet je NOOIT serieus nemen
And I wish I was in Austin in the Chili Parlor Bar
Tsja het hangt er van af wie je tegenkomt. De meeste krakers zijn gewoon studenten zonder woonruimte. Daar wordt hier echter volledig aan voorbij gegaan.Full Metal Opie schreef:krakers die werken (vrijwilligers werk met behoud van uitkering) bijv. bij de weggeefwinkel van Eurodusnie (Dusnieland after dark) zijn dezelfde die bij concerten schaamteloos staan te bedelen om binnen te komen moet je NOOIT serieus nemen
Makkers staakt uw wild geraas