All Time Album Top 10
- The Horseman
- Berichten: 6281
- Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
- Locatie: Nijmegen
All Time Album Top 10
Wat vind jij de 10 beste albums ooit ?
Dus post je favoriete klassiekers !
Als je er meer dan 10 hebt zet ze er maar gerust bij en wat mij betreft ook non metal albums.
Ik ben benieuwd !
Dus post je favoriete klassiekers !
Als je er meer dan 10 hebt zet ze er maar gerust bij en wat mij betreft ook non metal albums.
Ik ben benieuwd !
Laatst gewijzigd door The Horseman op di feb 10, 2004 10:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- Lone Starr
- Berichten: 6203
- Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
- Locatie: Limburg
- The Horseman
- Berichten: 6281
- Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
- Locatie: Nijmegen
- Mr_No_Good
- Berichten: 2130
- Lid geworden op: zo nov 24, 2002 11:12 am
- Locatie: stinkende polder
- Contacteer:
- Lone Starr
- Berichten: 6203
- Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
- Locatie: Limburg
- The Horseman
- Berichten: 6281
- Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
- Locatie: Nijmegen
1. Pain of Salvation - Be (2004)
Alternatieve titel: Chinassiah
2. Anathema - Judgement (1999)
3. Sigur Rós - () (2002)
4. Opeth - Damnation (2003)
5. Ayreon - Into the Electric Castle (1998)
6. Pink Floyd - The Wall (1979)
7. Devin Townsend - Terria (2001)
8. Isis - Oceanic (2002)
9. Katatonia - Brave Murder Day (1996)
10. Blackfield - Blackfield (2004)
Alternatieve titel: Chinassiah
2. Anathema - Judgement (1999)
3. Sigur Rós - () (2002)
4. Opeth - Damnation (2003)
5. Ayreon - Into the Electric Castle (1998)
6. Pink Floyd - The Wall (1979)
7. Devin Townsend - Terria (2001)
8. Isis - Oceanic (2002)
9. Katatonia - Brave Murder Day (1996)
10. Blackfield - Blackfield (2004)
[img]http://img.photobucket.com/albums/v365/nakur/avatar.jpg[/img]
- paradigm shift
- Berichten: 4461
- Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
- Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia
1. The mars volta - Frances the mute
2. Secret Chiefs 3 - Book of horizons
3. Tool - Lateralus
4. mr. Bungle - Disco Voltante
5. Nick Cave and the bad seeds - Abatoir blues
6. Emperor - prometheus, the discipline of fire and demise
7. Tool - AEnima
8. Brian Wilson - Smile
9. Bad Religion - no control
10. mr. Bungle - California
Maar zo'n lijstje kan bij mij morgen al weer compleet anders zijn...
2. Secret Chiefs 3 - Book of horizons
3. Tool - Lateralus
4. mr. Bungle - Disco Voltante
5. Nick Cave and the bad seeds - Abatoir blues
6. Emperor - prometheus, the discipline of fire and demise
7. Tool - AEnima
8. Brian Wilson - Smile
9. Bad Religion - no control
10. mr. Bungle - California
Maar zo'n lijstje kan bij mij morgen al weer compleet anders zijn...
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”
G. K. Chesterton
G. K. Chesterton
- liquidator
- Berichten: 126
- Lid geworden op: wo jun 15, 2005 4:05 pm
- Draconian
- Lult over cdtjes
- Berichten: 11068
- Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
- Locatie: De Geitenberg
Pff, ik snap echt niet hoe mensen zo'n top 10 kunnen maken...het verschilt bij mij eigenlijk altijd wel weer een beetje. Er zijn genoeg albums die ik echt geweldig vind, maar daartussen zijn de onderlinge verschillen weer zo klein dat het vaak wisselt.
Nou, goed, in ieder geval zouden deze albums een grote kans maken:
AC/DC - Back in Black
Dream Theater - Images and Words
Dream Theater - Scenes from a Memory
Iron Maiden - Number of the Beast
Neal Morse - ?
Pink Floyd - Dark Side of the Moon
Pink Floyd - Wish You Were Here
Rhapsody - Symphony of Enchanted Lands II - The Dark Secret
Spock's Beard - V
Nou, goed, in ieder geval zouden deze albums een grote kans maken:
AC/DC - Back in Black
Dream Theater - Images and Words
Dream Theater - Scenes from a Memory
Iron Maiden - Number of the Beast
Neal Morse - ?
Pink Floyd - Dark Side of the Moon
Pink Floyd - Wish You Were Here
Rhapsody - Symphony of Enchanted Lands II - The Dark Secret
Spock's Beard - V
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- Sargatanas
- Berichten: 5257
- Lid geworden op: wo sep 29, 2004 4:26 pm
- Locatie: Groningen
1.Megadeth-Rust in Peace
2.Forbidden-Forbidden Evil
3.Immortal-At the Heart of Winter
4.Atheist-Elements
5.Emperor-Anthems To The Welkin At Dusk
6.Testament-The new order
7.Annihilator-Never,Neverland
8.Mr. Big-Lean into it
9.Racer X Technical Diffilculties
10. Opeth-BlackWater Park
Over de volgorde ben ik het nog niet helemaal eens.
2.Forbidden-Forbidden Evil
3.Immortal-At the Heart of Winter
4.Atheist-Elements
5.Emperor-Anthems To The Welkin At Dusk
6.Testament-The new order
7.Annihilator-Never,Neverland
8.Mr. Big-Lean into it
9.Racer X Technical Diffilculties
10. Opeth-BlackWater Park
Over de volgorde ben ik het nog niet helemaal eens.
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]
- EmptySkies
- Berichten: 1814
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 10:01 pm
- Locatie: Loosdrecht
- Contacteer:
hmm lastige vind ik dit. but i'll try:
1 - slayer -reign in blood
2 - Iron Maiden - powerslave
3 - iron Maiden - number of the beast
4 - pantera - cowboys from hell
5 - straping young lad - alien
6 - detonation - portals to uphobia
7 - desaster - hellfire's dominion
8 - maze of torment - the force
9 - Pink Floyd - Wish you were here
10 - kataklysm - serenity in fire
1 - slayer -reign in blood
2 - Iron Maiden - powerslave
3 - iron Maiden - number of the beast
4 - pantera - cowboys from hell
5 - straping young lad - alien
6 - detonation - portals to uphobia
7 - desaster - hellfire's dominion
8 - maze of torment - the force
9 - Pink Floyd - Wish you were here
10 - kataklysm - serenity in fire
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]
gave cd's! SB, neal Morse en PF!Draconian schreef:Pff, ik snap echt niet hoe mensen zo'n top 10 kunnen maken...het verschilt bij mij eigenlijk altijd wel weer een beetje. Er zijn genoeg albums die ik echt geweldig vind, maar daartussen zijn de onderlinge verschillen weer zo klein dat het vaak wisselt.
Nou, goed, in ieder geval zouden deze albums een grote kans maken:
AC/DC - Back in Black
Dream Theater - Images and Words
Dream Theater - Scenes from a Memory
Iron Maiden - Number of the Beast
Neal Morse - ?
Pink Floyd - Dark Side of the Moon
Pink Floyd - Wish You Were Here
Rhapsody - Symphony of Enchanted Lands II - The Dark Secret
Spock's Beard - V
Ik had ook erg veel moeite met het maken van een fatsoenlijke top10. daarom is het meer een lijst die representatief is voor mijn muzikale smaak, met maar één cd per band. Anders stonden er 3 albums van Pain of Salvation in. En al die albums heb ik langer dan een jaar en staan mew naar het hart. Maar ik had er net zogoed "?" van Neal Morse en "WYWH' van P:F in die top10 kunnen zetten, zoals jij deed. Moeilijk, maar wel representatief dus
[img]http://img.photobucket.com/albums/v365/nakur/avatar.jpg[/img]
- KoenM
- Berichten: 22171
- Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
- Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
- Contacteer:
Erg moeilijk. Deze zouden wel kans maken denk ik:
Metallica - ...And justice for all/Ride the lightning
Megadeth - Rust in peace
Opeth - Morningrise/BWP
Evergrey - Recreation day
Kreator - Extreme aggression
Death - Human
Porcupine Tree - In Absentia
Life of Agony - RRR
Type O Negative - Bloody Kisses
Iced Earth - Alive in Athens
Iron Maiden - Somewhere in time
Anthrax - Spreading the disease
Slayer - Reign in blood
Immortal - Pure Holocaust
Metal Church - Metal Church
Mercyful Fate - Melissa
At the gates - Slaughter of the soul
Dark Tranquillity - The Gallery
Children of Bodom - Tokyo Warhearts
Arch Enemy - Wages of sin
Dream Theater - Scenes from a memory
...
Geen beginnen aan eigenlijk.
Metallica - ...And justice for all/Ride the lightning
Megadeth - Rust in peace
Opeth - Morningrise/BWP
Evergrey - Recreation day
Kreator - Extreme aggression
Death - Human
Porcupine Tree - In Absentia
Life of Agony - RRR
Type O Negative - Bloody Kisses
Iced Earth - Alive in Athens
Iron Maiden - Somewhere in time
Anthrax - Spreading the disease
Slayer - Reign in blood
Immortal - Pure Holocaust
Metal Church - Metal Church
Mercyful Fate - Melissa
At the gates - Slaughter of the soul
Dark Tranquillity - The Gallery
Children of Bodom - Tokyo Warhearts
Arch Enemy - Wages of sin
Dream Theater - Scenes from a memory
...
Geen beginnen aan eigenlijk.
Facebook band
Visually Universal - Our Hexagram Unicursal
I stared into the void tonight - the best dream I ever had
Last.fm profiel
Visually Universal - Our Hexagram Unicursal
I stared into the void tonight - the best dream I ever had
Last.fm profiel
Sirenia - At Sixes and Sevens
Dream Theater - Images & Words
Nightwish - Century Child
Allen Lande - The Battle
Kamelot - The Black Halo
Dredg - Catch Without Arms
Sigur Rós - ( )
Muse - Absolution
Altaria - The Fallen Empire
Shadow Gallery - Room V
*dit is overigens weer erg tijd gebonden andere kanshebbers*
The Killers - Hot Fuss
The Arcade Fire - Funeral
Sigur Rós - Takk
Textures - Polars
Icon & The Black Roses - Black Rose
Assemblage 23 - Ground
Nightwish - Wishmaster
Sirenia - An Elexir for Existance
Opeth - Ghost Reveries
Spinvis - Spinvis
Ayreon - The Human Equation
en allertijden is gewoonweg onmogelijk
Dream Theater - Images & Words
Nightwish - Century Child
Allen Lande - The Battle
Kamelot - The Black Halo
Dredg - Catch Without Arms
Sigur Rós - ( )
Muse - Absolution
Altaria - The Fallen Empire
Shadow Gallery - Room V
*dit is overigens weer erg tijd gebonden andere kanshebbers*
The Killers - Hot Fuss
The Arcade Fire - Funeral
Sigur Rós - Takk
Textures - Polars
Icon & The Black Roses - Black Rose
Assemblage 23 - Ground
Nightwish - Wishmaster
Sirenia - An Elexir for Existance
Opeth - Ghost Reveries
Spinvis - Spinvis
Ayreon - The Human Equation
en allertijden is gewoonweg onmogelijk
Laatst gewijzigd door Ræið op vr mar 31, 2006 10:25 am, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.last.fm/user/Raido][img]http://www.denness.net/rpi/u/raido/rpi.png[/img][/url]
Dream Theater - Images And Words
Dream Theater - Octavarium
W. A. Mozart - Eine Kleine Nachtmusik
Ayreon - The Human Equation
Kamelot - The Black Halo
Spinvis - Spinvis
Steve Reich - Works 1965-1995
The Devin Townsend Band - Terria
Antonio Vivaldi - The Concerto Collection
Nightwish - Century Child
Aaargh, dit is moeilijk!
Dream Theater - Octavarium
W. A. Mozart - Eine Kleine Nachtmusik
Ayreon - The Human Equation
Kamelot - The Black Halo
Spinvis - Spinvis
Steve Reich - Works 1965-1995
The Devin Townsend Band - Terria
Antonio Vivaldi - The Concerto Collection
Nightwish - Century Child
Aaargh, dit is moeilijk!
Darkspace - Dark Space I
Nagelfar - Virus West
The Ruins Of Beverast - Unlock The Shrine
Lunar Aurora - Zyklus
Funeral Mist - Salvation
Abigor - Channeling The Quintessence Of Satan
Marduk - Plague Angel
Secrets Of The Moon - Carved In Stigmata Wounds
Deathspell Omega - Si Monumentum Requires Circumspice
Aborym - With No Human Intervention
Nagelfar - Virus West
The Ruins Of Beverast - Unlock The Shrine
Lunar Aurora - Zyklus
Funeral Mist - Salvation
Abigor - Channeling The Quintessence Of Satan
Marduk - Plague Angel
Secrets Of The Moon - Carved In Stigmata Wounds
Deathspell Omega - Si Monumentum Requires Circumspice
Aborym - With No Human Intervention
- liquidator
- Berichten: 126
- Lid geworden op: wo jun 15, 2005 4:05 pm
Iets wat in de richting moet komen (op alfabetische volgorde):
Anathema - A Natural Disaster
Apocalyptica - Inquisition Sympfony
Callisto - True Nature Unfolds
Draconian - Where Lovers Mourn
Eels - Blinking Lights And Other Revelations
Kate Bush - Aerial
Lampshade - Because Trees Can Fly
Opeth - Damnation
The Red Sparowes - At The Soundless Dawn
The Smashing Pumpkins - Mellon Collie And The Infinite Sadness
Anathema - A Natural Disaster
Apocalyptica - Inquisition Sympfony
Callisto - True Nature Unfolds
Draconian - Where Lovers Mourn
Eels - Blinking Lights And Other Revelations
Kate Bush - Aerial
Lampshade - Because Trees Can Fly
Opeth - Damnation
The Red Sparowes - At The Soundless Dawn
The Smashing Pumpkins - Mellon Collie And The Infinite Sadness
[b][color=red]Red[/color][/b] is the new black.
Nee, da's niet Funeral For A Friend. Da's gewoon een woeste uitspraak: [url]http://www.roodharigen.nl[/url]
Nee, da's niet Funeral For A Friend. Da's gewoon een woeste uitspraak: [url]http://www.roodharigen.nl[/url]
- Sandr
- Berichten: 17929
- Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
- Locatie: Ootmarsum/Wageningen
- Contacteer:
ook maar eens een poging doen:
1: Emperor-Anthems to the Welkin at Dusk
2: Blind Guardian-Nightfall in Middle-Earth
3: Blind Guardian-A Night at the Opera
4: Arcturus-The Sham Mirrors
5: In Flames-Whoracle
6: Cradle of Filth-Dusk... and her Embrace
7: Nightwish-Oceanborn
8: Emperor-Prometheus; the Discipline of Fire and Demise
9: Enslaved-Eld
10: Satyricon-Nemesis Divina
opmerkingen: alleen metal, alleen albums die ik origineel heb (anders stond Manowar-Hail to England er waarschijnlijk ook nog wel tussen)
albums die ik nog geen jaar in m'n bezit heb, heb ik er ook uitgelaten
verder is het zo dat m'n top 3 wel erg vaststaat, daaronder zit een hele grote groep albums die ik erg goed vind, maar waarin ik maar moeilijk een bepaalde rangorde kan aanbrengen
1: Emperor-Anthems to the Welkin at Dusk
2: Blind Guardian-Nightfall in Middle-Earth
3: Blind Guardian-A Night at the Opera
4: Arcturus-The Sham Mirrors
5: In Flames-Whoracle
6: Cradle of Filth-Dusk... and her Embrace
7: Nightwish-Oceanborn
8: Emperor-Prometheus; the Discipline of Fire and Demise
9: Enslaved-Eld
10: Satyricon-Nemesis Divina
opmerkingen: alleen metal, alleen albums die ik origineel heb (anders stond Manowar-Hail to England er waarschijnlijk ook nog wel tussen)
albums die ik nog geen jaar in m'n bezit heb, heb ik er ook uitgelaten
verder is het zo dat m'n top 3 wel erg vaststaat, daaronder zit een hele grote groep albums die ik erg goed vind, maar waarin ik maar moeilijk een bepaalde rangorde kan aanbrengen
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
Verveling, hehe, kan ieder moment wel veranderen:
1. Godflesh - Selfless
2. Fushitsusha - Double Live
3. Iggy & The Stooges - Raw Power
4. Blut Aus Nord - The Work Which Transforms God
5. Earth - Earth2
6. Dornenreich - Her von welken Nächten
7. Joy Division - Closer & Unknown Pleasures
8. Napalm Death - Scum
9. Swans - COP
10. Emperor - Prometheus
11. HIM - Razorblade Romance
12. Turbonegro - Ass Cobra
13. Voivod - Angel Rat
13. Limbonic Art - (alles, kan niet kiezen)
14. Envy - A Dead Sinking Story
15. Leonard Cohen - Songs Of Love And Hate
16. Merzbow - Pulse Demon
17. Cradle Of Filth - Vempire
18. Masonna - Inner Mind Mystique
19. Pelican - Australasia
20. Today Is The Day - Sadness Will Prevail 2CD
1. Godflesh - Selfless
2. Fushitsusha - Double Live
3. Iggy & The Stooges - Raw Power
4. Blut Aus Nord - The Work Which Transforms God
5. Earth - Earth2
6. Dornenreich - Her von welken Nächten
7. Joy Division - Closer & Unknown Pleasures
8. Napalm Death - Scum
9. Swans - COP
10. Emperor - Prometheus
11. HIM - Razorblade Romance
12. Turbonegro - Ass Cobra
13. Voivod - Angel Rat
13. Limbonic Art - (alles, kan niet kiezen)
14. Envy - A Dead Sinking Story
15. Leonard Cohen - Songs Of Love And Hate
16. Merzbow - Pulse Demon
17. Cradle Of Filth - Vempire
18. Masonna - Inner Mind Mystique
19. Pelican - Australasia
20. Today Is The Day - Sadness Will Prevail 2CD
Dit staat op één in ieder geval...
Megadeth - Peace sells
verder iig :
Dark Angel - Darkness Descends
Vio-lence - Eternal Nightmare
Judas Priest - Screaming for vengeance
Toxik - World Circus
Death - Symbolic/Human, die staan gelijk...
Anthrax - Among the living
De rest zou opgevuld worden met non-metal, of wellicht nog een verdwaald NWOBHM plaatje a la The Nightcomers van Holocaust...
Megadeth - Peace sells
verder iig :
Dark Angel - Darkness Descends
Vio-lence - Eternal Nightmare
Judas Priest - Screaming for vengeance
Toxik - World Circus
Death - Symbolic/Human, die staan gelijk...
Anthrax - Among the living
De rest zou opgevuld worden met non-metal, of wellicht nog een verdwaald NWOBHM plaatje a la The Nightcomers van Holocaust...
- Audiophile
- Berichten: 7671
- Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
- Locatie: Soest
Death - Symbolic
Nasum - Shift
Deliverance - What A Joke
Skinless - From Sacrifice To survival
Dark angel - Darkness Descends
Nephasth - Conceived By Inhuman Blood
Rotten Sound - Exit
Kekal - The Painful Experience
Meshuggah - I
Necrophagist - Epitaph
ja...
Nasum - Shift
Deliverance - What A Joke
Skinless - From Sacrifice To survival
Dark angel - Darkness Descends
Nephasth - Conceived By Inhuman Blood
Rotten Sound - Exit
Kekal - The Painful Experience
Meshuggah - I
Necrophagist - Epitaph
ja...
[quote="Black No. 1"][..]
Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]
Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]
Zo ongeveer:
1. The Chasm - Conjuration of the Spectral Empire
2. Funeral Mist - Salvation
3. Sargatanas - Knights of the Southern Cross
4. Satyricon - The Shadowthrone
5. Abigor - Opus IV
6. Ulver – Nattens Madrigal
7. Cryptopsy – None So Vile
8. Immolation – Close to a World Below
9. Svartsyn - Destruction of Man
10. Kreator – Pleasure to Kill
Hoewel de nieuwe cd van Ljå er eigenlijk ook wel tussen past.
1. The Chasm - Conjuration of the Spectral Empire
2. Funeral Mist - Salvation
3. Sargatanas - Knights of the Southern Cross
4. Satyricon - The Shadowthrone
5. Abigor - Opus IV
6. Ulver – Nattens Madrigal
7. Cryptopsy – None So Vile
8. Immolation – Close to a World Below
9. Svartsyn - Destruction of Man
10. Kreator – Pleasure to Kill
Hoewel de nieuwe cd van Ljå er eigenlijk ook wel tussen past.
Laatst gewijzigd door Plaag op vr mar 31, 2006 10:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Kop dicht, Thorko
Pfff...Nakur schreef:maak dan een top10 die representatief is voor je muzikale voorkeur, geselecteerd uit platen die je naar het hart staan
dan wordt het een stuk makkelijker. Een échte top10 allertijden is voor mij net zo goed onmogelijk
Oké, een willekeurige snapshot, in compleet willekeurige volgorde dan:
"Fairground" - Ivo Papasov And His Bulgarian Wedding Band
"Disco Volante" - Mr Bungle
"Into The Everflow" - Psychotic Waltz
"Passion & Warfare" - Steve Vai
"The Sixteen Men Of Tain" - Allan Holdsworth
"Three" - Sugababes
"Badmotorfinger" - Soundgarden
"It's Understood" - Estradasphere
"A Handfull Of Beauty" - Shakti
"Come With Us" - Chemical Brothers
Maar goed, vraag t me 1 minuut later en je krijgt een totaal andere lijst, dus...
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
- Audiophile
- Berichten: 7671
- Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
- Locatie: Soest
PffffPlaag schreef:[..]
Bij dezen. Kom op met die lijst.
"Gold" - Prince
"Peace Sells... But Who's Buying" - Megadeth
"Discipline" - King Crimson
"Stabat Mater" - Pergolesi (de uitvoerenden weet ik even niet uit mn hoofd)
"What's Going On" - Marvin Gaye
"Que Alegria" - John McLaughlin Trio
"Visions Of The Emerald Beyond" - The Mahavishnu Orchestra
"Secrets" - Allan Holdsworth
"Sacre Du Printemps" - Igor Stravinsky (Pierre Boulez uiteraard)
"Mental Vortex" - Coroner
"Perfect Symmetry" - Fates Warning
Maar goed, als je me t 1 minuut vraagt, krijg je een compleet andere lijst.... (kop je m in Plaag?)
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Berichten: 25585
- Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Niet moeilijk, alleen zet ik het wel in onwillekeurige volgorde neer:
Virgin Steele - The marriage of heaven and hell pt. 1
Virgin Steele - The marriage of heaven and hell pt. 2
Marillion - Script for a jesters tear
Blind Guardian - A night at the opera
Rainbow - On stage
Iron Maiden - Somewhere in Time
Manowar - Sign of the Hammer
Helloween - The Walls of Jericho
Tyr - Eric the Red
Gamma Ray - Land of the free
Virgin Steele - The marriage of heaven and hell pt. 1
Virgin Steele - The marriage of heaven and hell pt. 2
Marillion - Script for a jesters tear
Blind Guardian - A night at the opera
Rainbow - On stage
Iron Maiden - Somewhere in Time
Manowar - Sign of the Hammer
Helloween - The Walls of Jericho
Tyr - Eric the Red
Gamma Ray - Land of the free
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
01. Tool - Aenima
02. Opeth - Blackwater Park
03. Satyricon - Nemesis Divina
04. Iced Earth - Burnt Offerings
05. Dream Theater - Images and Words
06. Pain of Salvation - The perfect element
07. Summoning - Dol Guldur
08. Katatonia - Viva Emptiness
09. Weakling - Dead as dreams
10. Behemoth - Demigod
02. Opeth - Blackwater Park
03. Satyricon - Nemesis Divina
04. Iced Earth - Burnt Offerings
05. Dream Theater - Images and Words
06. Pain of Salvation - The perfect element
07. Summoning - Dol Guldur
08. Katatonia - Viva Emptiness
09. Weakling - Dead as dreams
10. Behemoth - Demigod
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
Ongeveer het gaafst en meest geluisterd.
Bathory - Blood Fire Death
Bathory - Nordland 1
Burzum - Det som Engang Var
Burzum - Filosofem
Death - Human
Death - Leprosy
Immortal - At the Heart fo winter
Immortal - Battles in the North
Megadeth - Peace sells ...but who's buying?
Polluted Inheritance - Into Darkness
(alfabetisch)
Bathory - Blood Fire Death
Bathory - Nordland 1
Burzum - Det som Engang Var
Burzum - Filosofem
Death - Human
Death - Leprosy
Immortal - At the Heart fo winter
Immortal - Battles in the North
Megadeth - Peace sells ...but who's buying?
Polluted Inheritance - Into Darkness
(alfabetisch)
"Selling England By The Pound" - Genesis
"A Fine Day To Exit" - Anathema
"Black Tongue Speaks Vol. 1" - Assassins Of God
"Mos Def And Talib Kweli Are Blackstar" - Blackstar
"Parallels" - Fates Warning
"Book M" - Secret Chiefs 3
"Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band" - The Beatles
"Conspiracy" - King Diamond
"October Rust" - Type O-
"Stripped" - Christina Aguilera
En nou kap ik...
"A Fine Day To Exit" - Anathema
"Black Tongue Speaks Vol. 1" - Assassins Of God
"Mos Def And Talib Kweli Are Blackstar" - Blackstar
"Parallels" - Fates Warning
"Book M" - Secret Chiefs 3
"Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band" - The Beatles
"Conspiracy" - King Diamond
"October Rust" - Type O-
"Stripped" - Christina Aguilera
En nou kap ik...
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
In willekeurige volgorde:
1. Emperor - Anthems to the Welkin at Dusk
2. Satyricon - Nemesis Divina
3. Metallica - KIll 'em All
4. Cradle of Filth - Dusk and her Embrace
5. Deicide - Deicide
6. Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son
7. Immortal - At the Heart of Winter
8. Slayer - Show no Mercy (inclusief Aggressive Perfector en Chemical Warfare)
9. Guns N' Roses - Use Your Illusion I
10. Megadeth - Rust in Peace
Zo ongeveer (denk ik).
1. Emperor - Anthems to the Welkin at Dusk
2. Satyricon - Nemesis Divina
3. Metallica - KIll 'em All
4. Cradle of Filth - Dusk and her Embrace
5. Deicide - Deicide
6. Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son
7. Immortal - At the Heart of Winter
8. Slayer - Show no Mercy (inclusief Aggressive Perfector en Chemical Warfare)
9. Guns N' Roses - Use Your Illusion I
10. Megadeth - Rust in Peace
Zo ongeveer (denk ik).
[img]http://img112.imageshack.us/img112/9819/denirobanner1co.gif[/img]
Zo dat is snel gegaanpheradariel schreef:Dream Theater - Images And Words
Dream Theater - Octavarium
W. A. Mozart - Eine Kleine Nachtmusik
Ayreon - The Human Equation
Kamelot - The Black Halo
Spinvis - Spinvis
Steve Reich - Works 1965-1995
The Devin Townsend Band - Terria
Antonio Vivaldi - The Concerto Collection
Nightwish - Century Child
Aaargh, dit is moeilijk!
[img]http://img.photobucket.com/albums/v365/nakur/avatar.jpg[/img]
Ik zie een hoop abums die niet in mijn lijst hadden misstaan
1. The mars volta - Frances the mute
06. Pain of Salvation - The Perfect Element
Neal Morse - ?
Pink Floyd - WYWH
Shadow Gallery - Room V
Opeth - Morningrise/BWP
Evergrey - Recreation day
Porcupine Tree - In Absentia
1. The mars volta - Frances the mute
06. Pain of Salvation - The Perfect Element
Neal Morse - ?
Pink Floyd - WYWH
Shadow Gallery - Room V
Opeth - Morningrise/BWP
Evergrey - Recreation day
Porcupine Tree - In Absentia
[img]http://img.photobucket.com/albums/v365/nakur/avatar.jpg[/img]