Psychopathic records

Voor alle andere bands
Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jun 21, 2004 9:29 pm

Geef me 1 goeie reden om het niet te doen.

"You gotta die..I'm sorry but... YOU GOTTA DIE!!!"
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
xnightcrawlerx
Berichten: 792
Lid geworden op: wo mei 12, 2004 10:36 pm
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door xnightcrawlerx » ma jun 21, 2004 9:36 pm

girl you know i love you but now you gotta DIEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!
sweet graveyard here we come

Gebruikersavatar
Mendel
Berichten: 3773
Lid geworden op: di dec 30, 2003 9:26 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Mendel » ma jun 21, 2004 9:39 pm

XnegativeX schreef:Geef me 1 goeie reden om het niet te doen.
denk eens aan de familieleden en de vrienden van het eventuele slachtoffer, wat een moeilijke tijd die zullen krijgen; wat een verdriet je bij de nabestaanden zult opwekken...

Gebruikersavatar
xnightcrawlerx
Berichten: 792
Lid geworden op: wo mei 12, 2004 10:36 pm
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door xnightcrawlerx » ma jun 21, 2004 10:02 pm

oh god... was dat serieus bedoeld? heheh... :twisted:

:wink:
sweet graveyard here we come

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do jun 24, 2004 2:55 pm

Fusion schreef:Ik zal s kijken voor wat van die Dark Lotus. Tip voor jou: ga zeker eens t album Diary Of A Madman van de Gravediggaz tsjekken!!
Ik kan The pick, the sickle and the shovel en 6 feet deep overal vinden. Ook de EP The Hell kan ik nog vinden. Maar Diary of a madman is nergens te downen. Weet je zeker dat dat album zo heet?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » do jun 24, 2004 2:57 pm

SJIPS! Hij heet idd 6 Feet Deep!!! Mea culpa! 1 vd tofste nummers heet overigens wel "Diary Of A Madman", op die CD.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za jun 26, 2004 3:24 pm

Gravediggaz had zo op Psychopathic records kunnen zitten joh. Het is echt precies die stijl. Het grootste verschil tussen de Psy-acts en Gravediggaz en dat zijn de freaky beats en het rare gevoel voor humor waarmee de jugallo's wel getooid gaan en die ik bij Gravediggaz niet terug hoor.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr aug 20, 2004 7:13 pm

De nieuwe Anybody killa, Dirty history is ook weer erg lekker.
Wel een beetje layed back waardoor ik het niet zo lekker vind als de laatste Twiztid of Dark lotus maar lekker genoeg om aan te schaffen.

Gewoon fijne old school hip hop met wat zieke/grappig lyrics.

Just gimme a FUCKING beat!
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Mendel
Berichten: 3773
Lid geworden op: di dec 30, 2003 9:26 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Mendel » vr aug 20, 2004 7:25 pm

Old school hiphop??

Mr Lif is gaaf!
met ook leuke lyrics, die ergens over gaan (nee, niet over geld, auto's en wijfen)

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr aug 20, 2004 7:26 pm

Maar zitten die ook op Psychopathic records?
ONTOPIC!!! :wink:
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » vr aug 20, 2004 7:42 pm

binnenkort komt er weer 's een nieuwe ICP cd aan. de 6e joker's card.... alweer...
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr aug 20, 2004 7:48 pm

Ja ja! Hell's pits. De 6th staat voor het einde. En het einde heeft 2 zijden. The Wraith stond voor de hemel. Hell's pits schijnt harder te worden. Vooral qua teksten en waarschijnlijk ook meer old school. Ik kan in ieder geval niet wachten.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » vr aug 20, 2004 7:53 pm

ja lekker flauw om op die manier 2x een laatste cd te maken. ze waren er dus ook achter dat the Wraith nogal tegenviel, en dat de reacties erop niet al te positief waren...
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr aug 20, 2004 7:56 pm

Hoe kom je daar nou weer bij? Het stond van te voren al vast dat er 2 cd's zouden komen hoor.

En het is ook geen laatste cd. ICP gaat gewoon door. Alleen het hele "jokers cards" verhaal is nu afgerond. Hoe ze nu verder gaan weet ik nog niet. Ze hebben het ook druk met hun label en hun worstel carriere.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo sep 05, 2004 8:18 pm

Tokus schreef:ja lekker flauw om op die manier 2x een laatste cd te maken. ze waren er dus ook achter dat the Wraith nogal tegenviel, en dat de reacties erop niet al te positief waren...
Hier nog even op terugkomend, op The Wraith: Shanri-la komt zelfs een zin voor waarop ze zeggen: "The shit is called Hell's pit, run out and get it!". Dus jou filosofie gaat niet helemaal op.

Ik heb Hell's pit even geluisterd en hij klinkt wel erg horrorcore. Duistere beats en zieke teksten. Croocked Preacher killas als toppunt. Shangri-la was duidelijk de lichte kant van de medaille en Hell's pit de duistere kant.

Daarnaast heb ik gisteren Dirty history van ABK aangeschaft. Heerlijke old school hip-hop plaat. Zonder R&B geneuzel. Mijn lijflied is ook aanwezig op deze plaat in de vorm van Nevehoe (ik ga de woordgrap niet uitleggen). Een nummer dat gaat over vrouwen die mannen gebruiken om te krijgen wat ze willen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo sep 05, 2004 8:41 pm

ok, dan was het gewoon gepland als goeie marketingstunt.

In het begin hadden ze natuurlijk nooit verwacht ook daadwerkelijk 6 jokers cards te maken, want daarna zou het einde komen... naja, dat zal nu nog wel op zich laten wachten. Maar ze boeien me al tijden niet echt meer, en blijven maar spul uitpompen, veel niet echt van goeie kwaliteit.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do sep 09, 2004 4:00 pm

Nog even wat anders. Ik lees in dit topic best wat reacties van mensen die best naar hip hop kunnen luisteren maar die niks met ICP hebben. Dat is natuurlijk je goed recht. Maar heeft er toevallig iemand al wat van Anybody killa, Blaze ya dead homie, Twiztid of Dark lotus geluisterd?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Svenson
Berichten: 9296
Lid geworden op: vr apr 11, 2003 5:55 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Svenson » do sep 09, 2004 7:17 pm

XnegativeX schreef:Nog even wat anders. Ik lees in dit topic best wat reacties van mensen die best naar hip hop kunnen luisteren maar die niks met ICP hebben. Dat is natuurlijk je goed recht. Maar heeft er toevallig iemand al wat van Anybody killa, Blaze ya dead homie, Twiztid of Dark lotus geluisterd?
Ik vind die carnaval hiphop niet zo interessant eigenlijk, al heb ik wel the great milenko en the jeckel brothers van ICP. Ik luister nog zeer regelmatig hiphop als House of Pain (briljant), Jurassic Five, Jehst (Engelse blanke rapper, supergoed), Kalashnikov (ook engels, rastafarian, erg gaaf, deel van de echte underground daaro, is een soort mafffia ofzo), Blackalicious (soms) en dergelijken.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

Gebruikersavatar
Svenson
Berichten: 9296
Lid geworden op: vr apr 11, 2003 5:55 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Svenson » do sep 09, 2004 7:19 pm

Even tussendoor, ik heb nu toch even the great milenko aangezet.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do sep 09, 2004 7:23 pm

Svenson schreef:[..]


Ik vind die carnaval hiphop niet zo interessant eigenlijk...
Anybody killa
http://www.hatchetwarrior.com
en Twizted
http://www.twiztid.com
is toch niet bepaald "carnavals hiphop". Wat dat ook moge betekenen.
Laatst gewijzigd door XnegativeX op do sep 09, 2004 7:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Svenson
Berichten: 9296
Lid geworden op: vr apr 11, 2003 5:55 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Svenson » do sep 09, 2004 7:25 pm

XnegativeX schreef:[..]


Anybody killa (http://www.hatchetwarrior.com)
en Twizted (http://www.twiztid.com) is toch niet bepaald "carnavals hiphop". Wat dat ook moge betekenen.
Ik doelde dan ook op ICP. Alsjebegrijptwatikbedoel.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

Gebruikersavatar
Svenson
Berichten: 9296
Lid geworden op: vr apr 11, 2003 5:55 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Svenson » do sep 09, 2004 7:35 pm

Meesterlijk eigenlijk, dat Voodoo nummer van ICP op The Great Milenko!
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do sep 09, 2004 7:36 pm

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Svenson
Berichten: 9296
Lid geworden op: vr apr 11, 2003 5:55 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Svenson » do sep 09, 2004 7:37 pm

Raise..raise...sugabumbaah...sleep no longer, raise...quick..sugabumbaah.......leave us alone you fucking punk bitch!
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » do sep 09, 2004 7:40 pm

XnegativeX schreef:Nog even wat anders. Ik lees in dit topic best wat reacties van mensen die best naar hip hop kunnen luisteren maar die niks met ICP hebben. Dat is natuurlijk je goed recht. Maar heeft er toevallig iemand al wat van Anybody killa, Blaze ya dead homie, Twiztid of Dark lotus geluisterd?
ik heb hier twee cds van Twiztid en 1 van Dark Lotus. Maar alleen die 1e van Twiztid (mostasteless) vind ik echt goed, die andere 2 een stuk minder.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do sep 09, 2004 7:40 pm

Wat ik zo knap vind aan ICP is dat ze een heel verhaal op rijm weten te zetten en weten te rappen en dat ze altijd zo'n raar gevoel voor humor in die teksten weten te leggen.

Ok, het mogen dan wel niet de beste rappers ooit zijn maar ze hebben een geweldig concept opgebouwt en hebben een soort verhalende vorm van rappen die ik niet vaak hoor. Vaak zijn de teksten van rapper niet meer dan losse kreten.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do sep 09, 2004 7:43 pm

Tokus schreef:[..]


ik heb hier twee cds van Twiztid en 1 van Dark Lotus. Maar alleen die 1e van Twiztid (mostasteless) vind ik echt goed, die andere 2 een stuk minder.
Van Dark lotus vind ik eigenlijk alles te gek. Van Twiztid vind ik The Green book echt schitterend. En van ABK is zijn laatste Dirty history erg goed. En Hell's pit van ICP belooft trouwens ook veel goeds.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Svenson
Berichten: 9296
Lid geworden op: vr apr 11, 2003 5:55 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Svenson » do sep 09, 2004 7:43 pm

XnegativeX schreef:Wat ik zo knap vind aan ICP is dat ze een heel verhaal op rijm weten te zetten en weten te rappen en dat ze altijd zo'n raar gevoel voor humor in die teksten weten te leggen.

Ok, het mogen dan wel niet de beste rappers ooit zijn maar ze hebben een geweldig concept opgebouwt en hebben een soort verhalende vorm van rappen die ik niet vaak hoor. Vaak zijn de teksten van rapper niet meer dan losse kreten.
Dat laatste ben ik het niet mee eens hoor, de hiphop die ik ken zijn echt hele verhalen enzo. Maar dat doen ze inderdaad goed, als je naar de teksten luistert zit je soms echt te grinniken.

Look who's next, it's Mr Clark
The dirty old man from the trailer park
You've got yer ticket?
Thanks, take your coat off!
And later on, why not, I'll rip your throat off!
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do sep 09, 2004 7:55 pm

WOW! Ik hoor net even een sampletje van Colton Grundy the undying (ofwel Blaze ya dead homie). Dat mag er ook zeker wezen!

FUCK THAT CLUB SHIT! PLAY THIS BITCH!


Afbeelding
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo sep 12, 2004 5:45 pm

Hier even een stukje leesvoer voor mensen die ICP maar een belachelijke circus band vinden. Als je even de tijd neemt om het te lezen worden er misschien wat dingen duidelijk:

http://www.paoracle.com/?archive=92
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Svenson
Berichten: 9296
Lid geworden op: vr apr 11, 2003 5:55 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Svenson » ma sep 20, 2004 9:11 pm

Mooi, dan gaan we door met de offtopic shit.

Ken je Klashnekoff? Een britse rapper, maakt goeie oude agressieve hiphop (vooral harde teksten). Momenteel zit hij in Londen alwaar hij samen met zijn rasta-broeders een heuse maffia heeft opgezet. Aanslagen etc.etc.

Maakt zijn muziek er overigens niet beter op.

Interview:

http://www.undercovermagazine.com/files ... nekoff.htm
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di nov 16, 2004 7:29 pm

XnegativeX schreef:WOW! Ik hoor net even een sampletje van Colton Grundy the undying (ofwel Blaze ya dead homie). Dat mag er ook zeker wezen!
Ik heb de nieuwe Blaze vandaag binnen gekregen. Hij klinkt vooral erg professioneel. Geen rock invloeden hier maar pure underground, old school gangsta rap. Maar dan op de Psychopathic manier. De teksten zijn hard en minder grappig dan ik van Psychopathic releases gewend ben maar toch is hij weer zeer vet (of phat).
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » di nov 16, 2004 10:11 pm

Zeg XNegaX, kon jij nou eigenlijk de eerste van de GZA?
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
The Reckoning
Berichten: 6804
Lid geworden op: di feb 10, 2004 10:57 am
Locatie: Deneramp

Bericht door The Reckoning » di nov 16, 2004 10:13 pm

Tokus schreef:yup, heb diverse ICP en Twiztid cds, dus ik ken ze wel.
ICP rap? Nooit geweten.
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo nov 17, 2004 12:42 pm

Fusion schreef:Zeg XNegaX, kon jij nou eigenlijk de eerste van de GZA?
Nope. Ik ken de artiest zelf wel maar heb nog geen albums van hem gehoord.
Maar eigenlijk is mijn "liefde" voor hip hop nog beperkt tot de psychopathic artiesten.

Waar, correct me if I'm wrong, jij nogsteeds niks van geluisterd hebt.
Aanraders:
Twiztid - The Green book
Blaze ya dead homie - Colton Grundy tha undying
ABK - Dirty history
Dark lotus - Black rain (met stip)
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » wo nov 17, 2004 1:14 pm

You stand corrected. Ik heb 3 artiesten geluisterd, weet echter niet meer welke want het is al n paar maanden geleden. Heb ik dat niet gepost dan? :? Hmmm, ik vond er 1 heel goed, die had vrij recht-toe-recht-beats en een oldksool gevoel. De andere 2 vond ik echter 3x nix.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo apr 03, 2005 11:32 am

Haha! Gisteren in Amsterdam heb ik mijn Psychopathic verzameling weer uit mogen breiden.
Grappig trouwens, stond ik daar op de "urban" afdeling (zo heet hip hop tegenwoordig naar het schijnt) met mijn bleke koppie en mijn lange haar, tussen de Gangsa's en de R&B meisjes een mooi kleurig album te luisteren met een clown op de voorkant. :lol:

Maar goed, vanaf nu in mijn bezit:
Violent J - Wizard of the hood
Jumpsteady - Master of the flying guillotine

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door XnegativeX op zo apr 03, 2005 11:38 am, 1 keer totaal gewijzigd.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo apr 03, 2005 11:34 am

en hoe verschilt dat Violent J album nu echt van een ICP album? Ik vermoed dat Shaggy er ook wel op te horen is namelijk, hetzij in mindere mate natuurlijk.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » zo apr 03, 2005 11:36 am

Dit topic komt uit de hemel gevallen, ik kreeg de laatste tijd wat zin in rauwe rap.


XnegativeX schreef:Haha! Gisteren in Amsterdam heb ik mijn Psychopathic verzameling weer uit mogen breiden.
Grappig trouwens, stond ik daar op de "urban" afdeling (zo heet hip hop tegenwoordig naar het schijnt) met mijn bleke koppie en mijn lange haar, tussen de Gangsa's en de R&B meisjes een mooi kleurig album te luisteren met een clown op de voorkant. :lol:
Haha, gaaf. :lol:

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo apr 03, 2005 11:40 am

Tokus schreef:en hoe verschilt dat Violent J album nu echt van een ICP album? Ik vermoed dat Shaggy er ook wel op te horen is namelijk, hetzij in mindere mate natuurlijk.
Shaggy doet alleen op het laatste nummer mee. Hij "speelt" het figuur van de wizard. Blaze speelt de Cowardly lion, Madrox is de Tinman en Monoxide is de Scarecrow.

Je zou de teksten voor de gein eens moeten lezen. Om je te bescheuren.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo apr 03, 2005 11:41 am

XnegativeX schreef:[..]

Je zou de teksten voor de gein eens moeten lezen. Om je te bescheuren.
dat is meestal het geval bij Shaggy en J, toch? ;)
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo apr 03, 2005 11:42 am

Absoluut. Daarom vind ik het ook zo gaaf.
Dit zijn gasten die zichzelf niet zo serieus nemen.

Kijk maar naar een stukje tekst van Jumpsteady:
The base is thumpin' the club is jumpin'
Hot drunk girls in the corner humpin'
Booties Shakin' big titties fakin'
High five my boys as drinks we takin'
But what do we know about this nothin'
Were not even there I was only frontin'
We're in a basement roleplayin' D&D
Explorin' the land of make believe
Its kind a like reading a book anew
Except you control what the characters do
Untold adventures await your mind
As you become someone else intertwined
Some think it's nerdy that's probably true
But fuck you it's just what we nerdies do
Allow our imagination to soar free
As our dreams here become reality
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo apr 03, 2005 11:44 am

XnegativeX schreef:Absoluut. Daarom vind ik het ook zo gaaf.
helemaal mee eens. Lekker over the top ook.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr apr 08, 2005 4:48 pm

Mijn laatste 2 aanwinsten vallen trouwens zwaar in de smaak bij ondergetekende.

Wizard of the hood is gewoon typische ICP muziek. De beats zijn weer helemaal volgepropt met vage geluidjes en samples en de teksten zijn over the top absurd. Het is een concept album dat het verhaal van The Wizard of Oz vertelt maar dan in de Gangsta versie. Hahahaha. (I guess even in Oz they're thug whilin')

Master of the flying guillotine was wel even wennen. Aangezien het een stuk minder absurd en meer rechtlijnig en old school klinkt dan de meeste Psychopathic artiesten. Qua muziek ligt het erg in de lijn van de laatste Blaze ya dead homie maar qua teksten is het een stuk serieuser en minder gangsta. Maar na een paar luisterbeurten begon de muziek steeds verslavender te worden en werd wel duidelijk dat hier de teksten ook best in het Psychopathic straatje passen. Vooral bij nummers als Dungeon master, Thirteenth skull en Amy's ghost en Revenge.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo apr 24, 2005 5:10 pm

Hahaha, deze foto vond ik net. Wat gaaf. The hatchet family!
Afbeelding
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr mei 06, 2005 2:09 pm

Op http://www.twiztid.com staat een sample van het, in juni te verschijnen, Twiztid album Man & Myth. Klinkt weer helemaal te gek!

Man & Myth komt dus uit in juni en dat is deel 1 van een dubbel cd. Het vervolg, Mutant, komt een maand daarna uit.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » vr mei 06, 2005 3:01 pm

Ik heb Dark Lotus - Tales From the Lotus Pod eens gedownd Xneg, en ik geef jouw de schuld dat ik eraan verslaafd ben, jij met je catchy mp3's die je doorzend. :mrgreen:

Gebruikersavatar
TheLunatic
Berichten: 11
Lid geworden op: zo jun 06, 2004 8:10 pm
Locatie: Kerkdriel

Bericht door TheLunatic » vr mei 06, 2005 5:06 pm

Met waarschijnlijk de grootste ICP collectie op dit forum is dit wel een topic waarmee ik me mag bemoeien denk ik :P 'Aaaaahh, make way for the lunatic, I wanna stop, I tried but I can't quit, I want necks, 2 or 3, maybe for, to squeeze again and again, let's squeeze some more' 8)

Zo rond 1997/1998, de tijd van The Great Milenko, heb ik ICP leren kennen omdat een vriend van me The Neden Game had gedownload... dat nummer was zo gaaf, en dat heb ik zo lang gedraaid zonder verder iets van ICP te hebben :D Totdat Metalmatje me opbelde dat 'ie in een CD-zaak The Terror Wheel had gekocht, een CD die ik tot op dat moment totaal niet kende... sinsdien meer van ICP gaan luisteren, eerst The Great Milenko, later veel Ringmaster en Riddlebox, daarna ook Carnival of Carnage, die wat minder toegankelijk is. Ondertussen een aardige verzameling opgebouwd. Toen The Amazing Jeckel Brothers uit kwam merkte ik al dat het wat minder gaaf was dan de vorige 4 jokers' cards. Nog wel heel gaaf, en nog altijd die-hard Juggalo. Uiteindelijk kwam Bizzar/Bizaar, wat eigenlijk een beetje kinderachtig klonk in sommige tracks, maar toch ook wel weer gaaf was... 'Allright, speak to yah later, peace Eminem' :D

The Wraith was echt een absolute domper. Op dat moment luisterde ik al minder ICP omdat ik meer naar metal neigde, maar The Wraith was echt een deceptie, sowieso omdat het hele 'ICP-geloof' om God bleek te draaien, iets wat me absoluut niet kan boeien. Sindsdien ben ik me minder met ICP bezig gaan houden. Twiztid ging ondertussen eigenlijk verder op het pad wat ICP zou moeten bewandelen, gewoon de echte horrorcore zoals het genre officieel heet.

Af en toe zet ik ICP of Twiztid nog wel 's aan, en dan is het toch ook wel weer gaaf, vooral de oudere shit. Ik heb (helaas) hier moeten vernemen dat The 6th uit 2 delen bestond, waarvan Hell's Pit het tweede is, dus die heb ik nu aanstaan. En dat klinkt absoluut niet gek. Misschien moet ik toch maar eens de missende CD's aanschaffen, zoals Dark Lotus die ik nog altijd niet origineel heb.

edit

Voor de mensen die benieuwd zijn naar ICP en gebruik maken van usenet/newsgroups, zoek eens op mijn nickname in .mp3.complete_cd ;)

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr mei 06, 2005 5:24 pm

De grootste ICP collectie?
Vertel...kijken of je me voorbij komt.

@Iscariah: It wasn't me :roll:
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
TheLunatic
Berichten: 11
Lid geworden op: zo jun 06, 2004 8:10 pm
Locatie: Kerkdriel

Bericht door TheLunatic » vr mei 06, 2005 5:34 pm

Lijstje maken is niet zo moeilijk, dus hier is 'ie (en nu maar hopen dat ik gelijk heb, met m'n grote bek :P)



Jokers Cards:
Carnival Of Carnage
Ringmaster
Riddle Box
The Great Milenko (Promo)
The Great Milenko
The Amazing Jeckel Brothers (Promo, Bootleg)
The Amazing Jeckel Brothers (w/ Sleeve, Jack)
The Amazing Jeckel Brothers (Jake)
Shangri-La

EP's:
Beverly Kills 50187
Terror Wheel
Tunnel Of Love
A Carnival Christmas EP


Overige Full Lengths:
Bizaar
Bizzar
Forgotten Freshness Vol. 1 & 2


Singles & Samplers:
Bizaar/Bizzar Sampler
Phat Or Wack?
Chicken Huntin' (2-Track Single)
A Carnival X-Mas (2-Track Single in sleeve)
Another Love Song (3-Track Promo Single)
Fuck The World (2-Track Promo Single)
Halls Of Illusions (4-Track Single)
Hokus Pokus (4-Track Single, Red)
Hokus Pokus (2-Track Single in sleeve, Orange)
Hokus Pokus (4-Track Single, Orange)
Hokus Pokus (4-Track Single, Green)
Let's Go All The Way (2-Track Single in sleeve)
Mad Professor (2-Track Single in sleeve)
The Pendulum #1 t/m #9


Wat ik dus vooral mis is de CD's die niet van ICP alleen zijn, zoals Dark Lotus ... verder heb ik ook nog 't een en ander van Twiztid, Psyhopathic Rydas en Psychopathics From Outer Space, maar we hadden 't nu ff over ICP ;)

En we hebben het natuurlijk enkel over originele CD's he, downloaden kunnen we allemaal :)

Plaats reactie