Desaster

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » di sep 04, 2007 3:58 pm

Je moet Desaster eens live zien. Ga je helemaal plat!

Die band stampt je echt tot pulp.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
Parabellum
Berichten: 811
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 1:23 am

Bericht door Parabellum » di sep 04, 2007 4:09 pm

Blood&Ashes schreef:Ben ik eigenlijk de enige die de zang af en toe wat lachwekkend vind (niet negatief bedoeld)?
De laatste twee albums zijn met een andere -imo slechtere- zanger opgenomen. Wat je echt is moet horen is Tyrants of the netherworld.

Gebruikersavatar
puist
Berichten: 2688
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 9:07 pm

Bericht door puist » di sep 04, 2007 4:32 pm

Inderdaad.
Occulto vind ik ook een betere zanger dan Sataniac.

Metalized Blood blijf ik het beste nummer vinden. Het gegil van Toto doet het hem bij mij.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » di sep 04, 2007 4:42 pm

puist schreef:Inderdaad.
Occulto vind ik ook een betere zanger dan Sataniac.

Metalized Blood blijf ik het beste nummer vinden. Het gegil van Toto doet het hem bij mij.
Jammer dat het optreden van Thorsten eenmalig was...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Daeminion
Berichten: 9300
Lid geworden op: di dec 03, 2002 2:01 pm
Locatie: Leiderdorp

Bericht door Daeminion » di sep 04, 2007 5:48 pm

Parabellum schreef:[..]


De laatste twee albums zijn met een andere -imo slechtere- zanger opgenomen. Wat je echt is moet horen is Tyrants of the netherworld.
Alhoewel Occulto af en toe ook lachwekkend klinkt met z'n uithalen a la Schmier (Destruction).

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » di sep 04, 2007 5:57 pm

Parabellum schreef:De laatste twee albums zijn met een andere -imo slechtere- zanger opgenomen. Wat je echt is moet horen is Tyrants of the netherworld.
Ondanks die grappige uithalen op Angelwhore, vind ik hem eigenlijk best goed. Op Divine Blasphemies hoor ik dat niet, maar dat album vind ik eigenlijk nogal flauwtjes, vergeleken met Angelwhore.

Klinkt het gek als ik zeg dat de zang op Divine Blasphemies me aan de zang op Enemy Of God van Kreator doet denken? Zo bekend ben ik niet met dat album, maar ik hoor wat overeenkomsten.
Gr. Dracula schreef:Je moet Desaster eens live zien. Ga je helemaal plat!

Die band stampt je echt tot pulp.
Als ze weer naar Nederland komen ga ik dat zeker doen. Lijkt me gaaf.

Gebruikersavatar
EmptySkies
Berichten: 1814
Lid geworden op: do mar 30, 2006 10:01 pm
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » di sep 04, 2007 6:15 pm

puist schreef:Inderdaad.
Occulto vind ik ook een betere zanger dan Sataniac.

Metalized Blood blijf ik het beste nummer vinden. Het gegil van Toto doet het hem bij mij.
Ja, extreem vet nummer. het album is ook erg goed. Teutonic Steel is ook een gaaf liedje.
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za sep 08, 2007 12:25 pm

Ik heb Satan's Soldiers Syndicate net een paar keer geluisterd en ik ben er weer helemaal verslaafd aan. Net zo verslaafd als ik toendertijd aan Divine Blasphemies was. Angelwhore wist mij om de een of andere reden een stukje minder te boeien. Maar dat zal eerder aan mij gelegen hebben dan aan het album zelf.

Satan's Soldiers Syndicate is volgens mij het meest agressieve album dat Desaster tot nu toe heeft uitgebracht. De thrashy riffs worden op hoge snelheid gespeeld en af en toe wordt er zelfs geblast. Maar het geniale van Desaster is, ook op dit album weer, dat alle nummers catchy en meezingbaar blijven.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » za sep 08, 2007 1:27 pm

XnegativeX schreef:Satan's Soldiers Syndicate is volgens mij het meest agressieve album dat Desaster tot nu toe heeft uitgebracht. De thrashy riffs worden op hoge snelheid gespeeld en af en toe wordt er zelfs geblast. Maar het geniale van Desaster is, ook op dit album weer, dat alle nummers catchy en meezingbaar blijven.
Mee eens, maar wat vind je eigenlijk van de lengte van het album? Evenveel nummers als op Angelwhore, maar een kwartier minder speeltijd. Ik vond de nummers daarom op SSS wat minder goed opgebouwd. De gastzang op dit album, daar ben ik ook wel over te spreken.

Raar eigenlijk, dat Angelwhore je niet zo ligt. Ik vind ze toch vrij dicht bij elkaar liggen qua geluid.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za sep 08, 2007 1:31 pm

Ze hebben minder tijd gestoken in de opbouw van de nummers en meer tijd in raggen. Mijn zegen hebben ze 8)
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Arghoslent
Berichten: 165
Lid geworden op: ma jun 09, 2003 4:14 pm
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Arghoslent » do sep 13, 2007 8:20 pm

XnegativeX schreef:Ik heb Satan's Soldiers Syndicate net een paar keer geluisterd en ik ben er weer helemaal verslaafd aan. Net zo verslaafd als ik toendertijd aan Divine Blasphemies was. Angelwhore wist mij om de een of andere reden een stukje minder te boeien. Maar dat zal eerder aan mij gelegen hebben dan aan het album zelf.
Ik heb precies hetzelfde met Angelwhore, ik heb hem daarnet nog even gedraaid en ik weet nog goed toen die net uit kwam en ik hem op de draai tafel legde ik een soort van teleurgesteld was. Ik kon Divine Blasphemies maar niet uit me kop krijgen en Angelwhore was in mijn ogen echt geen waardige opvolger. Best gave nummers maar ik miste die enorme schop onder den kont zoals dat bij Divine wel was.

Nu begrijp dat het nieuwe album uit is, ik ben hartstikke benieuwd die zal ik is ergens op de kop tikken. Blijft een geniale band en vooral live zijn ze gaaf. Jammer dat de laatste keer dat ik ze gezien heb in de baroeg er wel geteld een man of 15 waren. :roll:

Gebruikersavatar
Arghoslent
Berichten: 165
Lid geworden op: ma jun 09, 2003 4:14 pm
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Arghoslent » do sep 13, 2007 10:34 pm

zo zo, ik heb even mijn naar beneden laad programma aan gezet.
Maar nu doet mijn nek pijn, die nieuwe Desaster is ehhhhm ja

Gaaf is een understatement. De eerste drie nummers van het album blazen heel die Angelwhore er gruwelijk uit. Spelen het allemaal net wat furieuzer. Deze ga ik opzeker even kopen !!

aangenaam verrast !!

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » do sep 13, 2007 10:57 pm

Arghoslent schreef:zo zo, ik heb even mijn naar beneden laad programma aan gezet.
Maar nu doet mijn nek pijn, die nieuwe Desaster is ehhhhm ja

Gaaf is een understatement. De eerste drie nummers van het album blazen heel die Angelwhore er gruwelijk uit. Spelen het allemaal net wat furieuzer. Deze ga ik opzeker even kopen !!

aangenaam verrast !!
Dat stemt hoopvol, ik heb bij Angelwhore namelijk precies hetzelfde gevoel als jij.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » do sep 13, 2007 11:00 pm

Arghoslent schreef: Jammer dat de laatste keer dat ik ze gezien heb in de baroeg er wel geteld een man of 15 waren. :roll:
Dat waren er gelukkig wel wat meer. Niet bijster veel, maar het was gezellig en bovenal heel goed.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Arghoslent
Berichten: 165
Lid geworden op: ma jun 09, 2003 4:14 pm
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Arghoslent » do sep 13, 2007 11:13 pm

Plaag schreef:[..]


Dat waren er gelukkig wel wat meer. Niet bijster veel, maar het was gezellig en bovenal heel goed.
ow wacht, jij was er ook? dan waren het er 16 :lol:
Het is al weer even geleden maar het was idd niet bijster druk. Desaster is altijd goed de keren dat ik ze heb gezien. Headbanguh

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » do sep 13, 2007 11:15 pm

En je helemaal de tyfus zweten.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Arghoslent
Berichten: 165
Lid geworden op: ma jun 09, 2003 4:14 pm
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Arghoslent » do sep 13, 2007 11:21 pm

Plaag schreef:En je helemaal de tyfus zweten.
jup zeker in de Baroeg, maar daar schijnt verandering in te zijn gekomen.

Heb inmiddels heel het nieuwe album gedraaid en ja het is een sterk staaltje metal geworden. Hulde !!!

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » zo okt 14, 2007 12:57 pm

Interview met Desaster online: http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=575

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » zo okt 14, 2007 11:15 pm

Leuk interview!

Het doet mij er trouwens aan denken dat ik de nieuwe Desaster nog steeds niet heb gehoord.
Toch maar eens even werk van maken.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » zo jun 15, 2008 11:01 pm

Potverdorie, waarom vertelt niemand mij toch over bepaalde bands, moet ik alles dan zelf uitzoeken?

Anyhow, vandaag Desaster gecheckt, weer op mijn stoel gekropen, nummer nogmaals aangezet, wederom eraf geblazen. Twee woorden:

BRUUT en MEER!
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25317
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma jun 16, 2008 12:19 am

gave band inderdaad, vooral live.
Moet er nog eens wat materiaal van bemachtigen.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » ma jun 16, 2008 2:13 am

Idem. Heb enkel hun laatste plaat en daarvan is vooral het eerste deel heel goed. Daarna vind ik het iets minder.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » ma jun 16, 2008 9:25 am

En welke plaat is aan te raden om mee te beginnen? Of is dit weer een band waarvan de uitgaves niet voor acceptabele prijzen te vinden zijn?
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Othala
Berichten: 188
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 11:01 pm
Locatie: kouwe noorden

Bericht door Othala » ma jun 16, 2008 9:53 am

persoonlijk zijn: Divine Blasphemies en Hellfire's Dominion mijn favorieten.
Op Divine Blasphemies doet mille van kreator de gast volcalen op het nummer Nighthawk

Ik zie hun cd's vaak genoeg voor 10 euro liggen bij concerten etc...
Bij hun nieuwe platen vind ik ook wat cataclysm child zei : De eerste paar nummers zijn knallers de rest meer vullers
[img]http://img340.imageshack.us/img340/8326/catlq1.jpg[/img]

"For a man to truly understand rejection, he must first be ignored by a cat."

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » ma jun 16, 2008 2:19 pm

Ik ken enkel Hellfires Dominion en Angelwhore en die rocken als een malle. Hellfires Dominion als favouriet zie ik dat ik Tyrants of the Netherworld maar eens moet chekken. Correct?
Allemaal even normaal doen tegen djent

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » ma jun 16, 2008 2:29 pm

Ja, Tyrants lijkt wat meer op Hellfires Dominion, alleen neigt het nog meer naar black. Maar wel een plaat die je gerust kan kopen als je Hellfire ook goed vind.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Desaster

Bericht door cataclysm child » ma jan 09, 2012 11:32 pm

DESASTER To Release 'The Arts Of Destruction' In February - Jan. 9, 2012

German black/thrash commando DESASTER has finished recording its new album, "The Arts Of Destruction", for a February 28 release (one day earlier internationally) via Metal Blade Records.

A landing page that includes "The Arts Of Destruction" pre-order links as well as the brand new song "Queens Of Sodomy" can be found at this location.

Comments the band: "'The Arts Of Destruction' … 100% Desaster 100% Metal 100% Hell 100% Non-commercial! We still spit on trends, hail the cult of metal and send a big FUCK YOU to all who don't believe in metal music! We don't want to say so much about the album… only… pure metal, full of darkness and blasphemy, no compromise, no innovation… In our eyes our best sounding and most brutal album so far! Check it out and create your own view. Bang or be banged!"

"The Arts Of Destruction" track listing:

01. Intro
02. The Arts Of Destruction
03. Lacerate With Hands OfDoom
04. Splendour Of The Idols
05. Phantom Funeral
06. Queens Of Sodomy
07. At Hell's Horizon
08. Troops Of Heathens – Graves Of Saints
08. Possessed And Defiled
09. Beyond Your Grace
10. Outro

There will be a limited first edition available, including a bonus DVD.

23 years going and still strong, DESASTER has released six studio albums so far.

"The Arts Of Destruction" is the follow-up to 2007's "Satan's Soldiers Syndicate", which received critical acclaim and was supported with club shows and festival gigs all over the planet.
Dat werd tijd :D
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Desaster

Bericht door cataclysm child » di jan 10, 2012 11:40 pm

Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Re: Desaster

Bericht door IROn » wo jan 11, 2012 7:20 am

Mooi werk inderdaad! Alleen de titel van de plaat doet me wat on-Desaster aan, maar het gaat natuurlijk om de muziek.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25317
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Desaster

Bericht door Jeroen » zo jan 15, 2012 5:37 pm

Lekker nummer. Sowieso een band waarvan ik nog eens cd's van aan moet schaffen. Muzikaal misschien niet innovatief, maar die rauwe agressie en frisheid hoor ik tegenwoordig niet zoveel meer. Overigens is dit wel een band die ik live een stuk gaver vindt, dan op cd..Lekker energiek
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

ea teasse
Berichten: 853
Lid geworden op: za mei 09, 2009 9:46 am
Locatie: Haacht

Re: Desaster

Bericht door ea teasse » zo jan 15, 2012 8:41 pm

Desaster is een band waar ik nooit aandacht aan gegeven heb, totdat Cataclysm Child mij attent maakte op hun werk. Ik loop nu de laatste dagen met mijn ballen uit mijn broek omdat ze er door Desaster zijn uitgerost. Godver wat zijn die platen goed!

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25317
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Desaster

Bericht door Jeroen » zo jan 15, 2012 8:42 pm

Een stel langharige mannen heeft jou de ballen uit de broek doen springen?
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

ea teasse
Berichten: 853
Lid geworden op: za mei 09, 2009 9:46 am
Locatie: Haacht

Re: Desaster

Bericht door ea teasse » zo jan 15, 2012 8:44 pm

Hun muziek toch

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25317
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Desaster

Bericht door Jeroen » zo jan 15, 2012 8:50 pm

Belgen en begrijpend lezen, het blijft een listige combi ;)
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Desaster

Bericht door Cranial » zo jan 15, 2012 10:02 pm

hier al besteld, Nog steeds een van mijn favoriete bands allertijden en een zwaar ondergewaardeerde band in de scene, en dat terwijl alles van deze heren goed tot zeer goed te pruimen is en de live optredens je de ballen uit de broek rossen !!
IK KAN NU AL NIET WACHTEN, HOPELIJK EEN TOUR?!
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re:

Bericht door Cranial » zo jan 15, 2012 10:09 pm

Gr. Dracula schreef:Je moet Desaster eens live zien. Ga je helemaal plat!

Die band stampt je echt tot pulp.
nooit achter jou gezocht, desaster... :')
plezierig verrast
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Re: Desaster

Bericht door XnegativeX » vr jul 20, 2012 10:16 pm

The art of destruction is intussen al een tijdje uit en ik heb hem al meerder malen geluisterd intussen.

Het eerste dat me opviel is dat dit nieuwe album weer meer black metal gericht is. En daarom ook meer aan hun eerste 3 albums. In de eerste instantie vond ik dat jammer wat ik ben een grote fan van de bloedsnelle thrasy Divine blasphemies en Satan's soldiers syndicate. Maar gelukkig viel het kwartje snel en bleken de Duitsers ook op dit album het gaspedaal ferm ingedrukt te houden.

Na het intro blazen ze je volledig weg met The art of destruction en het eerste rustpuntje volgt pas met Phantom funeral. Een mid-tempo nummer waar de voorliefde voor Bathory de kop duidelijk opsteekt. De geest van Bathory is sowieso sterk aanwezig op dit album, maar in de mid-tempo nummers komt dit het beste naar voren.

Toch heb ik dit album minder hoog aangeschreven staan dan Divine blasphemies en Satan's soldiers syndicate. Dit is vooral omdat The art of destruction met de 2 laatste nummers (het outro niet meegerekend) uitgaat als een nachtkaars. Possessed and Defiled is een acht en een halve minuut durende ode aan Bathory. Episch en slepend maar ook saai. En het daaropvolgende Beyond your grace is een beetje in niemendalletje in vergelijking met knallers als Queens of sodomy en Troops of heathens, graves of saints.

Nou ja, nummer 3 in mijn Desaster top 10 is nog steeds niet slecht.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Desaster

Bericht door cataclysm child » za jul 21, 2012 3:56 pm

Mijn persoonlijke favoriet blijft Tyrants of the Netherworld, wat een wereldplaat. Maar erg nipt gevolgd door Satan's Soldiers Syndicate. De nieuwe is ook weer prima, al weet ik nog niet goed hoe ik hem moet beoordelen tegenover hun andere platen.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Re: Desaster

Bericht door IROn » do mar 24, 2016 7:55 pm

Nou, omdat Desaster hier altijd gruwelijk onbesproken blijft, een harde kick, want er zit weer een nieuwe aan te komen:

Afbeelding

The Oath of an Iron Ritual
1. Intro (The Oath)
2. Proclamation in Shadows
3. End of Tyranny
4. The Cleric's Arcanum
5. Haunting Siren
6. Damnatio ad Bestias
7. Conquer & Contaminate
8. The Denial
9. The Oath of an Iron Ritual
10. At the Eclipse of Blades

Schitterend artwork mijns insziens, ik ben benieuwd. 8 april komt ie uit, op de dag dat ze net over de grens in Nazi Deutschland spelen, op de Black 'n' Thrash Inferno in Essen (wie zie ik daar?).


In dat kader, en het feit dat ik hem vorige week op vinyl voor mijn verjaardag kreeg, draait de voorlaatste plaat weer geregeld rondjes hier. Ik vind de afwisseling van hard raggen en de tragere nummers erg prettig, maar ik hoop wel dat de nieuwe weer met iets meer slopende thrashriffs komt.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Re: Desaster

Bericht door jeffrey » vr mar 25, 2016 10:52 am

Gers! Heb dit echt finaal gemist!
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Re: Desaster

Bericht door Satyr » vr mar 25, 2016 4:03 pm

Mooi artwork, muzikaal totaal niet mijn ding.

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Re: Desaster

Bericht door jeffrey » za mar 26, 2016 1:06 pm

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Dacht al dat ik het herkende hehehe.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Re: Desaster

Bericht door IROn » zo mar 27, 2016 12:42 am

Huh, raar!
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25317
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Desaster

Bericht door Jeroen » zo mar 27, 2016 7:25 am

Gebeurt wel vaker. Denk bijvoorbeeld aan Morbid Angel - Blessed Are The Sick en Hexenhaus - A Tribute To Insanity. Is een bekend kunstwerk.

Of Sky Lark en Messiah's Kiss.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Desaster

Bericht door cataclysm child » ma jun 06, 2016 12:57 am

IROn schreef: In dat kader, en het feit dat ik hem vorige week op vinyl voor mijn verjaardag kreeg, draait de voorlaatste plaat weer geregeld rondjes hier. Ik vind de afwisseling van hard raggen en de tragere nummers erg prettig, maar ik hoop wel dat de nieuwe weer met iets meer slopende thrashriffs komt.
Dat is behoorlijk goed gelukt imo. Wat een lekkere plaat is The Oath of an Iron Ritual geworden! Vanaf het openingsnummer Proclamation in Shadows weet je al meteen dat het goed zit. En vooral het tweede deel van de plaat is erg sterk. Ook de 3 langere nummers vervelen totaal niet. In vergelijking met The Arts of Destruction klinkt dit toch wel een stuk ruiger en minder voorspelbaar.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Re: Desaster

Bericht door IROn » ma okt 10, 2016 1:17 pm

Klopt, ik ben ook tevreden. Plaat wordt tegen het einde inderdaad beter, en wat de single/videoclipkeuze is Damnatio ad Bestias een uitstekende keuze geweest. Blijft lekker hangen.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Plaats reactie