Nightwish

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr mei 27, 2005 8:44 pm

Disinter schreef:[..]


nieuwe dvd van evergrey kopen, wordt ook gewerkt met strijkers en een achtergrond koortje (incl. die kale neet die altijd zingt bij therion) die dvd heerst pas.
Cd heb ik al, en de DVD is nu ook erg verleidelijk. Alleen zal ik de hele tijd eraan herrinnerd worden dat ik ze heb moeten missen in Hellendoorn.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » do aug 11, 2005 4:51 pm

Afbeelding

TRACKLIST OF FORTHCOMING NIGHTWISH-COLLECTION
Nightwish release "Highest Hopes - The Best Of Nightwish" -collection next fall. Here is the confirmed tracklist of that collection:
Wish I Had An Angel / Stargazers / The Kinslayer / Ever Dream / Elvenpath / Bless The Child / Nemo / Sleeping Sun / Dead To The World / Over The Hills And Far Away / Deep Silent Complete / Sacrament Of Wilderness / Walking In The Air / Wishmaster / Dead Boy's Poem / High Hopes - Live


Dit was ook alweer sinds juni bekend, maar ik wist het nog niet. Maar waarom is er nu alweer een best-off? Hun oude label had immers al eentje recentelijk uitgebracht. Ik vind het geen goed teken dat de band nu opeens na het succes zo uitgemolken wordt. Ik ben bang dat men nu veel sneller uitgekeken zal raken op ze.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17929
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » do aug 11, 2005 4:59 pm

ik zit eerder te wachten op een live-dvd
hier staat niks nieuws op (hoogstens die live-versie van high hopes, maar voor 1 nummer koop ik geen cd)
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Markje
Berichten: 41
Lid geworden op: wo aug 10, 2005 12:15 pm
Locatie: Schinveld
Contacteer:

Bericht door Markje » do aug 11, 2005 5:35 pm

Mooie cover, dat wel.

Ik kijk er wel naar uit om ze op Lowlands eindelijk eens live te gaan zien.
Een signature zegt ook niet alles.

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » do aug 11, 2005 5:52 pm

Rene schreef: Dit was ook alweer sinds juni bekend, maar ik wist het nog niet. Maar waarom is er nu alweer een best-off? Hun oude label had immers al eentje recentelijk uitgebracht. Ik vind het geen goed teken dat de band nu opeens na het succes zo uitgemolken wordt. Ik ben bang dat men nu veel sneller uitgekeken zal raken op ze.
Daar ben ik ook bang voor.
Daarom denk ik zelf dat het goed zou zijn als de volgende cd een giga flop word en echt nergens op slaat. Zodat nightwish een beetje naar de achtergrond wordt geduwd waarna ze weer goed terug komen.

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » do aug 11, 2005 6:54 pm

even reclame maken;

http://nightwish.pagina.nl

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » do aug 11, 2005 7:32 pm

Jij maakt zelf al die pagina's?
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » do aug 11, 2005 7:43 pm

Die in m'n signature? Yup.

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17929
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » vr aug 12, 2005 5:09 pm

arnibes schreef:[..]

Daar ben ik ook bang voor.
Daarom denk ik zelf dat het goed zou zijn als de volgende cd een giga flop word en echt nergens op slaat. Zodat nightwish een beetje naar de achtergrond wordt geduwd waarna ze weer goed terug komen.
wat is dat nu weer voor crap? ik wil gewoon een goede nightwish-cd, wat ze er verder omheen doen moeten ze echt helemaal zelf weten
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » vr aug 12, 2005 5:26 pm

Markje schreef:Mooie cover, dat wel.
Als vanouds weer.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » vr aug 12, 2005 9:34 pm

Sandr schreef:ik zit eerder te wachten op een live-dvd
hier staat niks nieuws op (hoogstens die live-versie van high hopes, maar voor 1 nummer koop ik geen cd)
Ik heb gehoord dat die eraan zit te komen, dat ze de laatste show van deze tour 12 Oktober in Finland gaan opnemen voor een DVD. Lijkt me leuk.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Aminjar
Berichten: 3802
Lid geworden op: vr jun 04, 2004 4:27 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Aminjar » vr aug 12, 2005 11:27 pm

Ik vind dat Nightwish sowieso enorm veel uitbrengt. Moet je wel die-hard fan zijn wil je dat allemaal aanschaffen.
Vandaag was ik bij een cd-winkel en daar lag ook weer wat vaags, alle cd's in een speciaal hoesje ofzo. Slaat eigenlijk nergens meer op maar was maar 40 euro, dat is relatief wel goedkoop.
Maar als je Nightwish goed vindt dan heb je die cd's wel of enkele dus dan koop je t niet en als beginnend fan ga je, lijkt mij, niet gelijk zo'n ding kopen.
Maarja, wederom weer dat die-hard fan gezeur.
- Je bent pas mens in ontmoeting met de ander - Martin Buber

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8415
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Bericht door AmnesJAn » vr aug 12, 2005 11:28 pm

Gelukkig ben ik geen die-hard fan als ik t zo hoor, gelukkig vind ik helemaal niks aan Nightwish.
לֹא אעבוד

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » za aug 13, 2005 12:11 pm

Wel leuk, mijn vriendin draait het (te) vaak. maar een nieuwe best off album is wel uitermate gay
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » za aug 13, 2005 12:12 pm

Aminjar schreef:Ik vind dat Nightwish sowieso enorm veel uitbrengt. Moet je wel die-hard fan zijn wil je dat allemaal aanschaffen.
Vandaag was ik bij een cd-winkel en daar lag ook weer wat vaags, alle cd's in een speciaal hoesje ofzo. Slaat eigenlijk nergens meer op maar was maar 40 euro, dat is relatief wel goedkoop.
Die 1997-2001 box? Die is ideaal. Op wacken zag ik ze op eeng egeven moment ergens liggen voor 10 euro per stuk :shock:

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » za aug 13, 2005 12:56 pm

jezus christus.. als ik een Nightwish cd bak tegenwoordig doorspit (deed ik al jaren niet meer) dan kom ik allerlei vergezochte verzamelaars tegen, boxsets en nu weer een best-of... nu kan die laatste nog wel maar de rest is toch pure diefstal? De ietwat dommige Nightwish koopt het toch wel allemaal. Ik wil wedden dat hun volgende release een dubbele livecd is... of hebben ze die al uitgebracht?

De playlist van de best of is in elk geval wel goed. High Hopes lijkt me wel interessant.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » za aug 13, 2005 1:13 pm

Bob schreef:[..]


Die 1997-2001 box? Die is ideaal. Op wacken zag ik ze op eeng egeven moment ergens liggen voor 10 euro per stuk :shock:
Dat is een leuk prijsje.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » za aug 13, 2005 1:23 pm

toffe_ellende schreef:jezus christus.. als ik een Nightwish cd bak tegenwoordig doorspit (deed ik al jaren niet meer) dan kom ik allerlei vergezochte verzamelaars tegen, boxsets en nu weer een best-of... nu kan die laatste nog wel maar de rest is toch pure diefstal? De ietwat dommige Nightwish koopt het toch wel allemaal. Ik wil wedden dat hun volgende release een dubbele livecd is... of hebben ze die al uitgebracht?
Nou, volgens mij staat die live-cd echt in de planning!
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » za aug 13, 2005 1:38 pm

In ieder geval een DVD.

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » za aug 13, 2005 4:58 pm

Je moet dus goed boeren om diehard Nightwishfan te zijn.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17929
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » zo aug 14, 2005 12:12 pm

die gothicmeisjes hebben toch geld genoeg :roll:
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » zo aug 14, 2005 12:13 pm

Sandr schreef:die gothicmeisjes hebben toch geld genoeg :roll:
Zeg dat niet te snel. Littekenverbergende make up is ook niet goedkoop. En gothic jurken ook niet. Neenee!
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » zo aug 14, 2005 12:14 pm

Aminjar schreef:Ik vind dat Nightwish sowieso enorm veel uitbrengt. Moet je wel die-hard fan zijn wil je dat allemaal aanschaffen.
Vandaag was ik bij een cd-winkel en daar lag ook weer wat vaags, alle cd's in een speciaal hoesje ofzo. Slaat eigenlijk nergens meer op maar was maar 40 euro, dat is relatief wel goedkoop.
Maar als je Nightwish goed vindt dan heb je die cd's wel of enkele dus dan koop je t niet en als beginnend fan ga je, lijkt mij, niet gelijk zo'n ding kopen.
Maarja, wederom weer dat die-hard fan gezeur.
Het is gewoon fucking onzin. Om nu al met best of's aan te komen. Elke mongool kan ruiken welke nummers erop staan. Vooral als je ook een live cd uitbrengt. Doe dat na 10 albums ofzo.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » zo aug 14, 2005 12:40 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Zeg dat niet te snel. Littekenverbergende make up is ook niet goedkoop. En gothic jurken ook niet. Neenee!

en na 20 keer naar de huisarts geweest te zijn met snijwonden zijn die ouders het vaak ook zat.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17929
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » zo aug 14, 2005 12:45 pm

vergeet trouwens niet dat de meeste verzamelcd's die worden uitgebracht vooral een idee van de platenmaatschappij zijn, bands hebben er meestal weinig over te vertellen
kijk bijvoorbeeld maar naar de verzamel-cd van Rhapsody of die andere van Nightwish, die zijn gewoon door de oude platenmaatschappij uitgebracht om er voor de laatste keer nog eens goed aan te verdienen
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » zo aug 14, 2005 12:58 pm

Mwoah, in dat geval hadden ze als band best wel kunnen zeggen dat deze best-off cd niet doorgaat omdat er pas een ander op de markt is gebracht.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Die happy
Berichten: 239
Lid geworden op: ma jul 11, 2005 12:08 pm

Bericht door Die happy » zo aug 14, 2005 1:01 pm

Alsof ze daar iets over te zeggen hebben.

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17929
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » zo aug 14, 2005 1:03 pm

Rene schreef:Mwoah, in dat geval hadden ze als band best wel kunnen zeggen dat deze best-off cd niet doorgaat omdat er pas een ander op de markt is gebracht.
de meeste bands hebben nog steeds niet zelf de rechten op de muziek
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » zo aug 14, 2005 1:09 pm

Jaja, dat weet ik wel. Maar dit is dus alweer de tweede best-off sinds Once. Als het mijn band zou zijn, dan had ik er wel alles aan gedaan om mijn ongenoegen te uiten en proberen de release te stoppen.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » zo aug 14, 2005 1:17 pm

Who gives a flying fuck? Je hoeft 'm niet te kopen weet je.

Niet iedereen hoeft de hele discografie te hebben. En die vorige verzamelaar kwam van Drakkar, die alleen de rechten had voor Zuid Amerika.

(EDIT: misschien niet Zuid Amerika, maar in ieder geval niet wereldwijd. Dit soort dingen krijg je als je als platenmaatschappij voor verschillende afzetgebieden licenties afsluit).

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » zo aug 14, 2005 1:20 pm

Op zich geef ik ook geen fuck hierom. Maar het valt gewoon op dat een band als Nightwish, die nog niet zo erg lang bestaat, nu al behoorlijk uitgemolken wordt.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » zo aug 14, 2005 1:22 pm

Ze hebben 5 albums uitgebracht en brengen wereldwijd veel geld op, mij verbaast het niet. Je weet hoe platenmaatschappijen zijn.

Na hoeveel albums bracht Bruce Dickinson ook alweer een compilatie uit?

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17929
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » zo aug 14, 2005 1:25 pm

Bob schreef:Ze hebben 5 albums uitgebracht en brengen wereldwijd veel geld op, mij verbaast het niet. Je weet hoe platenmaatschappijen zijn.

Na hoeveel albums bracht Bruce Dickinson ook alweer een compilatie uit?
bij popartiesten is het wat dat betreft helemaal droevig
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Die happy
Berichten: 239
Lid geworden op: ma jul 11, 2005 12:08 pm

Bericht door Die happy » zo aug 14, 2005 1:41 pm

Heeft iemand Nightwish "High Hopes" van Pink Floyd live zien/horen spelen en wat vond je van de uitvoering?

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » zo aug 14, 2005 1:43 pm

Sandr schreef:vergeet trouwens niet dat de meeste verzamelcd's die worden uitgebracht vooral een idee van de platenmaatschappij zijn, bands hebben er meestal weinig over te vertellen
kijk bijvoorbeeld maar naar de verzamel-cd van Rhapsody of die andere van Nightwish, die zijn gewoon door de oude platenmaatschappij uitgebracht om er voor de laatste keer nog eens goed aan te verdienen
Ik vermoed ook dat Nightwish een wurgcontract of 4 teveel heeft getekend.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » zo aug 14, 2005 1:45 pm

Die happy schreef:Heeft iemand Nightwish "High Hopes" van Pink Floyd live zien/horen spelen en wat vond je van de uitvoering?
Hietala heeft het nummer aardig om zeep geholpen, zeker in de coupletten. Hij heeft er de stem gewoon niet voor.

Grunthor
Berichten: 18
Lid geworden op: za jan 10, 2004 11:59 am

Bericht door Grunthor » zo aug 14, 2005 5:44 pm

Die happy schreef:Heeft iemand Nightwish "High Hopes" van Pink Floyd live zien/horen spelen en wat vond je van de uitvoering?
Gezien en gehoord, wat mij betreft netjes uitgevoerd (mijn pa als Pink Floyd luisteraar kon het ook waarderen)

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » ma aug 15, 2005 11:26 am

Grunthor schreef:[..]


Gezien en gehoord, wat mij betreft netjes uitgevoerd (mijn pa als Pink Floyd luisteraar kon het ook waarderen)
Mee eens, helaas wist ik de titel toen niet, waardoor mijn ma die avond de hele tijd namen bleef opnoemen.

Toch had ik liever die Megadeth-cover gehoord.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » ma aug 15, 2005 1:42 pm

Bob schreef:[..]


Hietala heeft het nummer aardig om zeep geholpen, zeker in de coupletten. Hij heeft er de stem gewoon niet voor.
Jezus.. zingt hij mee. Uberhaupt de grootste fout van de band om hem te laten zingen. Daarom hou ik alleen van de 2 Nightwish albums waar geen irritante mannen-vocalen te horen zijn.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » ma aug 15, 2005 1:54 pm

toffe_ellende schreef:[..]


Jezus.. zingt hij mee. Uberhaupt de grootste fout van de band om hem te laten zingen. Daarom hou ik alleen van de 2 Nightwish albums waar geen irritante mannen-vocalen te horen zijn.
Dat moet dan alleen wishmaster zijn. :roll:

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » ma aug 15, 2005 2:32 pm

Oceanborn heeft geen irritante vocalen. Vind ik ook hun beste album, erg zonde dat ze daarvan niets meer spelen live (op Wacken heb ik niets gehoord in ieder geval).

Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Bericht door yesferro » ma aug 15, 2005 9:51 pm

oceanborn is net hun beste album vind ik
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » za aug 20, 2005 4:48 pm

Vannacht om 01:05 op Nederland 3 laten ze een paar nummers zien van Nightwish op Lowlands.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » za aug 20, 2005 10:45 pm

Rene schreef:Vannacht om 01:05 op Nederland 3 laten ze een paar nummers zien van Nightwish op Lowlands.
Ah, fijn om zulke dingen voor de verandering eens voor de uitzending te horen, gebeurt me niet vaak. Nu maar hopen dat ik dan nog wakker ben.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » za aug 20, 2005 11:56 pm

En voor de liefhebbers: ze zenden ook Marilyn Manson uit. Gaaf he!

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » za aug 20, 2005 11:59 pm

Fear_Of_The_Dark schreef:En voor de liefhebbers: ze zenden ook Marilyn Manson uit. Gaaf he!
Als hij een goed optreden geeft kan het gaaf zijn, maar ik vrees van niet.

Orange Star
Berichten: 230
Lid geworden op: zo mei 01, 2005 12:24 am
Locatie: Zierikzee

Bericht door Orange Star » zo aug 21, 2005 1:32 am

arnibes schreef:[..]

Dat moet dan alleen wishmaster zijn. :roll:
En zelfs daar heb je nog een gozer die tijdens de Kinslayer wat lult en een of ander ventje die een gedicht opleest

Gebruikersavatar
Mortukai
Berichten: 786
Lid geworden op: za jul 30, 2005 8:20 pm
Locatie: hoogvliet

Bericht door Mortukai » zo aug 21, 2005 1:44 am

Rene schreef:Vannacht om 01:05 op Nederland 3 laten ze een paar nummers zien van Nightwish op Lowlands.
wanneer dan nu is alleen herhalingen van nova heel de tijd :?
Http://www.myspace.com/mortukai

[img]http://i4.photobucket.com/albums/y131/Ratje/Bo_EL_bannermc7.gif[/img]

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » zo aug 21, 2005 9:48 am

Orange Star schreef:[..]


En zelfs daar heb je nog een gozer die tijdens de Kinslayer wat lult en een of ander ventje die een gedicht opleest
Wat dat niet onze goede vriend van Sonata Arctica? Of was dat alleen op de DVD?
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » zo aug 21, 2005 10:52 am

Mortukai schreef:[..]


wanneer dan nu is alleen herhalingen van nova heel de tijd :?
Om een of andere reden heb ik 't gezien, was in ieder geval ergens tussen 1 en 2 uur :roll:
It's the end of time

Plaats reactie