Biomechanical

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt

Favoriete plaat?

Eight Moons
0
Geen stemmen
The Empires Of The Worlds
2
100%
Cannibalised
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 2

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Biomechanical

Bericht door XnegativeX » ma mei 10, 2004 8:05 pm

Ik zou zweren dat ik al eerder een topic aangemaakt had voor deze band maar dat zal ik wel mis hebben.
Toch wil ik deze beginnende band even in de spotlight zetten.

Deze engelse band heeft niet zo lang geleden hun debuut cd Eight moons uitgebracht op het kleine label Revolver. Hun muziek valt te omschrijven als oude prog-metal in het straatje van Fates warning en vooral Queensryche met hier en daar wat thrash (Megadeth) maar dan met een modern geluid zoals we kennen van het solo werk van Bruce Dickinson en Blaze.
Dit mondt uit in progressieve, melodieuse nummer met hier en daar felle uithalen en lekkere zware riffs. Vooral de zanger, die klinkt als een kruising tussen Geoff Tate en Rob Halford, is een grote troef van deze band. En aan originaliteit ontbreekt het ze ook niet, luister maar eens naar het nummer Eight moons waarin het lijkt alsof Geoff Tate bij Bal sagoth is gaan zingen.

Aangezien dit nog maar een debuut album is op een klein label kan de productie nog wel beter. Ikzelf denk dat de band ook tot meer in staat is. Maar ik vind wel dat deze band een beetje support verdient als ik kijk wat ze op dit debuut klaar spelen.

Daarom zou ik zeggen: probeer het eens.
http://www.biomechanical.co.uk
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19689
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma mei 10, 2004 8:06 pm

alleen door de zang hoef ik er niks van te horen. jammer van de muziek waarschijnlijk
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma mei 10, 2004 8:53 pm

Tsja, smaken verschillen, daar is niks aan te doen.
Maar je weet niet wat je mist...hahahaha.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » wo mei 19, 2004 1:34 am

ik haal deze oude koe nog effe uit de sloot...

PIER! GVD! Luisteren, deze hap. Ik zweer je dat je hier pogo-end van gaat breakdancen!
En Iria, waar blijft uw reactie?
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
pier_hier
Berichten: 2653
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 7:28 pm
Locatie: kattuk aan t strand
Contacteer:

Bericht door pier_hier » wo mei 19, 2004 1:46 am

Gr. Dracula schreef:ik haal deze oude koe nog effe uit de sloot...

PIER! GVD! Luisteren, deze hap. Ik zweer je dat je hier pogo-end van gaat breakdancen!
En Iria, waar blijft uw reactie?
hij is bezig, ben erg benieuwd

Gebruikersavatar
pier_hier
Berichten: 2653
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 7:28 pm
Locatie: kattuk aan t strand
Contacteer:

Bericht door pier_hier » wo mei 19, 2004 2:03 am

gvd! dat zulk een geniale herrie onder zo'n bandnaam schuil kan gaan!!!

Gebruikersavatar
pier_hier
Berichten: 2653
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 7:28 pm
Locatie: kattuk aan t strand
Contacteer:

Bericht door pier_hier » wo mei 19, 2004 2:10 am

kijk, zo hoor ik echte metal nu graag!

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » wo mei 19, 2004 2:27 am

haha, ik dacht wel dat `t iets voor u zou zijn.

Ik was zelf ook blij verrast toen ik deze shit binnenkreeg. Damn, wat een ontzettend cool album!
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
pier_hier
Berichten: 2653
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 7:28 pm
Locatie: kattuk aan t strand
Contacteer:

Bericht door pier_hier » wo mei 19, 2004 2:43 am

t enige wat ik jammer vind is dat t 3 uur snachts is en ik het vermoeden heb dat t niet bepaald op prijs gesteld zal worden als ik mijn speakers echt laat loeien

komt morgen zeker goed

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » wo mei 19, 2004 2:49 am

ja...dat is echt herrie wat je volle bak open moet zetten om vervolgens hoog en vals mee te bleren. Daar is het nu niet de ideale tijd voor.

Hier is `t ook aardig stil op `t moment. Kreeg daarstrax al op m`n flikker voor de herrie dus ben sociaal en heb de stekker er maar uit getrokken. Morgen is er weer idd een nieuwe dag!
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
pier_hier
Berichten: 2653
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 7:28 pm
Locatie: kattuk aan t strand
Contacteer:

Bericht door pier_hier » wo mei 19, 2004 2:52 am

ik brand em even op schijf voor morgenochtend in de bus
maar ik denk dat ik binnenkort weer eens bij de cdboer op de stoep sta voor deze plaat

Gebruikersavatar
pier_hier
Berichten: 2653
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 7:28 pm
Locatie: kattuk aan t strand
Contacteer:

Bericht door pier_hier » wo mei 19, 2004 11:28 am

die kerel die zingt op deze plaat heet john k. en zingt ook in balance of power

niet zo geniaal als biomechanical, maar ook zeker de moeite waard.. geniale zanger

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo mei 19, 2004 7:33 pm

pier_hier schreef:kijk, zo hoor ik echte metal nu graag!
My thoughts exactly! Dit is weer even heel wat anders als Stratovarius, Edguy en Sonata arctica. Bandjes die tegenwoordig heavy metal genoemd worden.

Dat de zanger ook bij Balance of power zit is nieuw voor mij. BoP ken ik al wel langer. Hopelijk groeit Biomechanical ook uit tot een grotere naam. Als ze doorgroeien en op hun volgende cd nog beter uit de bus komen zouden ze nog wel eens heel populair kunnen worden.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Lanfear
Berichten: 1386
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 1:12 pm

Bericht door Lanfear » wo mei 19, 2004 8:00 pm

wat ik ervan heb gehoord is best leuk. die zanger zingt ook bij balance of power(powermetal) en heeft zeker een goede stem!
With sword in hand I now stand
On my enemies land
and with a Northern heart I will fight
until the day I die

Gebruikersavatar
pier_hier
Berichten: 2653
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 7:28 pm
Locatie: kattuk aan t strand
Contacteer:

Bericht door pier_hier » wo mei 19, 2004 11:56 pm

XnegativeX schreef:[..]


My thoughts exactly! Dit is weer even heel wat anders als Stratovarius, Edguy en Sonata arctica. Bandjes die tegenwoordig heavy metal genoemd worden.

Dat de zanger ook bij Balance of power zit is nieuw voor mij. BoP ken ik al wel langer. Hopelijk groeit Biomechanical ook uit tot een grotere naam. Als ze doorgroeien en op hun volgende cd nog beter uit de bus komen zouden ze nog wel eens heel populair kunnen worden.
ik kende balance of power ook al ja , maar deze kerel zingt pas mee op t laatste album, en tilt t naar een stuk hoger niveau
voorheen was het slechts zozo... wel leuk, maar niet echt boeiend
deze laatste plaat heathen machine is daarentegen wel een stuk boeiender

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za nov 27, 2004 1:15 pm

Ik lees net dat Biomechanical een deal heeft getekend bij Earache/Elitist records voor 4 albums. Het eerst volgende album staat gepland voor begin 2005 en gaat The Empires of the world heten.

Dat is goed nieuws! En als ik het label zo bekijk kan Biomechanical nog wel lekker wat ruimte te krijgen om te experimenteren.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » za nov 27, 2004 3:01 pm

Goed nieuws ja, zal Eight Moons weer eens opzetten.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

CoenV
Berichten: 18192
Lid geworden op: di mei 06, 2003 5:03 pm

Bericht door CoenV » za nov 27, 2004 3:02 pm

De tering, ik hoor nu het album Eight Moons, de ophemeling en vergelijkingen in dit topic zijn totaal niet overdreven.
Wat een power in die vocalen!
En wat is het muzikaal sterk!

Verdomd, ik ben gewoon enthousiast.
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za nov 27, 2004 4:19 pm

Ik zie net dat hun site is geupdate en dat je op http://www.elitistrecords.co.uk al een nieuw nummer kunt downloaden.

Dat nieuwe nummer klinkt nog moderner en diverser dan je al hoort op Eight moons.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za mar 19, 2005 7:14 pm

http://www.metaltracks.com/freebies/bio ... mpires.mp3

MP3 van het binnenkort te verschijnen album.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24866
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo mar 20, 2005 9:51 am

klinkt zeker niet verkeerd
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
pier_hier
Berichten: 2653
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 7:28 pm
Locatie: kattuk aan t strand
Contacteer:

Bericht door pier_hier » di mei 10, 2005 6:15 pm

Ik heb nu t nieuwe album beluisterd.. en ik moet eerlijk toegeven dat, alhoewel t alleen maar vernieuwender en bruter is geworden, de nummers op dit album op t eerste gehoor toch niet dezelfde impact hebben als op de vorige plaat.
Ik vind t jammer dat ze een beetje te veel naar de moderne kant zijn doorgeslagen en dat de vocalist z'n phil anselmo imitatie zo vaak laat horen.
misschien dat t na t vaker te luisteren wat meer groeit bij me. Deze band blijft met deze nieuwe release nog altijd met kop en schouders boven een hoop metalreut staan....al is het alleen maar vanwege de originaliteit.

Gebruikersavatar
Oblivion
Berichten: 4832
Lid geworden op: za feb 14, 2004 12:55 pm
Locatie: Arnhem; samen met je moeder
Contacteer:

Bericht door Oblivion » di mei 10, 2005 6:21 pm

XnegativeX schreef:[..]


My thoughts exactly! Dit is weer even heel wat anders als Stratovarius, Edguy en Sonata arctica. Bandjes die tegenwoordig heavy metal genoemd worden.
Huh, die worden gewoon power metal genoemd hoor.
"Poep, Zweet en Tranen"

[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » di mei 24, 2005 9:40 pm

Ik hoorde hier 2 weken geleden een nummer van op de radio (jahaa, gewoon op de ouderwetse radio 8) ) en na de eerste nummers gehoord te hebben verwachtte ik weer 'zo'n deathband', totdat de zanger echt begon te zingen! Klinkt echt goed, doet me aan onze vrienden van Nevermore en sinds kort ook Communic denken. Jammer dat ik alleen die video kan downloaden.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » di mei 24, 2005 9:44 pm

oh die nieuwe cd lag hier onlangs
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8418
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » wo mei 25, 2005 11:00 am

de band naam klinkt in mijn oren iig erg lame.

maar dat komt misschien omdat ik werktuigbouwkunde studeer, en de meest aanverwante studie Biomechanical Technology is. :D

de omschrijving klinkt iig veelbelovend. Verdienen dus wel een luisterbeurt

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr jun 17, 2005 8:23 pm

Op de site van Earache staat een videoclip van een nieuw nummer.
Lijkt me een goede gelegenheid om deze geweldige band weer eens onder de aandacht te brengen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Jesper
Berichten: 16536
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 7:30 am
Locatie: Azië

Bericht door Jesper » vr jun 17, 2005 8:32 pm

Mja, klinkt wel leuk, maar het is niks voor mij...
Heus.

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » vr jun 17, 2005 8:49 pm

Gave band had een poos geleden al een nummer van hun site beluisterd. Erg gave zanger, vind het wel gaver als hij hoog zingt en niet zo phil anselmo imitatie opzet. Ik weet niet of hij erop lijkt, maar ik noem het voor het gemak maar zo.

De zanglijnen waar hij de hoogte in gaat hebben meer power naar mijn mening, maar misschien is het een kwestie van wennen.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24866
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo aug 24, 2005 8:08 pm

ook vandaag eens uitgecheckt, GAAF

lekkere zooi
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19689
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » wo aug 24, 2005 8:23 pm

hmm, nu maar es beluisterd en m'n inschatting van een jaar geleden was toch aardig goed. z'n stem is inderdaad kut, behalve het geschreeuw. daar zou op zich overheen te komen moeten zijn, maar de muziek staat me ook niet aan. weinig sfeer en erg druk. voor mij de dimmu borgir van de prog/power: veel te gelikt.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za aug 27, 2005 1:58 pm

Toch nog maar een keer luisteren dan?

Ik heb ondertussen The Empires of the world meerdere malen beluisterd en hij wordt per luisterbeurt beter. Ik twijflede nog of ik hem wel zou kopen. Ik vond het debuut erg gaaf maar het had toch een aantal minpunten. De songstructuren waren niet altijd even sterk waardoor de drukke muziek weinig aanknopingspunten kende en de productie was niet vet genoeg.

Maar op dit nieuwe album zijn al die probleempjes er helemaal uit. De songs zijn allemaal lekker pakkend op hun eigen manier. En de productie is lekker vet maar niet te clean. Dit is toch wel een van de meest originele bands van de laatste tijd. Ze smeden invloeden van Judas priest, Pantera/Exhorder, Symphony X en Queensryche tot 1 geheel en geven daar dan hun eigen draai aan.

Ik verwacht nog veel van deze band in de toekomst.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19689
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » za aug 27, 2005 3:51 pm

nog een keer? nee, ik kwel mezelf niet vrijwillig.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
Pluto
Berichten: 1198
Lid geworden op: vr aug 13, 2004 12:50 am
Locatie: Zwolle

Bericht door Pluto » zo aug 28, 2005 2:32 pm

XnegativeX schreef:Ik heb ondertussen The Empires of the world meerdere malen beluisterd en hij wordt per luisterbeurt beter. Ik twijflede nog of ik hem wel zou kopen.
Goede tip XnegativeX. Al is het is inderdaad even wennen. Gewoon net even wat anders. Het is wel mijn smaak en dit soort muziek verveelt niet zo snel.
[url=http://www.last.fm/user/Pluto/?chartstyle=Sinsanity][img]http://imagegen.last.fm/Sinsanity/recenttracks/4/Pluto.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Vlammy
Berichten: 3834
Lid geworden op: wo nov 12, 2003 3:38 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Vlammy » ma aug 29, 2005 7:16 pm

Joris schreef:de band naam klinkt in mijn oren iig erg lame.

maar dat komt misschien omdat ik werktuigbouwkunde studeer, en de meest aanverwante studie Biomechanical Technology is. :D
Ik associeer deze band altijd met kunstenaar H.R. Giger, dat maakt de naam voor mij al een stuk minder lame. Nu de muziek nog zien te slikken.

Goed, ik heb vandaag tussen de bedrijven door even twee nummers van hun album The empires of the worlds gedownload en deze klinken mij lang niet slecht in de oren. Dat wil niet meteen zeggen dat ik stijl achterover sla van deze muziek, maar ik ben wel van plan me er verder in te gaan verdiepen. Tot nu toe vind ik de muziek ruig en de zang iets minder, doch niet verkeerd. Voor de zang moet ik maar net in de juiste stemming zijn. Dus: Neggie, neem je een keer een cd van ze mee mijn kant op?

Zondag 30 oktober speelt Biomechanical overigens in de Batcave van de 013 in Tilburg, entree 5 euro.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24866
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma dec 05, 2005 8:40 am

en dat concert in batcave was gaaf

zeer leuk bandje en iedereen had het naar zijn zin

setlist was mix van de twee platen aangevuld met painkiller (zeer goede versie) en reign in blood (gaap)

leuke middag

verslag met foto's komt nog
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
RDV
Berichten: 1405
Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:38 pm

Bericht door RDV » ma dec 05, 2005 11:20 am

Biomechanical, erg leuke band
heb aleen Empire of the worlds,maar als ik dit zo lees
moet ik het debuut ook aanschaffen

Gebruikersavatar
Gaia
Berichten: 71
Lid geworden op: vr dec 02, 2005 11:10 pm
Locatie: Hoogvliet
Contacteer:

Bericht door Gaia » ma dec 05, 2005 12:18 pm

Een paar weken geleden kwam ik bij toeval ook bij deze band. Het is er echt zo een waarbij je bij de eerste luisteren denk ja, en hoe vaker hoe beter.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » ma sep 18, 2006 10:25 am

Biomechanical are to record a cover version of PAINKILLER by Judas
Priest in October. It's to be produced by Chris Tsangarides who worked on the 1990 original with Priest. The recording will happen over three days at Tsangarides' own studio, the Ecology Rooms located on the white cliffs of Dover.



In his extensive career, Chris Tsangarides has worked with some of rock and metal's biggest names,including Thin Lizzy, Black Sabbath, Bruce Dickinson and Yngwie Malmsteen, as well as producing the 'Painkiller' album.

Biomechanical have been playing the song PAINKILLER live as an encore for quite a
while, and it's always been a favourite with their growing audiences. The cover will
be released on a limited edition re-release of their second album, THE EMPIRES OF THE WORLDS This hits the shops on November 13.



The track will be available on Metaltracks.com




John K, a self confessed Priest fan tells of his excitement:
"Painkiller where do I start?! Judas Priest ...Two words: Fucking AWESOME!
One of the most influential bands on the planet that have helped to kick start metal!



They've written incredible songs! Painkiller crashed out of my speakers like a steam train and flattened anything in its path!! When the song was first introduced to the scene it blew everything out of the water ,it was an instant classic and sure enough withstood the test of time. We're really glad to be able to do homage to the original and I'm still can't believe that we are going to record it with the man who produced the track in the first place!"

The new version of 'The Empires Of The Worlds' will also include the video
for the title track and the making of that video.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » ma sep 18, 2006 12:24 pm

Ik vind de eerste zelfs beter dan de 2e, maar t eerste nummer van de 2e is echt te killer voor woorden 8)
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » di sep 19, 2006 12:45 am

Met dat laatste ben ik het wel eens ja :)
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » di okt 10, 2006 3:49 pm

Tourdata's met Exodus:

Nov. 09 - Effenaar - Eindhoven, Holland
Nov. 10 - Patronaat - Haarlem, Holland
Nov. 11 - Muziek-o-droom - Hasselt, Belgium

Wat een end weg :(
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di okt 10, 2006 3:52 pm

Ik ga het eens beluisteren, want ik zit nog steeds te twijvelen tussen Evergrey of Exodus op 10 November. :P

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » di okt 10, 2006 3:55 pm

Lijkt mij duidelijk :)
Ha, met een beetje mazzel zou ik Biomechanical net in Haarlem kunnen zien! Als ik hem direct daarna smeer dus.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » di okt 10, 2006 4:27 pm

ik heb the empires of the worlds al een tijdje, inderdaad een zeer amusante cd. wel iets voor fans van nevermore denk ik.
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » di okt 10, 2006 4:32 pm

En Pantera, Judas Priest en Queensryche.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » wo okt 25, 2006 3:45 pm

twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » wo okt 25, 2006 3:53 pm

Metalheank schreef:Sample van de Painkiller cover: http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... D=20877342
Ja, die heb ik laatst ook gedownload. Ben niet zo bekend met de band, maar de cover klinkt wel redelijk goed. Alleen is de kwaliteit van de sample niet al te hoog.
It's the end of time

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24866
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo okt 25, 2006 4:28 pm

Metalheank schreef:Sample van de Painkiller cover: http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... D=20877342
speelden ze in 013 ook live, vette versie

nog met wijlen Pier (leeft die nog?) uit ons dak gegaan, dat weet ik nog wel
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » do okt 26, 2006 5:16 am

Metalheank schreef:Tourdata's met Exodus:

Nov. 09 - Effenaar - Eindhoven, Holland
Nov. 10 - Patronaat - Haarlem, Holland
Nov. 11 - Muziek-o-droom - Hasselt, Belgium

Wat een end weg :(
Fucking hell!!!! Bjina over t hoofd gezien! KUT dan ben ik op vakantie!!! KUT KUT KUT!!!
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Plaats reactie