Queensryche

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » wo sep 28, 2005 9:44 pm

Als ik jouw was zou ik voor Empire gaan :)
It's the end of time

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » wo sep 28, 2005 10:20 pm

Als ik jou was, zou ik de meest logische keuze maken! Je hebt de beste van Queensryche, koop nu gewoon de 1 na beste van ze. "Rage For Order" dus. Daarna pas "Empire", de 2e na beste. :)
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Zagato
Berichten: 3699
Lid geworden op: do mar 31, 2005 12:29 pm

Bericht door Zagato » do sep 29, 2005 8:34 am

Fusion schreef:Als ik jou was, zou ik de meest logische keuze maken! Je hebt de beste van Queensryche, koop nu gewoon de 1 na beste van ze. "Rage For Order" dus. Daarna pas "Empire", de 2e na beste. :)
Met 'Rage' ben ik het wel eens maar daarna dus echt "The Warning' kopen!
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » do sep 29, 2005 9:23 am

weet je, koop maar gewoon albums van andere bands...
It's the end of time

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » do sep 29, 2005 5:48 pm

Weet je wat, koop maar voor rond de 13,- wasknijpers.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Bericht door valkyrian » do sep 29, 2005 10:59 pm

oeh ja, die heb ik nou net nodig, maar dat album rage heb ik laatst voor 5 euro zien liggen, hoeveel wasknijpers koop je daarvoor? ;)

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr sep 30, 2005 1:06 pm

Hoe staat het eigenlijk met de spanning voor Operation Mindcrime deel 2? Is die er uberhaupt wel? Ik kan me best voorstellen dat de echte fan er twijfelachtig naartoe leeft, omdat het nieuwe werk niet meer zo goed als vroeger moet zijn.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » vr sep 30, 2005 2:51 pm

Abigail II van King Diamond was ook briljant, ik heb nog goeie hoop
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » vr sep 30, 2005 2:54 pm

Lennert from hell schreef:Abigail II van King Diamond was ook briljant, ik heb nog goeie hoop
de enige overeenkomst tussen Abigail II en Mindcrime II is "II". Maar als Andy Laroque nou 's meewerkt met Queensryche, dan kan het wel wat worden inderdaad.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » vr sep 30, 2005 3:12 pm

Ik bedoelde het feit dat voortborduren op een bepaalt concept vaak geen slechte stap is eigenlijk :p

En muzikaal zijn er een hoop overeenkomsten. Het is bijvoorbeeld allebei metal ;)
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » vr sep 30, 2005 3:16 pm

Allebei een irritant hoge zanger.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » vr sep 30, 2005 4:29 pm

Bob schreef:Allebei een irritant hoge zanger.
Jij vind gewoon alles met hoge stemmen slecht, dus blijf jij maar weg...
It's the end of time

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » vr sep 30, 2005 4:36 pm

Dragonforce schreef:[..]
Jij vind gewoon alles met hoge stemmen slecht, dus blijf jij maar weg...
Inderdaad, vuile Helloween hater, die Bob.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » za okt 01, 2005 2:00 pm

Oh, om nog even terug te komen op een uitspraak die ik ooit heb gedaan en ik nog eens wil bevestigen na nog wat luisterbeurten:

OPERATION MINDCRIME IS VERPLICHTE KOST
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » za okt 01, 2005 6:59 pm

Grijpstra.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
Harvester Of Sorrow
Berichten: 2807
Lid geworden op: do jul 29, 2004 12:43 pm
Locatie: terneuzen
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » zo okt 02, 2005 10:06 am

Rene schreef:Hoe staat het eigenlijk met de spanning voor Operation Mindcrime deel 2? Is die er uberhaupt wel? Ik kan me best voorstellen dat de echte fan er twijfelachtig naartoe leeft, omdat het nieuwe werk niet meer zo goed als vroeger moet zijn.
op de site zijn er twee live opnames te dowloaden

i'm american en hostile geloof ik.
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di okt 25, 2005 6:29 pm

Zojuist the best of gekocht waardoor ik nu ook wat nummers van Promised Land en Hear in the new frontier kan horen

Om heel eerlijk te zijn lijken beide albums me erg gaaf, de nummers bevallen me goed iig. Zijn er mensen die ook deze platen nog hebben?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » di okt 25, 2005 7:25 pm

Die 2 abulms liggen in sommige winkels voor maar 8 euro... erg verleidelijk, ook wel lekkere tracks. Maar ik heb voorlopig genoeg aan Mindcrime
It's the end of time

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » di okt 25, 2005 7:31 pm

Lennert from hell schreef:Zojuist the best of gekocht waardoor ik nu ook wat nummers van Promised Land en Hear in the new frontier kan horen

Om heel eerlijk te zijn lijken beide albums me erg gaaf, de nummers bevallen me goed iig. Zijn er mensen die ook deze platen nog hebben?
Hear in the Now Frontier is wel aardig maar geen hoogvlieger, wat mij betreft. Promised Land wel, maar die is erg donker en vrij depressief, waardoor je er best wel voor in de stemming moet zijn, maar het is wel een prachtplaat.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di okt 25, 2005 7:37 pm

Lennert from hell schreef:Zojuist the best of gekocht waardoor ik nu ook wat nummers van Promised Land en Hear in the new frontier kan horen

Om heel eerlijk te zijn lijken beide albums me erg gaaf, de nummers bevallen me goed iig. Zijn er mensen die ook deze platen nog hebben?
Ik heb Promised land en dat is wat mij betreft de beste Queensryche plaat. Veel mensen zullen het daarmee oneens zijn en dat komt vooral omdat Queensryche op die cd bijna compleet breekt met hun oude geluid. Maar als je de cd compleet los van het andere Queensryche werk bekijkt is hij echt geweldig. Inderdaad redelijk donker en depressief maar er zit zoveel passie en emotie in die plaat dat het bijna niet normaal meer is.

Hear in the now frontier heb ik een aantal keren gehoord maar daar ontbrak het me juist aan passie en emotie. Ik vind Queensryche hier gevaarlijk dicht bij een wat hardere variant van radio-rock in de buurt komen. Niet slecht, maar zeker niet mijn ding.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » di okt 25, 2005 7:40 pm

"Hear In The Now Frontier" zuigt echt dikke stierenlullen. "Promised Land" is idd vrij anders qua stijl, maar heeft een aantal zeer mooie nummers ("Lady Jane"!!!)
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » di okt 25, 2005 7:44 pm

Geef mij 'The Warning' maar, hun debuutalbum. Schitterend conceptalbum, erg sfeervolle plaat, zeker geen standaard heavy metal plaat, vooral nummers als 'N M 15' en 'Roads To Madness' zijn echt fantastisch!
Laatst gewijzigd door Eru Iluvatar op di okt 25, 2005 9:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di okt 25, 2005 8:29 pm

En Q2K?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » di okt 25, 2005 8:40 pm

nee.

hetzelfde geldt voor Tribe.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di okt 25, 2005 8:41 pm

Eigenlijk kun je alles na Promised land gewoon laten liggen.
Tenzij je echt een enorme Queensryche fan bent.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » di okt 25, 2005 9:10 pm

Lennert from hell schreef:Zojuist the best of gekocht waardoor ik nu ook wat nummers van Promised Land en Hear in the new frontier kan horen

Om heel eerlijk te zijn lijken beide albums me erg gaaf, de nummers bevallen me goed iig. Zijn er mensen die ook deze platen nog hebben?
Je hebt geen geld voor concerten, maar sleept er wel even een best off je uit? Hahhahaa.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di okt 25, 2005 9:29 pm

Ja, was 5 euro en ik had geld gehad om van te eten tot ik bij de verjaardag zou zijn aan de andere kant van rotterdam

ik heb dus met eten gewacht
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » di okt 25, 2005 9:33 pm

Haha, doe ik ook altijd zo. Gewoon een paar boterhammetjes smeren is weer een cd meer 8)
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » di okt 25, 2005 9:34 pm

Metalheank schreef:Haha, doe ik ook altijd zo. Gewoon een paar boterhammetjes smeren is weer een cd meer 8)
Dat is waar. En daarbij heb ik nooit geld bij me. Hahahaha. Arme sloebert die ik er ben.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » di okt 25, 2005 9:43 pm

Als ik toevallig 5 euro bij me heb kosten opeens alle cd's die ik wil 7 euro...
It's the end of time

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Bericht door valkyrian » di okt 25, 2005 9:45 pm

Lennert from hell schreef:Ja, was 5 euro en ik had geld gehad om van te eten tot ik bij de verjaardag zou zijn aan de andere kant van rotterdam

ik heb dus met eten gewacht
haha ik ken t. op festivals ook maar zelf je eten maken enzo :P

heb je die cd bij de plaatboef vandaan? daar zijn iig 5 euro

Gebruikersavatar
Nakur
Berichten: 1919
Lid geworden op: ma okt 03, 2005 6:11 pm
Locatie: Rheden

Bericht door Nakur » di okt 25, 2005 10:59 pm

Operation: Mindcrime draai ik nog regelmatig, de rest vind ik veel minder boeiend
[img]http://img.photobucket.com/albums/v365/nakur/avatar.jpg[/img]

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » di dec 06, 2005 2:30 pm

Veel details over Mindcrime II zijn nu openbaar:

QUEENSRŸCHE returned to the studio this summer to record the long-anticipated sequel to 1988's acclaimed concept album "Operation: Mindcrime". Praised by critics and certified platinum, the original remained on Billboard's album chart for more than a year and its dynamic music and powerful message still resonate today. Rhino Records helps unravel the mysteries of the original with "Operation: Mindcrime II". The album is available March 14 at regular physical and digital retail outlets and at www.rhino.com for a suggested retail price of $18.98.

"Operation: Mindcrime II" contains a 15-song story and is performed by the Seattle-based quintet — singer and chief songwriter Geoff Tate; guitarists Michael Wilton and Mike Stone; bassist Eddie Jackson, and drummer Scott Rockenfield.

Tate says the current political and social climate inspired him to revisit the storyline. "I left the original open-ended with the intent to come back with a sequel to finish the story up," he says. "Considering where we are today and how little things have changed, it was too ironic not to continue the story."

"Operation: Mindcrime"'s intriguing and complex plot revolves around Dr. X, a political puppet master who brainwashes Nikki, the story's main character, to assassinate corrupt public figures. The story also includes Nikki's lover, Sister Mary. A former teenage prostitute who becomes a nun, Sister Mary is murdered mysteriously, leaving the cliffhanger "Who Killed Sister Mary?"

Set 20 years after the original, "Operation: Mindcrime II" explores Nikki's fate after being released from prison and reveals the identity of Mary's killer. "I tried to put myself in Nikki's shoes and imagine what it would be like for him to come back to society after spending 20 years in jail stewing about what happened to him," Tate says. "I became fascinated with the concept of revenge and what that would do to a person like Nikki. The story is ultimately about how Nikki wrestles with his conflicted emotions. On one side, his base instincts are pushing him to kill those who wronged him. On the other side, his conscience–represented by the spirit of Sister Mary — urges him to learn from his past mistakes and find salvation."

Earlier this year QUEENSRŸCHE launched a sold-out tour featuring the original "Operation: Mindcrime" performed in its entirety with actors on stage portraying the characters alongside the band. Tate says the band plans to launch a tour in 2006 that will feature a stage performance of both "Mindcrime"s in their entirety. "The actors on stage with us add a new dimension to the music," he says. "It's different than your typical rock show, but the audiences really got into the 'Mindcrime I' tour. It's exciting to have the opportunity to combine both albums into one show. It's going to be epic."

Since its formation in 1981 near Seattle, QUEENSRŸCHE has released nine studio albums. "Empire", the 1990 follow-up to "Operation: Mindcrime", sold more than two million copies thanks in part to the enormous success of the hit "Silent Lucidity". Released in 1994, "Promised Land" was certified platinum and featured the hits "I Am I" and "Bridge".

"Operation: Mindcrime II" track listing:

01. I'm American
02. One Foot In Hell
03. Hostage
04. The Hands
05. Speed Of Light
06. Signs Say Go (Will I Surrender?)
07. Re-Arrange You
08. The Chase
09. A Murderer
10. Circles
11. If I Could Change It All
12. An Intentional Confrontation
13. A Junkie's Blues (Everything Will Be Alright)
14. Fear City Slide
15. All The Promises
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Zagato
Berichten: 3699
Lid geworden op: do mar 31, 2005 12:29 pm

Bericht door Zagato » di dec 06, 2005 2:35 pm

Rene schreef:Veel details over Mindcrime II zijn nu openbaar [...]
ik weet niet waarom maar ik heb zo'n gevoel dat het albumn erg gaat tegenvallen (net als de laatste paar studio albums). Hoe het mis kan gaan, Queensryche was ooit mijn favoriete band!
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » vr dec 16, 2005 5:27 pm

Zo, het is bekend! De rol van Doctor X op Mindcrime II zal gespeelt worden door niemand minder dan de eerwaarde Ronnie James Dio.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr dec 16, 2005 5:31 pm

Leuk, toch nog onverwachts omdat de geruchten gingen dat het Rob Halford zou zijn.

Vandaag trouwens Rage For Order gekocht.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » vr dec 16, 2005 5:34 pm

het zal wel een verhaal worden als 3e keeper cd...

wat me nog mee zou vallen eigenlijk...
It's the end of time

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr dec 16, 2005 5:36 pm

Ik weet zeker dat het met het verhaal wel goed zal komen. Daarvoor is de wereld te 'fucked up' op het moment :P
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » vr dec 16, 2005 6:09 pm

Rene schreef:Ik weet zeker dat het met het verhaal wel goed zal komen. Daarvoor is de wereld te 'fucked up' op het moment :P
Inspiratie genoeg, maar hun albums van de laatste tijd geven me niet veel hoop op een echte klassieker...
It's the end of time

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr dec 16, 2005 6:21 pm

Gewoon totaal geen verwachtingen hebben en vooral geen (muzikale) vergelijkingen gaan maken met deel 1... dat is mijn tip ;)
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » vr dec 16, 2005 6:42 pm

Rene schreef:Gewoon totaal geen verwachtingen hebben en vooral geen (muzikale) vergelijkingen gaan maken met deel 1... dat is mijn tip ;)
Dat doe ik wel tot de release date, dan zal ik de eerste keer teleurgesteld zijn, en daarna ga ik er zonder vergelijkingen naar luisteren.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » vr dec 16, 2005 7:59 pm

Die bootlegnummers klinken wel veelbelovend meot ik zeggen.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » za dec 17, 2005 6:44 pm

Afbeelding
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » za dec 17, 2005 6:53 pm

Dio als gastzanger? Damn, dat is al meteen een groot pluspunt!
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24866
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za dec 17, 2005 7:09 pm

cover is cool

ben benieuwd maar ook beetje bang

wil geen helloweenramp meer, dan kan ik niet aan
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » za dec 17, 2005 7:11 pm

Kristof schreef: wil geen helloweenramp meer, dan kan ik niet aan
Je vindt het nieuwe album van Helloween dus niks?

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24866
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za dec 17, 2005 7:14 pm

Hellhammer schreef:[..]

Je vindt het nieuwe album van Helloween dus niks?
als je het afweegt tegen die oude klassiekers, is het gewoon zeer matig

die oude klassiekers kunnen elke (hoe stoer ook) metalcafe laten ontploffen, als ze de nieuwe plaat opzetten, begint iedereen zich te ergeren

better than raw en the dark ride zijn overigens ook stukken beter
en twee cd's van 37 minuten vind ik overigens zeer belachelijk

maar goed, dit is queensryche topic, en die hebben op cd ook wel een en ander goed te maken na de vele magere jaren
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » za dec 17, 2005 7:53 pm

Kristof schreef:cover is cool

ben benieuwd maar ook beetje bang

wil geen helloweenramp meer, dan kan ik niet aan
Die cover vind ik eigenlijk maar niks. En dat Helloween bij lange niet de verwachten waar hebben kunnen maken is jammer, maar de cd is ook weer niet zo slecht dat het een ramp is...
It's the end of time

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » za dec 17, 2005 8:03 pm

Die nieuwe cd van Helloween is helemaal geen ramp. Wat een onzin, zeg.

Maar goed, dit is een Queensryche topic.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » za dec 17, 2005 8:07 pm

Rene schreef:Die nieuwe cd van Helloween is helemaal geen ramp. Wat een onzin, zeg.

Maar goed, dit is een Queensryche topic.
Ja, maar de geschiedenis leert ons toch dat meer dan de helft van de vervolg albums lang niet zo goed zijn als het origineel...
It's the end of time

Plaats reactie