Rhapsody Of Fire (voorheen Rhapsody)

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo sep 15, 2004 4:21 pm

joh natuurlijk! ik ben er erg benieuwd naar, maar k denk dat m'n broertje em wel koopt dus dat scheeld mij weer poen :)
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
pier_hier
Berichten: 2653
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 7:28 pm
Locatie: kattuk aan t strand
Contacteer:

Bericht door pier_hier » wo sep 15, 2004 4:35 pm

fetuskiller schreef:is ie al uit?... dan moet ik em ff snel halen
geen idee, heb em nu als mp3
maar als ie uit is schaf ik hem ook wel aan ja

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11738
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » vr sep 24, 2004 8:30 pm

Hij is nu uit. Hij heerscht behoorlijk. En de limited edition is prachtig.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Jozz In Flames
Berichten: 188
Lid geworden op: do mei 13, 2004 10:35 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door Jozz In Flames » vr sep 24, 2004 8:52 pm

Mooi, ik heb die special edition besteld, krijg m volgende week ergens binnen. Ik heb m bewust nog niet gedownload, en ben erg benieuwd :D
Stay metal!

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo okt 17, 2004 11:12 am

Ik heb 'em gisteren gehaald. En het is zeker een goed album. Alles zit erg sterk in elkaar, de productie knalt en alles is weer over-the-top bombastisch.

Toch heb ik een paar op- en aanmerkingen.
Ten eerste had ik zo onderhand toch een kleine koerswijziging verwacht. Ze hebben nu hun eerste saga afgesloten dus van mij hadden ze, zowel tekstueel als muzikaal, wel met een lichterlijk ander concept mogen komen.
En ten tweede had ik het geheel toch graag iets agressiever willen horen.

Al met al is het gewoon een erg goede cd maar voegt hij niks toe aan het Rhapsody repertoire. En dat is wel een beetje jammer.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » zo okt 17, 2004 12:52 pm

Goede cd maar net geen topplaat helaas omdat hij op sommige momenten wat saai is.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » zo okt 17, 2004 12:57 pm

Ik heb de nieuwe cd op de officiele Nederlandse luistersessie ( effe patsen!) in de 013 gehoord, dat was best indrukwekkend. Vooral omdat het geluid hard en zuiver was in die zaal nam de cd je werkelijk met zich mee.

Ik was erg enthousiast alleen was ook mijn commentaar dat deze cd te veel op de voorgangers lijkt, en dat sommige ( tussen) stukken te lang zijn, waardoor het verrassende er af gaat en je de aandacht gaat afdwalen.

maar ik moet die cd weer eens luistere, echter. Die luistersessie is ook alweer maanden terug.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
wuzzer
Berichten: 629
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 2:13 pm
Locatie: Uden

Bericht door wuzzer » zo okt 17, 2004 3:43 pm

en? is de nieuwe Rhapsody plaat, als je de rest allemaal hebt, een waardevolle aanvulling voor je collectie die per direct moet aanschaffen, of kan je wel wachten tot die in de aanbieding is bij de large?

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo okt 17, 2004 3:47 pm

als je dit topic doorleest krijg je wel wat impressies, denk ik zo...
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Therion
Berichten: 19
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 10:23 pm

Bericht door Therion » zo okt 17, 2004 3:49 pm

Waarom is er hier niemand die deze band genadeloos afkraakt? Ik las het commentaar van ene JP op het album review hier op deze site, en kan me daar redelijk in vinden.

"Hilarisch is het gewoon. Dat je er elke weer vergif op kunt innemen dat een zogenaamde Luca Turruli vakkundig zijn ''legenadarische'' hollywood metalproducties om zeep weet te helpen met zijn onuitstaanbare vibrerende stem. Ik hoor de Rhapsody fan op dit moment met ergernis denken: jongen, als je niet van zijn stem houdt, ga dan gewoon ergens anders je mening over staan te verkondigen. NEE!!!!! roep ik dan subiet. Over smaak valt te twisten, en ik wil bij deze melden dat ik het gewoon onbegrijpelijk vind dat je naar dit soort muziek kunt luisteren zonder dat je in de lacht schiet. Want kom op zeg: je kan een band als Rhapsody toch niet serieus nemen?? Een ''legendary'' website met de titel mightyrhapsody.com, overdramatische teksten met in elke nummer minsten 3 keer de woorden ''holy'', ''warrior'' en ''tragic''., tenenkrommende dialogen door de nummers heen (vooral van de conversatie in ''sacred power'' wordt ik erg emotioneel) en een Christopher Lee die compleet een karikatuur van zichzelf is geworden. Ik kan zo nog wel even doorgaan, maar ik kan garanderen dat ook dit album geen uitzondering op de regel is geworden. Jammer, want de prachtige klassieke koorzang en de bombastische orchestrale stukken zouden bijna doen geloven dat dit een goed album was. Jammergenoeg wordt je ruw uit dat geloof gestoten door een stel met speelgoedzwaarden uitgeruste Italianen in hyperfoute bloesjes die patent hebben op meest kitscherige metal die ik ooit heb gehoord. Alleen geschikt voor mensen die eens een keer flink willen lachen met vrienden en fantasyfans zonder een greintje humor"

Nou heb ik zelf die blauwe cd met die rode draak van deze band omdat die erg vet zou zijn, ik luister hem alleen nooit omdat ik maar 1 nummer goed vond (ergens aan het einde van de cd). En bij het beluisteren van de nieuwe cd kreeg ik zo'n verschrikkelijke deja-vu gevoel dat ik hem na 1 luisterbeurt gelijk gedelete... ik bedoel, wegegooid heb :x

Gebruikersavatar
wuzzer
Berichten: 629
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 2:13 pm
Locatie: Uden

Bericht door wuzzer » zo okt 17, 2004 3:52 pm

ik kan me je mening wel voorstellen, maar toch vind ik alle rhapsody platen toch goed, heerlijk over the top, heb de nieuwst nog niet gehoord echt, maar ik denk dat je niet zo zweer aan de teksten moet tillen, luister gewoon naar het heerlijke gitaar werk, geweldig

Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Bericht door zwarte krijser » zo okt 17, 2004 4:06 pm

Ik ken alleen Dawn of Victory van hen en die heerst de pan uit. Overigens IS hun hele concept van vliegende draakjes en thunderforce natuurlijk vrij belachelijk en dient ook niet serieus genomen te worden, maar storen doe ik me daar zeker niet aan- af en toe kan ik er zelfs enigzins om gniffelen.

Gebruikersavatar
wuzzer
Berichten: 629
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 2:13 pm
Locatie: Uden

Bericht door wuzzer » zo okt 17, 2004 4:11 pm

dus dan zit je te luisteren en dan heb je op eens GNIFFEL GNIFFEL

ik ken het, overkomt mijook weleens

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo okt 17, 2004 4:32 pm

Eh...nee!
Ik zie niet in waarom dat belachelijk zou zijn. Het is een vorm van escapisme. Iets waar wel meer metal bands aan doen. Een band als Bal sagoth is daar een goed voorbeeld van maar ook een Immortal of een Amon amarth en honderden meer.

Trouwens, schijvers en filmmakers kunnen er ook wat van.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17929
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » zo okt 17, 2004 4:36 pm

Therion schreef:Waarom is er hier niemand die deze band genadeloos afkraakt? Ik las het commentaar van ene JP op het album review hier op deze site, en kan me daar redelijk in vinden.

"Hilarisch is het gewoon. Dat je er elke weer vergif op kunt innemen dat een zogenaamde Luca Turruli vakkundig zijn ''legenadarische'' hollywood metalproducties om zeep weet te helpen met zijn onuitstaanbare vibrerende stem. Ik hoor de Rhapsody fan op dit moment met ergernis denken: jongen, als je niet van zijn stem houdt, ga dan gewoon ergens anders je mening over staan te verkondigen. NEE!!!!! roep ik dan subiet. Over smaak valt te twisten, en ik wil bij deze melden dat ik het gewoon onbegrijpelijk vind dat je naar dit soort muziek kunt luisteren zonder dat je in de lacht schiet. :x
Fabio Lione is de zanger
als je zonodig een polemiek wil schrijven, beschik dan wel over de juiste feitenkennis
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » zo okt 17, 2004 6:50 pm

Geweldige review hoor, zou de maker ook een hekel aan Manowar hebben omdat dat ook veel te overdreven is?
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » zo okt 17, 2004 8:38 pm

Ja, je kunt ook gewoon zeggen dat je niet van power metal houdt. Als het niet over the top zou zijn, zou het geen Rhapsody zijn toch?? Wees eerlijk, wat ze doen, doen ze meer dan goed.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do okt 21, 2004 9:31 pm

XnegativeX schreef:Eh...nee!
Ik zie niet in waarom dat belachelijk zou zijn. Het is een vorm van escapisme. Iets waar wel meer metal bands aan doen. Een band als Bal sagoth is daar een goed voorbeeld van maar ook een Immortal of een Amon amarth en honderden meer.

Trouwens, schijvers en filmmakers kunnen er ook wat van.
Absoluut. Daarbij, als we gaan zeiken op draken kunnen we Satan, bloed, moord, verderf, dood, liefde en dromen er ook wel uitgooien. Rhapsody is muziek om te ontsnappen aan de werkelijkheid, en ik vind dat ze daar dan ook goed in slagen.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Bericht door yesferro » vr okt 22, 2004 6:46 am

Rhapsody albums boeien mij meestal tot halfweg, ze hebben meestal een fenomenaal goed 1e en 2e nr en dan gaat het langzaam aan bergaf, jammer
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Gebruikersavatar
Jeroen.S
Berichten: 1240
Lid geworden op: ma jan 12, 2004 6:53 pm

Bericht door Jeroen.S » vr okt 22, 2004 7:56 pm

Over een paar dagen moet het album bij mij binnen zijn, ik ben erg benieuwd.

Gebruikersavatar
pier_hier
Berichten: 2653
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 7:28 pm
Locatie: kattuk aan t strand
Contacteer:

Bericht door pier_hier » za okt 23, 2004 1:51 am

zelfs al zouden de luitjes van rhapsody muzikaal en tekstueel naar eigen idee een andere richting inslaan, dan zou dit waarschijnlijk nog steeds amper hoorbaar zijn op de cd

kijk maar naar de solo platen van luca turilli waarop hij hoogstens een beetje meer de polka kant opgaat met wat futuristische effecten(op de tweede plaat), maar zelf verkondigt een geheel andere stijl muziek te spelen als men van zijn rhapsody gewend is
tekstueel is het ook meer van hetzelfde, ook al neigt het op die laatste plaat meer naar een sf verhaal. Het blijft de strijd tussen goed en kwaad met een hoog gehalte mighty warriors, verzuipend in fantasy elementen.
Het enige echte verschil is zanger olaf(van dionysus, ook de moeite waard) , die ook zeker geen verkeerde zanger is hoewel hij voor mij herr fabio niet kan overtreffen.
al met al goeie muziek ook, maar het had net zo goed onder de naam rhapsody kunnen worden uitgebracht

kortom zelfs al word er geprobeerd van de stijl of tekstuele onderwerpen af te wijken lukt dat ze niet eens.
vind ik dit erg?
Nee, het interesseert me geen zak... want dat hoort bij rhapsody
Sinds ik Symphony of enchanted lands (pt 1 dus) voor het eerst hoorde vond ik dit al geniaal, en op elke plaat die ze daarvoor of daarna uitbrachten deden ze ditzelfde met klasse.

fantasy teksten en over the top muziek is voor mij geen bezwaar. Zeg nu zelf.. een beetje escapisme is bij 90% procent van de metalbands wel in de teksten te ontdekken, het hoort erbij.
anders moet men maar punk of hardcore luisteren.

Is deze plaat beter dan Symphony deel 1?
absoluut niet

Is deze plaat beter dan pak em beet Power Of The Dragonflame?
ik vind van niet

Is deze plaat de moeite waard om naar de platenzaak te snellen?
absoluut, want t blijft een geweldig album dat zeker niet tot zijn recht komt als mp3tjes door een stel laptopspeakertjes

Gebruikersavatar
The Collector of Souls
Berichten: 228
Lid geworden op: di aug 17, 2004 8:00 pm

Bericht door The Collector of Souls » za okt 23, 2004 7:44 am

pier_hier schreef:t blijft een geweldig album dat zeker niet tot zijn recht komt als mp3tjes door een stel laptopspeakertjes
Maak je niet ongerust, ik beluister mijn Rhapsody-mp3's gewoon op mijn geluids-installatie.



...




P.S. dat was een mopje...















... ik ga natuurlijk niet naar dat ruk-Rhapsody luisteren.

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17929
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » za okt 23, 2004 11:51 am

ik wou hem vandaag halen, maar dan moet het wel stoppen met regenen
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
pier_hier
Berichten: 2653
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 7:28 pm
Locatie: kattuk aan t strand
Contacteer:

Bericht door pier_hier » za okt 23, 2004 3:07 pm

The Collector of Souls schreef:
pier_hier schreef:t blijft een geweldig album dat zeker niet tot zijn recht komt als mp3tjes door een stel laptopspeakertjes
Maak je niet ongerust, ik beluister mijn Rhapsody-mp3's gewoon op mijn geluids-installatie.
... ik ga natuurlijk niet naar dat ruk-Rhapsody luisteren.
los van muzikale smaak:
mp3 is leuk, maar niets gaat boven een origineel album voor bij de collectie

maarja dat is een andere discussie natuurlijk
bepaalde cd's doen t goed als mp3, en bepaalde cd's blijft niets van over
ik heb zo t idee dat dat laatste bij deze nieuwe rhapsody plaat t geval is

Gebruikersavatar
The Collector of Souls
Berichten: 228
Lid geworden op: di aug 17, 2004 8:00 pm

Bericht door The Collector of Souls » za okt 23, 2004 5:05 pm

pier_hier schreef:bepaalde cd's doen t goed als mp3, en bepaalde cd's blijft niets van over
ik heb zo t idee dat dat laatste bij deze nieuwe rhapsody plaat t geval is
Dat hangt helemaal af hoe erg de mp3 gecomprimeerd is, en met welke compressie methode. Ik kan je verzekeren dat er tussen de CD en een 256kbps lame-encoded mp3 geen verschil te horen is. De meeste mp3's zitten jammer genoeg op 128kbps, en zijn met een vage encoder gecompressed.

Gebruikersavatar
feestneus
Berichten: 1334
Lid geworden op: za dec 04, 2004 2:37 pm
Locatie: rotterdam

Bericht door feestneus » wo feb 02, 2005 11:32 pm

he ik zie deze topic nu.

Rhapsody heerscht
[quote="Elessar"]Je was voor mijn tijd. Ben je vrienden met Arnibes buiten het cyberleven?[/quote]

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8415
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Bericht door AmnesJAn » do feb 03, 2005 12:01 am

Nee.
לֹא אעבוד

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » do feb 03, 2005 7:13 am

JA! Poser :P
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » do feb 03, 2005 3:34 pm

Met elke cd heerscht Rhapsody minder.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
feestneus
Berichten: 1334
Lid geworden op: za dec 04, 2004 2:37 pm
Locatie: rotterdam

Bericht door feestneus » do feb 03, 2005 5:54 pm

Rene schreef:Met elke cd heerscht Rhapsody minder.
legendary tales wordt na een tijd heel vervelend en soel 1 heerscht idd alles eruit
[quote="Elessar"]Je was voor mijn tijd. Ben je vrienden met Arnibes buiten het cyberleven?[/quote]

Gebruikersavatar
Jeroen.S
Berichten: 1240
Lid geworden op: ma jan 12, 2004 6:53 pm

Bericht door Jeroen.S » do feb 03, 2005 7:02 pm

Beste plaat van hun, SOEL. Maar elk Rhapsody album bevat wel gave nummers. Net weer Queen Of The Dark Horizons gedraait, machtig nummer.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » do mei 26, 2005 5:51 pm

Een prachtige band vind ik dit, ik heb er wat cd-r albums van en Rain of a Thousand Flames op vinyl, ik hoop ze echt nog eens live te zien.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do mei 26, 2005 6:11 pm

Ik ben helemaal bezeten van Guardiano del destino. Wat een prachtig nummer is dat. Op de Italiaanse nummers vind ik Fabio daarbij altijd veel grootser en spontaner klinken. Lamento Eroico gaat precies hetzelfde bij op
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Metal_heart
Berichten: 1435
Lid geworden op: ma nov 15, 2004 9:15 pm

Bericht door Metal_heart » do mei 26, 2005 6:17 pm

Lennert from hell schreef:Ik ben helemaal bezeten van Guardiano del destino. Wat een prachtig nummer is dat. Op de Italiaanse nummers vind ik Fabio daarbij altijd veel grootser en spontaner klinken. Lamento Eroico gaat precies hetzelfde bij op
alleen erg jammer dat ik er nooit geen reet van versta... italiaans is maar irritant... spagettivreters....

je moet wel mee kunnen bléren over dragons, emerald swords en uiteraard DARGOR!
[url=http://www.huubboel.nl][img]http://i12.photobucket.com/albums/a222/Wouter_devries/banner_gitaarnet.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » do mei 26, 2005 6:18 pm

Metal_heart schreef:[..]


alleen erg jammer dat ik er nooit geen reet van versta... italiaans is maar irritant... spagettivreters....

je moet wel mee kunnen bléren over dragons, emerald swords en uiteraard DARGOR!
Die lui daar zijn best aardig, beetje arrogant, maar ik vind de taal echt mooi.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » do mei 26, 2005 8:03 pm

Saxon 747 schreef:Een prachtige band vind ik dit, ik heb er wat cd-r albums van en Rain of a Thousand Flames op vinyl, ik hoop ze echt nog eens live te zien.
Ik zou daar als ik jou was nog maar eens over nadenken. In de studio zijn ze grootst maar op het podium vallen ze door de mand. Dat is verklaarbaar: deze muziek ís niet te spelen door 5 man. Zo hetzelfde als Therion. Je hoort een orkest maar je ziet geen orkest. Ik hou daar niet zo van.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Aminjar
Berichten: 3802
Lid geworden op: vr jun 04, 2004 4:27 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Aminjar » do mei 26, 2005 9:00 pm

power metal is opeens actief op mf!
rhapsody is natuurlijk geweldig.
de combinatie van de zang met de spanning die de muziek opwekt, maakt rhapsody bijzonder.
ze zijn wel onwijs lelijk, dat is ietwat jammer:P

je moet het ook niet te vaak luisteren want dan ben je t wel weer te snel zat.
- Je bent pas mens in ontmoeting met de ander - Martin Buber

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do mei 26, 2005 9:05 pm

En blij toe, ik heb genoeg van 'Satan neuk me ik ben ev0l bandjes'
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » do mei 26, 2005 9:06 pm

Lennert from hell schreef:En blij toe, ik heb genoeg van 'Satan neuk me ik ben ev0l bandjes'
Je kocht 3 maanden geleden nog virgin steele zooi.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do mei 26, 2005 9:08 pm

is virgin steele 'Satan neuk me ik ben ev0l' muziek dan?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » do mei 26, 2005 9:10 pm

Lennert from hell schreef:is virgin steele 'Satan neuk me ik ben ev0l' muziek dan?
jaja

Kijk maar naar de teksten van: marriage of heaven and hell.
Alleen de titel al :wink:

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24867
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do mei 26, 2005 9:11 pm

arnibes schreef:[..]
jaja

Kijk maar naar de teksten van: marriage of heaven and hell.
Alleen de titel al :wink:
ben jij echt dom ofzo? ken jij je klassiekers niet?
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » do mei 26, 2005 9:34 pm

Kristof schreef:[..]


ben jij echt dom ofzo? ken jij je klassiekers niet?
:roll:
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » do mei 26, 2005 9:37 pm

Kristof schreef:[..]


ben jij echt dom ofzo? ken jij je klassiekers niet?
Daar past maar 1 ding bij: 8)

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » vr mei 27, 2005 3:05 pm

Kristof schreef:[..]


ben jij echt dom ofzo? ken jij je klassiekers niet?
Je hebt het tegen Arnibes, Kristof. Voor hem is Las Ketchup al evil. Maar Rhapsody verveelt mij nooit, maar dat kan ook liggen dat ik nooit meer dan 2 cd's van 1 band achter elkaar luister.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » wo aug 31, 2005 11:29 pm

In November 2005 Italian Film Score Metal icons RHAPSODY are poised to release their first live album ever ! The recordings will be based on performances made during leg one of MANOWAR's 'Demons, Dragons and Warriors World Tour' where RHAPSODY appeared as the special guests in spring 2005.

This recently completed first leg of the tour was highly acclaimed for its striped down and performance oriented arrangements, which allowed the band to prove that the music is the message. No track list has been released yet but RHAPSODY's record label Magic Circle Music announced the songs played during the shows included old favorites and tracks from their latest release Symphony Of Enchanted Lands II - The Dark Secret. More to follow.
Krijg nou wat. Was m'n 1e gedachte. Rhapsody bestaat nog.

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » wo aug 31, 2005 11:40 pm

Rhapsody heerst hard. Power Of The Dragonflame vind ik erg geniaal.

Gebruikersavatar
Johannes de Dopeste
Berichten: 819
Lid geworden op: do jul 14, 2005 1:08 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Johannes de Dopeste » do sep 01, 2005 12:26 am

Symphony of the Enchanted Lands (deel 1) is een geweldig album.
[img]http://i72.photobucket.com/albums/i191/jeweett/satans1.gif[/img]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » do sep 01, 2005 8:11 am

Legendary Tales :!: 8)
It's the end of time

Agent Orange
Berichten: 214
Lid geworden op: di jun 07, 2005 8:53 pm
Locatie: Scheveningen
Contacteer:

Bericht door Agent Orange » do sep 01, 2005 11:27 am

Fear_Of_The_Dark schreef:Rhapsody heerst hard. Power Of The Dragonflame vind ik erg geniaal.
8)

Plaats reactie