The Mars Volta

Voor alle andere bands
Liquid Tension Experiment
Berichten: 72
Lid geworden op: za okt 08, 2005 9:18 pm

Bericht door Liquid Tension Experiment » wo dec 12, 2007 7:16 pm

3. Ilyena 5.38 gelekt volgens Thecomatorium.

Gaat lekker zo... :roll: Aan de andere kant The Mars Volta heeft zelf toch echt 4 vids op hun eigen site geplaatst...

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » wo dec 12, 2007 9:43 pm

Yep, lekker nummer is het, recht toe recht aan rock met een vette funky baslijn. Al die videos zijn trouwens wel compleet loos...
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Liquid Tension Experiment
Berichten: 72
Lid geworden op: za okt 08, 2005 9:18 pm

Bericht door Liquid Tension Experiment » do dec 13, 2007 10:52 am

Waar heb je dat nummer vandaan?

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » do dec 13, 2007 6:23 pm

Youtube
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » do dec 20, 2007 7:01 pm

Ik heb nu ook Calibration, een solo album van gitarist Omar Rodriguez. Wow! Van al zijn solospul is dit duidelijk de beste. De bekende fusionrock en salsa elementen gemixed met electro, noise en dub. Fantastische plaat!
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Liquid Tension Experiment
Berichten: 72
Lid geworden op: za okt 08, 2005 9:18 pm

Bericht door Liquid Tension Experiment » do dec 20, 2007 11:14 pm

Waar vandaan, de bekende kanalen namelijk al doorgezocht...

Liquid Tension Experiment
Berichten: 72
Lid geworden op: za okt 08, 2005 9:18 pm

Bericht door Liquid Tension Experiment » di dec 25, 2007 12:54 pm

In metalfan staat een interview met Omar(2 Bladzijdes vol TMV!), gaat over het verhaal achter Goliath(Oujia bord...), Omar van Nederland houdt... en dat ze alweer met de 5de CD bezig zijn.

Erg grappig om te lezen was dat toen Omar in Israel was hij zijn straat recorder heeft gebruikt om o.a een kerkkoor te kunnen opnemen, wat je schijnt te kunnen terughoren op het nummer Soothsayer.

Gebruikersavatar
Eatmyfuk
Berichten: 129
Lid geworden op: vr jul 15, 2005 5:33 pm
Locatie: H.I.Ambacht

Bericht door Eatmyfuk » di dec 25, 2007 10:14 pm

Liquid Tension Experiment schreef:In metalfan staat een interview met Omar(2 Bladzijdes vol TMV!), gaat over het verhaal achter Goliath(Oujia bord...), Omar van Nederland houdt... en dat ze alweer met de 5de CD bezig zijn.

Erg grappig om te lezen was dat toen Omar in Israel was hij zijn straat recorder heeft gebruikt om o.a een kerkkoor te kunnen opnemen, wat je schijnt te kunnen terughoren op het nummer Soothsayer.
ik ga er vanuit dat je de aardschok bedoelt inplaats van metalfan :)
maar ik zal donderdag eens ff langs de bruna lopen

Liquid Tension Experiment
Berichten: 72
Lid geworden op: za okt 08, 2005 9:18 pm

Bericht door Liquid Tension Experiment » wo dec 26, 2007 1:52 pm

Woeps, Aardschok inderdaad...

Stiekem hoop ik eigenlijk dat dit album voor de release nog gaat lekken, kan niet meer wachten...

Liquid Tension Experiment
Berichten: 72
Lid geworden op: za okt 08, 2005 9:18 pm

Bericht door Liquid Tension Experiment » wo jan 16, 2008 11:39 am

gelekt...

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » wo jan 16, 2008 6:28 pm

Hij is binnen! Heftige plaat is het geworden, duidelijk de hardste van hun albums. Voor een volledige review is het nog te vroeg, maar in eerste instantie ben ik zeer positief.
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » zo jan 20, 2008 3:59 pm

Godgodverdegodver, wat een beukende plaat is dit zeg! Ik zie nu al uit naar hun gig in 013 in maart....

Oh, die nieuwe drummer is ook geen verkeerde keuze trouwens! Het is, zoals ik vermoedde, een beetje Mastodon en Dillinger, maar da's zeker geen negatieve kwalificatie.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » di jan 22, 2008 10:29 am

Amen, brother!

Weer een totaal ander geluid op dit nieuwe album. Alle vormen van mood-building, salsa en ambient zijn bijkans verdwenen. Op the bedlam in Goliath kiest the Mars Volta resoluut voor ROCK! Rustpunten kent de plaat dan ook nauwelijks, het is een constante aanval op je zintuigen, wat het zeker de eerste keer een uitputtende plaat maakt, maar wanneer je de plaat een paar maal hebt gehoord, vallen de stukjes op hun plaats, en zie je in hoe briljant de plaat is. De wisseling van drummer maakt ook een wezelijk verschil. Zoals Rascul al zei, is het vooral een dillinger-achtig geluid (wat wel opvallend is, gezien het feit dat de drummer uit de gospel en jazz hoek komt), wat goed past bij het gejaagde karakter van deze plaat.
Rodriguez-Lopez heeft trouwens aangegeven dat hij al bezig is aan het volgende album, en dat dat een rustigere, meer akoestische plaat zal gaan worden.
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
CTTS
Berichten: 4866
Lid geworden op: ma nov 14, 2005 10:37 pm
Locatie: Rijswijk
Contacteer:

Bericht door CTTS » vr jan 25, 2008 5:09 pm

Hij staat ook op de luisterpaal en, ondanks dat ik mijn interesse in Mars Volta na hun vorige release een beetje verloren had, heb ik hem vandaag toch even beluisterd. En zowaar hij klinkt erg lekker, stuk harder inderdaad, weinig gefreak en gefriemel maar meer to the point. Lekker plaatje!

Gebruikersavatar
Eatmyfuk
Berichten: 129
Lid geworden op: vr jul 15, 2005 5:33 pm
Locatie: H.I.Ambacht

Bericht door Eatmyfuk » vr jan 25, 2008 7:12 pm

Ik heb m vanmiddag gekocht bij velvet, kreeg er ook een 7" van Wax Simulacra bij. ik moest na de eerste luisterbeurt echt even bijkomen van die enorme geluidsmuur. ik zal m vanavond eens goed beluisteren met koptelefoon maar het is nu al duidelijk dat het een enorm gave plaat is geworden :)

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » vr jan 25, 2008 7:13 pm

ik kreeg 'm gister binnen, en het klinkt wel gaaf eigenlijk. Ik kende ze verder nog niet, behalve van naam. Wellicht toch ook 's kopen binnenkort.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Yggdrasil
Berichten: 126
Lid geworden op: wo mei 25, 2005 8:43 pm

Bericht door Yggdrasil » za jan 26, 2008 9:39 pm

Beste nummers, n.m.m.: Ouroborous, Wax Simulacra, Aberinkula.
Latviešu strēlnieki

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » zo jan 27, 2008 10:18 am

Is deze band op weg naar een megastatus? Ik las bij de frietboer zelfs artikelen over The Mars Volta in blaadjes als de Revu en de Panorama.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » zo jan 27, 2008 12:26 pm

Al die media aandacht voor dit album is wel apart ja. Ze hebben zelfs bij David Letterman opgetreden. Toch kan ik me een mega status toch nauwelijks voorstellen bij deze muziek. Ik heb het album nu ook binnen, ook met 7" singletje erbij. Mooi verzorgd artwork, in een apart doosje, en eindelijk de nummers in cd-kwaliteit. Echt een overweldigende plaat, nu al een kandidaat voor mijn album van 2008. Ik heb trouwens via een torrent een zestal covers gedownload die ze hebben opgenomen als bonustracks en b-sides. Covers van oa Siouxie & the Banshees, Circle Jerks en Pink Floyd.
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Liquid Tension Experiment
Berichten: 72
Lid geworden op: za okt 08, 2005 9:18 pm

Bericht door Liquid Tension Experiment » zo jan 27, 2008 1:10 pm

Hoe is de cd-kwaliteit tegenover Amputechture? De gitaren bij dat album deden soms gewoon pijn aan mijn oren. Frances the Mute daarintegen vond ik geweldig qua productie. Bonustracks en bsides ook gisteren gedownload, de Nick Drake cover vind ik echt geweldig, Nick Drake ken ik zelf alleen van naam, maar hoe cedric dit nummer zingt: kippenvel!

Megastatus: Nee, zeker niet. Het is algemeen bekend dat een mens liever naar een band met 3 instrumenten en zang luisterd, dan naar een geluidsmuur met tig instrumenten en die je minstens 10 keer moet herbeluisteren om alles te ontdekken.

In een interview bij MTV canada gaf Omar trouwens aan dat eind dit jaar de concertfilm uit gaat komen en ze bezig zijn met de "history of the band"(wat natuurlijk al langer bekend was, maar niet dat ze deze pas uit willen brengen als TMV ten einde is). Interview en een live optreden van Wax Simulacra en een 11+ versie van goliath zijn op youtube te vinden, net zoals Wax bij Letterman. Ook te vinden: TMV bij Sauce op youtube.

2 vrij interessante en leuke interviews.


EDIT: Weet iemand trouwens een nederlandse site waar ik de japanse import versie kan krijgen, met de bonusnummers en bsides erop?

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo jan 27, 2008 2:02 pm

Potverdomme wat is dat nieuw album goed! Hij weet me veel beter te pakken dan Ampitechture. Echt kippenvel! Meer kan ik er nog niet over kwijt, maar dat komt wel. Fucking goed gewoon!
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » ma jan 28, 2008 8:11 am

Liquid Tension Experiment schreef:Hoe is de cd-kwaliteit tegenover Amputechture? De gitaren bij dat album deden soms gewoon pijn aan mijn oren. Frances the Mute daarintegen vond ik geweldig qua productie. Bonustracks en bsides ook gisteren gedownload, de Nick Drake cover vind ik echt geweldig, Nick Drake ken ik zelf alleen van naam, maar hoe cedric dit nummer zingt: kippenvel!

Megastatus: Nee, zeker niet. Het is algemeen bekend dat een mens liever naar een band met 3 instrumenten en zang luisterd, dan naar een geluidsmuur met tig instrumenten en die je minstens 10 keer moet herbeluisteren om alles te ontdekken.

In een interview bij MTV canada gaf Omar trouwens aan dat eind dit jaar de concertfilm uit gaat komen en ze bezig zijn met de "history of the band"(wat natuurlijk al langer bekend was, maar niet dat ze deze pas uit willen brengen als TMV ten einde is). Interview en een live optreden van Wax Simulacra en een 11+ versie van goliath zijn op youtube te vinden, net zoals Wax bij Letterman. Ook te vinden: TMV bij Sauce op youtube.

2 vrij interessante en leuke interviews.


EDIT: Weet iemand trouwens een nederlandse site waar ik de japanse import versie kan krijgen, met de bonusnummers en bsides erop?
Hij staat op nl-store, maar dan betaal je wel € 34,25 :?
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Liquid Tension Experiment
Berichten: 72
Lid geworden op: za okt 08, 2005 9:18 pm

Bericht door Liquid Tension Experiment » ma jan 28, 2008 1:34 pm

en niet voorradig..

Gebruikersavatar
Eatmyfuk
Berichten: 129
Lid geworden op: vr jul 15, 2005 5:33 pm
Locatie: H.I.Ambacht

Bericht door Eatmyfuk » ma jan 28, 2008 3:05 pm


Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24839
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za feb 23, 2008 6:30 pm

het is een geweldige cd zeg!

maar net iets minder als frances the mute, en die vind ik echt geniaal

ook weer eens plaat die na vele luisterbeurten nog steeds boeit
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Dehumanize
Berichten: 43
Lid geworden op: di aug 07, 2007 11:48 am
Locatie: Leeuwarden

Bericht door Dehumanize » di feb 26, 2008 11:28 am

Kriestof schreef:het is een geweldige cd zeg!

maar net iets minder als frances the mute, en die vind ik echt geniaal

ook weer eens plaat die na vele luisterbeurten nog steeds boeit
Ik moet er eerst ff inkomen, maar is echt een lekker plaatje ja. Gaat weer de goeie kant op gelukken en ben benieuw naar de show in 013. 8)

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24839
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di feb 26, 2008 5:13 pm

ik kan de cd ook nog steeds niet in een keer beluisteren, splits het altijd teveel

na half uurtje mars volta moet ik altijd even iets anders, hoe goed ik het ook vind, teveel informatie op te korte tijd
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Dehumanize
Berichten: 43
Lid geworden op: di aug 07, 2007 11:48 am
Locatie: Leeuwarden

Bericht door Dehumanize » do feb 28, 2008 1:57 pm

Haha, kan ik me iets bij voorstellen ja. Ff een overload. :p

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » vr mar 07, 2008 2:54 pm

Whoa, dat concert roste gister de ballen uit mn broek!
Makkers staakt uw wild geraas

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24839
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di mar 25, 2008 6:29 pm

ietwat late review van dit meesterwerk

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=4548
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Nakur
Berichten: 1919
Lid geworden op: ma okt 03, 2005 6:11 pm
Locatie: Rheden

Bericht door Nakur » do mar 27, 2008 8:30 am

De nieuwe is gelukkig een stuk beter dan Amputechture (reikhalzend naar uit gekeken, maar ik kwma er gewoon niet doorheen), het niveau van heerscher Frances The Mute haalt het absoluut niet. Ik ben wel bolij met de verkorte duur van de nummers en het funky karakter. De energie spat er nog vanaf. En dan is 70+ minuten nog steeds teveel van het goede
[img]http://img.photobucket.com/albums/v365/nakur/avatar.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » do mar 27, 2008 5:15 pm

Nou hier nog een vrouw dan :wink: Heb de afgelopen week eindelijk even wat tijd genomen om The Mars Volta te luisteren. Ik moest er eerst even aan wennen, maar ik begin ze toch wel gaaf te vinden. Ik ken nog niet zo veel van ze.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » vr mar 28, 2008 1:18 pm

De-loused in the Comatorium is waarschijnlijk het beste om mee te starten, dat is hun meest toegankelijke album.
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » ma sep 22, 2008 4:26 pm

Bezig baasje Omar Rodriguez-Lopez heeft weer een tweetal nieuwe solo-releases uit: Minor cuts and scrapes from the bushes ahead en Absence makes the heart grow fungus (ik heb de titels ook niet verzonnen....)

Ik heb die laatste, en het is weer een markant album geworden. Totaal anders dan de spielereien met elektro en noise op voorgaande album Calibration, en meer richting de stijl van a manual dexterity. Prima plaat in ieder geval.
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » do sep 25, 2008 9:55 pm

paradigm shift schreef:De-loused in the Comatorium is waarschijnlijk het beste om mee te starten, dat is hun meest toegankelijke album.
Mwoah, ik zou eerder zeggen Amputechture. Minder gestoorde shit, meer straightforward.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Eatmyfuk
Berichten: 129
Lid geworden op: vr jul 15, 2005 5:33 pm
Locatie: H.I.Ambacht

Bericht door Eatmyfuk » wo dec 17, 2008 11:07 am

Er komen weer 3 solo platen van Omar aan:

Old Money "Rodriguez-Lopez has hinted that this record was a potential follow up to the 2006 Volta release Amputechture until he changed his musical direction"

Megaritual"Megaritual is the fifth and final album in the series initiated and recorded by Omar Rodriguez Lopez in Amsterdam in 2005. Committed to tape in 2006 and mixed the following year, the album features nine instrumental tracks performed solely by Omar and his brother"

Dispair "Prior to beginning the studio sessions for Bedlam, Rodriguez-Lopez recorded Despair, a nihilistic and disturbing meditation on his experiences in and around Jerusalem culled from field recordings and studio experimentation. A nightmarish pastiche of drones, noise, feedback, and unrecognizable audio hallucinations"

al deze albums zullen op 26 of 27 Januari 2009 uitkomen, ik ben heel erg benieuwd!

ik raad noise liefhebbers ook eens het Omar Rodriguez-Lopez & Jeremy Michael Ward album te beluisteren, een erg gaaf field recordings/noise album.

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » wo dec 17, 2008 5:27 pm

Old Money is vet. Van zijn solowerk misschien wel zijn beste. Die andere heb ik nog niet gehoord.
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » do dec 18, 2008 1:36 pm

Hah, interesse hier! De beschrijvingen van zowel Old Money (ik vond Amputechture een zeer goeie plaat, in tegenstelling tot de meeste recensenten) als Megaritual (ik heb allebei de voorgaande A'dam-platen, bevallen me erg goed) klinken me zeer goed in de oren.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » do dec 25, 2008 7:54 pm

Hij komt trouwens naar de Melkweg:

wo 18 mrt | 21:00 uur | 20:15 uur | € 15,00 + lidm | Oude Zaal | vvk: 24-12
OMAR RODRIGUEZ-LOPEZ GROUP (THE MARS VOLTA) | Zechs Marquise
Omar Rodriguez-Lopez is multi-instrumentalist, songwriter, lead gitarist en
producer van The Mars Volta en voorheen At The Drive-In. In januari
verschijnt solowerk van deze rasmuzikant. Verwacht comprmisloze, complexe
en psychedelische nummers met virtuoos spel!
De line-up van de Omar Rodriguez-Lopez group ziet er als volgt uit:
Omar Rodriguez-Lopez (guitar)
Juan Alderete (bass)
Thomas Pridgen (drums)
Marcel Rodriguez-Lopez (mulitinstrumentalist)
De rest van de line-up wordt z.s.m. aangekondigd.
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp ... lid=129323

Third eye
Berichten: 57
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 1:17 pm

Bericht door Third eye » di dec 30, 2008 3:40 pm

Ik heb Se dice bisonte, No bufalo van Omar Rodriguez Lopez gekocht.
Ik vind het echt een cool album, ik wil wel meer hiervan aanschaffen.

Ik ben ook benieuwd naar zijn album: Apocalypse inside an orange.

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » di dec 30, 2008 6:46 pm

Apocalypse is een gaaf album ja. Check dan ook vooral Calibration, een van Rodriguez' beste solo-albums, met vette elektro en noise invloenden.
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Third eye
Berichten: 57
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 1:17 pm

Bericht door Third eye » di dec 30, 2008 7:19 pm

Hmm die Calibration, is dat die samenwerking met Jeremy Ward???
Want dat is schijnbaar ook een Noise project.

En weet hier ook nog iemand, waar ik albums van DeFacto kan kopen?

Gebruikersavatar
Eatmyfuk
Berichten: 129
Lid geworden op: vr jul 15, 2005 5:33 pm
Locatie: H.I.Ambacht

Bericht door Eatmyfuk » di dec 30, 2008 10:21 pm

Nee Calibration is niet met Ward, dat album heet gewoon Omar Rodriguez-Lopez & Jeremy Michael Ward trouwens echt een heel tof album.

Calibration heeft wel wat noise/electronic invloeden, ik vind het zelf een van zn beste solo platen.

voor defacto zou ik eens op ebay of discogs kijken, daar heb ik ook 2 albums vandaan gehaald.

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » di jan 06, 2009 4:00 pm

Oh, en meneer Rodriguez Lopez komt 18 maart in de Milky Way:

http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp ... mid=129329
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di jan 06, 2009 4:05 pm

Ja, dat zei ik al :P


Misschien dat ik wel even ga kijken.

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » ma mar 02, 2009 10:41 am

op 15 aplril komt cryptomnisia uit; samenwerking van Rodriguez-Lopez met Zach Hill van Hella.
Preview is hier te vinden:

http://www.thecomatorium.com/
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » vr mar 06, 2009 5:38 pm

En TMV komt 10 juli weer in Nederland, Paradiso deze keer. Ik ga morgen mijn kaartje halen, Tilburg was echt helemaal te gek.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » vr mar 06, 2009 6:37 pm

Ha, mooi nieuws, alleen jammer dat t helemaal in A'dam is... Eens kijken of ik iemand kan strikken met een rijbewijs.
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma mar 09, 2009 6:43 pm

Vet! Om de hoek. Dat word dus kaarten halen.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma mar 09, 2009 6:50 pm

Rascul schreef:En TMV komt 10 juli weer in Nederland, Paradiso deze keer. Ik ga morgen mijn kaartje halen, Tilburg was echt helemaal te gek.
Ik zou als ik jou was op 8 juli bij Paradiso staan, hoor.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Plaats reactie