Drudkh

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Demon of Metal
Berichten: 353
Lid geworden op: do mar 30, 2006 3:24 pm

Bericht door Demon of Metal » vr okt 20, 2006 9:39 pm

Ja ik haal hem zoiezo wel maar ben toch erg benieuwd naar een sample kan er niks van vinden :(.

the_dying
Berichten: 1545
Lid geworden op: do dec 26, 2002 1:13 am
Locatie: MXCII

Bericht door the_dying » za okt 21, 2006 1:35 pm

Idd.
http://addergebroed.wordpress.com - http//www.facebook.com/Hemelbestormer

Demon of Metal
Berichten: 353
Lid geworden op: do mar 30, 2006 3:24 pm

Bericht door Demon of Metal » do okt 26, 2006 6:58 pm

Heb 1.5 nummer, van soulseek maar halverwege stond er: Remote banned.

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » do okt 26, 2006 8:07 pm

Ik heb 'm maar 's binnengesleept van 't net en er net even doorheen geskipt; superboeiend kan ik 't niet noemen, gewoon wat akoestische nummertjes die ik eigenlijk de sfeer vind missen die alle voorgaande albums wel hadden. Het klinkt me allemaal iets te blij, teveel *shalala!*, maar 't was dan ook pas een eerste (en niet superindringende) indruk. Vergelijkbaar met een band als Nest, zo klinkt dit. (Misschien wordt er ook wel een kantele gebruikt, net als bij Nest? Kan ik zo niet met zekerheid zeggen.)
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
Zagato
Berichten: 3699
Lid geworden op: do mar 31, 2005 12:29 pm

Bericht door Zagato » do okt 26, 2006 8:41 pm

Hieronimus schreef:Ik heb 'm maar 's binnengesleept van 't net en er net even doorheen geskipt; superboeiend kan ik 't niet noemen, gewoon wat akoestische nummertjes die ik eigenlijk de sfeer vind missen die alle voorgaande albums wel hadden. Het klinkt me allemaal iets te blij, teveel *shalala!*, maar 't was dan ook pas een eerste (en niet superindringende) indruk. Vergelijkbaar met een band als Nest, zo klinkt dit. (Misschien wordt er ook wel een kantele gebruikt, net als bij Nest? Kan ik zo niet met zekerheid zeggen.)
Ik was er al bang voor, geneuzel in het kwadraat....

Zelf eerst nog maar eens een oordeel vormen maar ik ben bang dat ik tot het volgende album in het voorjaar wacht.
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » do okt 26, 2006 9:28 pm

Ik heb het album ook ondertussen beluisterd. Je hoort nog wat nummers van oudere platen in deze stijl terug. Op zich geen slecht album, hoewel ik er wel wat meer van had verwacht. Er staan wel wat mooie folk nummers op, maar op sommige stukken vind ik het wat saai worden. Nee, ik zal Songs of Grief & Solitude niet vaak opzetten. Gelukkig dat hen volgende album weer in de echte Drudkh stijl zal zijn.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

the_dying
Berichten: 1545
Lid geworden op: do dec 26, 2002 1:13 am
Locatie: MXCII

Bericht door the_dying » do okt 26, 2006 9:39 pm

"Nest", dat kan niet goed klinken ;)
http://addergebroed.wordpress.com - http//www.facebook.com/Hemelbestormer

Gebruikersavatar
scorpion
Berichten: 1625
Lid geworden op: do jul 27, 2006 6:26 pm
Locatie: Doetinchem

Bericht door scorpion » vr okt 27, 2006 1:15 am

Heel jammer ja ik heb het zelf nog niet geluisterd maar ik heb er veel slechte commentaren over gehoord. Voor mij blijft the swan road het beste album. Het akoestische album van manegarm vind ik dan wel weer heel goed.

Gebruikersavatar
Parabellum
Berichten: 811
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 1:23 am

Bericht door Parabellum » vr okt 27, 2006 1:47 am

Heb vorige week Forgotten legends gekocht omdat ik nu toch is moest weten waar iedereen zo wild van wordt. Nou, heb nog maar een keer kunnen luisteren maar echt compleet wild werd ik er niet van. Nogal monotoom, weinig variatie. Deftig, maar niet meer dan dat. Nog wat meer naar luisteren de komende weken. En ook, een LP zonder insert of teksten of welke informatie dan ook :?

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » vr okt 27, 2006 10:55 am

Parabellum schreef:Heb vorige week Forgotten legends gekocht omdat ik nu toch is moest weten waar iedereen zo wild van wordt. Nou, heb nog maar een keer kunnen luisteren maar echt compleet wild werd ik er niet van. Nogal monotoom, weinig variatie. Deftig, maar niet meer dan dat. Nog wat meer naar luisteren de komende weken. En ook, een LP zonder insert of teksten of welke informatie dan ook :?
Pff, 'weinig variatie'.. ik ben juist blij met een stuk muziek wat niet chaotisch of druk is. lekker wegzakken in de monotoomheid. daarnaast krijg ik van forgotten legends krijg ik een apart gevoel, berustendheid.. dat kan je niet uitleggen! :silly:
Mgoed, als het niet je ding is.. maar waarom heb je dan niet eerst een paar nummers gedlt voordat je neh lp koopt? achja misschien ga je het nog leuk vinden
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Parabellum
Berichten: 811
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 1:23 am

Bericht door Parabellum » vr okt 27, 2006 1:21 pm

Ik download geen muziek (niet uit principe hoor, gewoon omdat al die programma's m'n computer nog meer doen crashen dan hij nu al doet) dus praktisch alles wat ik koop is een blinde gok eigenlijk.

Pred
Berichten: 29
Lid geworden op: do aug 10, 2006 9:47 pm
Locatie: België

Bericht door Pred » vr okt 27, 2006 9:50 pm

als je teksten wil bij een cd/lp moet je zeker niets van Drudkh of Hate Forest kopen.
Ik vind die Forgotten Legends wel goed, ook niet wereldschokkend ofzo. Ik heb dat ook meestal wel dat als ik zo'n "gehypete" groep luister dat ik dan denk van "hmm, was het dat nu?", omdat je er dan wat veel van verwacht. Maar achteraf denk ik soms van "hmm dit is toch wel goed ja".

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25303
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za okt 28, 2006 12:02 am

Dat hypen valt best wel mee, men spreekt altijd al zo snel van een hype terwijl de band misschien zo'n 1200 schijfjes verkoopt.

Onzin.

Wat Drudkh eigenlijk zo interessant maakt voor mij is simpelweg de gave om me volledig in een trance te laten komen. Niet op de Darkthrone wijze, maar eerder op een zeer relaxte wijze. Wellicht klinkt het aan de oppervlakte allemaal wat monotoon, maar na een tijdje vallen (vooral op het geniale Autumn Aurora) de majestueuze melodieën op. De schaarse gitaarleads zijn tevens van een prima niveau, waardoor je kan horen dat het niet één of ander rammelbandje is.
Men is simpelweg in staat om een sfeer te scheppen die uitgesproken heidens en dromerig is. Of dat nu met een opgewekte gitaarmelodie zoals in Sunwheel is of met vrij primitieve folk partijtjes zoals op het laatste album, dat maakt niet uit. Het is altijd Drudkh. Zelfs het lange stuk ambient dat als slot dient van Autumn Aurora heeft die dromerige sfeer meegekregen die mij helemaal weet op te slokken.

Als je afwisselende flitsende metal zoekt ben je bij Drudkh niet aan het juiste adres, dat is algemeen bekend lijkt me zo.
Ik beschouw mezelf absoluut als fan en waarschijnlijk zal ik bij dit akoestische werkstukje ook weer heerlijk kunnen wegzakken in een sluimeren waarin de hoorns worden geblazen en uitgestrekte bossen worden verkend door eeuwenoude druïden.

Machtige band.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » za okt 28, 2006 9:12 am

ja precies, als 3 personen zeggen dat ze het 'geniaal en ubergaaf!' ofzo vinden, dan is het nog niet meteen een hype. sluit me verder helemaal bij jeroen aan. mooi verwoord
Ik ben hier gewoon.

KRIEGreich
Berichten: 11
Lid geworden op: za okt 28, 2006 3:09 pm

Bericht door KRIEGreich » za okt 28, 2006 7:47 pm

Drudkh is geen Black Metal meer sinds Autumn Aurora, wat daarna uit kwam is voer voor beesten op de kinderboederij.

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » za okt 28, 2006 8:02 pm

Juist ja...
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

KRIEGreich
Berichten: 11
Lid geworden op: za okt 28, 2006 3:09 pm

Bericht door KRIEGreich » za okt 28, 2006 8:11 pm

Baldurs Tod schreef:Juist ja...
wat bedoel je.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » za okt 28, 2006 8:15 pm

ik denk, dat hij deze uitspraak
KRIEGreich schreef:Drudkh is geen Black Metal meer sinds Autumn Aurora, wat daarna uit kwam is voer voor beesten op de kinderboederij.
in twijfel trekt.
waar ik het volkomen mee eens ben. of drudkh na autumn aurora wel of geen bm is kan me weinig schelen, ik weet wel dat ik blood in our wells op het moment hun beste plaat vind. maargoed, jij luistert enkel en alleen rasechte bm dus je zal wel recht van spreken hebben
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25303
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo okt 29, 2006 2:07 am

KRIEGreich schreef:[..]


wat bedoel je.
ik denk dat jij al met twee dagen gedag kan zeggen tegen je account met je inhoudsloze posts.

Je kennis ontbreekt totaal, The Swan Road en het laatste album linken echter veel meer aan het eerste album en zijn minder zweverig en melodisch dan Autumn Aurora.

Of je bent een kloon, of gewoon weer een zelfde eeuwige blekkie malloot
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
scorpion
Berichten: 1625
Lid geworden op: do jul 27, 2006 6:26 pm
Locatie: Doetinchem

Bericht door scorpion » zo okt 29, 2006 11:01 am

KRIEGreich schreef:Drudkh is geen Black Metal meer sinds Autumn Aurora, wat daarna uit kwam is voer voor beesten op de kinderboederij.
Jij bent zeker iemand die cradle of filth pure black metal vind

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25303
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo okt 29, 2006 12:05 pm

er op in gaan is het slechtste wat je kan doen
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

StraightHate
Berichten: 4263
Lid geworden op: vr feb 14, 2003 10:18 pm
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Bericht door StraightHate » zo okt 29, 2006 5:08 pm

Dat deed je zelf ook.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25303
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo okt 29, 2006 5:28 pm

correct, maar nu weet ik wie het is..

maar goed, meneer is alweer verdwenen
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Zagato
Berichten: 3699
Lid geworden op: do mar 31, 2005 12:29 pm

Bericht door Zagato » wo mei 02, 2007 4:27 pm

Heeft iemand de nieuwe EP (Anti-urban) van Drudkh al gehoord?
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » wo mei 02, 2007 4:54 pm

Zagato schreef:Heeft iemand de nieuwe EP (Anti-urban) van Drudkh al gehoord?
Nog niet. Ben bezig hem te [sshht] downloaden maar het wil niet helemaal. Ben wel benieuwd in elk geval.
Ik ben hier gewoon.

runtothehills
Berichten: 136
Lid geworden op: zo nov 20, 2005 1:47 pm
Locatie: fryslân

Bericht door runtothehills » wo mei 02, 2007 4:57 pm

Zagato schreef:Heeft iemand de nieuwe EP (Anti-urban) van Drudkh al gehoord?
Ik haal em zometeen op bij het postkantoor!

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » wo mei 02, 2007 5:05 pm

Zo op het eerste gehoor klinkt het goed. "Fallen Into Oblivon" is een vrij traag, instrumentaal nummer. "Ashes" is wat sneller, maar de vocalen zijn wat minder duidelijk te horen dan op de vorige releases. Beide nummers hebben weer de typische hypnotische Drudkh riffs.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

runtothehills
Berichten: 136
Lid geworden op: zo nov 20, 2005 1:47 pm
Locatie: fryslân

Bericht door runtothehills » za mei 05, 2007 5:09 pm

Zeker niet het beste werk van drudkh, wel weer die typische sound. En gelukkig geen folk meuk.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » zo mei 06, 2007 11:02 am

runtothehills schreef:Zeker niet het beste werk van drudkh, wel weer die typische sound. En gelukkig geen folk meuk.
:roll:
Ik ben hier gewoon.

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » za jun 02, 2007 3:31 pm

DRUDKH (Ukr) Estrangement CD - DeLuxe, 2007 (Reference #FERLY049CDL.)
After their Neo-Folk opus, 'Songs of Grief and Solitude', with this latest effort DRUDKH returns to their Black Metal roots, with five long compositions in the epic and melancholic vein of 'Forgotten Legends', although with better sound, organic drums, and brilliant bass playing, in sum displaying the sophistication of 'Blood in Our Wells'. This DeLuxe edition will come in the oversize Super Jewelcase Plus format used in the previous album's own DeLuxe version, with a 16-page illustrated booklet, lyrics both in Ukrainian and in professional English translation, metallic green lettering, special paper, and disc pressed onto green polycarbonate. It will also be limited to 1000 hand-numbered copies, be out at least six weeks before the normal edition, and will be available to Supernal Music customers only. The normal edition, in comparison, will be unlimited and available everywhere, and come in a normal jewelcase, with a 12-page booklet printed on normal stock, lyrics in Ukrainian only, and an ordinary silver disc. If you pre-order now you will be able to take advantage of the lower pre-order price.

Afbeelding

Ben zeer benieuwd! Bij "release schedule" staat deze info:

00.09.07 FERLY049CD DRUDKH (Ukr): "Estrangement" CD (Supernal Music)
00.07.07 FERLY049CDL DRUDKH (Ukr): "Estrangement" CD - DeLuxe (Supernal Music)
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
puking luke
Berichten: 1537
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 2:53 pm
Locatie: hillywood

Bericht door puking luke » za jun 02, 2007 4:33 pm

Ken enkel Autumn Aurora, Forgotten Legends en The Swan Road Vinyl. Met welk van deze drie (geniale) werken is de nieuwe het meest te vergelijken?
[img]http://www.terrorhc.com/Terror_Rhythm_Banner.gif[/img]

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » za jun 02, 2007 4:42 pm

Welke release bedoel je precies? "Estrangement" is nog niet uit, dat zal nog wel een maand of wat duren. Het album daarvoor is een akoestisch folk album, dus totaal niet vergelijkbaar met de overige releases. ;) "Blood In Our Wells" zou ik in ieder geval nog beluisteren, een van de betere albums van vorig jaar!
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » ma sep 03, 2007 4:40 pm

Iemand hem ondertussen al gehoord? Ik nog niet, maar hij krijgt op metal archives 97%! Behoorlijk positief dus. Ik ben benieuwd.
Ik ben hier gewoon.

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » ma sep 03, 2007 5:04 pm

Ik vraag me af wanneer de normale versie uitkomt, hopelijk duurt dat ook niet lang meer.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

runtothehills
Berichten: 136
Lid geworden op: zo nov 20, 2005 1:47 pm
Locatie: fryslân

Bericht door runtothehills » ma sep 03, 2007 5:13 pm

Ik wacht nog steeds tot mijn pre-order in de bus valt!

Gebruikersavatar
Hub de Gallier
Berichten: 482
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 11:40 am
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hub de Gallier » ma sep 03, 2007 6:40 pm

Ik ook, toch al erg lang geleden besteld.
www.hdgdistribution.com nu online!!!!

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » ma sep 03, 2007 7:32 pm

Baldurs Tod schreef:DRUDKH (Ukr) Estrangement CD - DeLuxe, 2007 (Reference #FERLY049CDL.)
After their Neo-Folk opus, 'Songs of Grief and Solitude', with this latest effort DRUDKH returns to their Black Metal roots, with five long compositions in the epic and melancholic vein of 'Forgotten Legends', although with better sound, organic drums, and brilliant bass playing, in sum displaying the sophistication of 'Blood in Our Wells'. This DeLuxe edition will come in the oversize Super Jewelcase Plus format used in the previous album's own DeLuxe version, with a 16-page illustrated booklet, lyrics both in Ukrainian and in professional English translation, metallic green lettering, special paper, and disc pressed onto green polycarbonate. It will also be limited to 1000 hand-numbered copies, be out at least six weeks before the normal edition, and will be available to Supernal Music customers only. The normal edition, in comparison, will be unlimited and available everywhere, and come in a normal jewelcase, with a 12-page booklet printed on normal stock, lyrics in Ukrainian only, and an ordinary silver disc. If you pre-order now you will be able to take advantage of the lower pre-order price.

Afbeelding

Ben zeer benieuwd! Bij "release schedule" staat deze info:

00.09.07 FERLY049CD DRUDKH (Ukr): "Estrangement" CD (Supernal Music)
00.07.07 FERLY049CDL DRUDKH (Ukr): "Estrangement" CD - DeLuxe (Supernal Music)
Supernal Records. :' )

De opbrengst van die deluxe JEWelcase edities komen ten goede aan Alex' lokale synagoge. :' )

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » ma sep 03, 2007 7:43 pm

The Swan Road heb ik gehoord en vond ik toen al veeeeeel minder dan Forgotten Legends en Autumn Aurora, vandaar dat ik de rest ook niet meer gevolgd heb. Misschien deze maar eens een kansje geven.

Inderdaad wel weer typisch van die limited blablabla only available directly from Supernal onzin.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25303
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma sep 03, 2007 7:56 pm

Swan Road vond ik erg sterk eigenlijk en Blood in Our Wells ook.

Autumn Aurora echter blijft m'n favoriet
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

blackstar666
Berichten: 353
Lid geworden op: ma sep 26, 2005 9:40 pm
Locatie: Enschede

Bericht door blackstar666 » wo sep 05, 2007 11:52 pm

Vind estrangement nogal tegenvallen, meer van hetzelfde maar minder uitgevoerd dan de vorige releases.

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » do sep 06, 2007 12:27 am

Ik vind zelf de minder black metal achtige passages erg goed, de soort van melancholiek erin spreekt me erg aan.

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » do sep 06, 2007 12:38 pm

D. schreef:The Swan Road heb ik gehoord en vond ik toen al veeeeeel minder dan Forgotten Legends en Autumn Aurora, vandaar dat ik de rest ook niet meer gevolgd heb. Misschien deze maar eens een kansje geven.
Aan The Swan Road moest ik nogal wennen in het begin, maar na een aantal luisterbeurten bleek die toch wel erg goed te zijn. Maar ik vind het wel het minste album van Drudkh, nou ja op het folkalbum na dan. Blood In Our Wells vind je denk ik ook wel goed, klinkt wat meer vertrouwd dan TSR.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
Hub de Gallier
Berichten: 482
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 11:40 am
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hub de Gallier » za sep 08, 2007 1:06 pm

Heb het album sinds vandaag binnen, en de eerste indrukken klinken alweer erg goed!!
www.hdgdistribution.com nu online!!!!

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25303
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » vr nov 07, 2008 11:09 pm

En nu zitten ze bij Season of Mist en aangezien de nieuwe plaat al op de plank lag, verwacht ik die ook vrij snel. Geweldige band nog altijd, vooral in deze tijd van het jaar uiterst effectief. Al wat bekend over de nieuwe cd, qua titel, tracklist etc.?
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » vr nov 07, 2008 11:12 pm

Hij zou toch Microcosmos gaan heten? Was al een tijdje bekend, of is het alweer veranderd? Ik heb wel goede hoop. :)
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25303
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » vr nov 07, 2008 11:40 pm

nou ja, dat wist ik dan nog niet. Ik ben in ieder geval erg benieuwd. Tot nu toe hebben ze mij nog nooit teleurgesteld. Ik hoop dat ze Anti-Urban ook nog eens op cd uitbrengen, anders kan ik weer een platenspeler gaan kopen. Wellicht toch maar eens doen. (en nee, niet alleen voor drudkh)
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Ekibyougami
Berichten: 2735
Lid geworden op: za okt 29, 2005 4:38 pm
Locatie: Noord-Scharwoude
Contacteer:

Bericht door Ekibyougami » za nov 08, 2008 10:11 am

Whoej! Kom maar op met de nieuwe Drudkh!
Tot nu toe vind ik alles wat ik van ze heb goed te pruimen.
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » za nov 08, 2008 1:00 pm

Jeroen schreef:Ik hoop dat ze Anti-Urban ook nog eens op cd uitbrengen, anders kan ik weer een platenspeler gaan kopen.
Ik hoop het ook, maar ik verwacht het niet. Toen is gezegd dat het nooit heruitgebracht zal gaan worden.

Toch wel één van mijn favoriete bands, de albums gaan nooit vervelen. Kijk heel erg uit naar het nieuwe album.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25303
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za nov 08, 2008 1:23 pm

ach ja, als het zo doorgaat, zitten ze over een paar jaar op Roadrunner of bij EMI. En dan komt er vast een karrenvracht aan best of´s met vast wel een keer die twee tracks. :' )
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Jansen
Berichten: 156
Lid geworden op: ma apr 17, 2006 9:23 pm
Locatie: Haarlem

Bericht door Jansen » zo nov 09, 2008 1:14 pm

Hehe. Ik hoop dat ze ook met vette merch komen zoals broeken en schoenen (kijkt naar de large..)

Ik vond anti-urban eigenlijk een onwijze tegenvaller. Misschien nog maar 'n keer gaan luisteren. En idd, mikrokosmos was de titel. Ben ontzettend benieuwd.

Plaats reactie