Rattlehead schreef:[..]
Hmm ik denk dat ik er wel eentje koop. Liever zoiets dan een extreem pro-Amerika shirt zoals dat wat Enforcer beschreef.
Dat shirt van mij is veel vetter!
maar nu hij niet meer past wil je em niet verkopen?enforcer schreef:Ik wel en nog met trots ook! jammer dat ik hem niet zo goed meer pas...
Ik heb zowiezo een hekel aan dat politiek correcte gedoe, en dat beste jongetje uit de klas houding van veel europese landen...Fuck Chirac, Schreuder en Balkenende zijn veel erger dan Bush! overigens stamt dat shirt al uit 1990 en ben ik bovendien een ernorm tegenstander van Saddam Hussein.....
Helaas heb je niet zo veel verstand van politiek als van thrash.enforcer schreef:Ik wel en nog met trots ook! jammer dat ik hem niet zo goed meer pas...
Ik heb zowiezo een hekel aan dat politiek correcte gedoe, en dat beste jongetje uit de klas houding van veel europese landen...Fuck Chirac, Schreuder en Balkenende zijn veel erger dan Bush! overigens stamt dat shirt al uit 1990 en ben ik bovendien een ernorm tegenstander van Saddam Hussein.....
en wie ben jij dan wel om dat te beoordelen.....je hebt echt geen flauw idee tegen wie je het hebt dus sla alsjeblieft niet zo'n arrogante toon aan....mijn mening is net zogoed als die van eenieder en afhankelijk van de redenatie misschien nog wel beter!Rattlehead schreef:[..]
Helaas heb je niet zo veel verstand van politiek als van thrash.
Ik heb de voorkeur voor Raging Steel hoewel Riders Of Doom zeker niet slecht is maar de productie stoort soms wel eens.Daeminion schreef:[..]
Riders Of Doom en Raging Steel, waarvan de eerste me tot nu toe het beste bevalt.
Rattlehead schreef:Woei, die Vio-Lence en Sacred Reich shirts heerschen hard zeg.
Ach, maak je niet druk. Ik neem niemand serieus die Bush prefereert boven Schroder of Chirac....
Hahaha ik denk wel degelijk voor mezelf, maar goed laten we de strijdbijl maar begraven, dit is tenslotte geen politiek topic of forum. Mag ik vragen hoe je aan dat Vio-Lence shirt komt? Ik wil zeeeeer graag Vio-Lence merchandise maar het is vrijwel onmogelijk om aan te komen, al heb ik jouw shirt wel eens op e-bay voorbij zien komen.enforcer schreef:[..]
Ach maakt niet uit, ik neem mensen die niet voor zichzelf denken niet serieus.....laten we er maar over ophouden daar is dit het topic niet voor.
WOW dat is HEEL erg balen. ik heb nog nooit een Toxik shirt gezien eigenlijkenforcer schreef:heb veel destijds zelf gekocht, maar sommige shirts heb ik van ebay of metalmarkets. de late jaren 80 heb ik niet meer meegameekt bewust maar die shirts lagen in de vroege jaren 90 wel voor een prikkie bij de dump en metalzaakjes. Die VIO-LENCE heb ik van internet...heb ik pas 3 jaar ofzo.
Ik baal achteraf dat ik topen niet nog veel meer heb gekocht ik wet nog levedig dat de dump bij mij in het dorp een hele stapel TOXIK shirts had die gingen voor een tietje weg....kende die band toen niet.....
De heruitgave van Eternal Nightmire is vandaag bij Displeased binnen gekomen, evenals een aantal albums van Sacrifice.Rattlehead schreef:[..]
Hahaha ik denk wel degelijk voor mezelf, maar goed laten we de strijdbijl maar begraven, dit is tenslotte geen politiek topic of forum. Mag ik vragen hoe je aan dat Vio-Lence shirt komt? Ik wil zeeeeer graag Vio-Lence merchandise maar het is vrijwel onmogelijk om aan te komen, al heb ik jouw shirt wel eens op e-bay voorbij zien komen.
Helaas, dat is een BOOTLEG....schandalig dat Displeased dat ding verkoopt! Ik wacht mooi op 28 juni!defenderofsteel schreef:heb net ff gekeken en dat was eternal nightmare+ torture tactics niet de rerelease die deze zomer op de planning staat.
voor zover ik weet was er iets mis met deze combinatie. maar het is zeker niet de bewuste rerelease
Die heb ik nog zien liggen in een zaak in Parijsenforcer schreef:Dat is idd een bootleg, er is wel een officiele reissue van Torture Tactics en Opressing the Masses op 1 CD.
Die staat op de site van Boudisque voor 17 Euro.. Was laatst in Amsterdam, maar ze hadden 'm niet meerThe Horseman schreef:[..]
Die heb ik nog zien liggen in een zaak in Parijs
Hmm misschien moet ik nu erg balen dat ik hem niet heb meegenomen maar ik vond hem nogal duur en gaf de voorkeur aan andere platen.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
WhiplashWimpie schreef:Ik zag net op de website van Testament dat ze een bootleg dvd te koop hebben van hun optreden op No Mercy 2003 in 013 in Tilburg. Vet.
WhiplashWimpie schreef:[..]
Mmm, heb me wel vermaakt toen. Maar dat was de eerste keer Testament voor mij, en ik kende toen nog niet zoveel nummers.