Haha, daar heb ik nog wel naast gestaan. Wat een mongoolMindlessMayo schreef:[..]

in positieve zin.
Haha, daar heb ik nog wel naast gestaan. Wat een mongoolMindlessMayo schreef:[..]
eigelijk niet waar, je moest gewoon zeggen dat je al betaald had, dan kon je er gratis op, zat geen systeem in en ook geen controleDissection schreef:[..]
Vergeet ook niet te zeggen dat ze voor deze modderpoel nog het gore lef hadden om 5 euro voor parkeergeld te vragen ook!!!
Lachen... wist niet dat metalheads zulke egoïsten waren.enforcer schreef:Tja wat mij betreft ook weer terug naar Eindhoven, of regio Rotterdam nog beter!!!!
Begrijp me niet verkeerd... In principe maakt het geen zak uit...Kristof schreef:wat maakt het uit????? heel veel
heeft niets met egoisme te maken, als dit zelfde festival op dezelfde dag in eindhoven gehouden werd, zou er veel meer sfeer en meer mensen geweest zijn
mag je zeker van zijn
Daar heb je gelijk in. Er wordt teveel afgegeven op deze editie, waar het om gaat is de muziek, en die was wat mij betreft ergggggg geslaagd!Kristof schreef:ja, als het meer dan een dag is, dan maakt locatie idd niets uit
maar nu heb ik in auto kunnen slapen en dat is gewoonweg rot
maar niettemin wordt er teveel pessimistisch gedaan over deze editie
ik heb me kostelijk geamuseerd, maar wacken blijft festival nummer 1, en graspop heeft inmiddels dynamo ook volledig overtroffen
Het AD brabbelde ook maar wat. Met name het publiek werd afgekraakt.Rattlehead schreef:[..]
Daar heb je gelijk in. Er wordt teveel afgegeven op deze editie, waar het om gaat is de muziek, en die was wat mij betreft ergggggg geslaagd!
De review in de volkskrant was overigens dusdanig slecht dat ik er mijn kont nog niet mee zou afvegen.....'de trashers van testament' en ' laaz Rockit stelde in 1987 ook al niets voor'![]()
![]()
![]()
Kut blijf ik het vinden, kranten die over iets schrijven waar ze bij voorbaat al negatief over zijn. Doe dan net als het NRC, pretendeer er ook geen verstand van te hebben en schrijf er gewoon geen review over.Daeminion schreef:[..]
Het AD brabbelde ook maar wat. Met name het publiek werd afgekraakt.
Doodgebloed? Belladonna roste anders als vanouds en met de speciaal voor het 25-jarig bestaan van Anthrax samengestelde line-up realiseer je je nog maar eens hoe lang een metalband overeind kan blijven. Dus doodgebloed? Ik zou juist het andere zeggen.Metalheank schreef:En als ergste, letterlijk:
'Over de hele linie werd met bands als Testament, Laaz Rockit en slotact Anthrax teruggegrepen op de jaren tachtig, waarmee het stigmatische karakter van de doodgebloede metalscene ongewild werd bevestigd'
Inderdaad, en de 'metalscene' is toch nog nooit zo populair geweest? (Op nwobhm na, denk ik)Cathalised schreef:[..]
Doodgebloed? Belladonna roste anders als vanouds en met de speciaal voor het 25-jarig bestaan van Anthrax samengestelde line-up realiseer je je nog maar eens hoe lang een metalband overeind kan blijven. Dus doodgebloed? Ik zou juist het andere zeggen.
Ik vond de tegenstelling nieuwe bands / oude bands wel erg geslaagd.XnegativeX schreef:Als ik het gekanker in dit topic zo lees en het totale disrespect voor de nieuwer bandjes zie dan kan ik hem alleen maar gelijk geven.
Ik kende ze al langer, maar bij mij brak het nog geen potten. De combinatie tussen deathvocalen en normale zang was wel erg geslaagd, toch waren veel nummers te langdradig.Cathalised schreef:[..]
Zonder Dynamo zou ik nu niet eens hebben geweten watvoor goeie band Mercenary eigenlijk is...
Sowieso Chuck Billy ziet er zo uit, en ik legde al helemaal de link toen ze beide opkwamen tijdens 'indians'.Cathalised schreef:[..]
Je zou het wel denken eigenlijk
Blijft een kwestie van smaak! Jij vindt het niets, een doorsnee band!Dennus schreef:[..]
Omdat velen het hier niet mee eens zijn, hoeft dat het nog niet tot een goede nad te maken.
Velen vinden K3 ook leuk, dat maakt het nog steeds niet tot een degelijk muzikaal iets.
Totale disrespect?XnegativeX schreef:Als ik het gekanker in dit topic zo lees en het totale disrespect voor de nieuwer bandjes zie dan kan ik hem alleen maar gelijk geven.
Nou, ik zag hier niemand klagen over de nieuwe bands hoor. Ik denk dat er zowel van het nieuwe talent als van de oude garde een erg goede keuze was gemaakt qua bands door de organisatie. Flikker toch een eind op dat metalheads nieuwe bands niet respecteren. Respect heb ik zeker wel voor bands, of het mijn smaak is is iets anders. Ik hou zelf gewoon vooral van old-school thrash, en aan de reacties in dit topic te zien ben ik niet de enige. Nou jij hebt het zo te lezen ook naar je zin gehad dus waar maak je je druk om?XnegativeX schreef:Dat dacht ik ook ja.
En Dynamo toont geen disrespect voor nieuwe bands maar de "metalheads" zelf. Altijd dat eeuwige gezeik van "vroeger was alles beter" en als er dan een old school editie van Dynamo langs komt is het weer niet goed.
Verdomme man, Still remains, Mercenary en 3 Inches of blood, Trivium zetten daar gewoon een ijzersterke set neer. Als het je smaak niet is is dat nog tot daar aan toe maar zeg niet dat het slecht was. Want dan heb je domweg geen verstand van muziek.
weer te pessimistisch, waarom is iedereen zo pessimistisch over hedendaagse festivalsMindlessMayo schreef:Mooi staaltje typkunst
http://www.lordsofmetal.nl/column.php?id=64
Heb jij het wel gelezen vraag ik mij af? Te pessimistisch, dat valt ook wel weer mee.Kristof schreef:[..]
weer te pessimistisch, waarom is iedereen zo pessimistisch over hedendaagse festivals
ik ben blij dat er zoveel festivals zijn en dat de prijzen ook liggen dat is logisch anno 2005
als je het te duur vindt of je vindt de progammering te slecht blijf dan lekker thuis
Al met al.. reiskosten, entree en tja voor degene die metalmarket verslaafd zijn dus echt wel.Kristof schreef:ja, ik heb het gelezen
een dagje buitenspelen kost 200 euro?
tja, dan moet je maar niet drinken en niet elk uur om eten gaan....
ik ben nog nooit 200 euro kwijtgeweest op welk festival dan ook eigenlijk