Maar wel gaaf om te weten dat er mensen van zover naar Sas van Gent komen.

Btw: Die heet Emillio hier op het forum.
Oak en Meathugger doen aardig hun best anders.Judas Iscariot schreef:[..]
Die heb ik anders nog niet voorbij zien komen.
Goede Black Metal kan best gaaf zijn, maar er is meer op deze wereld. Kan me niet voorstellen dat je alleen maar BM gaaf vind.Judas Iscariot schreef:[..]En wat dan nog?
Oh ja, Bonded by Metal en Kreator horen ook tot de optredens die ik niet meer vergeetMotörheadbanger1988 schreef:Destruction - WOA '04
Death Angel - Graspop '04, Effenaar '04, WOA '04
Testament - Effenaar '05
Lääz Rockit - Effenaar '05
Bonded by Metal over Europe '03 (Exodus, Nuclear Assault, Agent Steel)
Kreator - 013 '05
Motörhead - Graspop '04, WOA '04
Dat zijn toch wel optredens die ik niet snel vergeet...
Das toch niet zo heeeel ver vanuit Gent? Of moet ik nodig mn topografie oppoetsen?Ktulu schreef:Lol. Dat is DE Musketeer of death. Er is er namelijk maar 1.De andere is mevrouw Musketeer of death.
Maar wel gaaf om te weten dat er mensen van zover naar Sas van Gent komen.
Btw: Die heet Emillio hier op het forum.
dat was in '98, maar ík ben niet echt een death-fan, al had ik het er natuurlijk wel bij kunnen zetten om meer scene-points te scorenSargatanas schreef:Waar is Death die volgens mij in 96 of 98 op Dynamo speelde?
Motörheadbanger1988 schreef: Bonded by Metal over Europe '03 (Exodus, Nuclear Assault, Agent Steel)
Dat zijn toch wel optredens die ik niet snel vergeet...
Ja, je moet alleen goed begrijpen dat ik met mijn 15 jaar zo'n 50/60 euro per maand te besteden heb. Hiervan moet ik vinyl en cd's kopen, maar ook van naar concerten gaan. Dan kies ik inderdaad voor Black Metal en aanverwante genres omdat dit mij het meest ligt.Tonger schreef:[..]
Goede Black Metal kan best gaaf zijn, maar er is meer op deze wereld. Kan me niet voorstellen dat je alleen maar BM gaaf vind.
volgens mij staat het water daarvan nog in m'n schoenen.fuelforhatred schreef:Verder natuurlijk dynamo 2000, mijn allereerste concertje ooit! immortal, iron maiden, mayhem en nog veel meer, ik was gelijk verkocht. De donderwolken die steeds dichter samenpakten boven het podium, het onweer, dat echt goed losbarstte bij de eerste deunen van Iron maiden, echt fantastisch. de griep die daarop volgde nam ik graag op de koop toe.
Jij spoort helemaal niet. Dat geluid viel echt wel mee..fetuskiller schreef:
Om te janken:
Arch Enemy (Fields of rock 2003)
[/b]
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Nidhuggur schreef:Omgwtfbbq, ik ben zomaar Ordo Draconis in Bibelot vergeten bij kutoptredens!
Inderdaad, wat was dat gaaf. Nightwish viel voor mij ook niet tegen, geslaagde avond was dat!!!Lennert from hell schreef:
Sonata Arctica - Paradiso: Nightwish was teleurstellend, maar dat Toni met zijn stem en een verkoudheid beter zong dan op de plaat maakte alles weer goed. Wat een fantastische band, nu in een grotere zaal!
Inderdaad, gaaf was dat, overigens waren de Scorps geen voorprogramma.Blashyrk schreef:Judas priest - Brabant hallen 2005.
En The Scorpians in de voor programma
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )