Sonata Arctica - Reckoning Night
- Yokozuna
- Contacteer:
Hehe, onze Sven is weer bezig. Die doet z'n naam tenminste eer aan ipv. hem te veranderen, Gewoon Geen Gezeik!Svenson schreef:Tering he, waarom verandert iedereen zijn naam? Die kankerflikker van een Metallica4ever ook al! KANKER!
Nieuwe heb ik nog niet gehoord, wel een zooi oude nummers op de radio, die bevielen me ook erg, uiteraard nieuwe album maar es downloaden. Wat bedoelt men onder "zwaarder" ? Slepender, meer bass, lager gestemde gitaren? .... "zwaar" is namelijk wel het laatste wat in me opkomt bij de meeste powermetal bands

mp3's: http://members.home.nl/yoko
- disastercasper
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ben ik trouwens de enige hier die Ruins of my life magistraal vind? In reviews hoor ik ook bijna niemand erover spreken
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Lager gestemde gitaren. Stevigere riffs.Yokozuna schreef:[..]
Hehe, onze Sven is weer bezig. Die doet z'n naam tenminste eer aan ipv. hem te veranderen, Gewoon Geen Gezeik!
Nieuwe heb ik nog niet gehoord, wel een zooi oude nummers op de radio, die bevielen me ook erg, uiteraard nieuwe album maar es downloaden. Wat bedoelt men onder "zwaarder" ? Slepender, meer bass, lager gestemde gitaren? .... "zwaar" is namelijk wel het laatste wat in me opkomt bij de meeste powermetal bands
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik heb hem gisteravond gekocht en meteen tot favoriet sonata album gebombardeerd.
The boy who wanted to be a real puppet, don't say a word, White pearl black sea en de afsluitende ballad (waar ik nu de naam even kwijt van ben) zijn meesterwerkjes!
The boy who wanted to be a real puppet, don't say a word, White pearl black sea en de afsluitende ballad (waar ik nu de naam even kwijt van ben) zijn meesterwerkjes!
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- disastercasper
-
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Nope, Reckoning Night heb ik naar mijn mening nog steeds terrecht tot beste album van 2004 gebombardeerd.
Het valt me trouwens op dat Silver Tongue ook een fantastisch nummer is (vorige album ja) en nog steeds blijft Ruins of my life mijn alltime favorit. Maar op het nieuwe album staat geen enkel nummer wat me niet boeit, en dat had ik op de vorige albums wel
Het valt me trouwens op dat Silver Tongue ook een fantastisch nummer is (vorige album ja) en nog steeds blijft Ruins of my life mijn alltime favorit. Maar op het nieuwe album staat geen enkel nummer wat me niet boeit, en dat had ik op de vorige albums wel
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- The Reckoning
-
Ruins of my life doet het hier ook erg goed. Maar bijna alle nummers van ze eigenlijk wel.Lennert from hell schreef:Nope, Reckoning Night heb ik naar mijn mening nog steeds terrecht tot beste album van 2004 gebombardeerd.
Reckoning Night is ook mijn favoriete plaat van ze, inderdaad alle nummers boeien me wel. Wildfire blijft de beste, ook het beste SA nummer wat mij betreft