Slager - Still reigning
- the true Thorko
- Lone Starr
- Lone Starr
- Oblivion
- Contacteer:
Scherp gevonden hoorMystuS schreef:Van iemand die in het zelfde jaar het levenslicht zag als de cd Reign In Blood verwacht ik ook niet zo heel veel gevoel voor humor.
maar deze opmerking slaat echt nergens op

En wat een goed album is dat Reign in Blood toch ook!
"Poep, Zweet en Tranen"
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
*zucht*
Dude, ons coverding als zijnde Slager is A) een eerbetoon aan Slayer, B) iets wat wij zelf vreselijk leuk vinden om te doen. Wij nemen onszelf niet al te serieus, maar onze muziek wel. Deze combi proberen we naar voren te brengen door deze flyer (geen folder dusch), waarop wij laten zien dat wij serieus proberen om Reign In Blood zo goed mogelijk te vertolken (hence de kopie van de DVD-hoes van Slayer) maar tevens laten zien dat wij van een gebbetje houden (hence de DVD-hoes van Slayer).
Een serieuze flyer met een forse knipoog dus.
Dat ik dit moet uitleggen aan jou zegt meer over jou dan over mij.
Je geboortedatum was meer een toevalligheid, en een mooie aanleiding voor een gevatte opmerking.
Don't take it all too personal. Kom de 14e naar Utrecht of de 27e naar Rotterdam, spreek me aan en je krijgt een biertje van me. Aight?
Dude, ons coverding als zijnde Slager is A) een eerbetoon aan Slayer, B) iets wat wij zelf vreselijk leuk vinden om te doen. Wij nemen onszelf niet al te serieus, maar onze muziek wel. Deze combi proberen we naar voren te brengen door deze flyer (geen folder dusch), waarop wij laten zien dat wij serieus proberen om Reign In Blood zo goed mogelijk te vertolken (hence de kopie van de DVD-hoes van Slayer) maar tevens laten zien dat wij van een gebbetje houden (hence de DVD-hoes van Slayer).
Je geboortedatum was meer een toevalligheid, en een mooie aanleiding voor een gevatte opmerking.

Don't take it all too personal. Kom de 14e naar Utrecht of de 27e naar Rotterdam, spreek me aan en je krijgt een biertje van me. Aight?
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Haha, ik heb een hekel aan slayer, maar dit ziet er dan weer wel briljant uit! 

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Gaaf... Dan zijn wij dus stoerKristof schreef:je gaat gewoon reign in blood in 20 minuten er door jagen? zou wel stoer zijn, rib spelen en dan van podium stappen

Oh ja, wat die plan C betreft: Kunnen we ook niets aan doen. Is gewoon een coverband-wedstrijdje (http://www.theclashofthecoverbands.com....
Wat zeg je dat weer mooiMystuS schreef:*zucht*
Je geboortedatum was meer een toevalligheid, en een mooie aanleiding voor een gevatte opmerking.![]()

Anyweg... Het was heerschend gisteren... Voor detonation was rete-strak.
En zelf ook niet onverdienstelijk gemusiceerd, als zeg ik het zelf. Nog even 2 weekjes oefenen om de bende te verbeteren, en dan Plan C platrossen!

- Destructor
-
- Destructor
- Destructor
Dat zou je hem zelf maar moeten vragen... Zo "diepgaand" is onze relatie ook weer nietCooma schreef:Hahaha, dus het komt er op neer dat het goed is dan zijn aarshaar verdwenen is, want nou drumt ie beter?
Of begrijp ik het nu verkeerd?

Oh ja, kom je de 27e ook nog even luisteren? Als we die voorronde doorkomen, zitten we in de halve finale. En die is in Tivoli....
Is't wel... Spelen samen met Blues-rock coverband en een rock-coverband (zie: http://www.theclashofthecoverbands.com)....Cooma schreef:Hmmm, Rotterdam, don't think so. Ik had niet eens door dat t een wedstrijd was, eigenlijk!
Zal hun publiek even schrikken...

Gewoon liggen rukken op een K3 poster! Niks neuken!MystuS schreef:Godver, ik moet ook niet gaan liggen neuken. Sorry...
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours