The Axis Of Perdition
The Axis Of Perdition
Ik ben altijd al een fan van het Britse The Axis Of Perdition geweest.
The Ichneumon Method (And Less Welcome Techniques) was een van men favoriete Industrial Black Metal CD's ooit.
Een Anaal Nathrakh met hopen Industrial noemde ik de band ooit.
En ik heb net de nieuwe full-length Deleted Scenes From The Transition Hospital ontvangen en dit blaast mij echt weg.
Dit is echt met niets meer te vergelijken, dit is gewoon Industrial BM die je wegblaast met zo een donkere en desolate sfeer dat je er kippevel van krijgt.
Echt, als je van extreme metal houdt, veel extremer dan dit vind je niet.
Woorden schieten mij tekort om dit te omschrijven.
Kopen, NU !!!!!!!!!
http://www.theaxisofperdition.moonfruit.com/
Samples (streamen) :
http://www.soundclick.com/bands/1/axiso ... nmusic.htm
The Ichneumon Method (And Less Welcome Techniques) was een van men favoriete Industrial Black Metal CD's ooit.
Een Anaal Nathrakh met hopen Industrial noemde ik de band ooit.
En ik heb net de nieuwe full-length Deleted Scenes From The Transition Hospital ontvangen en dit blaast mij echt weg.
Dit is echt met niets meer te vergelijken, dit is gewoon Industrial BM die je wegblaast met zo een donkere en desolate sfeer dat je er kippevel van krijgt.
Echt, als je van extreme metal houdt, veel extremer dan dit vind je niet.
Woorden schieten mij tekort om dit te omschrijven.
Kopen, NU !!!!!!!!!
http://www.theaxisofperdition.moonfruit.com/
Samples (streamen) :
http://www.soundclick.com/bands/1/axiso ... nmusic.htm
Laatst gewijzigd door iscariah op ma apr 04, 2005 6:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hieronimus2
- Hieronimus2
Ja, Axis Of Perdition draait hier ook met enige regelmatigheid rondjes. Echt totaal krankzinnige herrie, maar wel goed voor in een zwartgallige bui als de gehele mensheid best dood zou mogen.
En ja, die nieuwe beukt ook de trommelvliezen aan poeier. Houdt zelfs Anaal Nathrakh niet bij.
En ja, die nieuwe beukt ook de trommelvliezen aan poeier. Houdt zelfs Anaal Nathrakh niet bij.
Makkers staakt uw wild geraas
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik ben echt woest nieuwsgierig. Hun vorige album klonk al wel vet maar was me nog te chaotisch. D'r was nog te weinig aandacht voor echte songs en er was temeer noise aanwezig, wat niet mijn ding is.
Maar als ik dit zo lees dan is hun nieuwe werkje weer een hele stap voorwaards. Jammer genoeg kan ik nergens een fatsoenlijke MP3 vinden van het nieuwe album. *huil*
Maar als ik dit zo lees dan is hun nieuwe werkje weer een hele stap voorwaards. Jammer genoeg kan ik nergens een fatsoenlijke MP3 vinden van het nieuwe album. *huil*
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
Kan niemand me dan vertellen waar ik een fatsoenlijk MP3'tje kan downloaden?
De site van Code666 maakt helemaal geen melding van The Axis of perdition.
En hun eigen site is nogsteeds under construction (erg onproffesioneel)
De site van Code666 maakt helemaal geen melding van The Axis of perdition.
En hun eigen site is nogsteeds under construction (erg onproffesioneel)
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
- Draconian
- Lult over cdtjes
Je moet dan ook DC gebruiken 
Ik had hem iig vrij snel gedownload, maar ik kan je niks sturen aangezien ik hem laatst weer verwijderd heb (omdat ik de promo van Tonnie heb gekregen).

Ik had hem iig vrij snel gedownload, maar ik kan je niks sturen aangezien ik hem laatst weer verwijderd heb (omdat ik de promo van Tonnie heb gekregen).
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- XnegativeX
- Contacteer:
DC is opzich een leuk programma. Alleen is het zo jammer dat de beste hubs of op hun bek gaan of hun share-limiet belachelijk ver omhoog hebben gedraaid. 5 Gb was nog leuk, maar daarna werd het belachelijk.