Zo, volgende week is het zo ver, dan beginnen de examens. Maar daarna begint het pas echt. Te veel feesten die je moet bezoeken en vaak ook nog eens meerdere feesten op 1 avond. Daarom heb ik besloten mijn feest voor de uitslag te houden (namelijk op 10 juni). "Boeien!" Hoor ik menig mfer al denken. Maar mijn feest wordt speciaal. Er zal namelijk een band optreden genaamd Retribution (
www.retribution-online.tk ). Deze band is een vrij nieuwe band met de ex-bassist van Callenish Circle (Don Rocco). Helaas zal deze er niet bij zijn op het feestje. Ze spelen in dezelfde stijl als At The Gates/Hypocrisy.
Maar hier komt de clue van deze boodschap: mfers die zin hebben om langs te komen zijn welkom. Vanaf welke tijd moet nog beslist worden, maar ik wou alvast kijken of er intresse in is. Mijn woonplaats is in Sittard. Er zal natuurlijk gratis bier zijn, maar een kleine bijdrage zal toch wel leuk zijn

Post hier even of je intresse hebt om te komen.
Oja, nou niet gaan denken "Die loser heeft geen vrienden", ik wou gewoon sociaal zijn voor mijn mede forumbezoeker.
Einde van deze mededeling.
All Hail Greenland! (lees de website van Retribution en alles wordt u duidelijk)