Graspop 2005 V2
- zwarte krijser
Ben ik overigens de enige die het programma op zondag maar zo-zo vindt? Vrijdag en zaterdag zitten volgeboekt maar zondag vind ik alleen Arch Enemy middelmatig boeiend, en natuurlijk ga ik ff Iron Maiden en Lacuna Coil kijken, en voor de lol ff naar Yngwie "de gitaarvirtuoos" Malmsteen, maar die dag loopt voor mij verder niet over qua goed muziekaanbod...
- zwarte krijser
De zondag vind ik juist de beste line-up. De hele dag staan er op de mainstage bands die ik goed vind.
Maar goed, ik heb pas besloten om niet naar Graspop te gaan. Dus wie er wanneer speelt maakt mij niks meer uit natuurlijk
Maar goed, ik heb pas besloten om niet naar Graspop te gaan. Dus wie er wanneer speelt maakt mij niks meer uit natuurlijk

[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
Klopt, dat viel mij ook al op. Wel zonde.zwarte krijser schreef:Ben ik overigens de enige die het programma op zondag maar zo-zo vindt? Vrijdag en zaterdag zitten volgeboekt maar zondag vind ik alleen Arch Enemy middelmatig boeiend, en natuurlijk ga ik ff Iron Maiden en Lacuna Coil kijken, en voor de lol ff naar Yngwie "de gitaarvirtuoos" Malmsteen, maar die dag loopt voor mij verder niet over qua goed muziekaanbod...
[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]
Hehe het is absoluut een zooitje qua composities, toch vind ik dat om de een of andere reden juist zo gaaf.zwarte krijser schreef:Dream Theater vind ik te cheesy. "Zie ons eens ingewikkeld doen terwijl we nergens toedoende composities in elkaar flanzen die bovenal nergens heen gaan" is zo'n beetje hun motto. Daar stoor ik me lichtelijk aan.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
Nee ik ben het met je eens, de zaterdag is beter. Arch Enemy is goed, maar verder beschouw ik de zondag als een warm-up voor Maiden.zwarte krijser schreef:Ben ik overigens de enige die het programma op zondag maar zo-zo vindt? Vrijdag en zaterdag zitten volgeboekt maar zondag vind ik alleen Arch Enemy middelmatig boeiend, en natuurlijk ga ik ff Iron Maiden en Lacuna Coil kijken, en voor de lol ff naar Yngwie "de gitaarvirtuoos" Malmsteen, maar die dag loopt voor mij verder niet over qua goed muziekaanbod...
The True North, Strong and Free
Ik was al bang om dat te zeggen, had geen zin in half mf over me heen. Maar blijkbaar ben ik niet de enige die zo denkt.zwarte krijser schreef:Dream Theater vind ik te cheesy. "Zie ons eens ingewikkeld doen terwijl we nergens toedoende composities in elkaar flanzen die bovenal nergens heen gaan" is zo'n beetje hun motto. Daar stoor ik me lichtelijk aan.
Er is niets mis met technisch overontwikkeld zijn. Maar de muziek doet me echt helemaal niets, en de drummer doet ook niet echt dingen die ik echt heel gaaf vind, al is dat meer een kwestie van smaak.
[b]HOERO MOET MAAGD BLIJVEN!!!!![/b]
^LOL pwned.
^LOL pwned.
- Ktulu
- Contacteer:
Die gasten van Hatesphere zijn wel bezig aan een heus offensief he. Voorprogs van Kreator en MA en nu ook al op GMM. 

[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
- Sargatanas
Nog mensen die vanuit het Noorden met de auto naar Graspop gaan?
Zo ja, is er dan nog een plaatsje vrij?
Of met de trein natuurlijk, geen zin om de hele treinreis alleen uit te zitten.
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
waar uit het noorden? Ik ben van om plan om te gaan (HEEL MISSCHIEN, aangezien het niet zolang na Waldrock is en dan moet ik kijken of ik geld heb)Sargatanas schreef:Nog mensen die vanuit het Noorden met de auto naar Graspop gaan?
Makin' movies, makin' songs, an' foightin' round the world!
Welnee, de hele zondag is de mainstage geweldig. Ik hoef daar in principe niet voor weg, hoogtsens even naar Nuclear Assault.zwarte krijser schreef:Ben ik overigens de enige die het programma op zondag maar zo-zo vindt? Vrijdag en zaterdag zitten volgeboekt maar zondag vind ik alleen Arch Enemy middelmatig boeiend, en natuurlijk ga ik ff Iron Maiden en Lacuna Coil kijken, en voor de lol ff naar Yngwie "de gitaarvirtuoos" Malmsteen, maar die dag loopt voor mij verder niet over qua goed muziekaanbod...
En bier en voedsel halen uiteraard.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
Ik was eigenlijk niet van plan te gaan, maar ik heb wat onoverkombare argumenten te horen gekregen vrijdag, dus ik ga maar weer es een nieuwe tent zoeken enzo.
Maar waarom begint Immolation zo kankervroeg? Doet me denken toen Aborted paar jaar geleden opende, ook finaal gemist toen.
Maar waarom begint Immolation zo kankervroeg? Doet me denken toen Aborted paar jaar geleden opende, ook finaal gemist toen.
Under The Banner Of Death
- Tony Montana
ik kwam vorig jaar binnen rond 8 uur 's avonds, toenmalige vriendin had eerst diploma-uitreiking. Ik stond 30 minuten in de rij ofzo, pilsie erbij = goed te doen.
En toen bij mn tent aankomen die al opgezet en ingericht was, heers.
Dit jaar zal ik eerder gaan, maar ik zie een beetje tegen die lange teringrijen op. Dynamo eens 2 uur gestaan. Dat zuigt man.
Ik krijg wel steeds meer zin.
En toen bij mn tent aankomen die al opgezet en ingericht was, heers.
Dit jaar zal ik eerder gaan, maar ik zie een beetje tegen die lange teringrijen op. Dynamo eens 2 uur gestaan. Dat zuigt man.
Ik krijg wel steeds meer zin.
[quote="natassja"]een relatie zonder sex is geen liefde[/quote]
- Soulcollector
- Contacteer:
Ja, wij gaan ook weer vroeg... Vorig jaar zelf zo vroeg dat er vanuit ons Rhedense dorpje nog geen treinen reden naar Arnheim, zodat ik mijn ma heb moeten charteren. Zal dit jaar ook wel weer gebeuren.
Was wel gezellig, met 2 man in de trein toen. (Rest kwam later ivm toetsen enzo) Ik herinner me krentebollen, Listen with Nicko, en aan iedere conducteur vragen "wanneer hij/zij het had."
Was wel gezellig, met 2 man in de trein toen. (Rest kwam later ivm toetsen enzo) Ik herinner me krentebollen, Listen with Nicko, en aan iedere conducteur vragen "wanneer hij/zij het had."
-
- Contacteer:
Ja, wat was daar eigenlijk allemaal te schaften? Duur? Lekker? Want ik heb zoals gezegd geleefd op krentenbollen als ontbijt.
Ook hoop ik dat ze dit jaar wel drinkwater hebben... maar ik vrees van niet, dus ik neem wel weer drie flessen mee. Mijn arme rug.
Ook hoop ik dat ze dit jaar wel drinkwater hebben... maar ik vrees van niet, dus ik neem wel weer drie flessen mee. Mijn arme rug.
Laatst gewijzigd door IROn op ma mei 23, 2005 9:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Juist. Ik snap niet waarom je moeilijk zit te doen.yowannuzz schreef:Enige lastige keuze van die 3 is Kreator en Nevermore tegelijk,maar dat word Kreator!!
Overige is absoluut niet moeilijk ; Behemoth en Gorefest.
When every wall is closing in, where does one turn for serenity? Mentation: [url]http://www.mentation.nl[/url]
[i]Circle of Perpetual Occultation[/i]
[i]Circle of Perpetual Occultation[/i]
-
-
- Contacteer:
Een lekker bak koffie sowieso, dat is altijd wel welkom als je net je tent uit komt strompelen. Je had van die ontbijtpakketjes met broodjes, een appel en wat beleg als ik het me goed herinner. Ik geloof dat niet alles even goed van kwaliteit was, maar het merendeel was goed te doen.IROn schreef:Ja, wat was daar eigenlijk allemaal te schaften? Duur? Lekker? Want ik heb zoals gezegd geleefd op krentenbollen als ontbijt.
Het vervoer is hier nu ook rond. Ik moet alleen flink veel bier van huis mee nemen want ik heb bijna geen geld meer. Dan zuip ik me 's ochtends wel halfzat en dan hoef ik 's middags bijna niets meer te zuipen 

I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving
-
Al een tijdje niet meer hier geweest en ik heb ook het topic niet gelezen, maar goed. Ik ben op zoek naar iemand met wie ik mee kan rijden. Ik woon in Groningen en ik kan pas vanaf twaalf uur 's middags weg omdat ik van 9 tot 12 tentamen heb. Ik trein eventueel tot Eindhoven, maar ik wil niet dat fucking end om met de trein. (Utrecht-Rotterdam-Roosendaal-Antwerpen.. *zucht*) Als er iemand zich aanbiedt, stuur me een PM 

- Sargatanas
Godver, ik twijfel nog steeds tussen Bospop en Graspop.
Graspop: Hoe neem ik al die spullen mee in de trein?
En in mijn eentje gaan lijkt me ook niet alles.
Bospop: Stuk minder bands, goedkoper.
Het is beter te doen, ik kan een slaapplaats regelen, dus hoef geen tent mee te sjouwen.
Maar ik wil naar Graspop!
Graspop: Hoe neem ik al die spullen mee in de trein?
En in mijn eentje gaan lijkt me ook niet alles.
Bospop: Stuk minder bands, goedkoper.
Het is beter te doen, ik kan een slaapplaats regelen, dus hoef geen tent mee te sjouwen.
Maar ik wil naar Graspop!
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]
- Sargatanas
Met rookworst, broodjes en een fles mosterd red ik me welJoris schreef:[..]
juist... verder koekjes, broodjes, worstjes, soep en een bbq meenemen...

I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving
uiteraard kom ik (ook) bij jullie staan. Misschien wordt het wel een groot kampNiB schreef:Hey Joris, Kom je nog wel bij ons staan? of ga je bij je "nieuwe vrienden" hangen?

hoe laat ga je ongeveer, en wie gaan er met je mee?
rob wilde trouwens oko dat ik contact opnam met hem, maar die zal wel niet bij jullie willen staan ???
ik sta liever bij jullie... maar lijkt me toch wel gezellig om effe met hem een biertje te pakken.
ja, idd, die kutsimon weet nog steeds niet zeker of die gaat. zou wel triest zijn als die thuis bleef. mijn andere broertje weet het trouwens ook nog steeds niet zeker, die had ook geen geld (maar kan wel elke zaterdag in de kroeg hangen), maar wil wel mee, zegt die.NiB schreef:ik ga met martijn (de dikke kok met vlechtjes) en alain...
we worden door de vriendin van martijn gebracht..
Ik moet alleen nog ff kijken wat ik met edwin afspreek (en simon als we die over kunnen halen)
Hoe krijgt iedereen in vredensnaam een barbeque mee? Met de auto ofzo? Dat lijkt me echt een uitkomst, maar dat vlees bederft dan wel weer redelijk snel met de warmte. En mijn tas was al te zwaar zonder zo'n ding en in de trein is het verre van ideaal denk ik.
- Sargatanas