Thrash/Speed Metal

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » do mei 26, 2005 10:20 am

!slayer! schreef:Omhoog! Lang leve Thrash/Speed Metal topic.

Wat vinden we hier van Iron Angel. Dit is toch een band dat ik regelmatig luister. Deze speed/thrash metal band uit Duitsland heeft 2 releases op zijn naam staan, Hellish Crossfire en Winds Of War. Vooral het tweede album kent power invloeden. Zeer vermakelijk!
Iron Angel, heerlijk! Ik heb een tijdlang de lp Winds of War in mn bezit gehad en ik heb ervan genoten! Helaas is hij nu weer terug naar de oom van mn ex vriendin :P
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

defenderofsteel

Bericht door defenderofsteel » do mei 26, 2005 10:54 am

volgens mij zijn beide cds van iron angel nog gewoon bij displeased te bestellen, daar heb ik ze vandaan maar is al wel een poos geleden
www.myspace.com/suddenthrash

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » do mei 26, 2005 5:42 pm

de reissue misschien maar de originelen op de SPV midprice series izjn heel moeilijk te krigen met name "wind of war" is ziekelijk moeilijk die eerste zie je nog wel eens op een buers ofzo
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

defenderofsteel

Bericht door defenderofsteel » do mei 26, 2005 6:29 pm

enforcer schreef:de reissue misschien maar de originelen op de SPV midprice series izjn heel moeilijk te krigen met name "wind of war" is ziekelijk moeilijk die eerste zie je nog wel eens op een buers ofzo
iron angel is voor mij nou niet echt een band waar ik persee de goede uitgave van moet hebben.

maar verder over de band. ja gave band, zijn volgens mij ook weer bij elkaar. verder geen band die hier vaak gedraaid wordt kan me herinneren dat ik er toende tijd meer van had verwacht. het is allemaal vrij soft vooral het de 2e.

defenderofsteel

Bericht door defenderofsteel » do mei 26, 2005 6:38 pm

Rattlehead schreef:Huppa! Omhoog met dit gave topic!

Wat is volgens jullie het eerste speed/thrash nummer? Ik gok op iets van Mötorhead, of nog beter, Fast as a shark van Accept!
volgens mij ging die eer naar overkill of het bandje waar overkill uit onstaan is naam weet ik niet meer. naam van het nummer evenmin

Ernst

Bericht door Ernst » do mei 26, 2005 10:49 pm

defenderofsteel schreef:[..]

volgens mij ging die eer naar overkill of het bandje waar overkill uit onstaan is naam weet ik niet meer. naam van het nummer evenmin
Nu ik erover nadenk, was het niet zo dat de band Slaughter (waar Chuck van Death ruzie mee had) een puur thrash-nummer schreef in 1979? Incinirator heet het geloof ik.....

Meltdown

Bericht door Meltdown » do mei 26, 2005 11:10 pm

Niet dat dat er veel toe doet. Bepaalde Feel The Fire nummers werden reeds geschreven in 1978. Volgens mij krijgt Overkill inderdaad de eer.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr mei 27, 2005 6:43 am

hmmm..valt wel mee, maar het is meer speed dan thrash metal ja dat is een feit! en ik prefereer altijd de originele uitgaves over de reissues/bootlegs

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » za mei 28, 2005 1:34 pm

"Gaan we met namen gooien.

SLAYER, Forbidden, Coroner, Heathen, Megadeth, Anthrax, Iron Angel, Assassin, Vio-lence, Nuclear Assault, Toxik, Razor, Exodus, Dark Angel, Death Angel, Hirax, Sacrosanct, Mandator, Stone, Flotsam & Jetsam, Devastation, Testament, Kreator, Whiplash, Destruction, SOD, MOD, oa.

@ Lonestar, Sacrosanct heb ik ook pas binnen gekregen, Truth Is - What Is en Tragic Intense,
Tragic Intense vind ik toch wat tegen vallen maar Truth Is - What Is kan ik zeker wel waarderen. Goede CD."

ff kickje....

is idd een fijne cd. ik was aangenaam verrast.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Ernst

Bericht door Ernst » zo mei 29, 2005 3:10 pm

Nieuw berichtje van Gary! (Exodus)

Just letting everyone know we are hitting the studio June 4th and all systems are go! In only nine rehearsals Paul has all the songs down and everything is crushing! We are recording at Trident studios in Pacheco Ca. and the record will then be mixed by the man himself, Andy Sneap. I'm fired up and ready to get started! The riffs are crazy heavy, Paul's feet are 'a flying( yeah, I know, last time I mentioned Pauls feet it turned into a big " this guys feet are the fastest" sort of thing. Yes, I have heard the other guys mentioned, and yes, they are fast as fuck. Forgive me for being a bit excited!) and I will post updates from the studio on a regular basis. It's pretty remarkable that we are hitting the studio in such a short time after Tom's illness( He's feeling better, by the way) but right now I don't feel there is anything that can stop us . You have no idea what you are in for with this new record.

The Horseman

Bericht door The Horseman » zo mei 29, 2005 4:56 pm

Ik ben erg benieuwd.
Bostaph's drum met name bij Forbidden maar ook bij Slayer vind ik lekker klinken.
Ook ben ik benieuwd naar de nieuwe zanger.
Hoe zijn stem is dus...

Ik zie het wel zitten als je de riffsalvo's van Holt en Hunolt en de drum van Bostaph hebt.
Zit je al best goed denk ik zo.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo mei 29, 2005 5:53 pm

Maar t zal niet naar EXODUS klinken IMO, natuurlijk is het verlies van Steve Souza al een aderlating maar met het verlies van Hunting worden ze echt naar het tweede plan gedegradeerd IMO.

Ik zal nog wel het album en gaan kijken, EXODUS blijft een favoriet maar de teleuestelling is er nietg minderf om met nog maar 2 originele leden erin.

Als ik heel eerlijk ben vind ik AGENT STEEL ook niet veel meer aan met die nieuwe zanger, hij is niet echt slecht ofzo maar zat gisteren nog eens naar "unstoppable force" te luisteren en DAT is Agent Steel, en hun nieuwere albums zijn zoveel minder, ondanks dat ze best nog aan te horen zijn msssen ze de totale sfeer en identiteit die AS op de eerste twee albums en hun mini hadden.

Wat dat betreft was ANTHRAX juist een openbaring op Dynamo in de complete "among the living" line up....zo had ik ze (helaas)nog nooit gehoord en een andere line up hoef ik dus ook niet meer! als John Bush terugkomt ga ik niet meer naar ed concerten.

Destructor

Bericht door Destructor » zo mei 29, 2005 6:37 pm

Ik vond het laatste album van Exodus, Tempo of The Damned een redelijk slecht album dus ik ben bang dat het nieuwe album ook niet zo goed zal worden.

The Horseman

Bericht door The Horseman » zo mei 29, 2005 9:25 pm

Vind je ?

Ik vind het een heel fijn album.
Waar een paar echte krakers op staan, goede teksten, riffs zoals je mag verwachten en een goede productie(misschien wel iets te goed).
Maar ik vind hem toch prettig om te horen, met name nummers als War Is My Shepherd en Impaler.

Daeminion

Bericht door Daeminion » zo mei 29, 2005 9:27 pm

The Horseman schreef:Vind je ?

Ik vind het een heel fijn album.
Waar een paar echte krakers op staan, goede teksten, riffs zoals je mag verwachten en een goede productie(misschien wel iets te goed).
Maar ik vind hem toch prettig om te horen, met name nummers als War Is My Shepherd en Impaler.
Grappig feit is dat Kirk Hammett de main-riff voor dat nummer later in Trapped Under Ice heeft verwerkt. Impaler is volgens mij voor het eerst al gemaakt in '82.

The Horseman

Bericht door The Horseman » zo mei 29, 2005 9:30 pm

Dat klopt, aangezien ook Paul Baloff nog zijn steentje heeft bijgedagen aan dat nummer.
Best, een prehistorisch geval dus...

Ach ik kan er niet minder om genieten.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo mei 29, 2005 10:07 pm

Impaler vond ik niet zo geslaagd, dat nummer past niet zo tussen de rest van het materiaal op de plaat IMO.
Maar het is zeker een dikke derde plek in mijn EXODUS top 6, vind het een superplaat alleen de productie had wel iets organischer gemogen, hou niet van die typische pro tools sound waar menigeen bij zweert.

Afgezien van "impaler" en "Throwing down" vond ik er eigenlijk geen mindere nummers op staan...

Meltdown

Bericht door Meltdown » ma mei 30, 2005 12:57 am

Impaler is mijns inziens nog het enige bovengemiddeld fatsoenlijke nummer op die hele plaat, en dan wel vanwege het zeer degelijke stuk na één minuut nogwat, wat dus nog een oud stuk schijnt te zijn ook. Eindelijk trapt men heel eventjes het gaspedaal in en komen er een paar goede riffs (die ook nog eens klinken als fucking Thrash!) tevoorschijn en braakt het geheel weer het juiste sfeertje uit. Totaal onvergelijkbaar met de rest van het album, deze uitspatting. Jammer dat het na een minuut alweer in kakt.

De rest van de plaat is afwisselend redelijk, matig en vooral ontzettend Half-Thrash. Ik zou niet weten wie die term bedacht heeft, maar gelijk heeft 'ie zeker. Saaie grooveritmes die enkel in de verte iets van Thrash weghebben en leentjebuur bij andere genres, daar bestaat deze plaat voornamelijk uit. Zwakjes, onmiskenbaar het product van een stel heren die reeds over hun hoogtepunt heengetuft zijn.

Ohja, en kan iemand alsjeblíeft die bij Britney Spears weggelopen producer neersnipen vóór 'ie de kans ziet nog meer albums te vernaggelen?

Daeminion

Bericht door Daeminion » ma mei 30, 2005 10:24 am

Zweer dan maar bij een andere thrash band, aangezien Sneap ook het volgende album weer gaat produceren van Exodus.

Ernst

Bericht door Ernst » ma mei 30, 2005 12:36 pm

Goed nieuws van Watchtower! Nieuw album komt normaal gesproken einde van deze zomer uit!!!!

http://www.marathoncd.com/watchtower/

Kijk ook de flyer sectie op hun webpage voor veeeel gave 80's flyers!

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma mei 30, 2005 1:13 pm

Daeminion schreef:Zweer dan maar bij een andere thrash band, aangezien Sneap ook het volgende album weer gaat produceren van Exodus.
sneap levert in mijn oren altijd geweldige producties af, altijd

oja, watchtower bij elkaar? gaaf, invloedrijke band die ik graag eens live aan het werk wilt zien
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

!slayer!

Bericht door !slayer! » ma mei 30, 2005 1:33 pm

Rattlehead schreef:Goed nieuws van Watchtower! Nieuw album komt normaal gesproken einde van deze zomer uit!!!!

http://www.marathoncd.com/watchtower/

Kijk ook de flyer sectie op hun webpage voor veeeel gave 80's flyers!
Aha.. Goede zaak dit! Ben benieuwd hoe de reunie van Watchtower zal verlopen.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma mei 30, 2005 4:20 pm

Kristof schreef:[..]

oja, watchtower bij elkaar? gaaf, invloedrijke band die ik graag eens live aan het werk wilt zien
Als je van een te perfecte pro tools sound zonder enige vorm van organisch geluid houdt wel...

Meltdown

Bericht door Meltdown » ma mei 30, 2005 5:13 pm

Wellicht, als je 'geweldig' in de letterlijke zin van het woord zou nemen, maar zijn 'geweldige' productie is niet geschikt voor Thrash. Nu helpt het in het geval van ToTD al een beetje dat dat album op zichzelf al amper naar Thrash klinkt, maar ook het laatste beetje overgebleven sfeer wordt met zo'n productie overboord gekieperd.

Dat Watchtower nieuws klinkt goed, tenminste, deze band heb ik al vaker opgehemeld zien worden, dus met een nieuw album is er altijd kans op een gaaf album. Welk werk valt aan te raden als binnenstappertje?

defenderofsteel

Bericht door defenderofsteel » ma mei 30, 2005 6:50 pm

Meltdown schreef:[..]

Wellicht, als je 'geweldig' in de letterlijke zin van het woord zou nemen, maar zijn 'geweldige' productie is niet geschikt voor Thrash. Nu helpt het in het geval van ToTD al een beetje dat dat album op zichzelf al amper naar Thrash klinkt, maar ook het laatste beetje overgebleven sfeer wordt met zo'n productie overboord gekieperd.

Dat Watchtower nieuws klinkt goed, tenminste, deze band heb ik al vaker opgehemeld zien worden, dus met een nieuw album is er altijd kans op een gaaf album. Welk werk valt aan te raden als binnenstappertje?
ken alleen control and resistance. het is niet echt easy listening, maar dat zal de andere cd ook wel niet zijn. verder wel gave band ook gaaf dat ze weer bij elkaarzijn.

verder dat goed productie niet bij thrash past vind ik onzin. sommige mensen hier doen net alsof of goede thrash afhangt van slechte/matige productie omdat ze dan hun geluid zouden behouden. net alsof ze dat niet kunnen met een goede productie. tuurlijk heeft het bepaalde charmes, maar waarom zou je genoegen nemen met slechte productie. met die moderne mogenlijkheden kunnen ze hun geluid ook vast houden en nu klinkt het allemaal ook nog eens beter.

dit was een discussie die neergeknuppeld werd door wat problemen met metalfan en wil hem graag weer aanwakkeren.

verder vandaag 2 shirts binnengekregen laaz rockit know your enemy tour en forbidden '86/'87 forbidden evil tour '89

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma mei 30, 2005 6:59 pm

enforcer schreef:[..]

Als je van een te perfecte pro tools sound zonder enige vorm van organisch geluid houdt wel...
testament's laatste album heeft een perfecte productie

en ach, qua sfeer....bijna elke band heeft zijn oude geluid geupdate

waarom moeten nieuwe cd's klinken alsof ze in de 80's zijn opgenomen? (ook al zijn dat vaak de beste producties)

Destructor

Bericht door Destructor » ma mei 30, 2005 6:59 pm

ken alleen control and resistance. het is niet echt easy listening, maar dat zal de andere cd ook wel niet zijn. verder wel gave band ook gaaf dat ze weer bij elkaarzijn.

verder dat goed productie niet bij thrash past vind ik onzin. sommige mensen hier doen net alsof of goede thrash afhangt van slechte/matige productie omdat ze dan hun geluid zouden behouden. net alsof ze dat niet kunnen met een goede productie. tuurlijk heeft het bepaalde charmes, maar waarom zou je genoegen nemen met slechte productie. met die moderne mogenlijkheden kunnen ze hun geluid ook vast houden en nu klinkt het allemaal ook nog eens beter.
inderdaad, nieuwe thrash platen zoals Destruction- Metal Discharge, Kreator- Enemy of God en Sodom- M-16 hebben een zeer goede productie en het zijn gewoon onwijs goede platen. De muziek wordt alleen maar beter door de betere productie, alle instrumenten zijn nu goed hoorbaar, geen ruis etc.

Meltdown

Bericht door Meltdown » ma mei 30, 2005 7:21 pm

Ho, ik ben niét van mening dat een Thrashband verplicht een slechte productie moet hebben, maar wél dat een productie met zo'n hoog pop-gehalte als hier het geval is de sfeer schaadt. Ja, speelkwaliteit is belangrijk, maar dat is niet alles. Er moet ook uitstraling zijn. Je moet de band voor je ogen kunnen zien spelen.

Kijk naar de naam 'Thrash' alleen al en je weet dat het hier om pure instrumentverminking gaat, dat je adrenaline moet doen pompen en jou de macht over al dat minderwaardige vuilnis moet geven met een stoot meedogenloosheid van heb ik jou daar. Die meedogenloosheid komt met een Sneap-productie (samenvatting voor: alles kraakhelder strakgetrokken naar hetzelfde niveau zodat het geluid een eigen identeit verliest en opgaat in een grijze massa waarin alles gelijk klinkt) niet goed over. Vunzige smerigheid wil ik horen, geen ruiger Britpop broertje.

Dat een geluid niet per defenitie 'zwak' (wat is 'zwak' ?) dient te zijn om dat ware Thrash gevoel op te kunnen wekken, bewijst nogmaals Hirax met haar "The New Age Of Terror". Dit is absoluut geen vroege Sodom-productie, valt prima aan te horen te noemen, en tóch heeft dit een identiteit. Het klinkt organisch en passievol, het kan je vol leedvermaak uitlachen en in je gezicht spugen, of jou juist optillen naar een hoger niveau van kracht.

Waar het fundamentele verschil ligt, is amper uit te leggen, maar Hirax heeft hier een gigantische bak vunzigheid en sadisme t.o.v (in dit geval) de ideale schoonzoontjes van Exodus, en dat toch met een relatief goede productie. Er zit alleen een groot verschil tussen 'goed' en 'pro-tool strakgetrokken'. Het huidige Exodus geluid klinkt zo....fantasie- en futloos....dit hoort niet thuis in dit genre.

(Bij dit alles natuurlijk even niet meegerekend dat Hirax hier naast het hebben van een Thrash geluid ook nog echt Thrash speelt, wat beiden niet van Exodus gezegd kan worden.)

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma mei 30, 2005 7:24 pm

thrash gaat om pure instrumentverminking?

dat is ook een beetje heel sterk overdreven

Meltdown

Bericht door Meltdown » ma mei 30, 2005 7:26 pm

Uit objectief oogpunt van een 'harde muziek leek' zal dit zeker kloppen.

The Horseman

Bericht door The Horseman » ma mei 30, 2005 7:28 pm

Meltdown schreef:

Waar het fundamentele verschil ligt, is amper uit te leggen, maar Hirax heeft hier een gigantische bak vunzigheid en sadisme t.o.v (in dit geval) de ideale schoonzoontjes van Exodus
Ik neem aan dat je de muziek bedoelt ?
Al ben ik het niet eens met die stelling.

Destructor

Bericht door Destructor » ma mei 30, 2005 7:29 pm

ik ben het met je eens over het laatste Exodus album, maar ik vind toch dat thrash ook vreselijk bruut klinkt met een goede heldere productie.

The Horseman

Bericht door The Horseman » ma mei 30, 2005 7:31 pm

Meltdown schreef: Het huidige Exodus geluid klinkt zo....fantasie- en futloos....dit hoort niet thuis in dit genre.

(Bij dit alles natuurlijk even niet meegerekend dat Hirax hier naast het hebben van een Thrash geluid ook nog echt Thrash speelt, wat beiden niet van Exodus gezegd kan worden.)

Hmm ik vind Temp Of The Damned een heerlijke agressieve plaat die tekstueel zeker geinspireerd klinkt.
Dus is het een absolute verrijking voor de scene dat ze een come back hebben gemaakt.

Meltdown

Bericht door Meltdown » ma mei 30, 2005 8:46 pm

The Horseman schreef:[..]

Ik neem aan dat je de muziek bedoelt ?
Al ben ik het niet eens met die stelling.
De muziek, ja. Die mist dus voor mijn gevoel meestal de dosis ziekelijkheid.

The Horseman

Bericht door The Horseman » ma mei 30, 2005 9:22 pm

Meltdown schreef:[..]

De muziek, ja. Die mist dus voor mijn gevoel meestal de dosis ziekelijkheid.
Ook bij Bonded By Blood vind je ?

Meltdown

Bericht door Meltdown » ma mei 30, 2005 9:48 pm

Neehee, ik heb het over ToTD.

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » ma mei 30, 2005 9:50 pm

waarom moeten nieuwe cd's klinken alsof ze in de 80's zijn opgenomen? (ook al zijn dat vaak de beste producties)
Is dat The Gathering? Zo ja, die heb ik laatst eindelijk aangeschaft en inderdaad mede door die extreem gave productie komt dat album je speakers echt uitgevlogen en blaast het alles aan gort.
לֹא אעבוד

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma mei 30, 2005 10:19 pm

ja, the gathering

ik kan me zelfs nog de dag herinneren dat hij uitkwam en ik hem kocht, zes jaar terug

ik had nog nooit zo'n geweldige productie gehoord, en mjin moeder was het daar volledig mee eens

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » ma mei 30, 2005 10:20 pm

Kristof schreef:ja, the gathering

ik kan me zelfs nog de dag herinneren dat hij uitkwam en ik hem kocht, zes jaar terug

ik had nog nooit zo'n geweldige productie gehoord, en mjin moeder was het daar volledig mee eens
Qua drumwerk rost die cd ook als een gek, een nummer als Legions of the Dead is gewoon weg fenomenaal hoe dat knuppelt.
לֹא אעבוד

!slayer!

Bericht door !slayer! » ma mei 30, 2005 10:26 pm

Even een vraag voor de label kenners onder ons. Ik zie regelmatig Roadracer als label, bv bij Heathen - Victems of Deception. Weet iemand of dat reisseus zijn? Maar ook vaak bij andere albums die zeldzaam zijn. Dit hoort niet de officiele label te zijn.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma mei 30, 2005 10:35 pm

Dat hoeft niet..luister naar de laatste DEATH ANGEL! die vind ik muzikaal OK, niet zo bijzonder ,maar de productie is super!

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma mei 30, 2005 10:36 pm

AmnesJAn schreef:[..]

Qua drumwerk rost die cd ook als een gek, een nummer als Legions of the Dead is gewoon weg fenomenaal hoe dat knuppelt.

MOet toegeven dat ik dat een van de beste Andy Sneap Producties vindt.

Ernst

Bericht door Ernst » ma mei 30, 2005 10:39 pm

Ik geloof dat het dikwijls origineeltjes zijn.....al zullen er zeker bootleg versies onder de naam Roadracer rondzweven!

Overigens, over de productie-discussie: het ligt er ook nog al aan over welke band je het hebt. Infernal Majesty's None Shall Defy, dat is het soort thrash-plaat wat een brakke productie nodig heeft, veel sfeervoller. Ik vind dat bij Exodus, Testament etc. nou niet zo heel erg. Bij Dark Angel en Slayer vind ik het daarentegen wel weer passen.....

Tempo of the damned heb ik recent eindelijk aangeschaft, klasseplaat! Ik vind 80% van de nummers erg sterk, ben er erg blij mee. Och ja, Meltdown, ik zag dat je Vio-Lence aan het luisteren was.....wat vind je ervan?

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma mei 30, 2005 10:41 pm

INferbal Majesty brak??? voor 1987 klinkt het behoorlijk vet...leg het eens naast de eerste VENOM of RAZOR!

Ernst

Bericht door Ernst » ma mei 30, 2005 10:42 pm

Zucht kreun ende steun, ik begrijp wat je zegt, maar je het met me eens zijn dat dat album enorm profijt heeft van de duistere, sfeervolle, 'krakerige' productie!

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma mei 30, 2005 10:45 pm

NOU ja ik vind hem goed klinken ja...het zou DIE plaatr afbreuk doen als ie moderner klonk maar dat gekd voor alle classics, die horen op een bepaalde manier te klinken...

Ik hou bets van een vette productie maar de ouwe platen wil ik horen zoals ze bedoeld zijn en ik kan ook nu eenj vette maar organische preoductie waarderen, ik hoef geen 16 sporen slaggitaar en dikke drumtriggers....dat gaat me erg ver

Meltdown

Bericht door Meltdown » ma mei 30, 2005 10:51 pm

Rattlehead schreef:
Tempo of the damned heb ik recent eindelijk aangeschaft, klasseplaat! Ik vind 80% van de nummers erg sterk, ben er erg blij mee. Och ja, Meltdown, ik zag dat je Vio-Lence aan het luisteren was.....wat vind je ervan?
Geweldig, absoluut. Razendsnel maar met gevoel voor ritme, briljante solo's, een heerlijke productie en dan die Sean Killian eroverheen met zijn maniakale uithalen. Ik moest een tijdje aan de algemene hoogte wennen, maar man, wat klinkt die kerel bruut! In zijn zang hoor ik overduidelijk het sadisme terug dat ik eerder beschreef, gave poep.

Eternal Nightmare is toch pasgeleden (binnenkort?) gere-released? Dat wordt een verplichte aanschaf.

The Horseman

Bericht door The Horseman » ma mei 30, 2005 11:06 pm

Wat ik ook erg gaaf vind aan Vio-lence is dat je de andere leden samen hoort brullen tijdens de veel refreinen.

"There words will cut you in two"
KILLING !, HE JUST KEEPS KILLING !!!
Laatst gewijzigd door The Horseman op ma mei 30, 2005 11:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Ernst

Bericht door Ernst » ma mei 30, 2005 11:06 pm

28 juni! Dan komt hij eindelijk voor een fatsoenlijke prijs op de markt. Het is inderdaad een verplichte aanschaf voor iedereen die zegt van thrash te houden, een ronduit briljant meesterwerk!!!!

Ernst

Bericht door Ernst » ma mei 30, 2005 11:07 pm

The Horseman schreef:Wat ik ook erg gaaf vind aan Vio-lence is dat je de andere leden samen hoort brullen tijdens de veel refreinen.

"There words wil cut you in two"
KILLING !, HE JUST KEEPS KILLING !!!

JAAAA! Absoluut! Vooral bij WORLD IN A WORLD!!!!

8)

Gesloten