Highland Games
-
- Contacteer:
Highland Games
Caber Tossing, Throwing a Hammer, Weight for Height, Shots, Tug of War, Quoiting..
Dit zijn enkele onderdelen van een Highlandgame.
Heeft iemand dit weleens gedaan en wil je het nog eens doen, of heb je er altijd al van gedroomd en wil je graag het eens proberen. Ga dan naar de grote Highland Game in Ijmuiden aanstaande zaterdag!
Meer informatie over de organisatie is trouwens te vinden op www.highlandgames.nl
edit: Helaas kunnen de bezoekers deze keer niet meedoen wegens het grote aantal bedrijven dat zich heeft ingeschreven om het goede doel te steunen. De kraampjes zijn er wel!
Dit zijn enkele onderdelen van een Highlandgame.
Heeft iemand dit weleens gedaan en wil je het nog eens doen, of heb je er altijd al van gedroomd en wil je graag het eens proberen. Ga dan naar de grote Highland Game in Ijmuiden aanstaande zaterdag!
Meer informatie over de organisatie is trouwens te vinden op www.highlandgames.nl
edit: Helaas kunnen de bezoekers deze keer niet meedoen wegens het grote aantal bedrijven dat zich heeft ingeschreven om het goede doel te steunen. De kraampjes zijn er wel!
Laatst gewijzigd door banisher op di mei 31, 2005 4:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
haha wout zijlstra had zeker gewonnen?
de klootzak.
Das de hitler van de highland games als ik zo vrij mag zijn.
Hij betaald mensen om hem te laten winnen. En vraagt alleen slappere kandidaten om hem uit te dagen. Nee, ik heb geen , maar dan ook echt geen respect voor die man.
Verder zijn zijn highland games erg slecht georganiseerd en houden zij zich niet zo bezig met veiligheidsregeltjes..
de klootzak.
Hij betaald mensen om hem te laten winnen. En vraagt alleen slappere kandidaten om hem uit te dagen. Nee, ik heb geen , maar dan ook echt geen respect voor die man.
Verder zijn zijn highland games erg slecht georganiseerd en houden zij zich niet zo bezig met veiligheidsregeltjes..
banisher schreef:haha wout zijlstra had zeker gewonnen?
de klootzak.
wout zeilstra is idd een onplezierig persoon
ted van der parre heerscht!
www.thehighlander.nl
[img]http://www.georgiaudc.com/images/flags/battleflag.jpg[/img]
[img]http://www.georgiaudc.com/images/flags/battleflag.jpg[/img]
- metal-willem
- Metal_heart