Black Horizon's [voor Dissection fans]
- fetuskiller
- Contacteer:
Black Horizon's [voor Dissection fans]
Ik heb dit bandje via een vriend leren kennen, het gaat hier over het duitse Black Horizons die met een geniale mix van black, thrash en melodieuze death, eind vorig jaar een knaller van een plaat genaamd "Suicide symphonies" heeft uitgebracht...
De muziek is goed te vergelijken met Dissection en Gates of Ishtar, veel melodie en rustige stukken dus.
Verder heeft de band ook nog een demo genaamd "Lost in shadow grim" die alweer uit 2001 dateert...
Ik kan geen officiele site van deze heren vinden maar op http://www.metal-archives.com/ staat wel iets aan informatie.
Iemand bekent met deze geniale band?
De muziek is goed te vergelijken met Dissection en Gates of Ishtar, veel melodie en rustige stukken dus.
Verder heeft de band ook nog een demo genaamd "Lost in shadow grim" die alweer uit 2001 dateert...
Ik kan geen officiele site van deze heren vinden maar op http://www.metal-archives.com/ staat wel iets aan informatie.
Iemand bekent met deze geniale band?
Laatst gewijzigd door fetuskiller op ma dec 05, 2005 10:04 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik heb het eens gedownload, maar de Dissection aanbidderij ligt er wat mij betreft veeeeeel te dik bovenop en daarnaast vind ik de muziek niet bijzonder en de productie ook maar so so.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Last.fm
- fetuskiller
- Contacteer:
- zwarte krijser
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik las net dat ze inmiddels een nieuw album uitgebracht hebben in februari, 'A Dream's Funeral' genaamd. Ook hebben ze inmiddels een myspace pagina met één nieuw nummer en twee oude. Ik blijft het een goede band vinden, en zal zo meteen hun debuut weer eens onder het stof vandaan plukken.
http://www.myspace.com/blackhorizonssuicidecrew
http://www.myspace.com/blackhorizonssuicidecrew
Mwah, zoals anderen al zeiden, ik heb het niet zo op dit soort bandjes waarbij je zelfs al aan de naam kunt zien waar ze de mosterd vandaan halen, klinkt ook als vanouds ongeïnspireerd.
Doe mij de echte Dissection maar, het enige waar deze lui overheen gaan is Reinkaos en dat is geen kunst.
Doe mij de echte Dissection maar, het enige waar deze lui overheen gaan is Reinkaos en dat is geen kunst.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
- fetuskiller
- Contacteer:
Dat nieuwe nummer klinkt best goed. Ik lees dat dat 'nieuwe' album ook alweer eind 2005 is opgenomen.. Maar klinkt goed, goed geluid ook.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Last.fm
Last.fm
Pardon, alternatief? Niks niet, gewoon je Dissection cd's blijven draaien. Dit is trouwens wel aan te horen, maar haalt het er lange na niet bij.fetuskiller schreef:Smaken verschillen. Jon is dood, dus dit is voor mij een mooi alternatief. Daarnaast vind ik 'Reinkaos' nog altijd een vette en sterke metalplaat.
www.last.fm/user/robenroll