Megadeth, 3 juni, Melkweg Amsterdam!!!!
- The Horseman
- Tony Montana
Grote kans dat ze die nummers pas in de loop van deze tour inpassen, al hoop ik 't niet.Rattlehead schreef:Hmm ik vermoed wel degelijk dat Rattlehead direct vanaf het begin wordt gespeeld. Dat RIP nummer wordt wachten idd!
Op de vorige tour deden ze dat ook met o.a. Blackmail the Universe en My Last Words. Al hebben ze wel tijd genoeg gehad om ze te in te studeren.
Laat ze of mice and men en something i'm not maar skippen.
- The Horseman
Nog één nachtje slapen en dan kan ik weer intens genieten.
Ik hoop uiteraard op Rattlehead, My Last Words en een nummer van Rust In Peace maar ook zonder deze nummers zal het vast mooi gaan worden,
Ik hoop uiteraard op Rattlehead, My Last Words en een nummer van Rust In Peace maar ook zonder deze nummers zal het vast mooi gaan worden,
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
YEAH ik krijg er eindelijk zin in. Behalve wanneer ik bekijk wat de reis kost. Tering. Ben meer dan 3 keer mn kaartje kwijt haha.
En dan gaan we de dag erna lekker nog meer geld uitgeven in adam.
En dan gaan we de dag erna lekker nog meer geld uitgeven in adam.
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
May 30th:
MEGADETH heads over to Europe today for June tour!
AND.. LUCRETIA UNPLUGGED BACKSTAGE! Club members
download the video at the MegaFanClub. Exclusive to you!
vet
MEGADETH heads over to Europe today for June tour!
AND.. LUCRETIA UNPLUGGED BACKSTAGE! Club members
download the video at the MegaFanClub. Exclusive to you!

- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
- The Horseman
Hmm staat op de melkweg site dat er om 23:00 al een andere band/act begint.
Zal het dan al zo vroeg afgelopen zijn ?
Zal het dan al zo vroeg afgelopen zijn ?
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
- The Horseman
- The Horseman
- Tony Montana
Uit respect voor Vlammy (en SCVlammy schreef:En ik een roze string. Tering, wissel dan verdomme telefoonnummers uit om elkaar vanavond keihard in de aars te kunnen neuken!

"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- The Horseman
Ik ken iemand die Ami heet en uit Amsterdam komt en die er misschien wel is vanavond, die had vroeger ook altijd een mouwloos Pleasure 2 Kill shirt aan.Rattlehead schreef:Mouwloos Pleasure to kill shirt.....
Zal wel de enige zijn met die beschrijving in de zaal
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
Zo ik ben weer wakker.
Het was geweldig.
Dungeon
Ik werd erg verrasd door deze band. Ik ga deze band even in de gaten houden.
Megadeth
De band waar we voor kwamen.
Ik dacht even die zegt de hele avond niks, maar gelukkig was dat niet zo. Ik vond Mustaine met veel plezier spelen en in het publiek was het ook gezellig.
Setlist (willekeurige volgorde):
Blackmail the Universe
Set the world a Fire
Hangar 18
Trust
A Tout Le Monde
Mechanix
Holy wars
Tornado of Souls
Peace Sells
She-Wolf
Sweating Bullits
Wake up Dead
Symphony of Destruction
The Scorpion
Die Dead Enough
Kick The Chair
Skin o' my teeth
Ik ben er volgens mij een paar vergeten, vul me, maar aan.
Het was geweldig.
Dungeon
Ik werd erg verrasd door deze band. Ik ga deze band even in de gaten houden.
Megadeth
De band waar we voor kwamen.

Setlist (willekeurige volgorde):
Blackmail the Universe
Set the world a Fire
Hangar 18
Trust
A Tout Le Monde
Mechanix
Holy wars
Tornado of Souls
Peace Sells
She-Wolf
Sweating Bullits
Wake up Dead
Symphony of Destruction
The Scorpion
Die Dead Enough
Kick The Chair
Skin o' my teeth
Ik ben er volgens mij een paar vergeten, vul me, maar aan.
-
- The Horseman
inderdaadWoeste Barbaar schreef:
Ik was trouwens die gast in de pit met overkill shirt, die je vast wel een paar keer moest oprapen.

-
Ik was zwaar onder de indruk van Dungeon. Ik verwachtte standaard powermetal, maar nee..
Megadeth vond ik ook erg goed spelen, alleen ik had even tijd nodig om los te komen, dat gebeurde pas bij Hangar 18 dacht ik.. (Ik kende niet veel van Megadeth en ik heb altijd iets bekends nodig om los te komen)

Megadeth vond ik ook erg goed spelen, alleen ik had even tijd nodig om los te komen, dat gebeurde pas bij Hangar 18 dacht ik.. (Ik kende niet veel van Megadeth en ik heb altijd iets bekends nodig om los te komen)
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
Het was teringvet van voor, ze wisselden lekker vaak dus je kreeg van iedereen(behalve de trommelaar, doh) wel wat beeld maar wij vooral van James(bass) Vond toch dat de zang harder moest en sommige solos zag je, maar hier hield het ook bij op. M'n gehoor begint langzaamaan terug te komen.
Ubervette nummers die me nu te binnen schieten; The Scorpion, Skin 'O My Teeth, Sweating Bullets, Symphony Of Destruction, Holy Wars, Hanger 18, Tornado Of Souls, She Wolf, a tout le monde, die dead enough, back in the day en uiteraard Peace Sells die enorm roste. De covers waren ook cool, hehe ik em mn buurman kende de tekst van mechanix niet, dus deden we doodleuk 4 horsemen
Wat meer interactie met het publiek had wel gemogen maar ach, het optreden was strak. Alleen die debiel die bij ons stond met zn briefje van zn accomodatie in zuid spanje moet echt een slag van de molen hebben gehad, wat een dwaas zeg.
Vet dat ik van mister james een plectrum kreeg. En dungeon was uber. Vooral dat piratennummer. Wel jammer van de cd prijzen daarzo. Nog 15 euro, ja hallo flikker maar op dan, dus vandaag in amsterdam nog gekeken maar daar was het 22 haha. Niet gekocht dus.
Verder was het ongelooflijk stompzinnig van ons om een tas met onze(kletsnatte, want het hoosde teringhard toen we aankwamen en waren dus 100% doorweekt, maar dat mocht de pret niet drukken)zooi mee te nemen ipv voor een lullige euro bij de garderobe achter te laten, daardoor nog per ongeluk iemand zn bier ongesodemieterd.
Zag voor megadeth begon aan de rechter kant van de zaal van voor meneer dissection staan en verder niemand bewust gezien.
Ubervette nummers die me nu te binnen schieten; The Scorpion, Skin 'O My Teeth, Sweating Bullets, Symphony Of Destruction, Holy Wars, Hanger 18, Tornado Of Souls, She Wolf, a tout le monde, die dead enough, back in the day en uiteraard Peace Sells die enorm roste. De covers waren ook cool, hehe ik em mn buurman kende de tekst van mechanix niet, dus deden we doodleuk 4 horsemen

Wat meer interactie met het publiek had wel gemogen maar ach, het optreden was strak. Alleen die debiel die bij ons stond met zn briefje van zn accomodatie in zuid spanje moet echt een slag van de molen hebben gehad, wat een dwaas zeg.
Vet dat ik van mister james een plectrum kreeg. En dungeon was uber. Vooral dat piratennummer. Wel jammer van de cd prijzen daarzo. Nog 15 euro, ja hallo flikker maar op dan, dus vandaag in amsterdam nog gekeken maar daar was het 22 haha. Niet gekocht dus.
Verder was het ongelooflijk stompzinnig van ons om een tas met onze(kletsnatte, want het hoosde teringhard toen we aankwamen en waren dus 100% doorweekt, maar dat mocht de pret niet drukken)zooi mee te nemen ipv voor een lullige euro bij de garderobe achter te laten, daardoor nog per ongeluk iemand zn bier ongesodemieterd.
Zag voor megadeth begon aan de rechter kant van de zaal van voor meneer dissection staan en verder niemand bewust gezien.
Waar heb je je tas dan gelaten tijdens het optreden?Harvester Of Sorrow schreef:Verder was het ongelooflijk stompzinnig van ons om een tas met onze(kletsnatte, want het hoosde teringhard toen we aankwamen en waren dus 100% doorweekt, maar dat mocht de pret niet drukken)zooi mee te nemen ipv voor een lullige euro bij de garderobe achter te laten, daardoor nog per ongeluk iemand zn bier ongesodemieterd.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
-
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
ja wie ben jij
hehe die hielden we bij ons, aan de ene kant nog makkelijk want we moesten niet naar achter voor bier, maar aan de andere kant enorm irritant. En dat laatste overheerst dus dit doe ik nooit meer.Elessar schreef:[..]
Waar heb je je tas dan gelaten tijdens het optreden?
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer: