Maar is het zo'n kleine zaal of zijn ze zo populair geworden

anders IK welRene schreef:Voor een eerste headline-optreden is het zeker niet dom om een band als Sonata Arctica in die zaal te boeken. Het blijft het soort power metal dat niet populair is. Maar ok, ze hebben zich dus duidelijk verkeken en ik ook.
Verdomd, ik wilde net hetzelfde roepenDraconian schreef:[..]
Tooooooooook???
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Antwerpen moet lukken. We hadden al ergens aan het begin van het topic geconcludeerd dat Hof ter Loo te groot is voor de band.FadingBeauty schreef:heb ze gemist in Den Biebob
en ik wilde vandaag tickets halen..
'sorry, ze zijn er niet meer'
misschien kan ik antwerpen nog proberen..
hehehe de vent heeft mij ook gemaild! ik was alleen zo ego om het niet op mf te plaatsen...Rene schreef:Hmmm, kreeg mail van de boeker van die zaal w2 en moest dit even melden:
er zijn nog kaarten beschikbaar via van Leest in den bsoch en TSN.
Dus...
metalfreak_87 schreef:8.9.2005 Markthalle, Hamburg Germany
9.9.2005 Willem 2, `S-Hertogenbosch The Netherlands
10.9.2005 Reismes Festival, Reismes France
12.9.2005 Theatre Barbey, Bordeaux France
13.9.2005 Havanna Café, Toulouse France
14.9.2005 Transbordeur, Lyon France
16.9.2005 Planet Music, Vienna Austria
17.9.2005 Wigwam, Budapest Hungary
19.9.2005 Backstage, Munich Germany
20.9.2005 Rolling Stone, Milan Italy
21.9.2005 Rockfabrik, Ludwigsburg Germany
23.9.2005 Hof Ter Lo, Antwerp Belgium
24.9.2005 Z7, Pratteln Switzerland
25.9.2005 Zeche, Bochum Germany
Ik ben er bij in Antwerpen.
Ik vraag hier in Heerlen en Maastricht nog eens na, dan mail ik je wel vanmiddag! Mocht dr iets "mis" lopen en we straks kaarten over hebben, zijn er inderdaad vast wel mensen aan wie we ze kwijt kunnenAminjar schreef:jep same here.
een vriendin van mij gaat morgen met de trein naar den bosch reizen voor mij! als dat geen vriendschap is:D
als ik ze hier nog kan kopen, koop ik er een paar. er zijn er altijd wel een paar die ze willen kopen denk ik.
ja lul, neem je dan nu wel je telefoon op?Draconian schreef:[..]
Ik vraag hier in Heerlen en Maastricht nog eens na, dan mail ik je wel vanmiddag! Mocht dr iets "mis" lopen en we straks kaarten over hebben, zijn er inderdaad vast wel mensen aan wie we ze kwijt kunnen