Death by stereo

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Death by stereo

Bericht door XnegativeX » vr jun 10, 2005 7:20 pm

Aangezien het nieuwe album van deze band net uitgekomen is en aangezien ik dit gewoon een onbenullig gave band vind leek het me wel een goed idee om ze eens voor te stellen.

Death by stereo is een amerikaanse band die ergens midden jaren 90 zijn opgericht en ondertussen 4 albums op hun naam hebben staan.
If looks could kill, I'd watch you die (1998)
Day of the death (2001)
Into the valley of death (2003)
Death for life (2005)

Deze gasten mixen metal, hardcore en punk, maar dan op een andere manier. In plaats van een optelsom van de 3 genre's te creeeren komt Death by stereo op de proppen met een nieuwe sound. Ik ken geen enkele band die klinkt als Death by stereo (kan natuurlijk ook aan mij liggen). Zelf noemen ze het gewoon "pissed off music".
Vette riffs, een beukende ritme sectie, melodie, solo's (ja ja), energie, agressie, teksten die ergens over gaan...dit alles vind je terug in Death by stereo.
Vooral hun zanger is een sterke troef. Hij zingt, schreeuwt, krijst en grunt zijn hele ziel bloot.

Mocht er zich nog iemand zorgen maken over het "bomenknuffel gehalte" van de linkse teksten:
"When your well runs dry, no blood to spill.
Castrate the pig, a testament to free will!
The absolute rejection of authority.
I'll drag this dagger across your throat with every word I've wrote."


http://www.deathbystereo.com
Laatst gewijzigd door XnegativeX op vr jun 10, 2005 7:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24909
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr jun 10, 2005 7:23 pm

toevallig, net drie (legale) mp3's gedownload, hoor veel positiefs over dit collectief, maar nog nooit echt beluisterd, straks eens doen

waarom ik deze band nu maar uitcheck? hoorde dat het nogal raakvlakken had met emogenre, maar aan mr negative's zijn uitleg te zien moet ik daar niet bang voor zijn
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr jun 10, 2005 7:29 pm

De laatste tijd is het blijkbaar zo dat, zogauw iemand clean zingt het emo of nu-metal is. D'r zullen vast wel wat emo invloeden in zitten. Maar ik vind het persoonlijk te agressief en te hard om het met emo te gaan vergelijken.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Maarten_Hc
Berichten: 5257
Lid geworden op: di dec 16, 2003 4:03 pm

Bericht door Maarten_Hc » vr jun 10, 2005 7:31 pm

Leuke band. heb hier nog into valley of death, en een paar nummers live op de dvd van Eastpak Resistance Tour. Hoop ze nog wel een keer live te kunnen zien
We Make You Begging On The Streets Of London!

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr jun 10, 2005 8:09 pm

Ik ook! Dit is echt een van die bands die ik ooit in mijn leven nog live wil zien. Om dan vooraan alle nummers uit volle borst mee te bleeren.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
stuk drijfhout
Berichten: 1826
Lid geworden op: di dec 07, 2004 8:10 pm
Locatie: Straight outha Kampen.

Bericht door stuk drijfhout » vr jun 10, 2005 10:03 pm

Dit is echt een gave band!!
Ik heb jammergenoeg maar 1 album van deze luitjes(Day of the dead)maar ben zeker van plan om meer hiervan in huis te halen.
En pissig klinkt het zeker wel :D en zo mag ik het graag horen.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za jun 11, 2005 4:41 pm

Als je Day of the dead goed vindt dan kun je de rest ook gewoon aanschaffen hoor. Hun eerste 2 albums zijn misschien nog het meest experimenteel. Op de 2 albums daarna is gewoon duidelijk dat ze een beetje hun eigen stijl hebben gevonden en daar vervolgens het beste uit halen.

En over pissig gesproken. Op Death for life staan 2 nummers die ik wel zo geniaal vind. Ten eerste, Forever and a day. Dit begint als een ballad achtig nummer en wordt halverwege onderbroken door een vette break met wat wooohooo's waarna het nummer op dezelfde manier verder gaat als in de eerste helft maar nu met wat heftiger gitaarwerk en dit keer zingt ze zanger niet clean maar krijst hij de longen uit z'n lijf. Zo ongelovelijk veel emotie!
En ten tweede, Don't piss on my neck and tell me it's raining. Natuurlijk om de geweldige titel maar ook zeker om de muziek. Dit nummer heeft een heel rustig, accoustisch intro en barst na een paar seconden uit een full-blown woede aanval. Geweldig gewoon.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door Hirchart » za jun 11, 2005 6:04 pm

Ronduit geweldige band, verder niets aan toe te voegen, doet xnegativex wel :wink:
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za jun 11, 2005 7:43 pm

Lul ik weer teveel? :oops:
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » za jun 11, 2005 7:45 pm

XnegativeX schreef:Lul ik weer teveel? :oops:
Valt mee. De door jou geopende topics worden voor slechts 80% door jou volgeluld. :wink:
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za jun 11, 2005 7:48 pm

Ik ben blijkbaar een van de weinigen op dit forum met een goede smaak.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
AltarOfSacrifice
Berichten: 8287
Lid geworden op: zo sep 12, 2004 10:20 am
Contacteer:

Bericht door AltarOfSacrifice » za jun 11, 2005 7:56 pm

Right. :lol:
[size=75]That's why they call me 'full throttle' - I like a good time
it all started at a bar with a friend of mine
Well she had to hook me up - she said she'd blow my mind
I've been up for four days so cut me out another line[/size]

Tyriel
Berichten: 164
Lid geworden op: wo mei 11, 2005 2:53 pm

Bericht door Tyriel » za jun 11, 2005 7:58 pm

In mijn ervaring is alles wat uit Amerika komt na 1990 kut.

Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door Hirchart » za jun 11, 2005 8:01 pm

Tyriel schreef:In mijn ervaring is alles wat uit Amerika komt na 1990 kut.
Dan moet je beter je oren openen.
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Gebruikersavatar
Yokozuna
Berichten: 1711
Lid geworden op: di jul 22, 2003 8:00 pm
Locatie: Roosendaal & Tilburg
Contacteer:

Bericht door Yokozuna » zo jun 12, 2005 2:14 pm

Dit is momenteel de enige band met punk invloeden die ik luister :) Werd mij aangeraden door een drummaat op Pearl forum (drummer van DBS werkt ook in een drumshop). Bevalt me zeker, heb wat nummers van If looks could kill, I'd watch you die en Day of the death. Je kunt ook wel horen dat alle muzikanten technisch ver gevorderd zijn.

Op PunkoRama stond er ook een keer een nummer van, Holding 60 dollars on a bridge ofzo, dat nummer was een van de beste nummers op die compilatie cd :)

De previews die ik nu op hun site hoor klinken wel flink anders trouwens, lijkt wel een stuk radiovriendelijker, maar dat schrikt me niet echt af.
mp3's: http://members.home.nl/yoko

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo jun 12, 2005 2:33 pm

Dat valt nog erg mee hoor. De riffs zijn behoorlijk vet en de zanger krijst en grunt nogsteeds alle nummers aan elkaar.
Dus radio vriendelijk zou ik het niet willen noemen.

Het enige radio vriendelijke aan hun laatste album is de eerste helft van het nummer Forever and a day (power-ballade) en de eerste paar seconden van het nummer Don't piss on my neck and tell me it's raining.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Tyriel
Berichten: 164
Lid geworden op: wo mei 11, 2005 2:53 pm

Bericht door Tyriel » zo jun 12, 2005 2:39 pm

Even geluisterd naar wat samples van deze band. Het is gewoon laffe bosspedaaltje nu metal met poepgrunt, afgewisseld met zeikerige clean vocals. Deze band is gewoon SoaD, maar dan nog kutter.

Gebruikersavatar
Marte
Berichten: 263
Lid geworden op: za jun 04, 2005 8:36 pm
Locatie: Het Diepe Zuiden (Maastricht)

Bericht door Marte » zo jun 12, 2005 3:10 pm

Tyriel schreef:Even geluisterd naar wat samples van deze band. Het is gewoon laffe bosspedaaltje nu metal met poepgrunt, afgewisseld met zeikerige clean vocals. Deze band is gewoon SoaD, maar dan nog kutter.
:roll: System of a Down vind ik toch heeeeeeel wat anders als Death by Stereo. :roll:

Ik vind dat die band altijd zo'n geinige songtitels heeft en is zeker 1 van die hardcore bandjes die ik wel kan waarderen. Voor mij is 't gewoon punk/hardcore met metal gemixed. Metalcore is behoorlijk in op 't moment maar er zijn daar zeker goeie bands te vinden. Luistert 'r hier iemand naar Integrity trouwens? Dat vind ik ook 'n gave band. Jammer dat ze niet meer bestaan, zeker nou die metalcore stroming zoveel aandacht krijgt. Ik vond ze 100x beter persoonlijk dan 'n Hatebreed en hun 5000 klonen.
And after all the dust will cover us all...
[img]http://tinypic.com/5nu2w0[/img]

Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door Hirchart » zo jun 12, 2005 3:14 pm

Tyriel schreef:Even geluisterd naar wat samples van deze band. Het is gewoon laffe bosspedaaltje nu metal met poepgrunt, afgewisseld met zeikerige clean vocals. Deze band is gewoon SoaD, maar dan nog kutter.
Hahahaha DBS en SOAD, jij moet echt goed je oren laten nakijken kerel!
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo jun 12, 2005 3:15 pm

Marte schreef:[..]


:roll: System of a Down vind ik toch heeeeeeel wat anders als Death by Stereo. :roll:

Ik vind dat die band altijd zo'n geinige songtitels heeft en is zeker 1 van die hardcore bandjes die ik wel kan waarderen. Voor mij is 't gewoon punk/hardcore met metal gemixed. Metalcore is behoorlijk in op 't moment maar er zijn daar zeker goeie bands te vinden. Luistert 'r hier iemand naar Integrity trouwens? Dat vind ik ook 'n gave band. Jammer dat ze niet meer bestaan, zeker nou die metalcore stroming zoveel aandacht krijgt. Ik vond ze 100x beter persoonlijk dan 'n Hatebreed en hun 5000 klonen.
Integrity is inderdaad vet. Al kan ik maar 2 van hun cd's echt waarderen. Maar ik vind Death by stereo niet echt in het metalcore straatje thuis horen eigenlijk. Ze klinken echt totaal anders dan het gros van de metalcore bands.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Tyriel
Berichten: 164
Lid geworden op: wo mei 11, 2005 2:53 pm

Bericht door Tyriel » zo jun 12, 2005 3:21 pm

Hirchart schreef:[..]

Hahahaha DBS en SOAD, jij moet echt goed je oren laten nakijken kerel!
Het verbaast me niets dat iemand met een suffe hardcore band als avatar de fijne verschillen kan waarnemen, maar ik gooi het toch maar even op dezelfde GIGANTISCHE hoop als je het niet erg vindt.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo jun 12, 2005 3:21 pm

Jazeker...mongool.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Marte
Berichten: 263
Lid geworden op: za jun 04, 2005 8:36 pm
Locatie: Het Diepe Zuiden (Maastricht)

Bericht door Marte » zo jun 12, 2005 3:26 pm

XnegativeX schreef:[..]


Integrity is inderdaad vet. Al kan ik maar 2 van hun cd's echt waarderen. Maar ik vind Death by stereo niet echt in het metalcore straatje thuis horen eigenlijk. Ze klinken echt totaal anders dan het gros van de metalcore bands.
Ja, ik sla Death by Stereo dan ook 'n stuk hoger aan dan al die Hatebreed achtige zooi. :wink:

Ik vond van Integrity vooral hun laatste cd Closure echt behoorlijk goed. En Seasons the in the Size of the Days ofzoiets knalde ook lekker. Met op 't einde nog zo'n weirde track Burning Flesh Children to Mist, met die gestoorde sekteleider.
And after all the dust will cover us all...
[img]http://tinypic.com/5nu2w0[/img]

Tyriel
Berichten: 164
Lid geworden op: wo mei 11, 2005 2:53 pm

Bericht door Tyriel » zo jun 12, 2005 3:28 pm

XnegativeX schreef:Jazeker...mongool.
Oei ik ben een mongool! Aan de kant voor de woordsmit mensen, hij zal je uitmaken voor zaken die je sinds de kleuterschool niet meer gehoord hebt.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo jun 12, 2005 3:33 pm

Kerel, je pretendeert verstand te hebben van muziek maar valt meerdere malen genadeloos door de mand. Dat hardcore niet helemaal jou muziek is, daar is niks mis mee. Smaken verschillen. Maar dat heeft je niet het recht om daarom de band in discredit te brengen. Kijk, het feit dat Death by stereo niet binnen jou bekrompen smaak past wil nog niet zeggen dat het slechte muziek is. En het feit dat System of a down in jou wereldje precies zo klinkt als Death by stereo...dat maakt jou een mongool.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Tyriel
Berichten: 164
Lid geworden op: wo mei 11, 2005 2:53 pm

Bericht door Tyriel » zo jun 12, 2005 3:36 pm

Ah.. de aap komt uit de mouw. Ik ben een mongool omdat ik je suffe nu metal bandjes niet kan waarderen.

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » zo jun 12, 2005 3:37 pm

XnegativeX schreef:Kerel, je pretendeert verstand te hebben van muziek maar valt meerdere malen genadeloos door de mand. Dat hardcore niet helemaal jou muziek is, daar is niks mis mee. Smaken verschillen. Maar dat heeft je niet het recht om daarom de band in discredit te brengen. Kijk, het feit dat Death by stereo niet binnen jou bekrompen smaak past wil nog niet zeggen dat het slechte muziek is. En het feit dat System of a down in jou wereldje precies zo klinkt als Death by stereo...dat maakt jou een mongool.
Kut, dan ben ik ook een mongool.
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
Marte
Berichten: 263
Lid geworden op: za jun 04, 2005 8:36 pm
Locatie: Het Diepe Zuiden (Maastricht)

Bericht door Marte » zo jun 12, 2005 3:46 pm

Ik heb 't idee dat die Tyriel hier alleen maar rondhangt om andermans smaak af te kraken, of dat nou black of nu metal is. :roll:
And after all the dust will cover us all...
[img]http://tinypic.com/5nu2w0[/img]

Tyriel
Berichten: 164
Lid geworden op: wo mei 11, 2005 2:53 pm

Bericht door Tyriel » zo jun 12, 2005 4:10 pm

Als jij met kutbands als Beherit aan komt zetten dan zie ik mijzelf genoodzaakt in te grijpen.

Algemeen gesproken houd ik niet zo van kutmuziek.

Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door Hirchart » zo jun 12, 2005 4:18 pm

Nee, je weet ook niets van muziek.
1) Mijn avatar is metalcore, geen hardcore
2) Je vergelijkt DBS met SOAD
3) Je vergelijkt hardcore met nu metal
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Elio
Berichten: 2387
Lid geworden op: za okt 11, 2003 9:26 pm
Locatie: Geleen

Bericht door Elio » zo jun 12, 2005 4:22 pm

Allemaal ff blij Millencolin luisteren, dan zijn alle problemen voorbij: http://www.millencolin.com/media/music/ ... ullion.mp3

Waar mensen zich druk om maken...
Last call for faith or progress.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.

Tyriel
Berichten: 164
Lid geworden op: wo mei 11, 2005 2:53 pm

Bericht door Tyriel » zo jun 12, 2005 4:22 pm

Hirchart schreef:Nee, je weet ook niets van muziek.
1) Mijn avatar is metalcore, geen hardcore
2) Je vergelijkt DBS met SOAD
3) Je vergelijkt hardcore met nu metal
hardcore, metalcore, nu metal... het zijn allemaal eufemismes voor kutmuziek.

Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door Hirchart » zo jun 12, 2005 4:24 pm

Tyriel schreef:[..]

hardcore, metalcore, nu metal... het zijn allemaal eufemismes voor kutmuziek.
Dat zeg ik, geen verstand van muziek.
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Elio
Berichten: 2387
Lid geworden op: za okt 11, 2003 9:26 pm
Locatie: Geleen

Bericht door Elio » zo jun 12, 2005 4:25 pm

Metalcore en numetal is ook vaak kutmuziek.
Last call for faith or progress.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.

Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door Hirchart » zo jun 12, 2005 4:27 pm

Elio schreef:Metalcore en numetal is ook vaak kutmuziek.
Nu-metal vind ik ook niets nee. Metalcore daarintegen zit gaaf spul bij, zoals kickback. Goed, smaken verschillen nou eenmaal maar het maakt metalcore nog geen nu-metal of omgedraaid.
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Gebruikersavatar
Marte
Berichten: 263
Lid geworden op: za jun 04, 2005 8:36 pm
Locatie: Het Diepe Zuiden (Maastricht)

Bericht door Marte » zo jun 12, 2005 4:28 pm

Tyriel schreef:Als jij met kutbands als Beherit aan komt zetten dan zie ik mijzelf genoodzaakt in te grijpen.

Algemeen gesproken houd ik niet zo van kutmuziek.
"kutband" is maar 'n relatief begrip. :roll:
And after all the dust will cover us all...
[img]http://tinypic.com/5nu2w0[/img]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di jun 28, 2005 5:05 pm

Ha! Ik heb op Graspop het debuut, If looks could kill I'd watch you die, gekocht. Nu is mijn verzameling compleet. 8)
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » di jun 28, 2005 5:10 pm

Jammer dat zo een goed topic verpest is door een ontiegelijk grote idioot maar effe serieus.

Death By Stereo is zeker gaaf, ken iemand die de cd's grijsgedraaid en ik pik af en toe wel een cd'tje mee.

Gebruikersavatar
Vlammy
Berichten: 3834
Lid geworden op: wo nov 12, 2003 3:38 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Vlammy » zo jul 03, 2005 6:09 pm

Death By Stereo, prima muziek hoor! Momenteel luister ik naar Day Of The Death. Lekker energiek en agressief, precies wat ik nodig heb op dit moment. Vooral van de zang ben ik erg gecharmeerd. Binnenkort maar eens wat albums origineel gaan aanschaffen want ik heb hier nog helemaal niets van in mijn collectie.

Overigens, de titels van sommige tracks zijn wel onmogelijk lang!

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Re: Death by stereo

Bericht door XnegativeX » zo mei 16, 2010 1:00 pm

Vorige weekend toch het laatste album van Death by stereo, Death is my only friend, maar aangeschaft. Ik had hem al een aantal keren gehoord maar liep er niet helemaal warm voor. Op het eerste gehoor vond ik hem te soft.

Goed, na meerdere luisterbeurten kan ik nog steeds niet zeggen dat dit een van de beste DBS albums ooit is. Er staan toch een aantal kleine missers op dit album. Het laffe Dead to me is daar een goed voorbeeld van. Maar toch valt er nog genoeg te genieten. Zeker de laatste 4 nummers. Die vlammen echt de pan uit!

Ik hoop alleen wel dat DBS op het volgende album alle agressieve registers weer opentrekt.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Re: Death by stereo

Bericht door XnegativeX » vr jul 20, 2012 9:09 pm

Heeft iemand hun laatste album, Black sheep of the american dream, toevallig nog gehoord dan?

Waar het vorige album een beetje een vreemde eend in de Death by stereo bijt was, is dit nieuwe album eigenlijk een beetje te perfect. Alle ingrediënten die Death by stereo Death by stereo maken zijn in perfecte hoeveelheid aanwezig. De mix tussen woeste agressie en melodie, de meezing refreintjes, de gitaarsolo's, etc.

Maar op de een of andere manier is het te perfect. Er zit te weinig ziel in lijkt het wel. Het is geen slecht album maar ik hoop dat het volgende album toch weer wat meer "heilig vuur" bevat.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Siego
Berichten: 1602
Lid geworden op: di jun 08, 2004 11:47 pm
Locatie: Harkema

Re: Death by stereo

Bericht door Siego » za jul 21, 2012 11:06 am

De eerste 3 albums van deze band zijn geweldig.
Ik heb geprobeerd dat nieuwe album te beluisteren, maar na 4 nummers heb ik 'm afgezet.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Death by stereo

Bericht door Orklord » zo jul 22, 2012 10:58 am

Ook gehoord en vind het wel aardig, maar verder doet het ook niet veel. Jammer.

Plaats reactie