Black Metal Topic (nr 'minstens 20')

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
Marte
Berichten: 263
Lid geworden op: za jun 04, 2005 8:36 pm
Locatie: Het Diepe Zuiden (Maastricht)

Bericht door Marte » za jun 11, 2005 10:06 pm

Haha, even over Cradle of Filth, ik vind Midian nog steeds 1 van de beste metal albums in m'n collectie, Dusk and her Embrace en Vempire zijn ook erg goed. Maar 't is bergafwaards gegaan, ik heb hun cd Damnation AD niet eens beluisterd. Ik heb wel hun laatste cd, die vond ik aardig maar niet meer dan dat.
And after all the dust will cover us all...
[img]http://tinypic.com/5nu2w0[/img]

Gebruikersavatar
Ktulu
Berichten: 5872
Lid geworden op: wo nov 13, 2002 9:07 pm
Locatie: Philippine & Gent
Contacteer:

Bericht door Ktulu » za jun 11, 2005 10:12 pm

Ik vond Damnation and a day juist beter dan Nymphetamine. Voor de rest vond ik ook alleen Midian, Dusk en Vempire de moeite om te houden. De rest gehad en weer weg gedaan. Principle staat overigens nog steeds op m'n tradelist voor de geinteresseerden. :P
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]

[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]

[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]

Gebruikersavatar
Marte
Berichten: 263
Lid geworden op: za jun 04, 2005 8:36 pm
Locatie: Het Diepe Zuiden (Maastricht)

Bericht door Marte » za jun 11, 2005 10:14 pm

Ktulu schreef:Ik vond Damnation and a day juist beter dan Nymphetamine. Voor de rest vond ik ook alleen Midian, Dusk en Vempire de moeite om te houden. De rest gehad en weer weg gedaan. Principle staat overigens nog steeds op m'n tradelist voor de geinteresseerden. :P
Oh ja, 't heette Damnation and a Day, zegt wel veel dat ik de naam ook nog 's verkeerd heb. :P Ik heb nog ergens 'n Cradle of Filth bootleg liggen, die moet ik nog 's verkopen ofzo. :P
And after all the dust will cover us all...
[img]http://tinypic.com/5nu2w0[/img]

Tyriel
Berichten: 164
Lid geworden op: wo mei 11, 2005 2:53 pm

Bericht door Tyriel » zo jun 12, 2005 12:19 am

Othrys schreef:[..]


Maar het volk (Joden dus), kreeg van Pontius Pilatus de keuze: de moordenaar aan het kruis of Jezus. De Joden kozen Jezus, de Romein wastte zijn handen in onschuld en liet de democratie zegevieren.
Neen. Het Joodse volk koos niet zozeer tegen Jezus, als wel voor Barabas.

Veel historici denken nu dat Barabas en Jezus dezelfde persoon waren, en dat de keuze die het Joodse volk in de bijbel wordt voorgelegd, een keuze is tussen de historische Jezus, en de Christelijke Jezus. Veelal omdat de voornaam van Barabas Jezus was.

Gebruikersavatar
Marte
Berichten: 263
Lid geworden op: za jun 04, 2005 8:36 pm
Locatie: Het Diepe Zuiden (Maastricht)

Bericht door Marte » zo jun 12, 2005 2:05 am

On topic: Beherit is 'n goede band. :D
And after all the dust will cover us all...
[img]http://tinypic.com/5nu2w0[/img]

Tyriel
Berichten: 164
Lid geworden op: wo mei 11, 2005 2:53 pm

Bericht door Tyriel » zo jun 12, 2005 8:32 am

Nee

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » zo jun 12, 2005 9:32 am

Ik heb van Beherit "The Oath of Black Blood" te ruil. De zg. Warhammer versie uit 2002.

Ik meld het maar even.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » zo jun 12, 2005 10:03 am

ik heb een PicLP van Drawing Down the Moon. Die ik overigens wel wil ruilen voor het een en ander.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » zo jun 12, 2005 10:06 am

nuberus schreef:ik heb een PicLP van Drawing Down the Moon. Die ik overigens wel wil ruilen voor het een en ander.
Zullen we afspreken dat we dit voortzetten in het ruiltopic, nuberus? We zitten hier niet goed.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » zo jun 12, 2005 10:41 am

heilige boon
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
Othrys
Berichten: 3432
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 11:16 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Othrys » zo jun 12, 2005 4:17 pm

Over het oude Graveland: ik zit momenteel Thousand Swords weer eens te beluisteren, maar hoewel velen dit als hun favoriete Graveland album aanmerken moet ik zeggen dat ik toch Carpathian Wolves en zeker Following the Voice of Blood prefereer.

En ik vind In the Glare of Burning Churches trouwens beter dan The Celtic Winter. Laatstgenoemde klinkt nogal dof op een of andere manier.
The True North, Strong and Free

Gebruikersavatar
Marte
Berichten: 263
Lid geworden op: za jun 04, 2005 8:36 pm
Locatie: Het Diepe Zuiden (Maastricht)

Bericht door Marte » zo jun 12, 2005 5:50 pm

Ik vond net 'n ouwe cd van Sear Bliss - Phantoms en da's toch wel aparte muziek met die blazerssectie in 'n black metal band, hehe. Alleen de zang is nogal saai naar mijn idee. Ik heb de band verder niet meer gevolgd, hun laatste cd is van 2002. Ik moet er nog 's achteraan.
And after all the dust will cover us all...
[img]http://tinypic.com/5nu2w0[/img]

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Bericht door NIBDEM » zo jun 12, 2005 5:57 pm

Marte schreef:Ik vond net 'n ouwe cd van Sear Bliss - Phantoms en da's toch wel aparte muziek met die blazerssectie in 'n black metal band, hehe. Alleen de zang is nogal saai naar mijn idee. Ik heb de band verder niet meer gevolgd, hun laatste cd is van 2002. Ik moet er nog 's achteraan.
ze hebben een half jaartje geleden nog een cd uitgebracht als ik me niet vergis... erg goeie band btw...

Gebruikersavatar
Marte
Berichten: 263
Lid geworden op: za jun 04, 2005 8:36 pm
Locatie: Het Diepe Zuiden (Maastricht)

Bericht door Marte » zo jun 12, 2005 6:02 pm

Ja wat ik hoorde beviel me ook wel, weet ook niet waarom ik ze niet verder gevolgd heb. Op hun laatste cd zingt Attila ook op 'n paar nummers mee volgens Metal Archives. Ik ga 'r maar 's achteraan.
And after all the dust will cover us all...
[img]http://tinypic.com/5nu2w0[/img]

Tyriel
Berichten: 164
Lid geworden op: wo mei 11, 2005 2:53 pm

Bericht door Tyriel » zo jun 12, 2005 6:02 pm

Othrys schreef:Over het oude Graveland: ik zit momenteel Thousand Swords weer eens te beluisteren, maar hoewel velen dit als hun favoriete Graveland album aanmerken moet ik zeggen dat ik toch Carpathian Wolves en zeker Following the Voice of Blood prefereer.

En ik vind In the Glare of Burning Churches trouwens beter dan The Celtic Winter. Laatstgenoemde klinkt nogal dof op een of andere manier.
Geef mij maar het latere Graveland. The Four Wings of the Sun en Legion of Giants zijn het soort nummers die ik van Robbie wil horen.

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Bericht door NIBDEM » zo jun 12, 2005 6:40 pm

Marte schreef:Ja wat ik hoorde beviel me ook wel, weet ook niet waarom ik ze niet verder gevolgd heb. Op hun laatste cd zingt Attila ook op 'n paar nummers mee volgens Metal Archives. Ik ga 'r maar 's achteraan.
Luister van het album Forsaken Symphony het nummer 'My Journey to the stars' eens, veruit het beste Sear Bliss nummer ooit!

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo jun 12, 2005 6:51 pm

Marte schreef:Ja wat ik hoorde beviel me ook wel, weet ook niet waarom ik ze niet verder gevolgd heb. Op hun laatste cd zingt Attila ook op 'n paar nummers mee volgens Metal Archives. Ik ga 'r maar 's achteraan.
Hun laatste album vind ik echt het beste wat ze tot nu toe hebben uitgebracht. Geweldig album. En niet, zoals mijn voorganger zegt, Forsaken Symphony. Dat album vind ik te gedreven door keyboards. (Sorry NIBDEM :wink: )
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

The Chosen
Berichten: 4342
Lid geworden op: zo nov 14, 2004 1:55 pm
Locatie: Hilversum

Bericht door The Chosen » zo jun 12, 2005 6:51 pm

NIBDEM schreef:[..]


Luister van het album Forsaken Symphony het nummer 'My Journey to the stars' eens, veruit het beste Sear Bliss nummer ooit!
Hmmm, een burzum titel. Hoe origineel.

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Bericht door NIBDEM » zo jun 12, 2005 7:12 pm

XnegativeX schreef:[..]


Hun laatste album vind ik echt het beste wat ze tot nu toe hebben uitgebracht. Geweldig album. En niet, zoals mijn voorganger zegt, Forsaken Symphony. Dat album vind ik te gedreven door keyboards. (Sorry NIBDEM :wink: )
Klopt ja, heb je helemaal gelijk in, soms is er een overvloed aan keyboards te horen, maar dat ene bewuste nummer is simpelweg geniaal; heeft een geweldige hypnotiserende werking, met schitterend samenspel tussen gitaar, keyboard en trompet op de achtergrond.

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » zo jun 12, 2005 7:53 pm

NIBDEM schreef:[..]


Klopt ja, heb je helemaal gelijk in, soms is er een overvloed aan keyboards te horen, maar dat ene bewuste nummer is simpelweg geniaal; heeft een geweldige hypnotiserende werking, met schitterend samenspel tussen gitaar, keyboard en trompet op de achtergrond.
ik had je nog PM gestuurd. zou je hier aub op kunnen reageren?
www.myspace.com/suddenthrash

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Bericht door NIBDEM » zo jun 12, 2005 7:56 pm

checkt uwen PM

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » zo jun 12, 2005 8:11 pm

NIBDEM schreef:checkt uwen PM
van hetzelfde
www.myspace.com/suddenthrash

Gebruikersavatar
Marte
Berichten: 263
Lid geworden op: za jun 04, 2005 8:36 pm
Locatie: Het Diepe Zuiden (Maastricht)

Bericht door Marte » zo jun 12, 2005 8:28 pm

Hmm My Journey to the Stars lijkt gewoon 'n nummer van Sear Bliss te zijn. Bedankt voor jullie meningen trouwens, ik ga 'r zeker achteraan. Is dalijk zomervakantie heb ik toch niet veel te doen. :P
And after all the dust will cover us all...
[img]http://tinypic.com/5nu2w0[/img]

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Bericht door NIBDEM » zo jun 12, 2005 8:34 pm

Marte schreef:Hmm My Journey to the Stars lijkt gewoon 'n nummer van Sear Bliss te zijn. Bedankt voor jullie meningen trouwens, ik ga 'r zeker achteraan. Is dalijk zomervakantie heb ik toch niet veel te doen. :P
zelfde titel als nummer van burzum idd, maar beide nummers zijn compleet verschillend.

Gebruikersavatar
NecroNoud
Berichten: 1047
Lid geworden op: wo nov 19, 2003 7:36 pm

Bericht door NecroNoud » zo jun 12, 2005 9:07 pm

Othrys schreef: En ik vind In the Glare of Burning Churches trouwens beter dan The Celtic Winter. Laatstgenoemde klinkt nogal dof op een of andere manier.
Precies dat vind ik nou ook. In the glare is veel directer, rauwer en killer.

En voor mij is "Thousands Swords" dus wel de favoriet. "Following" is ook zeker goed te doen (een goede 2de dus). De richting die Graveland daarna is ingeslagen wil mij nog wel eens vervelen, hoewel ik "Immortal Pride"en "Creed of Iron" op zijn tijd toch zeker kan waarderen.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo jun 12, 2005 9:51 pm

Frozen shadows. Ik heb deze Canadese band al vaker aangehaalt maar op de een of andere manier worden ze nooit echt opgepikt. En dat terwijl ik hun laatste album Hantises echt geweldig vind. Een full-blown tribute aan de hoogtijdagen van bands als Emperor en Immortal. Frozen shadow doet op dit album meerdere malen denken aan Pure Holocaust van Immortal en ook wel aan het debuut van Borknagar. Ijskoude black metal die op hoge snelheid gespeeld wordt. Ik kan het zeer aanraden.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Bericht door NIBDEM » zo jun 12, 2005 10:14 pm

klinkt heel erg interessant, maar eens een exemplaar van zien te bemachtigen.

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » zo jun 12, 2005 10:17 pm

NIBDEM schreef:klinkt heel erg interessant, maar eens een exemplaar van zien te bemachtigen.
zag je nog wat in die lijst die ik je PMde?
www.myspace.com/suddenthrash

Gebruikersavatar
Judas Iscariot
Berichten: 950
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 9:47 pm

Bericht door Judas Iscariot » zo jun 12, 2005 10:36 pm

Zijn hier nog mensen bekend met Weltmacht?
Het is een van m'n favoriete bands. Het is een zijproject van Akhenaten van Judas Iscariot met Lord Imperial van Krieg op zang en drummer Cryptic Winter (bekend van de laatste paar releases van Judas Iscariot). Het project is helaas al een tijdje dood maar de plaat And To Every Beast It's Prey is interessant genoeg om uit te checken.

Allereerst is het misschien handig om te vertellen dat mensen die niet van Judas Iscariot houden deze plaat rustig kunnen checken want het heeft er niet veel mee te maken. Natuurlijk hoor je wel Akhenaten's stijl maar het is toch duidelijk iets heel anders. Allereerst de riffs, deze zijn vrij apart, (vooral) midtempo en zeer lekker in het gehoord liggend. De drums zijn zeer gevarieerd. Een enkele keer worden er blastbeats ten gehore gebracht maar over het algemeen is het langzaam tot een beetje uptempo. Bovendien is het maar goed dat Akhenaten de drums niet zelf heeft gedaan want Crypic Winter is in tegenstelling tot Akhenaten wél een goede drummer. De zang is erg rauw en smerig. Een beetje wat je van Lord Imperial gewend bent dus. Vrij laag en met af en toe wat hogere uithalen. Ik moet ook zeggen dat alle nummers weer heel anders klinken maar ze passen toch ook wel weer heel goed bij elkaar. Een erg gevarieerd album dus. En de cover is ook nog eens gaaf!

Afbeelding

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Bericht door NIBDEM » zo jun 12, 2005 10:38 pm

Judas Iscariot schreef:Zijn hier nog mensen bekend met Weltmacht?
Het is een van m'n favoriete bands. Het is een zijproject van Akhenaten van Judas Iscariot met Lord Imperial van Krieg op zang en drummer Cryptic Winter (bekend van de laatste paar releases van Judas Iscariot). Het project is helaas al een tijdje dood maar de plaat And To Every Beast It's Prey is interessant genoeg om uit te checken.

Allereerst is het misschien handig om te vertellen dat mensen die niet van Judas Iscariot houden deze plaat rustig kunnen checken want het heeft er niet veel mee te maken. Natuurlijk hoor je wel Akhenaten's stijl maar het is toch duidelijk iets heel anders. Allereerst de riffs, deze zijn vrij apart, (vooral) midtempo en zeer lekker in het gehoord liggend. De drums zijn zeer gevarieerd. Een enkele keer worden er blastbeats ten gehore gebracht maar over het algemeen is het langzaam tot een beetje uptempo. Bovendien is het maar goed dat Akhenaten de drums niet zelf heeft gedaan want Crypic Winter is in tegenstelling tot Akhenaten wél een goede drummer. De zang is erg rauw en smerig. Een beetje wat je van Lord Imperial gewend bent dus. Vrij laag en met af en toe wat hogere uithalen. Ik moet ook zeggen dat alle nummers weer heel anders klinken maar ze passen toch ook wel weer heel goed bij elkaar. Een erg gevarieerd album dus. En de cover is ook nog eens gaaf!

Afbeelding
And To Every Beast It's Prey is een geniaal album dat in de collectie van iedere black metal fan hoort te pronken!

Obiit
Berichten: 159
Lid geworden op: ma jan 24, 2005 10:24 am

Bericht door Obiit » zo jun 12, 2005 10:39 pm

Judas Iscariot schreef:Zijn hier nog mensen bekend met Weltmacht?
Het is een van m'n favoriete bands. Het is een zijproject van Akhenaten van Judas Iscariot met Lord Imperial van Krieg op zang en drummer Cryptic Winter (bekend van de laatste paar releases van Judas Iscariot). Het project is helaas al een tijdje dood maar de plaat And To Every Beast It's Prey is interessant genoeg om uit te checken.

Allereerst is het misschien handig om te vertellen dat mensen die niet van Judas Iscariot houden deze plaat rustig kunnen checken want het heeft er niet veel mee te maken. Natuurlijk hoor je wel Akhenaten's stijl maar het is toch duidelijk iets heel anders. Allereerst de riffs, deze zijn vrij apart, (vooral) midtempo en zeer lekker in het gehoord liggend. De drums zijn zeer gevarieerd. Een enkele keer worden er blastbeats ten gehore gebracht maar over het algemeen is het langzaam tot een beetje uptempo. Bovendien is het maar goed dat Akhenaten de drums niet zelf heeft gedaan want Crypic Winter is in tegenstelling tot Akhenaten wél een goede drummer. De zang is erg rauw en smerig. Een beetje wat je van Lord Imperial gewend bent dus. Vrij laag en met af en toe wat hogere uithalen. Ik moet ook zeggen dat alle nummers weer heel anders klinken maar ze passen toch ook wel weer heel goed bij elkaar. Een erg gevarieerd album dus. En de cover is ook nog eens gaaf!

Afbeelding
Ja. Zekers.

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo jun 12, 2005 10:40 pm

Judas Iscariot schreef:(...)
Helemaal gelijk, knul! 8)

'The Call to Battle' is ook aan te raden...
[posermode]Heb de CD en LP![/posermode] ;)
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Judas Iscariot
Berichten: 950
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 9:47 pm

Bericht door Judas Iscariot » zo jun 12, 2005 10:41 pm

XnegativeX schreef:Frozen shadows. Ik heb deze Canadese band al vaker aangehaalt maar op de een of andere manier worden ze nooit echt opgepikt. En dat terwijl ik hun laatste album Hantises echt geweldig vind. Een full-blown tribute aan de hoogtijdagen van bands als Emperor en Immortal. Frozen shadow doet op dit album meerdere malen denken aan Pure Holocaust van Immortal en ook wel aan het debuut van Borknagar. Ijskoude black metal die op hoge snelheid gespeeld wordt. Ik kan het zeer aanraden.
Klinkt gaaf, ik kan me herrinneren dat je er een keer een topic over geopend hebt. Als ik het ergens tegenkom voor een leuke prijs tegenkom zal ik het uitchecken.

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo jun 12, 2005 10:42 pm

TIP: Zoek dan de Hantises-versie incl. demo...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Obiit
Berichten: 159
Lid geworden op: ma jan 24, 2005 10:24 am

Bericht door Obiit » zo jun 12, 2005 10:42 pm

Frozen Shadows, het heerst.

Gebruikersavatar
Judas Iscariot
Berichten: 950
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 9:47 pm

Bericht door Judas Iscariot » zo jun 12, 2005 10:43 pm

Kut, ik vergeten te vertellen dat Weltmacht een heerlijke productie heeft!

Gebruikersavatar
Judas Iscariot
Berichten: 950
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 9:47 pm

Bericht door Judas Iscariot » zo jun 12, 2005 10:44 pm

the true Thorko schreef:[..]

Helemaal gelijk, knul! 8)

'The Call to Battle' is ook aan te raden...
[posermode]Heb de CD en LP![/posermode] ;)
Waar heb je die vandaan? Ik kan The Call To Battle echt nergens vinden (voor een normale prijs).

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo jun 12, 2005 10:44 pm

Obiit schreef:Frozen Shadows, het heerst.
...en toch heb ik altijd een onbestemd gevoel bij die HOLY Recs releases... weet niet wat het is. Had dat ook by Gloomy Grim: zo'n net wel/net niet-gevoel, als je begrijpt wat ik bedoel...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Judas Iscariot
Berichten: 950
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 9:47 pm

Bericht door Judas Iscariot » zo jun 12, 2005 10:44 pm

Obiit schreef:[..]

Ja. Zekers.
Vind je het nu opeens weer gaaf?

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo jun 12, 2005 10:46 pm

Judas Iscariot schreef:[..]

Waar heb je die vandaan? Ik kan The Call To Battle echt nergens vinden (voor een normale prijs).
Destijds gewoon bij No Colours gekocht... d'r zal nou idd erg moeilijk aan te komen zijn... en nee, ik denk niet dat ik 'm wel voor de normale prijs van de hand zou doen! ;)
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Obiit
Berichten: 159
Lid geworden op: ma jan 24, 2005 10:24 am

Bericht door Obiit » zo jun 12, 2005 10:47 pm

Judas Iscariot schreef:[..]

Vind je het nu opeens weer gaaf?
Nee, Weltmacht heeft me nooit echt kunnen boeien. Ik vind Judas Iscariot wel weer gaaf maar Weltmacht vind ik toch maar niets. De riffs vind ik maar matig en de vocalen zijn ook niets. Het nummer "Burning Red in The Clouds" heeft een belachelijk irriterend keyboard. [/Samoth Slegov]

:wink:

Obiit
Berichten: 159
Lid geworden op: ma jan 24, 2005 10:24 am

Bericht door Obiit » zo jun 12, 2005 10:48 pm

the true Thorko schreef:[..]

...en toch heb ik altijd een onbestemd gevoel bij die HOLY Recs releases... weet niet wat het is. Had dat ook by Gloomy Grim: zo'n net wel/net niet-gevoel, als je begrijpt wat ik bedoel...
Dat je het net niet goed vind of net wel goed vind, bedoel je zoiets?

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo jun 12, 2005 10:52 pm

Obiit schreef:[..]
Dat je het net niet goed vind of net wel goed vind, bedoel je zoiets?
Zoiets... het begint al bij het ietwat knullige artwork van de hoesjes, bij de muziek denk ik dan "is dit nou zo goed of heb ik iets gemist en is het daar gewoon van gejat?"... Op de een of andere manier spreekt het me wel aan, maar sec steekt het niet boven de massa uit...
Afbeelding
Kijk naar de houding/pose van die gasten, de compositie van de foto, het standaard-font, de plaatsing van de namen... allemaal knullig...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
N.E.
Berichten: 693
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 3:07 pm
Contacteer:

Bericht door N.E. » zo jun 12, 2005 10:56 pm

hoe heet dat side project van Akhenaten en Kanwulf?
http://www.forum-europae.com - Forum Europae
http://www.blazing.ws - Blazing Productions
http://www.blazing.ws/shop - Mailorder
http://www.blazing.ws/melita/melita_black_metal_webzine.htm - Melita Black Metal Web-Zine

Obiit
Berichten: 159
Lid geworden op: ma jan 24, 2005 10:24 am

Bericht door Obiit » zo jun 12, 2005 10:57 pm

the true Thorko schreef:[..]

Zoiets... het begint al bij het ietwat knullige artwork van de hoesjes, bij de muziek denk ik dan "is dit nou zo goed of heb ik iets gemist en is het daar gewoon van gejat?"... Op de een of andere manier spreekt het me wel aan, maar sec steekt het niet boven de massa uit...
Afbeelding
Kijk naar de houding/pose van die gasten, de compositie van de foto, het standaard-font, de plaatsing van de namen... allemaal knullig...
Je moet die foto effe uploaden ofzo, MA laat geen hotlinking toe. :P

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo jun 12, 2005 10:58 pm

Obiit schreef:[..]
Je moet die foto effe uploaden ofzo, MA laat geen hotlinking toe. :P
Geen zin in... kijk maar gewoon even op MA. 8)
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Judas Iscariot
Berichten: 950
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 9:47 pm

Bericht door Judas Iscariot » zo jun 12, 2005 11:01 pm

N.E. schreef:hoe heet dat side project van Akhenaten en Kanwulf?
Het is grappig dat je erover begint.
Ik heb er vanochtend een paar MP3tjes van gedownload.
Torrent heet het. Heerlijk rossende old-school black met goede riffs, leuke leadgitaar stukjes. Over het algemeen hoog tempo, soms wat langzamere stukken en distorted vocalen. Het schijnt bij No-colours verkrijgbaar te zijn. Toch maar eens kijken.

Het overigens niet helemaal zeker dat het project van hun twee is. De paralellen met Judas Iscariot en Nargaroth zijn ook niet superduidelijk. Maar als je goed luistert hoor je het er toch wel aan af. Ik zou verbaasd zijn als dit niet waar zou zijn, laat ik het zo zeggen.

Obiit
Berichten: 159
Lid geworden op: ma jan 24, 2005 10:24 am

Bericht door Obiit » zo jun 12, 2005 11:02 pm

Welke band is het? :P Gloomy Grim of Frozen Shadows.

Gebruikersavatar
Judas Iscariot
Berichten: 950
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 9:47 pm

Bericht door Judas Iscariot » zo jun 12, 2005 11:03 pm

Obiit schreef:Welke band is het? :P Gloomy Grim of Frozen Shadows.
Staat er toch domme mongool, heb je ooit wel eens iets nuttigs te melden.

Obiit
Berichten: 159
Lid geworden op: ma jan 24, 2005 10:24 am

Bericht door Obiit » zo jun 12, 2005 11:04 pm

Judas Iscariot schreef:[..]
Staat er toch domme mongool, heb je ooit wel eens iets nuttigs te melden.
Klep dicht, kankeridioot.

Gesloten