Sepultura

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
snagger
Berichten: 1239
Lid geworden op: ma apr 07, 2003 2:05 pm

Bericht door snagger » do apr 24, 2003 11:01 pm

Ik heb sepultura nooit wat gevonden, ook het oeroude werk niet. Het enige album wat ik een beetje kan waarderen is schizophrenia (of hoe je dat dan ook mag tikken).
You're only living on borrowed time from your fate.

StraightHate
Berichten: 4263
Lid geworden op: vr feb 14, 2003 10:18 pm
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Bericht door StraightHate » do apr 24, 2003 11:51 pm

Sorry hoor, maar als je Derrick beter vind dan Max dan kan ik dat moeilijk serieus nemen. Ieder zijn smaak natuurlijk, maar om Max een holbewoner e.d. te noemen gaat veel te ver, die mening gaat nergens over.

Gebruikersavatar
sevastra666
Berichten: 234
Lid geworden op: do apr 24, 2003 8:37 pm
Locatie: amersfoort
Contacteer:

Bericht door sevastra666 » vr apr 25, 2003 4:09 pm

nou ik meen het echt hij is een hol bewonerik heb soufly gezien op DYNAMP OPEN AIR 2002 en nou ik heb me dood gelachen hoe slecht SOULFLY is echt magx was de helft van de tijd nietop het podium max kan live niet zingen de enige persoon in die band dei de muziek enigs sinds aan trekkelijk maakt is de drummer voor de restis alles zuig.en max zingt live alleen maar sepultura numme romdat hij zelf geen inspirati emer heeft nu zijn zoon geval dood is en hij nie tmer samen werkt met andreas kisser moet hij nu wel klote nummers gaan maken .en eerlijk gezegt derrick is zekers wel geniaal.ik heb alle albums en echt ze zijn veel beter geworden in de jaren .vergelijk nou zo iets als third world posse met against dan is er echt wel een verschil.het enige goeie dat ooit uti max is gekomen is dat hij troops of doom heeft geschreven meer niet. :!: :!:

ge groet sevastra
i believe in respect not in god

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » vr apr 25, 2003 4:30 pm

sevastra666 schreef:nou ik meen het echt hij is een hol bewonerik heb soufly gezien op DYNAMP OPEN AIR 2002 en nou ik heb me dood gelachen hoe slecht SOULFLY is echt magx was de helft van de tijd nietop het podium max kan live niet zingen de enige persoon in die band dei de muziek enigs sinds aan trekkelijk maakt is de drummer voor de restis alles zuig.en max zingt live alleen maar sepultura numme romdat hij zelf geen inspirati emer heeft nu zijn zoon geval dood is en hij nie tmer samen werkt met andreas kisser moet hij nu wel klote nummers gaan maken .en eerlijk gezegt derrick is zekers wel geniaal.ik heb alle albums en echt ze zijn veel beter geworden in de jaren .vergelijk nou zo iets als third world posse met against dan is er echt wel een verschil.het enige goeie dat ooit uti max is gekomen is dat hij troops of doom heeft geschreven meer niet. :!: :!:

ge groet sevastra
Dus jij zegt dat Soulfly niks is? Max is juist geniaal en heeft zekers vette albums gemaakt. Als je al niet van Sepultura of Soulfly houdt, ga het dan ook nie af zitten kraken. En trouwens,die opmerking over dat zijn "zoon geval" dood is, is echt laag...zeg dan iets van niveau

Daeminion
Berichten: 9300
Lid geworden op: di dec 03, 2002 2:01 pm
Locatie: Leiderdorp

Bericht door Daeminion » vr apr 25, 2003 4:46 pm

sevastra666 schreef:nou ik meen het echt hij is een hol bewonerik heb soufly gezien op DYNAMP OPEN AIR 2002 en nou ik heb me dood gelachen hoe slecht SOULFLY is echt magx was de helft van de tijd nietop het podium max kan live niet zingen de enige persoon in die band dei de muziek enigs sinds aan trekkelijk maakt is de drummer voor de restis alles zuig.en max zingt live alleen maar sepultura numme romdat hij zelf geen inspirati emer heeft nu zijn zoon geval dood is en hij nie tmer samen werkt met andreas kisser moet hij nu wel klote nummers gaan maken .en eerlijk gezegt derrick is zekers wel geniaal.ik heb alle albums en echt ze zijn veel beter geworden in de jaren .vergelijk nou zo iets als third world posse met against dan is er echt wel een verschil.het enige goeie dat ooit uti max is gekomen is dat hij troops of doom heeft geschreven meer niet. :!: :!:

ge groet sevastra
Nederlands is een moeilijke taal :roll:

Gebruikersavatar
sevastra666
Berichten: 234
Lid geworden op: do apr 24, 2003 8:37 pm
Locatie: amersfoort
Contacteer:

Bericht door sevastra666 » vr apr 25, 2003 10:17 pm

he ik ben zelf een sepultura fan marik ben max gewoon zat zijn gore klote stem en live brengt hij er ook al nix van dus.ik heb ale cd dieik krijguh kon van sepultura.he enje moet me gelijk geven over DANA hij is de ispiratie vor max maar deiis gewoonwe g nu DANA er niet meer is.
DANA is eigenlijkhet brein achter max cavalera.max had DANA nodig om teksten te schrijven en al shij DANA niet bij de hand had dan had hij andreas nodig dus tja .max is gewoon niet echt een zelfstig persoon op het frond van teksten schrijvuh.

sevastra :!:
i believe in respect not in god

Cicero IV
Berichten: 47
Lid geworden op: vr apr 11, 2003 8:02 pm
Locatie: Houten

Bericht door Cicero IV » za apr 26, 2003 12:56 am

dat slaat nergens op

Anarchist
Berichten: 444
Lid geworden op: vr mar 15, 2002 6:20 pm
Locatie: Eanske

Bericht door Anarchist » za apr 26, 2003 1:09 am

Sepultura = niks aan

Zeker de laatste jaren niet

Cicero IV
Berichten: 47
Lid geworden op: vr apr 11, 2003 8:02 pm
Locatie: Houten

Bericht door Cicero IV » za apr 26, 2003 1:12 am

alles tm chaos ad is wel gaaf hoor

Anarchist
Berichten: 444
Lid geworden op: vr mar 15, 2002 6:20 pm
Locatie: Eanske

Bericht door Anarchist » za apr 26, 2003 1:35 am

Wel ok idd, Arise bijv ook wel

Maar na het oude werk vond ik het rap minder boeiend worden

Cicero IV
Berichten: 47
Lid geworden op: vr apr 11, 2003 8:02 pm
Locatie: Houten

Bericht door Cicero IV » za apr 26, 2003 1:36 am

arise het meest

Gebruikersavatar
sevastra666
Berichten: 234
Lid geworden op: do apr 24, 2003 8:37 pm
Locatie: amersfoort
Contacteer:

Bericht door sevastra666 » za apr 26, 2003 1:04 pm

het enige nummer dat goei is op arise is dead ambrodical cells
i believe in respect not in god

StraightHate
Berichten: 4263
Lid geworden op: vr feb 14, 2003 10:18 pm
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Bericht door StraightHate » zo apr 27, 2003 8:14 pm

Max is goed, ook live. dat is geen mening, dat is gewoon zo.

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » zo apr 27, 2003 8:57 pm

StraightHate schreef:Max is goed, ook live. dat is geen mening, dat is gewoon zo.
Dat is inderdaad zo :D

Gebruikersavatar
sevastra666
Berichten: 234
Lid geworden op: do apr 24, 2003 8:37 pm
Locatie: amersfoort
Contacteer:

Bericht door sevastra666 » ma apr 28, 2003 10:50 am

dan mogen jullie mij vertellen waarom hij dan op dynamo open air 2002 in weert zo ontiegelijk slecht was
i believe in respect not in god

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma apr 28, 2003 11:41 am

slechte dag misschien?

vorige maand in Tilburg was het wel vet namelijk. En ik ben niet zo'n liefhebber van die trommelmuziek die hij tegenwoordig maakt, maar zijn stem is gewoon nog altijd goed.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » ma apr 28, 2003 2:28 pm

Tokus schreef:slechte dag misschien?

vorige maand in Tilburg was het wel vet namelijk. En ik ben niet zo'n liefhebber van die trommelmuziek die hij tegenwoordig maakt, maar zijn stem is gewoon nog altijd goed.
dat bedoel ik

Gebruikersavatar
Gandalf
Berichten: 390
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 11:05 am
Locatie: Groningen

Bericht door Gandalf » do mei 01, 2003 12:13 pm

Sepultura met Max is geniaal! Chaos AD vind ik 1 van de betere metal cd's ooit gemaakt. de laatse twee albums waren een stuk minder, hoewel ik against nog wel OK vind. Mindwar klinkt veelbelovend voor de nieuwe cd.
[url=http://www.last.fm/user/Siepje/?chartstyle=grayboxfive][img]http://imagegen.last.fm/grayboxfive/artists/5/Siepje.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » do mei 01, 2003 1:26 pm

StraightHate schreef:Max is goed, ook live. dat is geen mening, dat is gewoon zo.
omdat jij iets vind is dat zo? wel eens gehoord van persoonlijke smaak mannetje?

StraightHate
Berichten: 4263
Lid geworden op: vr feb 14, 2003 10:18 pm
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Bericht door StraightHate » do mei 01, 2003 7:17 pm

Ja, maar dat heeft hier niks mee te maken. Het is goed of niet goed. Dat wil niet zeggen dat je ervan hoeft te houden, maar wat hij doet, doet hij goed.

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » do mei 01, 2003 7:20 pm

vind jij dat is nog steeds persoonlijk

StraightHate
Berichten: 4263
Lid geworden op: vr feb 14, 2003 10:18 pm
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Bericht door StraightHate » do mei 01, 2003 7:25 pm

Wat is er dan niet goed aan Max volgens jou?

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » do mei 01, 2003 8:23 pm

wat max doet intreseert me niet gaat mij er om dat die jongen hem niet goed vind

StraightHate
Berichten: 4263
Lid geworden op: vr feb 14, 2003 10:18 pm
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Bericht door StraightHate » do mei 01, 2003 8:35 pm

ok, maar dat ging nergens over.

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » do mei 01, 2003 8:48 pm

tja maar als hij em niet goed vind tja

Gebruikersavatar
Tim Cunningham
Berichten: 3771
Lid geworden op: vr jan 11, 2002 9:08 pm

Bericht door Tim Cunningham » vr mei 02, 2003 4:49 pm

StraightHate schreef:Ja, maar dat heeft hier niks mee te maken. Het is goed of niet goed. Dat wil niet zeggen dat je ervan hoeft te houden, maar wat hij doet, doet hij goed.
Zo kan je iedereen verdedigen natuurlijk..." wat de Spice Girls doen, doen ze goed"...tja, anders zoudne het de Spice Girls niet zijn he?

Goe dbestaat volgens mij niet...jij ziet iets en je vindt het goed...of niet goed...hoe vaak ik al niet gediscussieerd heb met mensen over een optreden "ik vond het super", "nu, ik niet echt" etc etc
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !

StraightHate
Berichten: 4263
Lid geworden op: vr feb 14, 2003 10:18 pm
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Bericht door StraightHate » vr mei 02, 2003 7:18 pm

Maar dat is ook wat anders. Ik bedoel, ik hou niet van blues, maar als je die muzikanten ziet dan zie je gewoon dat ze goed spelen etc.

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » vr mei 02, 2003 7:43 pm

Daar zit wat in ja

Gebruikersavatar
Tim Cunningham
Berichten: 3771
Lid geworden op: vr jan 11, 2002 9:08 pm

Bericht door Tim Cunningham » za mei 03, 2003 10:24 am

StraightHate schreef:Maar dat is ook wat anders. Ik bedoel, ik hou niet van blues, maar als je die muzikanten ziet dan zie je gewoon dat ze goed spelen etc.
Maar dat kan je toch van iedereen zeggen? Want dan kan ik, na een valse solo te hebben gespeeld, zeggen "ja, maar dat was mijn bedoeling, ik wou hem lekker dissonant en a-tonaal laten klinken"...

Dus vind ikd at de enige relevante vraag is "vond jij goed wat ik speelde?" niet of dat het ook per se goed is...
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !

Gebruikersavatar
BlackStar
Berichten: 1564
Lid geworden op: ma jun 03, 2002 11:00 am
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door BlackStar » za mei 03, 2003 10:29 am

Tim Cunningham schreef:Dus vind ikd at de enige relevante vraag is "vond jij goed wat ik speelde?" niet of dat het ook per se goed is...
Huh?

Die snap ik niet :?
"There is no way things are supposed to be"

Gebruikersavatar
Tim Cunningham
Berichten: 3771
Lid geworden op: vr jan 11, 2002 9:08 pm

Bericht door Tim Cunningham » za mei 03, 2003 10:35 am

Wel...waarom je bezig houden met het zoeken naar een soort "universeel" goed...als jij het goed vindt, dan is het toch prima? Ik haat het gewoon wanneer ik dingen lees zoals "dat is gewoon goed. Feit." Hoezo, ik wist niet dat een persoonlijke mening nu ook al een feit kon zijn?
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !

Gebruikersavatar
Blood Moon
Berichten: 510
Lid geworden op: do mei 22, 2003 11:24 pm

Bericht door Blood Moon » di mei 27, 2003 5:08 pm

Heeft iemand die nieuwe CD al?

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » di mei 27, 2003 5:20 pm

ja, blood moon. zie m'n review op de frontpage.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Blood Moon
Berichten: 510
Lid geworden op: do mei 22, 2003 11:24 pm

Bericht door Blood Moon » di mei 27, 2003 5:28 pm

Gaaf

Fumaca
Berichten: 13
Lid geworden op: di mei 27, 2003 10:28 pm

Bericht door Fumaca » di mei 27, 2003 10:34 pm

Het is wel een feit dat Max op Roots op z'n piek was qua stem. Met Soulfly s/t klonk hij ook nog goed, maar met Primitive en 3 wordt hij steeds slechter, z'n brul klinkt moeier en gewoon slechter. Derrick daarentegen wordt alleen maar beter, heeft meer bereik (brullen, schreeuwen, clean zingen). Nation en Against kun je haten of cool vinden, Roorback is heel anders, dus ik zou 't zeker proberen.

En Max heeft met Soulfly gewoon 3 steeds slechtere kopieen van Roots gemaakt. Hij mengt Roots gewoon steeds meer met nu-metal. Om over de (kut)teksten maar niet te spreken.
Geef mij Sepultura maar: elk album origineel, goeie muziek, goeie teksten. En live ook stukken beter dan Soulfly.

Max rende na elk nummer het podium af man! (in Tilburg, en dat schijnt hij heel vaak te doen) Dat is echt geen frontman!


Roorback

Gebruikersavatar
Blood Moon
Berichten: 510
Lid geworden op: do mei 22, 2003 11:24 pm

Bericht door Blood Moon » di mei 27, 2003 10:38 pm

Moet ik toch maar even luisteren, maar Roots, Nation en Against vond ik eigenlijk al geen Sepultura meer

Gebruikersavatar
Tim Cunningham
Berichten: 3771
Lid geworden op: vr jan 11, 2002 9:08 pm

Bericht door Tim Cunningham » wo mei 28, 2003 10:39 am

Roots blijf ik Sepultura's fijnste vinden...
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !

Gebruikersavatar
Gandalf
Berichten: 390
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 11:05 am
Locatie: Groningen

Bericht door Gandalf » do mei 29, 2003 12:20 am

Nee, Chaos A.D. natuurlijk. Hoewel roots natuurlijk ook geweldig is.
[url=http://www.last.fm/user/Siepje/?chartstyle=grayboxfive][img]http://imagegen.last.fm/grayboxfive/artists/5/Siepje.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Suncross
Loves humping buffalo
Berichten: 9539
Lid geworden op: di dec 18, 2001 8:25 pm

Bericht door Suncross » do mei 29, 2003 1:16 am

NIET LULLEN!

Morbid Visions!

Gebruikersavatar
My Dark Evil Queen
Berichten: 81
Lid geworden op: do mei 29, 2003 11:33 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door My Dark Evil Queen » vr mei 30, 2003 11:04 am

tis wel geinig

verwoesting
Berichten: 13535
Lid geworden op: vr okt 04, 2002 4:19 pm

Bericht door verwoesting » vr mei 30, 2003 11:18 am

welkom! welkom! welkom!

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr mei 30, 2003 12:15 pm

ik vind de nieuwe na twee luisterbeurten slecht, beter dan de vorige maar nog altijd niet zoals vroeger, bijlange niet
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Fumaca
Berichten: 13
Lid geworden op: di mei 27, 2003 10:28 pm

Bericht door Fumaca » zo jun 01, 2003 9:57 pm

Dan zou ik hem vaker luisteren ;)
Nee serieus, voor veel mensen is dit n cd die je vaker moet luisteren om te waarderen. Ik heb van heel wat mensen gehoord die 'm eerst slecht/matig vonden en nu geweldig....

Gebruikersavatar
Jesper
Berichten: 16558
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 7:30 am
Locatie: Azië

Bericht door Jesper » ma jun 02, 2003 6:56 am

die nieuwe klinkt best aardig ja
tenminste wat agressiever
Heus.

Soultura
Berichten: 10
Lid geworden op: do jun 05, 2003 2:58 pm

Bericht door Soultura » do jun 05, 2003 3:04 pm

Sepultura was zker beter met Max maar op Nation von k tog ook wel weer een paar goede nummers staan, dat kan ik against zker niet zeggen maar nix zal in de buurt komen van de oude Sep.
All their nightmares, all their pain
All their nightmares, all their misery
It's all coming back to haunt you
Your time is up and you've no where to hide

Fumaca
Berichten: 13
Lid geworden op: di mei 27, 2003 10:28 pm

Bericht door Fumaca » do jun 05, 2003 7:30 pm

Grapenmaker... alleen je naam al..
Against alleen vernietigd alles wat Max.. eh.. Soulfly ooit gedaan heeft, en hetzelfde geldt voor Nation. En allebei zijn ze evengoed als de 'oude' zooi.

Soultura
Berichten: 10
Lid geworden op: do jun 05, 2003 2:58 pm

Bericht door Soultura » vr jun 06, 2003 2:18 pm

:x
All their nightmares, all their pain
All their nightmares, all their misery
It's all coming back to haunt you
Your time is up and you've no where to hide

Thaes
Berichten: 34
Lid geworden op: zo jun 15, 2003 9:57 pm

Bericht door Thaes » di jun 17, 2003 6:06 pm

Fumaca schreef:Grapenmaker... alleen je naam al..
Against alleen vernietigd alles wat Max.. eh.. Soulfly ooit gedaan heeft, en hetzelfde geldt voor Nation. En allebei zijn ze evengoed als de 'oude' zooi.
Nou nou, gewaagde en naar mijn mening onterechte uitspraak
Think for yourself, question authority

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Re: Sepultura

Bericht door Lone Starr » wo jun 18, 2003 3:42 pm

sevastra666 schreef:ach man zeur niet zo ! het je mindwar al gehoort van sepultura van het nieuwe abum ROORBACK( releas 26 mei) uhmm dat nummer is geniaalen derrick heeft een geweldige zang 10 keer beter asl die van max.max hebben ze gewoon van af zijn geboort 6 jaar onder de grond gestopy vand aar dat hij zoon klote stem heeft.ok ik moet toe geven dat het nummer TROOPS OF DOOM met max gaver is dan zonder marok.
en met derrickis de diep gang van de teksten veel groter max had de hulp van zijn stiefzoon nodig om van die goeie teksten te schrijven asl ATTITUDE.conclusie max is een hol bewoner zonder enige benul wat hi jzingt derrick is een hele slimme neger dei weet wat hij zingt en wathij zegt kan goed met de muziek mee gaan en de teksten zijn er heel veel op vooruit gegaan met hem.(exusses voor de spelling ben dyslexies) maar ok

SEVASTRA :twisted: :!: :!:
Dat vind jij, ik zeg alleen maar dat je onzin uitkraamt en dat max de band gemaakt heeft en tot de hoogte gebracht heeft waar ze nu zitten. Trouwens er zijn weining mensen die beter grunten dan MAX (en meestal ook nog verstaanbaar!).
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Fumaca
Berichten: 13
Lid geworden op: di mei 27, 2003 10:28 pm

Bericht door Fumaca » wo jun 18, 2003 4:24 pm

Thaes schreef:[..]


Nou nou, gewaagde en naar mijn mening onterechte uitspraak
Gewaagd misschien, onterecht niet.

En Max heeft de band totaal niet gemaakt. Als je een band wil die Max heeft gemaakt luister dan naar Soulfly en je ziet dat hij in z'n eentje geen band kan maken.

Plaats reactie