18 juni 2005, Fields of Rock, Nijmegen

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Bambix

Bericht door Bambix » zo jun 19, 2005 1:03 am

Het was leuk buiten... 8)
Natural Born Negative

Rene

Bericht door Rene » zo jun 19, 2005 1:24 am

yowannuzz schreef:Playlist Black Sabbath waarschijnlijk:

01. NIB
02. After Forever
03. War Pigs
04. Dirty Women
05. Fairies Wear Boots
06. Symptom of the Universe / Sweet Leaf / Electric
Funeral
07. Iron Man
08. Into the Void
09. Black Sabbath
10. The Wizard
11. Sabbath Bloody Sabbath / Paranoid
12. Sleeping Village / Children of the Grave

[headbang]
En dat klopte. Alleen Sabbath Bloody Sabbath werd alleen eventjes de riff gespeeld. Ik had best wel het hele nummer willen horen, maar ik was allang blij met Dirty Women. Black Sabbath (het nummer) was echt erg tof om eens te horen. Jammer van die zon, dat deed wel afbreuk aan de donkere sfeer van de band.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

smacky
Contacteer:

Bericht door smacky » zo jun 19, 2005 3:08 am

een geweldige dag weer, bijan net zo goed als in 2003 maar dat komt omdat ik een metallica fan ben :)

helaas viel velvet revolver een beetje tegen naar mijn mening, audioslave was verassend goed en zeker tof dat ze black hole sun en killing in the name of speelde. motörhead was echt geweldig, die gasten rocken al zoveel jaren en het blijft fantastisch om te horen, echte rock zoals het hoort. en dan was er natuurlijk black sabbath, echt zo blij dat ik deze band live heb mogen zien, een geweldige setlist en een top sfeer in het publiek. slayer heb ik maar even beluisterd, het geluid was zeer goed maar het kon me verder niet echt boeien.

het weer was goed, de bands waren goed, het geluid was super en de sfeer was weer geweldig. hopelijk volgens jaar weer ! :)

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo jun 19, 2005 3:21 am

black sabbath was geweldig
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo jun 19, 2005 4:55 am

doom

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » zo jun 19, 2005 10:22 am

Eerst Papa Roach gezien, was wel aardig...
Vooraan bij Motorhead heerschte de pan uit! Vervolgens een klein stukje Dillinger gezien wel leuk met dat gekots enzo, Vervolgens een half uurtje Slayer en Gorfest beide ook zeer de moeite waard, Velvet revolver vond ik kut! Chimaira en Machine head waren ook leuk vooral die laatste, maar die moest ik voor de helft missen omdat ik Sabbath helemaal wilde zien en dat was zeker de moeite waard! wat een geweldig optreden!
Daarna nog van een afstandje Flogging molly gekeken maar dat vond ik niks, en als laatste een uurtje Rammstein wat echt een geniaal optreden was.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Ernst

Bericht door Ernst » zo jun 19, 2005 11:42 am

Wat was de setlist van Slayer? En van Mötorhead?

Ktulu
Contacteer:

Bericht door Ktulu » zo jun 19, 2005 11:42 am

Rattlehead schreef:Wat was de setlist van Slayer? En van Mötorhead?
En van Metal Church?
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]

[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]

[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]

Maarten_Hc

Bericht door Maarten_Hc » zo jun 19, 2005 12:18 pm

Warme dag, maar wel leuk. Alter Bridge, Velvet Revolver en Audioslave hadden echt toffe optredens. Rammstein vanzelf sprekend weer gaaf, Dillinger was leuk, maar die zanger wou volgens mij indruk maken, beetje kinderachtig na verloop van tijd. Chimaira gaf weer eenzelfde optreden als altijd, na de 2 nieuwe nummers weggegaan. En leuk om Black Sabbath live aan het werk te zien. En oja, nog een stukje Soulfly.
We Make You Begging On The Streets Of London!

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » zo jun 19, 2005 12:19 pm

Druk,erg druk.
Warm,erg warm.

Dat was het.Maar ik heb me best vermaakt.Vond vooral Gorefest en Black Sabbath de moeite waard.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Djaser

Bericht door Djaser » zo jun 19, 2005 12:41 pm

Mijn korte copy-past verslag:

Metal Church: Gaaf, ze speelden lekker veel oude en hebben een erg goede nieuwe zanger (misschien wel te goed voor deze band)
Skip the Rush: 'You want to play lowlands but you get to play feelds of rock, you always want more than you got' Hmm zou de zangeres zich met dit zinnetje populair gemaakt hebben?
Papa roach: Beter dan ik verwacht had
Motörhead: Gewoon, een optreden dat je van ze zou verwachten.
Slayer: Wat een pokke herrie.
Velvet Revolver: Super optreden, band speelde behoorlijk goed en speelden zelfs twee Guns 'n Roses nummers. Wel erg jammer dat het laatste nummer Slither echt helemaal nergens meer op leek.
Audioslave: Een paar nummers die ik kende klonken echt bagger en ik had het idee dat ze ook helemaal niet goed ontvangen werden door het publiek.
Black Sabbath: Best een aardig optreden, ik ben het wel met Rene eens wat betreft het geschreeuw van Ozzy. Er werden ook een aantal fouten gemaakt en niet alleen door Ozzy. Ik heb er verder wel van genoten, het was wel leuk dat ze Dirty woman, en After Forever speelden.
Rammstein: Ik stond achteraan, ik was moe, en ik had de band vorig jaar al gezien. Dus misschien is dat de reden maar ik vond het werkelijk een zeer matig optreden. De band begon al heel stroefjes en leek erg verveeld. Blijkbaar vonden ze het zelf ook niets want ze gingen vervroegd weg terwijl iedereen dacht dat er nog een 2e encore kwam, wat sympathiek.

Het was best een leuke dag, maar ik vond de hitte erg veel roet in het eten gooien; bij Motörhead was het moeilijk uit te houden en na elk optreden was ik bekaf. Het was ook dolle pret op de parkeerplaats waar we 1,5 uur stonden te wachten voordat we weg konden.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

MetalEd

Bericht door MetalEd » zo jun 19, 2005 1:00 pm

Rammstein had prachtig geluid vooraan alleen was ik bang dat ik werd doodgeduwd toen we met zijn allen naar de voorste vakken gingen.

Slayer had dus weer slecht geluid. Jammer en zeker ook dat ze in de felle zon speelde. De pit was te warm en ik was dan ook totaal uitgeput.

Leuk dacht ik. Fokking Molly. Tot hij begon te zeiken over Bush. Bah.. Weer een te mijden band.

Die vakken vooraan zijn trouwens dus in mijn opinie niet veilig. Je staat naar motorhead te kijken en hebt dorst. Je wil ook graag Slayer zien die ernaast speelt. 10 minuten later. Als je naar buiten loopt om drinken te halen kan je niet meer naar binnen. Dus blijf je uitgedroogd in de felle zon staan. Niet slim. Geen mensen onwel geworden?

En het personeel aan de dranktenten.. TE WEINIG! Ik heb dorst!! tempo! Ik betaal 2 euro voor een rotpilsje. Nee ik heb geen lege bekertjes verzameld.
Mijn vader is sterker dan jouw vader

Took
Contacteer:

Bericht door Took » zo jun 19, 2005 1:01 pm

vakken vooraan? was het weer zover?
Gewoon waardeloos is dat.

ik mag hopen dat ze op Graspop dat idee toch ook niet krijgen.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Martine

Bericht door Martine » zo jun 19, 2005 1:03 pm

Tokus schreef:vakken vooraan? was het weer zover?

Nee het was gewoon veel te druk door die 2 hoofdpodia. Bad idea mensen van FoR!!!

dako

Bericht door dako » zo jun 19, 2005 1:04 pm

Black Sabbath klonk leuk, door de telefoon van Aleksoes.

Maar die vakken, wat moet ik me daarbij voorstellen?
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo jun 19, 2005 1:06 pm

Rattlehead schreef:Wat was de setlist van Slayer? En van Mötorhead?
zelfde als altijd

Myrthe

Bericht door Myrthe » zo jun 19, 2005 1:06 pm

Kristof schreef:black sabbath was geweldig
Amen.

Ernst

Bericht door Ernst » zo jun 19, 2005 1:10 pm

Kristof schreef:[..]

zelfde als altijd
Jammer. Ik had gehoopt op een verrassing van Hell awaits of Show no mercy...of Silent Scream van South of heaven.

Omina Mortis

Bericht door Omina Mortis » zo jun 19, 2005 1:15 pm

Het was erg gaaf. Vooral bij Metal Church, Slayer, Machine Head, Chimaira en Soulfly geweest. De temperatuur was hoog, maar nog wel uit te houden. Veel bekenden tegengekomen ook. Men had de afloop wel wat beter mogen regelen, dat wel. Geslaagde dag.

Rene

Bericht door Rene » zo jun 19, 2005 1:20 pm

Kristof schreef:[..]

zelfde als altijd
Die van Motorhead hebben ze sinds vorig jaar flink omgegooid. Dus niet dezelfde zoals altijd.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo jun 19, 2005 1:29 pm

De planning van mij en m'n vrienden was om om 13.00 op het terrein te staan. Door de NS werd dat 14.45 en konden we net Motörhead nog helemaal zien...heerschend optreden was dat. Ik heb toen Slayer maar gelaten voor wat het was en heb de Metalmarket opgezocht...die op een veel te kleine ruimte was gestouwd, waarvan de helft ook nog eens op een helling. Voor de rest nog een stukje Gorefest meegepikt, Velvet Revolver en Machine Head bekeken (tribute aan Dimebag was mooi) en toen naar Flogging Molly wezen kijken. En Flogging Molly was gewoon feest...heel die tent hossen :)

Rammstein viel me tegen...maar dat zal dikwijls komen doordat ik niet onder indruk ben van een show en een hoop poeha. Om nog thuis te kunnen komen moest ik kwart voor elven weg. Maar ik heb iig een goede dag gehad.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » zo jun 19, 2005 1:30 pm

Ik lees overigens net in het programma-boekje dat Sabbath niet op hetzelfde podium wilde spelen als Rammstein.

Weet iemand de reden daarvan?
Is er een ruzie tussen die bands of zo?

Ktulu
Contacteer:

Bericht door Ktulu » zo jun 19, 2005 1:32 pm

Tokus schreef:vakken vooraan? was het weer zover?

Was in 2003 op FoR toch ook zo. En op Werchter is dat ook al een aantal jaren. Je mag daar niet eens headbangen. Ik stond niet eens van voor, maar gewoon vooraan in een vak achter het voorste vak. Dikke vinger naar die security daar. (was tijdens Metallica)
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]

[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]

[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]

zwarte krijser

Bericht door zwarte krijser » zo jun 19, 2005 1:37 pm

Ik heb Rammstein tot ongeveer kwart over elf gezien, was op zich best vet maar wist niet hoe laat de laatste trein ging dus heb het zekere voor het onzekere genomen. Overbodig, bleek later, maarja.
Plus ik had me een NECRO koppijn waar je niet goed van wordt door die zon continu op m'n schedel.

Myrthe

Bericht door Myrthe » zo jun 19, 2005 1:38 pm

Cathalised schreef: En Flogging Molly was gewoon feest...heel die tent hossen :)
Dat was echt lachen. Het is overigens onmogelijk gebleken om bij Flogging Molly stil te blijven staan. :P

Harvester Of Sorrow
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » zo jun 19, 2005 1:38 pm

Ktulu schreef: Je mag daar niet eens headbangen.
:roll: dat is best triest als je mensen al tegen wilt gaan houden in hun doen en laten.
wat een homos
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]

Alexus

Bericht door Alexus » zo jun 19, 2005 1:42 pm

Doordat eoa hufter het nodig vond om tussen Den Bosch en Nijmegen voor de trein te springen en wachten op Arnhem omdat de trein 'te warm' was, waren we pas rond bij de show van Motorhead op het terrein.
Erg gaaf, daarna aansluitend Slayer gezien wat ook weer genieten was. Vervolgens nog een beetje Velvet Revolver gezien alvorens te gaan eten, van buiten de tent wat After Forever ende Chimaira.
Ruim van te voren naar voren voor Black Sabbath en zodoende een stuk Audioslave meegepakt. Black Sabbath was genieten met de pet op natuurlijk. Idd jammer van het Ozzy-geroep though. De bass bij het nummer BS was wel belachelijk hard hehe, althans van waar ik stond. Ik vond het iig geweldig.
Rammstein van een afstand bekeken. Leuke show en een paar leuke nummers maar het wist met niet echt te boeien eigenlijk.

De reis terug was rampzalig, niet snel en comfortabel zoals het boekje wil doen geloven. Stampvolle treinen en erg veel vertragingen. De trein van 0.30 genomen en pas om 4.15 in Delft zijn was toch wel erg kut

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo jun 19, 2005 1:51 pm

Erynide schreef:Dat was echt lachen. Het is overigens onmogelijk gebleken om bij Flogging Molly stil te blijven staan. :P
Hehehe inderdaad :)

Toch een goede setlist van FM (wat ben ik toch weer non-metal bezig...whehehe). Salty Dog, Selfish Man, Devil's Dancefloor, What's Left of the Flag, Drunken Lullabies, With a Mile From Home en The Likes of You Again passeerden de revue.

Rene

Bericht door Rene » zo jun 19, 2005 2:19 pm

yowannuzz schreef:Ik lees overigens net in het programma-boekje dat Sabbath niet op hetzelfde podium wilde spelen als Rammstein.

Weet iemand de reden daarvan?
Is er een ruzie tussen die bands of zo?
Black Sabbath bestaat véél langer dan Ramstein en zijn dus de echte oudgedienden van het festival. Ik neem aan dat ze daarom geen zin hadden om in het voorprogramma van een jongere band te spelen. En terecht overigens.

toffe_ellende

Bericht door toffe_ellende » zo jun 19, 2005 3:07 pm

Op zondag 19 juni 2005 12:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb Alter Bridge, Papa Roach, Velvet Revolver, Mastadon, Dillinger Escape Plan, Audioslave, Slayer, Black Sabbath, Motorhead, Helmet, Machine Head en Rammstein gezien. Sommige maar een stukje zoals Mastadon, MH en Helmet.

Opvallend vond ik dat alle band een super strak geluid hadden, waar je ook stond.

Toppers: Audioslave (Chris Cornell mét humor :D), Alter Bridge (Spinal Tap-moment van Kennedy wat hij relativeert :P), Rammstein (beste live band op deze planeet, ongetwijfeld 8-) )

Goed: Machine Head (heb er 20 minuten van gezien, rete strak, toffe covers en Flynn goed bij stem) Helmet, de twee nummers die ik hoorde (In the Meantime en Birth Defect klonken als een klok en ze lijden dus gelukkig niet aan het Prong-syndroom) Black Sabbath is eigenlijk een topper. Alles klinkt nog zo als vroeger en je gaat ze er van verdenken dat het allemaal van tape komt :P Velvet Revolver herpakt zich later na een mindere start. Wat was het ook warm daar tussen die Guns'n Roses fans.

Aardig:

Motorhead, precies aardig om een keer gezien te hebben. Wereldschokkend is anders maar degelijk is het zeker.

Minder: Slayer: altijd even strak maar verzin eens iets nieuws jongens. Heb jullie nu op dezelfde plaats 3 keer gezien en 3 keer dezelfde nummers. Weer die greatest hits. :Z
Papa Roach was me te veel geschreeuw, op plaat klinkt het meestal veel beter. Trouwens live soms ook, zoals op Lowlands vorig jaar.

Verder:
Mastadon's muziek is geweldig maar de zang is een beetje jammer maar niet iedereen heeft Maynard James Keenan op zang dus het is jullie vergeven. Dillinger is weliswaar erg afwisselend maar het doet ook pijn aan je oren (auw ;( ) Wel tof dat die zanger zo ziek als een aap was. :D Lekker kotsen op het podium >:O

Qua muziek het beste eendaags metalfestival waar ik geweest ben! _O_

Minpunten: drankprijs.. zijn ze nu helemaal van de pot gerukt!? 8)7 2 euro voor lauwe pils en cola. Ik vond de 1.85 van 2 jaar terug al belachelijk. Denk niet dat de 100.000 liter op zijn gegaan.

De levensgevaarlijke boswandeling die je moest bewandelen richting parkeerplaatsen. Zonder verlichting, massa's mensen en illegaal bier en t-shirtverkopers die midden op de weg dwars stonden zodat er geen zinnig persoon langs komt (de onzinnige personen die kochten daadwerkelijk wat!! :{w )
Eerder geplaatst op een ander forum.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » zo jun 19, 2005 3:10 pm

Rene schreef:[..]

Black Sabbath bestaat véél langer dan Ramstein en zijn dus de echte oudgedienden van het festival. Ik neem aan dat ze daarom geen zin hadden om in het voorprogramma van een jongere band te spelen. En terecht overigens.
Natuurlijk is dat volkomen terecht.Stond alleen dat ze niet op hetzelfde podium wilden spelen,ook niet na Rammstein begrijp ik daaruit dus.

Het is inderdaad natuurlijk volkomen belachelijk is dat de aartsvaderen der metal vroeger spelen dan een flauwe gimmick-act .

Rene

Bericht door Rene » zo jun 19, 2005 3:15 pm

yowannuzz schreef:[..]

Natuurlijk is dat volkomen terecht.Stond alleen dat ze niet op hetzelfde podium wilden spelen,ook niet na Rammstein begrijp ik daaruit dus.

Het is inderdaad natuurlijk volkomen belachelijk is dat de aartsvaderen der metal vroeger spelen dan een flauwe gimmick-act .
Op het festival zelf begreep ik het wel. Na zo'n spectaculaire show met vuurwerk en shit, zou Black Sabbath er een beetje bekaaid afkomen met hun kale show. En het was ook wel duidelijk dat veel publiek voor Ramstein kwam.

smacky
Contacteer:

Bericht door smacky » zo jun 19, 2005 3:33 pm

wel raar dat rammstein 20 minuten te vroeg stopte, niet eens het publiek bedankte enzo.. zag er van een afstand leuk uit die show met veel vuurwerk maar als je wordt betaald om tot 23:45 te spelen moet je er niet mee kappen om 23:25 als je de hoofdact bent.. beetje raar.

de terugreis was voor ons best wel te doen, we hadden de auto ergens in de stad geparkeerd dus we moesten even 20- min lopen maar zaten wel snel op de snelweg zonder file, beter als op de parkeerplaats in 2003 waar het ook zo lang duurde

stuk drijfhout

Bericht door stuk drijfhout » zo jun 19, 2005 3:39 pm

Ik ben naar 3 nummers richting huis gegaan.
Rammstein kan mij dus echt niet boeien.Ik had verwacht dat de show wel erg gaaf zou wezen,maar dat was best wel matig naar mijn mening.
Ook vond ik dat ze erg verveeld overkwamen.
Mijn topper van de dag was zonder twijfel Machinehead.
Gewoon lekker rossen,beetje tegen het publiek lullen,lompe pit,oftewel gaaf.
Mastodon vond ik ook erg goed,maar fuck! wat speelden die luid zeg!!

MadTinus

Bericht door MadTinus » zo jun 19, 2005 3:40 pm

Zo te lezen hebben wij er goed aan gedaan om op tijd te vertrekken, zo tegen 22:30, konden meteen een pendelbus in en op het station aangekomen, hoefden we maar 10 minuten te wachten voor de trein richting Utrecht vertrok. Kon dus ook nog precies mijn laatste bus halen en was 0:15 thuis :). Perfect.

Verder een erg toffe dag gehad, qua optredens het meest genoten van Machine Head ("awesome") en Gorefest (vette setlist, alleen moeten ze "Confessions..." schrappen en gewoon het veel betere "Gorefest" spelen). Chimaira wist me ook positief te verassen, ondanks dat ik niet bekend ben met hun CD's zetten ze toch een zeer energieke show neer, die drummer roste ook hard, erg lekker.

Nadeel vond ik dat er teveel podia en teveel bands waren, waardoor je moest gaan kiezen en het er op neer kwam dat je een hoop bands maar half kon zien of zelfs helemaal hebt moeten missen. Daarnaast was er geen doorkomen aan om in de buurt van het hoofdpodium te komen.

De organisatie was veel beter dan in 2003, lees: veel beter berekend op de hoeveelheid mensen. Heb nergens onacceptabel lang hoeven wacht en aan alle voorzieningen was gedacht. Bierprijs vond ik naar verhouding erg meevallen, heb het veel erger meegemaakt.

De merchandise prijzen waren daarentegen wel belachelijk, 30 fakking euro voor een simpel T-shirtje, dat kan écht niet.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams

Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

MetalEd

Bericht door MetalEd » zo jun 19, 2005 3:59 pm

Wat ging Dave Lombardo trouwens lekker tekeer zeg.. Dat DB stukje aan het eind van Angel of Death leek wel een eeuwigheid te duren!! :P

Metal_heart

Bericht door Metal_heart » zo jun 19, 2005 4:00 pm

smacky schreef:wel raar dat rammstein 20 minuten te vroeg stopte, niet eens het publiek bedankte enzo.. zag er van een afstand leuk uit die show met veel vuurwerk maar als je wordt betaald om tot 23:45 te spelen moet je er niet mee kappen om 23:25 als je de hoofdact bent.. beetje raar.

de terugreis was voor ons best wel te doen, we hadden de auto ergens in de stad geparkeerd dus we moesten even 20- min lopen maar zaten wel snel op de snelweg zonder file, beter als op de parkeerplaats in 2003 waar het ook zo lang duurde
Idd Rammstein stelletje stakkers... triest dat ze hun set niet eens afmaken!
[url=http://www.huubboel.nl][img]http://i12.photobucket.com/albums/a222/Wouter_devries/banner_gitaarnet.gif[/img][/url]

nightwing

Bericht door nightwing » zo jun 19, 2005 4:00 pm

MadTinus schreef:
wat nou confessions schrappen :shock:
www.last.fm/user/robenroll

Metal_heart

Bericht door Metal_heart » zo jun 19, 2005 4:05 pm

MetalEd schreef:Wat ging Dave Lombardo trouwens lekker tekeer zeg.. Dat DB stukje aan het eind van Angel of Death leek wel een eeuwigheid te duren!! :P
Ja dat was wel cool... Slayer moet alleen eens een keertje wegblijven van alle festivals en een nieuwe set bedenken om te spelen.

Chimaira was voor mij de topper van het festival, de cd's vind ik al te gek, maar live beuken ze helemaal! Ben benieuwd naar de nieuwe schijf 8 aug. komt ie uit.

Velvet Revolver was ook te gek, stelletje crackjunks om te zien maar zetten wel een smerige pot Rock neer.
[url=http://www.huubboel.nl][img]http://i12.photobucket.com/albums/a222/Wouter_devries/banner_gitaarnet.gif[/img][/url]

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo jun 19, 2005 4:24 pm

MadTinus schreef:De merchandise prijzen waren daarentegen wel belachelijk, 30 fakking euro voor een simpel T-shirtje, dat kan écht niet.
Eens. Maar lang leve de metalmarkets.

Leuke anekdote was dat we (ik en m'n 2 maten die mee waren) in de trein door een gozer van in de 20-30 werden aangesproken of we naar Fields of Rock waren geweest omdat we het hadden over Motörhead. Op een gegeven moment ging het over Anthrax en toen ik begon over S.O.D. viel zijn mond open van verbazing; "Hoe oud ben jij als ik vragen mag? Want ik was op Dynamo een aantal jaren terug toen S.O.D. weer eens terug was en al die jonge gozertjes hadden zoiets van 'What the hell's going on here?!' terwijl al die oude gozers uit hun dak gingen."

Was wel grappig :)

zwarte krijser

Bericht door zwarte krijser » zo jun 19, 2005 4:34 pm

waarom?

Bambix

Bericht door Bambix » zo jun 19, 2005 4:38 pm

De gesprekken bij ons in de trein waren veel vermakelijker... 8)
Natural Born Negative

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo jun 19, 2005 4:40 pm

zwarte krijser schreef:waarom?
Omdat'ie blij verrast was dat ook leden van jongere generaties bekend zijn met begrippen als S.O.D. :)

Broadsword76

Bericht door Broadsword76 » zo jun 19, 2005 4:43 pm

"in de 20-30"... net alsof je dan een ouwe zak bent... zo klinkt het.
They dared to go where no one would try
they chose to fly where eagles dare

Myrthe

Bericht door Myrthe » zo jun 19, 2005 4:43 pm

Cathalised schreef:[..]

Omdat'ie blij verrast was dat ook leden van jongere generaties bekend zijn met begrippen als S.O.D. :)
Blijft vreemd.

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo jun 19, 2005 4:46 pm

Broadsword76 schreef:"in de 20-30"... net alsof je dan een ouwe zak bent... zo klinkt het.
Ik denk dat in de anekdote het woord 'oudere' i.p.v. 'oude' meer van toepassing is ;)

Rene

Bericht door Rene » zo jun 19, 2005 5:07 pm

MetalEd schreef:Wat ging Dave Lombardo trouwens lekker tekeer zeg.. Dat DB stukje aan het eind van Angel of Death leek wel een eeuwigheid te duren!! :P
Ik zag 'm een keer boven z'n drumkit en op dat moment herkende ik hem niet als zodanig. Ik dacht dus werkelijk dat het niet eens Dave Lombardo was. Heeft hij tegenwoordig langer haar en een sikje?

Ook meende ik naast het podium van Audioslave iemand gezien te hebben die verdomd veel leek op Jimmy Page!

MetalEd

Bericht door MetalEd » zo jun 19, 2005 5:32 pm

Nou het was hem wel.. Toen ik nog wat energy had stond ik op steenworp afstand van Jeff af. Dave Lombardo stond ff op en trok ff een gekke bek! Hij heeft lang haar..

Maarre.. ik vond Tom een beetje op een kabouter lijken met dat baardje van 'em .. :o

Ingrid

Bericht door Ingrid » zo jun 19, 2005 5:38 pm

Gezien: Motorhead, Mastodon, Slayer, Black Sabbath, Velvet Revolver, Rammstein.
Motorhead was lachen. Na 3 nr's weggegaan om wat Mastodon mee te krijgen.
Mastodon klonk wel oke. Ik vond ze in Vera beter.
Slayer ken ik niet, naja een paar nummers, maar ik vond het wel een leuk optreden. Stelletje eikels alleen in de pit, gericht slaan is niet grappig.
Het was gaaf om Black Sabbath te zien. Alleen wat een afgetakeld stelletje is dat (op Iommi na). Toch wel een goed optreden. After Forever en Black Sabbath vond ik de gaafste nummers.
Wat een ontzettende homo is die zanger van Velvet Revolver, maar hij maakte wel veel contact met het publiek. Slash was ook goed bezig.
Bij Rammstein ben ik halverwege weggegaan, het kon me niet zo boeien. Nog even een paar biertjes gedronken en toen richting tent gegaan.
If today would be perfect, there wouldn't be need for tomorrow

MadTinus

Bericht door MadTinus » zo jun 19, 2005 5:53 pm

nightwing schreef:[..]

wat nou confessions schrappen :shock:
Ja, Gorefest is een veel gaver nummer.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams

Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Plaats reactie