Klopt.natassja schreef:dissection heeft vast tentamens
Mijn examenfeest
- Draconian
- Lult over cdtjes
Das morgen al he? Haal ik niet, ivm treinen dus, en ik moet de hele dag werken (ben waarschijnlijk niet voor 9 uur thuis), dus ik ga dan sowieso niet veel meer doen...Knevelaer schreef:[..]
Nou, iemand anders uit het hoge Noorden die wel kunnen en een auto hebben? Hoe zit het trouwen met Draconian, MTL en Dissection? Komen jullie nou of niet?
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Hahahaha, heb jij mij ook al gebeld? Ja vanaf 2 uur is alles wazig bij mij. Nog iemand anders had me blijkbaar gebeld en die is toen niet meer langsgekomen omdat ik te gaar was. Ik was de hele tijd wat aan het mompelen en als hij dan vroeg 'wat?' dan zei ik dat ik niks zeiElio schreef:Btw ik was een beetje gaar toen ik je belde vannacht

Terug van weg geweest
- Sargatanas
- ruben somewhere online
- Ktulu
- Contacteer:
ruben somewhere online schreef:[..]
Wat wil je als je Joegoslavisch bloed bezit.

Het is dat ze zo jong is he, dat kopje al gezien? :p
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
- powertieke
- Contacteer:
Wat niemand in de vijver geflikkert?? Ik vond dat Simon al aardig opweg was een verse vis te happen
.
Het was inderdaad een gaaf feest, vooral Scheurbuik
, tering jongens, ik kan niet wachten om jullie volgende creatie te aanschouwen.
RUMMMMMMM!!![headbang]
En zowieso weer bedankt voor het hevige geheadbang vooraan, Jullie (5?:)) zijn geweldig!!
Sorry dat we zo vroeg weg waren, zal de leeftijd wel zijn....
All Hail Groenland
All Hail Tyr
All Hail Scheurbuik
All Hail Erik

Het was inderdaad een gaaf feest, vooral Scheurbuik

![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
En zowieso weer bedankt voor het hevige geheadbang vooraan, Jullie (5?:)) zijn geweldig!!
All Hail Groenland
All Hail Tyr
All Hail Scheurbuik
All Hail Erik
Jaja, jullie fanclub is alweer wat gegroeid. Zelfs mensen die normaal een hekel hebben aan metal vonden het alsnog ontzettend gaaf.powertieke schreef:Wat niemand in de vijver geflikkert?? Ik vond dat Simon al aardig opweg was een verse vis te happen.
Het was inderdaad een gaaf feest, vooral Scheurbuik, tering jongens, ik kan niet wachten om jullie volgende creatie te aanschouwen.
RUMMMMMMM!!![headbang]
All Hail Groenland
All Hail Tyr
All Hail Scheurbuik
All Hail Erik
Nope, niemand is in de vijver geflikkerd...denk ik, vanaf een uur of 2 is het allemaal een beetje wazig bij mij

Dat cdtje is trouwens erg gaaf ondanks dat het niet is gemasterd! Ik ben er echt trots op

All hail Puking at sunrise
All hail Retribution
All hail Groenland
All hail Scheurbuik en Retribution die in de verre toekomst op Wacken gaan spelen

Terug van weg geweest
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
Nou mensen, ik heb de foto's, ik krijg ze alleen niet geupload op het web. Normaal doe ik dat via msn groepen maar op de een of andere manier lukt het maar niet om de foto's van mijn pc in een lijst te krijgen zodat ik ze aan kan klikken om up te loaden. Weet iemand anders een site waar je ze GRATIS online kunt zetten?
Terug van weg geweest
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- de opperboskannibaal
www.imageshack.us gaat nog sneller, moet je wel alles één voor één uploaden, gaat volgens mij niet in een keer.
[b] Edvard Grieg ist Krieg! [/b]
[img]http://img319.imageshack.us/img319/6297/triumphofdeath9xw.jpg[/img]
[img]http://img319.imageshack.us/img319/6297/triumphofdeath9xw.jpg[/img]
Ja ik had photobucket al geprobeerd!
http://photobucket.com/albums/b141/scheurbuikfan/
hier staan ze.
Even wat hoogtepunten:

Scheurbuik!

Het publiek vind het geweldig

Powertieke

Tommeke

Ferreke

Wat en stel

bezigheidstherapie

Helemaal uitgeteld!
Zo mensen, dat hebben jullie dus gemist!
http://photobucket.com/albums/b141/scheurbuikfan/
hier staan ze.
Even wat hoogtepunten:

Scheurbuik!

Het publiek vind het geweldig

Powertieke

Tommeke

Ferreke

Wat en stel

bezigheidstherapie

Helemaal uitgeteld!
Zo mensen, dat hebben jullie dus gemist!
Terug van weg geweest
- metal-willem
- metal-willem
- Hieronimus
De metalfanner heeft hier wel iets met Kroaatse meisjes
Zorya is kroaats en dat meisje waar metal-willem het over had ook al! Wanneer komt er een www.metalfan.hr ? 

Terug van weg geweest
- Hieronimus
Haha, mooie vangst knul.Knevelaer schreef:Waarom worden mijn berichten vaak gewist?![]()
Maarja, wat ik nog zei, de rechtse is mine, dat weet ze zelf alleen nog niet
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Hahaha, kijk wat de Retribution menner voor geweldigs op hun site hebben gezet:
20/06/2005 - RETRIBUTION SEEN CONSORTING WITH BUNCH OF PIRATES - From an eye witness
Another major breakthrough in RETRIBUTION'S attempts to take over Greenland, seems to be at hand.. We have heard from a very reliable source, who states to have been with RETRIBUTION all evening at an undisclosed address in Sittard, that he has seen RETRIBUTION consorting with a right mean looking bunch of cut-throats and merauders, who go by the name of SCHEURBUIK. Mostly, our witness says, the conversations went on about: Rum, Mermaids and puking at sunrise... We figure this is some kind of code, in which both parties exchange information about landing points, diversive tactics and so on... We will keep you informed as this story continues.
---End of Message---
zie ook www.retribution-online.tk
20/06/2005 - RETRIBUTION SEEN CONSORTING WITH BUNCH OF PIRATES - From an eye witness
Another major breakthrough in RETRIBUTION'S attempts to take over Greenland, seems to be at hand.. We have heard from a very reliable source, who states to have been with RETRIBUTION all evening at an undisclosed address in Sittard, that he has seen RETRIBUTION consorting with a right mean looking bunch of cut-throats and merauders, who go by the name of SCHEURBUIK. Mostly, our witness says, the conversations went on about: Rum, Mermaids and puking at sunrise... We figure this is some kind of code, in which both parties exchange information about landing points, diversive tactics and so on... We will keep you informed as this story continues.
---End of Message---

zie ook www.retribution-online.tk
Terug van weg geweest