Happy kindjes punk

Voor alle andere bands

Wat vind je van happy kindjes punk?

Peiling eindigde op vr jun 17, 2005 7:03 pm

Geweldig!
1
2%
T gaat wel
12
29%
Vreselijk
28
68%
 
Totaal aantal stemmen: 41

Approximately
Berichten: 62
Lid geworden op: zo mei 08, 2005 3:19 pm
Locatie: meppel
Contacteer:

Bericht door Approximately » di jun 21, 2005 5:21 pm

ach, punk word toch nooit meer zoals 't was, het is nu toch een grote geforceerde bende, maar je hebt ook nog verschil tussen punk en punkrock,
bij punk denk ik meer aan the bips, sex pistols, oi polloi en the clash de echte oude shit dus,

punkrock is meer Propagandhi, Nofx, 88 Fingers en Lagwagon,

maar zoals in elk genre heb je overal klote bands tussen zitten die zichzelf heel erg punk vinden en hitgevoelige shit schrijven en zich vooral richten op de mainstream omdat daar het grote geld te verdienen valt dit is een beetje jammer want hier blijft de kunst van het muziekmaken zelf achterwege, ik doel hier op Good Charlotte, Simple Plan, Green Day Busted en nog veel meer van zulke bende, green day was best leuk, tot american idiot, al die kindertjes die daar op af komen gatverdamme, je weet niet eens waar je het over hebt dus hou gewoon je mond!

Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door Hirchart » di jun 21, 2005 5:32 pm

Approximately schreef:ach, punk word toch nooit meer zoals 't was, het is nu toch een grote geforceerde bende, maar je hebt ook nog verschil tussen punk en punkrock,
bij punk denk ik meer aan the bips, sex pistols, oi polloi en the clash de echte oude shit dus,

punkrock is meer Propagandhi, Nofx, 88 Fingers en Lagwagon,

maar zoals in elk genre heb je overal klote bands tussen zitten die zichzelf heel erg punk vinden en hitgevoelige shit schrijven en zich vooral richten op de mainstream omdat daar het grote geld te verdienen valt dit is een beetje jammer want hier blijft de kunst van het muziekmaken zelf achterwege, ik doel hier op Good Charlotte, Simple Plan, Green Day Busted en nog veel meer van zulke bende, green day was best leuk, tot american idiot, al die kindertjes die daar op af komen gatverdamme, je weet niet eens waar je het over hebt dus hou gewoon je mond!
Dat is ook wel idiote onzin.
Van dat standaard 'true punk' gelul.
Wie woont er in beverly hills? Juist, rotten van de pistols.
Wat is meest dure en bekende punkband van Nederland? Juist, the bips.
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Approximately
Berichten: 62
Lid geworden op: zo mei 08, 2005 3:19 pm
Locatie: meppel
Contacteer:

Bericht door Approximately » di jun 21, 2005 5:33 pm

tsja dat krijg je als je succesvol word dan ga je van je principes afstappen

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » di jun 21, 2005 5:36 pm

Hirchart schreef:[..]

Dat is ook wel idiote onzin.
Van dat standaard 'true punk' gelul.
Wie woont er in beverly hills? Juist, rotten van de pistols.
Inderdaad, de Sex Pistols waren zo commercieel als de tering en zijn als een pop groep bij elkaar gebracht door de platenmaatschappij EMI.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25357
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di jun 21, 2005 5:45 pm

bah de bah de bah bah..

als er bands die een stijl om zeep helpen dan zijn het deze boybands wel.

gisteren even kort een docu gezien van Good Charlotte op MTV..wat een misselijkmakende kereltjes
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Approximately
Berichten: 62
Lid geworden op: zo mei 08, 2005 3:19 pm
Locatie: meppel
Contacteer:

Bericht door Approximately » di jun 21, 2005 5:49 pm

ik erger me ook altijd helemaal kapot aan die lui, stel ze zouden ergens op een festival spelen waar ik ook zou zijn dan zou ik daar echt de donderse bende aan stront schoppen!

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25357
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di jun 21, 2005 5:50 pm

waarom?

dat is juist waar zij voor staan, voor dat soort puberaal gedrag.

zucht
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door Hirchart » di jun 21, 2005 6:04 pm

Approximately schreef:tsja dat krijg je als je succesvol word dan ga je van je principes afstappen
Ook dat is onzin.
De sex pistols was een grote show met hun 'anarchy'.
Dat waren geen principes of idealen, dat was pure aandachtstrekkerij waar de jeugd in mee ging, net zo goed als de genres van tegenwoordig.
Punk is net zo goed ontstaan uit een rage, niet uit idealen, die zijn er pas veel later bijgekomen.
Vicious droeg ook hakenkruizen shirts, ookal was het maar om te schokeren. Als punk echt links is, doe je dat niet.
Anyway, punks in de jaren 70 sloegen ook homo's in elkaar, dat waren ranzige mensen.
Ook niet echt tolerant of wel?
Nee, punk was een extreme rage, de idealen van linkse politiek zijn er pas later bij betrokken.
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25357
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di jun 21, 2005 6:48 pm

klopt
vooral in Engeland was het gezicht van de punk dus Sex Pistols en in mindere mate ook Skrewdriver die er nog een serieuzer schepje bovenop deed (meer Oi! RAC invloeden brachten zij)
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » di jun 21, 2005 10:26 pm

Approximately schreef:ach, punk word toch nooit meer zoals 't was, het is nu toch een grote geforceerde bende, maar je hebt ook nog verschil tussen punk en punkrock,
bij punk denk ik meer aan the bips, sex pistols, oi polloi en the clash de echte oude shit dus,

punkrock is meer Propagandhi, Nofx, 88 Fingers en Lagwagon,

maar zoals in elk genre heb je overal klote bands tussen zitten die zichzelf heel erg punk vinden en hitgevoelige shit schrijven en zich vooral richten op de mainstream omdat daar het grote geld te verdienen valt dit is een beetje jammer want hier blijft de kunst van het muziekmaken zelf achterwege, ik doel hier op Good Charlotte, Simple Plan, Green Day Busted en nog veel meer van zulke bende, green day was best leuk, tot american idiot, al die kindertjes die daar op af komen gatverdamme, je weet niet eens waar je het over hebt dus hou gewoon je mond!
Edit: Foutje :oops:
Laatst gewijzigd door Darth Vader op di jun 21, 2005 10:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » di jun 21, 2005 10:32 pm

Approximately schreef:ach, punk word toch nooit meer zoals 't was, het is nu toch een grote geforceerde bende, maar je hebt ook nog verschil tussen punk en punkrock,
bij punk denk ik meer aan the bips, sex pistols, oi polloi en the clash de echte oude shit dus,

punkrock is meer Propagandhi, Nofx, 88 Fingers en Lagwagon,

maar zoals in elk genre heb je overal klote bands tussen zitten die zichzelf heel erg punk vinden en hitgevoelige shit schrijven en zich vooral richten op de mainstream omdat daar het grote geld te verdienen valt dit is een beetje jammer want hier blijft de kunst van het muziekmaken zelf achterwege, ik doel hier op Good Charlotte, Simple Plan, Green Day Busted en nog veel meer van zulke bende, green day was best leuk, tot american idiot, al die kindertjes die daar op af komen gatverdamme, je weet niet eens waar je het over hebt dus hou gewoon je mond!
Dat is het grootste misverstand over punk!

Punk is de cultuur. De kleding, de anarchie, bier spugen etc... en natuurlijk de muziek.. De muziek die daarbij hoort is punkrock. The Sex Pistols waren dus ook punkrock. Dat moderne gedoe is gewoon skatepunk en poppunk en wat voor soorten er wel nog meer zullen zijn..

Het is net als met Hip Hop :mrgreen: Hip Hop is de cultuur, met de kleding, rare loopjes, graffity, breakdancen, en rap is de muziek :wink:

Approximately
Berichten: 62
Lid geworden op: zo mei 08, 2005 3:19 pm
Locatie: meppel
Contacteer:

Bericht door Approximately » wo jun 22, 2005 10:01 am

hmm...hier zit natuurlijk allemaal wel wat in, maar metal word toch ook opgedeeld in verschillende soorten metal, zoals black death trash enz enz. maargoed.......ik blijk weer 's ongelijk te hebben en met m'n neus op de feiten gedrukt te worden.

Gebruikersavatar
xnightcrawlerx
Berichten: 792
Lid geworden op: wo mei 12, 2004 10:36 pm
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door xnightcrawlerx » wo jun 22, 2005 4:32 pm

Busted?
jullie vergeten Di-rect! fuck that!
sweet graveyard here we come

Gebruikersavatar
xnightcrawlerx
Berichten: 792
Lid geworden op: wo mei 12, 2004 10:36 pm
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door xnightcrawlerx » wo jun 22, 2005 4:36 pm

Darth Vader schreef:[..]

Punk is de cultuur. De kleding, de anarchie, bier spugen etc... en natuurlijk de muziek.. De muziek die daarbij hoort is punkrock. The Sex Pistols waren dus ook punkrock. Dat moderne gedoe is gewoon skatepunk en poppunk en wat voor soorten er wel nog meer zullen zijn..
helemaal waar, behalve dat over bier spugen... :)
vegetarisme/veganisme is ook wel een onderdeel van de punkcultuur.
sweet graveyard here we come

Approximately
Berichten: 62
Lid geworden op: zo mei 08, 2005 3:19 pm
Locatie: meppel
Contacteer:

Bericht door Approximately » wo jun 22, 2005 6:13 pm

xnightcrawlerx schreef:Busted?
jullie vergeten Di-rect! fuck that!
die vind 'k nog het vervelendste van allemaal!

Oak
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma feb 28, 2005 10:40 pm

Bericht door Oak » wo jun 22, 2005 6:15 pm

Approximately schreef:ik erger me ook altijd helemaal kapot aan die lui, stel ze zouden ergens op een festival spelen waar ik ook zou zijn dan zou ik daar echt de donderse bende aan stront schoppen!
Als ik jou was zou ik mij daar inderdaad ook ongelovelijk veel druk om maken, ja. Debiel.

Gebruikersavatar
Procrustus
Berichten: 1252
Lid geworden op: wo jul 27, 2005 7:04 pm
Locatie: Breda

Bericht door Procrustus » wo jul 27, 2005 8:14 pm

qua pretpunk kan ik alleen the vandals (en the ataris als dat pretpunk is)waarderen eigenlijk. Ik hou opzich erg van punk, maar het moet meestal wel maatschappij kritisch zijn wil ik ervan kunnen genieten.

Gebruikersavatar
Procrustus
Berichten: 1252
Lid geworden op: wo jul 27, 2005 7:04 pm
Locatie: Breda

Bericht door Procrustus » wo jul 27, 2005 8:34 pm

xnightcrawlerx schreef:[..]
vegetarisme/veganisme is ook wel een onderdeel van de punkcultuur.
Straightedge enzo hè. Hoewel dat vaker meer bij hardcore hoort dan de punk. ALhoewel het verschil tussen de stijlen soms toch vrij vaag is...

Miss G. Fish
Berichten: 1004
Lid geworden op: ma jan 17, 2005 11:18 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Miss G. Fish » do jul 28, 2005 12:31 am

Dragahl schreef:Als dit soort muziek op de radio is zou je het ether-vervuiling kunnen noemen..

Ieder zn smaak, maar deze muziek is toch wel echt smaakloos en beroerd slecht..
Er zijn zat andere bands/groepen waaraan ik me veel erger kan irriteren dan aan die zogenaamde punkbands... zo nu en dan is het best grappig om zo'n vrolijk liedje ertussendoor te horen, ook al gaat het nergens meer over...
"Doe zelf eens normaal man!"

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » wo aug 03, 2005 5:18 pm

Jeroen schreef:klopt
vooral in Engeland was het gezicht van de punk dus Sex Pistols en in mindere mate ook Skrewdriver die er nog een serieuzer schepje bovenop deed (meer Oi! RAC invloeden brachten zij)
Bedoel je met Skrewdriver nou die naziband? Wat een vage figuren zijn dat...

Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Bericht door yesferro » wo aug 03, 2005 7:41 pm

Approximately schreef:bla bla.... green day was best leuk, tot american idiot, al die kindertjes die daar op af komen gatverdamme, je weet niet eens waar je het over hebt dus hou gewoon je mond!
american idiot is een goed album, jij ergert je gewoon aan de 'fans' (die volgende week slipknot ontdekken en green day vergeten...)
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Gebruikersavatar
Korefuji
Grote boze forum moddereter
Berichten: 5881
Lid geworden op: za jul 27, 2002 12:39 pm
Locatie: Bij Haarlem

Bericht door Korefuji » wo aug 03, 2005 7:44 pm

yesferro schreef:[..]
american idiot is een goed album, jij ergert je gewoon aan de 'fans' (die volgende week slipknot ontdekken en green day vergeten...)
Sluit ik me helemaal bij aan....ik heb het album vorige week beluisterd en ik vond hem ook zeer goed, terwijl ik eerst ook mijn bedenkingen had (dient de eerlijkheid mij te zeggen).
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.

Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.

- Groucho Marx

Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door Hirchart » wo aug 03, 2005 7:47 pm

Fear_Of_The_Dark schreef:[..]


Bedoel je met Skrewdriver nou die naziband? Wat een vage figuren zijn dat...
Ja, dat bedoelt hij, RAC :arrow: Rock Against Communism
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » wo aug 03, 2005 7:49 pm

Korefuji schreef:[..]


Sluit ik me helemaal bij aan....ik heb het album vorige week beluisterd en ik vond hem ook zeer goed, terwijl ik eerst ook mijn bedenkingen had (dient de eerlijkheid mij te zeggen).
Is ie goed? Da's mooi, want ik ben hem net aan het downloaden.

Gebruikersavatar
Korefuji
Grote boze forum moddereter
Berichten: 5881
Lid geworden op: za jul 27, 2002 12:39 pm
Locatie: Bij Haarlem

Bericht door Korefuji » wo aug 03, 2005 8:20 pm

Fear_Of_The_Dark schreef:[..]


Is ie goed? Da's mooi, want ik ben hem net aan het downloaden.
Ja, hier en daar een beetje anders dan je gewend bent van green day, maar zeker niet slecht!
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.

Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.

- Groucho Marx

Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Bericht door yesferro » do aug 04, 2005 7:42 am

erg mooie melodielijnen enzo

ik had er ook mn bedenkingen bij, want het album was me net iets TE populair, maar het is echt goed
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » do aug 04, 2005 11:01 am

Ik hou zelf erg van de meer snelle en aggressieve punk, kan iemand me hier een voorbeeld van geven?

Gebruikersavatar
xnightcrawlerx
Berichten: 792
Lid geworden op: wo mei 12, 2004 10:36 pm
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door xnightcrawlerx » do aug 04, 2005 3:30 pm

yesferro schreef:erg mooie melodielijnen enzo

ik had er ook mn bedenkingen bij, want het album was me net iets TE populair, maar het is echt goed
wat bedoel je daarmee? en wat maakt 't uit?

American Idiot is een erg gave plaat! en zo populair als Dookie (ook een vette plaat uiteraard) wordt 't denk ik niet meer :)

Fear_Of_The_Dark schreef:Ik hou zelf erg van de meer snelle en aggressieve punk, kan iemand me hier een voorbeeld van geven?
ik zou zeggen check 't hardcore/punk topic. staat vol met dat soort bands.
maar goed, hier even een paar:
dead kennedys, void, bad brains, minor threat, suicidal tendencies.

of de wat modernere: nerve agents! AFI, good riddance, against all authority (24 hour roadside...), propagandhi, death by stereo.... :)
sweet graveyard here we come

Gebruikersavatar
Procrustus
Berichten: 1252
Lid geworden op: wo jul 27, 2005 7:04 pm
Locatie: Breda

Bericht door Procrustus » do aug 04, 2005 3:53 pm

AFI aggressief en snel? Nouja, ik ben gestopt met naar ze luisteren toen the art of drowning uitkwam, maar die vond ik nou niet bepaald snel en aggressief.

The nerve agents aan de andere kant...

evilrules
Berichten: 576
Lid geworden op: za jan 01, 2005 6:12 pm
Locatie: brielle
Contacteer:

Bericht door evilrules » do aug 04, 2005 4:17 pm

Ik ken alleen Misfits en ik vind alles op elkaar lijken. heel erg kut muziek. :twisted:
http://www.myspace.com/metal_yrsa

Gebruikersavatar
xnightcrawlerx
Berichten: 792
Lid geworden op: wo mei 12, 2004 10:36 pm
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door xnightcrawlerx » do aug 04, 2005 4:20 pm

Procrustus schreef:AFI aggressief en snel? Nouja, ik ben gestopt met naar ze luisteren toen the art of drowning uitkwam, maar die vond ik nou niet bepaald snel en aggressief.
art of drowning en sing the sorrow vind ik beide geniaal. alles daarvoor ook.. t/m black sails is alles wel redelijk snel/agressief.

maar goed, tippen wat dat betreft aan THE NEIGHBORS doen ze niet hehe. die band is trouwes wel een goed voorbeeld voor je, FOTDark.

nog een super band: kid dynamite! :D
sweet graveyard here we come

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » do aug 04, 2005 9:52 pm

evilrules schreef:Ik ken alleen Misfits en ik vind alles op elkaar lijken. heel erg kut muziek. :twisted:
Ja, en alle black metal lijkt ook op elkaar :roll: :roll: kortzichtig...

Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Bericht door yesferro » do aug 04, 2005 10:52 pm

xnightcrawlerx schreef:[..]
wat bedoel je daarmee? en wat maakt 't uit?

American Idiot is een erg gave plaat! en zo populair als Dookie (ook een vette plaat uiteraard) wordt 't denk ik niet meer


:)
met TE populair bedoelde ik dat ik bang was dat greenday gewoon uitverkoop had gehouden. Toen heb ik me het album aangeschaft en mn mening is veranderd :P
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Gebruikersavatar
Procrustus
Berichten: 1252
Lid geworden op: wo jul 27, 2005 7:04 pm
Locatie: Breda

Bericht door Procrustus » do aug 04, 2005 11:28 pm

xnightcrawlerx schreef:[..]


art of drowning en sing the sorrow vind ik beide geniaal. alles daarvoor ook.. t/m black sails is alles wel redelijk snel/agressief.
Yeah zo'n nummer als coin toss vind ik ronduit briljant en vooral Blacksails kan mij nogsteeds goed bekoren trouwens

evilrules
Berichten: 576
Lid geworden op: za jan 01, 2005 6:12 pm
Locatie: brielle
Contacteer:

Bericht door evilrules » do aug 04, 2005 11:53 pm

Ja, en alle black metal lijkt ook op elkaar kortzichtig...


Ik had het over de misfits!!!!! Dat is het enigste wat ik ken en dat vind ik kut muziek. De rest ken ik niet dus weet ik niet. :roll:
http://www.myspace.com/metal_yrsa

Gebruikersavatar
Procrustus
Berichten: 1252
Lid geworden op: wo jul 27, 2005 7:04 pm
Locatie: Breda

Bericht door Procrustus » do aug 04, 2005 11:54 pm

evilrules schreef:Ja, en alle black metal lijkt ook op elkaar kortzichtig...


Ik had het over de misfits!!!!! Dat is het enigste wat ik ken en dat vind ik kut muziek. De rest ken ik niet dus weet ik niet. :roll:
dan wordt het tijd dat we je eens gaan onderwijzen ;)

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » vr aug 05, 2005 1:17 am

evilrules schreef:Ja, en alle black metal lijkt ook op elkaar kortzichtig...


Ik had het over de misfits!!!!! Dat is het enigste wat ik ken en dat vind ik kut muziek. De rest ken ik niet dus weet ik niet. :roll:
Bah, The Misfits heerschen, ga je gaan schamen.

evilrules
Berichten: 576
Lid geworden op: za jan 01, 2005 6:12 pm
Locatie: brielle
Contacteer:

Bericht door evilrules » vr aug 05, 2005 1:21 am

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Maar blijf het kut muziek vinden :?
http://www.myspace.com/metal_yrsa

Gebruikersavatar
TELEPETHERION
Berichten: 4342
Lid geworden op: di feb 17, 2004 4:43 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door TELEPETHERION » vr aug 05, 2005 1:27 am

Fuck, ga je schamen inderdaad!
*We are 138, we are 138. We aaaare, 138!*

Gave meeschreeuw shit.
"Drinking your own blood is the paradigm of recycling"
- Gary Busey

Gebruikersavatar
Procrustus
Berichten: 1252
Lid geworden op: wo jul 27, 2005 7:04 pm
Locatie: Breda

Bericht door Procrustus » vr aug 05, 2005 11:18 am

k vind the misfits anders ook niet zo boeiend en ik heb me toch wel genoeg in het punkgenre verdiept vind ik.

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » vr aug 05, 2005 11:30 am

evilrules schreef:Ja, en alle black metal lijkt ook op elkaar kortzichtig...


Ik had het over de misfits!!!!! Dat is het enigste wat ik ken en dat vind ik kut muziek. De rest ken ik niet dus weet ik niet. :roll:
Oh sorry, dacht dat je het over alle punk had...mijn fout :oops:

Gebruikersavatar
OFfSprngr
Berichten: 18
Lid geworden op: vr aug 26, 2005 11:52 am
Locatie: Den Haag, Netherlands
Contacteer:

Bericht door OFfSprngr » vr aug 26, 2005 11:58 am

Nieuwe album van Green Day is Pop-Rock, niet Punk, alleen voor de verandering zijn de texten wel Punk, alleen de muziek niet, erg jammer, maar het scoort wel bij 13 jarigen...
http://www.last.fm/user/OFfSprngr

Gebruikersavatar
Procrustus
Berichten: 1252
Lid geworden op: wo jul 27, 2005 7:04 pm
Locatie: Breda

Bericht door Procrustus » vr aug 26, 2005 12:28 pm

OFfSprngr schreef:Nieuwe album van Green Day is Pop-Rock, niet Punk, alleen voor de verandering zijn de texten wel Punk
voor de verandering? Tekstueel waren ze dat op de laatste CDs altijd wel. Of je het mooi vind is een tweede, ikzelf vind d'r vrij weinig aan.

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » vr aug 26, 2005 12:31 pm

Ik vind van het nieuwe Green Day album eigenlijk alleen St. Jimmy's een erg gaaf nummer. Voor de rest is het eigenlijk vrij saai.

Plaats reactie