Graspop 2005 V3

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gesloten
Gebruikersavatar
Richard
Berichten: 3168
Lid geworden op: di okt 12, 2004 8:23 pm

Bericht door Richard » ma jun 27, 2005 3:13 pm

Blashyrk schreef:haha, echt ?
Ja het was erg kansloos haha
HAHA neen.

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Bericht door Heidewolf » ma jun 27, 2005 3:23 pm

Gaaf!
Alleen is me portomonee gestolen.
Hoogtepunten: Gravedigger, Megadeth, Kreator, Kamelot, Dragonforce en Maiden. Godver, ik werd echt helemaal fijn gedrukt bij maiden vooraan.
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
metal-willem
Berichten: 4058
Lid geworden op: za sep 20, 2003 6:41 pm

Bericht door metal-willem » ma jun 27, 2005 3:29 pm

Wat was trouwens de setlist van maiden?

Ik heb op internet gevonden dat ze tijdens deze tour dit spelen. Klopt dat?

Intro-tape: The Ides of March
Murders in the Rue Morgue
Another Life
Prowler
The Trooper
Remember Tomorrow
Run to the Hills
Charlotte the Harlot
Revelations
Where Eagles Dare
Die With Your Boots On
Phantom of the Opera
The Number of the Beast
Hallowed Be Thy Name
Iron Maiden
Running Free
Drifter
Sanctuary

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » ma jun 27, 2005 3:30 pm

Vervang Charlotte the Harlot door Wrathchild en hij klopt, op de volgorde na.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » ma jun 27, 2005 3:34 pm

Ik zou als de vreselijke zeikerd dat ik ben, een hele waslijst kunnen neerzetten was er kut was op dit festival. Maar dat ga ik niet doen want het totaal plaatje was zo gaaf.

Maiden en hoeren....
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
NecroNoud
Berichten: 1047
Lid geworden op: wo nov 19, 2003 7:36 pm

Bericht door NecroNoud » ma jun 27, 2005 3:37 pm

Het was gaaf.

Vrijdag:

na bijna een zonnesteek opgelopen te hebben in die klote wachtrij (die voucher crap afschaffen, kaartje = kaartje!) zo goed als het ging de tent opgezet in die kankerwoestijn (incl. stekels die uit de grond komen). Immolation gemist, had er ff de puf niet meer voor.

Enslaved: was de eerste band die ik zag, ik heb zelf alleen de eerste 3 cd's en daar werd wel wat van gespeeld. Maar nogmaals ik was zo fucking gaar van de weed en de zon dat ik me niet veel meer herinner. Het klonk allemaal wel lekker.

Grave Digger: über true'e deutsche power metal. Niet echt boeiend voor de rest. Stond er eigenlijk per toeval bij te kijken.

Megadeth: geweldig optreden. Het begon met een kut geluid maar dat trok bij. Van nummers als Hangar 18 ga ik echt door het lint. Solo na solo na solo, sneller sneller sneller. Hell yeah.

Kreator heb ik ook nog een stuk gezien maar ton ik voor de 20e keer begon te gapen ben ik m'n bed maar op gaan zoeken.


Zaterdag:

Begonnen met

Behemoth: begonnen veel te laat dus optreden wat ingekort geloof ik. Heb ff vooraan gestaan, maar de hash/weed mix daarvoor begon te werken dus maar ff achter in de tent staan "spacen". Over het algemeen beukte het wel lekker, maar ik zie ze toch liever in een echte concertzaal.

Gorefest: Ik had een dilemma. Ga ik nu naar pro-pain, of naar gorefest? Toch maar voor Gorefest gekozen (had Pro-Pain al 2x eerder gezien dus). Brute show. Die Koeijer heeft een geweldige rochel en muzikaal staat het helemaal als een huis. Vet.

Hatebreed: Vet heavy, vet opgefokt, vette moshpit.

Samael: In 2003 vond ik ze een geweldig optreden weggeven op Graspop maar vandaag vond ik het beduidend minder. Veel minder sfeer. Edoch*, goede songkeuze.

Slayer: *automatische piloot modus aan*

Slipknot: Leuk om eens gezien te hebben. Verder totaal niet mijn ding.

Stormrider Al erg vaak gezien, maar dit was toch wel een speciaal optreden. Met wat gastzangers. Erg goede keuze om zo'n band daar op te laten treden. Succes gegarandeerd.

Zondag:

Hatesphere: Lekker om de dag mee te beginnen en in de stemming te raken. Erg gaaf. Ze hadden er duidelijk zin in.

Aborted: Ff bekeken, maar heb het eigenlijk wel gehad met dat soort teringherrie. Ben maar friet gaan eten toen. Ik vond het geluid slecht en kon er geen touw meer aan vast knopen. Jammer, want in 2003 vond ik ze erg sterk openen.

Iron Maiden:: Zeer verstandig van ze en erg leuk om die oude nummers weer te spelen. Bruce was idd niet echt geweldig bij stem, maar dramtisch was het zeker niet.

Daarna vet bruut vuurwerk en vet headbangen op geweldige nummers in de zuiptent.

Minpunten waren toch wel het verbod om te barbequen. Ga je druk maken om dingen die echt gevaarlijk zijn. De 2de dag kwamen ze dus zeer overdreven met een brandblusser onze barbeque uitblussen. Losers.

Ook dat zielige afpakken van plastic drankflessen bij de in- en uitgangen moet maar eens ophouden. Alsof er nog geen troep op straat lag (hoewel ik betwijfel dat dat de reden is). $$$ !!!

Hoogtepunten: de sfeer in het algemeen, de zatlap die me een fles water verkocht en me er 12,50 bij uit gaf, de zuiptent.

Oh ja en nog iets; saté !!! krrrrrrroepoek!!! atjar tjampoer!!!

WhiplashWimpie
Berichten: 1739
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 8:38 pm

Bericht door WhiplashWimpie » ma jun 27, 2005 3:40 pm

Hoogte punten. Megadeth, Anthrax, Kreator. Nuclear Assault was ook vet, maar daar moet ik nog effe wat meer nummers van leren kennen.
Ook nog gezellig geouwehoerd met wat Metalfanners.

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Bericht door NIBDEM » ma jun 27, 2005 3:47 pm

hoogtepunten: System of a down, Enslaved

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Bericht door Heidewolf » ma jun 27, 2005 3:48 pm

Kreator vond ik qua geluid een beetje tegenvallen, zoals veel optredens op het festival. De nieuwe nummers klonken lekker maar nummera als phobia en pleasure to kill vielen tegen.
Heerlijk Helder Taalloeder

MetalEd
Berichten: 684
Lid geworden op: do aug 19, 2004 5:25 pm
Locatie: Belgique

Bericht door MetalEd » ma jun 27, 2005 3:50 pm

Ik heb NochdFaol gezien! :P Ik zag hem op straat tegen een hek aanzitten. Ik was op krukken dus ik stompelde door...

Krukken? Jazeker

Tijdens Slayer ging het mis. Flink pitten .. Vet uit mijn dak gegaan.. Later mijn onderbeen gedraaid terwijl de rest bleef staan. Naar de EHBO en de volgende dag krukken geregeld thuis. Wat een ellende :)

Voordeel dat ze langer speelde dan op Fields of Rock! Chemical Warfare speelde ze dit keer wel!! En wat ging Dave tekeer tijdens het dubbel bass stukje bij Angel of Death! Tering!!! Niemand dat stukkie ff gebootlegged???? :o

Maiden Speelde geweldig. Genoten bij Phantom of The Opera. Helaas een ander plekje moeten zoeken omdat er mensen voor afleiding zorgden door irriterent te schreeuwen en te dansen. :evil:
Echt het mooiste optreden dat ik van ze gezien heb. Prachtig geluid. Flauwe grapjes van Bruce. Geweldig!

Wat irritant trouwens dat mensen meeklappen. Dan hoor ik niets meer van de vette baspartijen van Steve :(

Jammer ook dat Adrian zijn kenmerkende solo's niet meer mag spelen op de oude nummers. Hallowed bv heeft zo'n typische Adrian solo.

Remember tomorrow was bijna magisch! Op zo'n rustig tempo!

Een fijne graspop met een iets te warme vrijdag!
Mijn vader is sterker dan jouw vader

Gebruikersavatar
Vlammy
Berichten: 3834
Lid geworden op: wo nov 12, 2003 3:38 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Vlammy » ma jun 27, 2005 4:08 pm

MetalEd schreef:Ik heb NochdFaol gezien! :P Ik zag hem op straat tegen een hek aanzitten. Ik was op krukken dus ik stompelde door...

Krukken? Jazeker

Tijdens Slayer ging het mis. Flink pitten .. Vet uit mijn dak gegaan.. Later mijn onderbeen gedraaid terwijl de rest bleef staan. Naar de EHBO en de volgende dag krukken geregeld thuis. Wat een ellende :)
Wat een drama, met krukken op een festival rondstruinen. Balen man! :(

Ik heb NochdFaol ook nog gezien en zelfs aangesproken met mijn aangeschoten kop. Sorry Frederico! XnegativeX ben ik ook nog een paar keer tegengekomen. Normaal ben ik niet stil te krijgen, maar bij hem wist ik ineens geen zinnig woord meer uit te brengen. :P

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » ma jun 27, 2005 4:09 pm

Vlammy schreef:[..]


Wat een drama, met krukken op een festival rondstruinen. Balen man! :(

Ik heb NochdFaol ook nog gezien en zelfs aangesproken met mijn aangeschoten kop. Sorry Frederico! XnegativeX ben ik ook nog een paar keer tegengekomen. Normaal ben ik niet stil te krijgen, maar bij hem wist ik ineens geen zinnig woord meer uit te brengen. :P
Oh wat je eergisteren zei in het oude ouwehoer-topic? :P

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Bericht door Heidewolf » ma jun 27, 2005 4:09 pm

Ik heb hiero gezien en verder niet actief gezocht.
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
Vlammy
Berichten: 3834
Lid geworden op: wo nov 12, 2003 3:38 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Vlammy » ma jun 27, 2005 4:10 pm

iscariah schreef:[..]
Oh wat je eergisteren zei in het oude ouwehoer-topic? :P
Haha, inderdaad. :wink:

MetalEd
Berichten: 684
Lid geworden op: do aug 19, 2004 5:25 pm
Locatie: Belgique

Bericht door MetalEd » ma jun 27, 2005 4:11 pm

Vlammy schreef:[..]


Wat een drama, met krukken op een festival rondstruinen. Balen man! :(
je raakt er heel snel aan gewent! Gelukkig alleen voor zondag. Ze zijn al weer opgehaald door het zustertje .. Alleen een dagje langer zou misschien toch nog wel fijn zijn. Kan nog niet lopen! :?
Mijn vader is sterker dan jouw vader

Gebruikersavatar
DoDo
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo nov 05, 2003 6:37 pm
Locatie: almelo

Bericht door DoDo » ma jun 27, 2005 4:11 pm

ben net weer :) was super gezellig en leuk

nog wat gekletst en gebiert met metalfanners, bands waren goed.. camping gezellig
alleen al dat stof was iritant zeg .. mn neus is helemaal zwart van binnen

maar wat warm zeg!
time to go

Gebruikersavatar
Vlammy
Berichten: 3834
Lid geworden op: wo nov 12, 2003 3:38 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Vlammy » ma jun 27, 2005 4:12 pm

Heidewolf schreef:Ik heb hiero gezien en verder niet actief gezocht.
Ah, die heeft ook nog even bij ons gezeten.

En Samson heb ik aan zijn haar getrokken toen ik hem zag. :P

Gebruikersavatar
Vlammy
Berichten: 3834
Lid geworden op: wo nov 12, 2003 3:38 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Vlammy » ma jun 27, 2005 4:12 pm

MetalEd schreef:[..]


je raakt er heel snel aan gewent! Gelukkig alleen voor zondag. Ze zijn al weer opgehaald door het zustertje .. Alleen een dagje langer zou misschien toch nog wel fijn zijn. Kan nog niet lopen! :?
Succes ermee gozer!
Laatst gewijzigd door Vlammy op ma jun 27, 2005 4:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » ma jun 27, 2005 4:12 pm

Nochdfoal zag ik ook lopen maar wist zijn naam niet herkende hem alleen van de foto.Beetje schraal op naar iemand toe te gaan;Jij zit toch op metalfanforum?Ja.Oh.Ik ook.Boeiend.
Nog wel praatje gemaakt met Amnesjan.

Oh,ja als mensen zich hebben geirriteerd aan die lul op dat plastic steoltje bij Maiden;dat was ik en ik vond het een geweldig plekkie.
Verder doet mijn arm gruwelijk pijn;heb echt een rotklap gehad in de pit bij Aborted ,maar dat was het wel waard.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » ma jun 27, 2005 4:13 pm

Vlammy schreef:[..]


Haha, inderdaad. :wink:
Nou ja, ik houd men mond wel dicht. :P

Gebruikersavatar
Vlammy
Berichten: 3834
Lid geworden op: wo nov 12, 2003 3:38 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Vlammy » ma jun 27, 2005 4:14 pm

yowannuzz schreef:Nochdfoal zag ik ook lopen maar wist zijn naam niet herkende hem alleen van de foto.Beetje schraal op naar iemand toe te gaan;Jij zit toch op metalfanforum?Ja.Oh.Ik ook.Boeiend.
Nog wel praatje gemaakt met Amnesjan.

Oh,ja als mensen zich hebben geirriteerd aan die lul op dat plastic steoltje bij Maiden;dat was ik en ik vond het een geweldig plekkie.
Verder doet mijn arm gruwelijk pijn;heb echt een rotklap gehad in de pit bij Aborted ,maar dat was het wel waard.
Ach, ik vind het altijd wel leuk om te weten wie er schuil gaat achter de nickname.

Gebruikersavatar
Vlammy
Berichten: 3834
Lid geworden op: wo nov 12, 2003 3:38 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Vlammy » ma jun 27, 2005 4:14 pm

iscariah schreef:[..]
Nou ja, ik houd men mond wel dicht. :P
Thanks. :wink:

Gebruikersavatar
DoDo
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo nov 05, 2003 6:37 pm
Locatie: almelo

Bericht door DoDo » ma jun 27, 2005 4:15 pm

ik had nog een paar jochies een flinke elleboog gegeven toen ze iritant waren bij system

sowiso was het publiek daar erg iritant.. aan het begin had ik een super mooi plekje..
maar door al het geduw en getrek stond ik flink wat naar achteren

mastodon was erg gaaf, soilwork was ook geweldig, amon amarth ook erg gaaf :)

eigenlijk alle bands wel .. maar iron maiden vond ik niet zo boeiend dus ben ook maar bij de infobalie blijven staan, biertje drinken.
time to go

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Bericht door Heidewolf » ma jun 27, 2005 4:15 pm

Was er nog een mf kamp?
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
Myrthe
Berichten: 4085
Lid geworden op: ma feb 07, 2005 12:03 am

Bericht door Myrthe » ma jun 27, 2005 4:16 pm

Vlammy schreef:[..]


Haha, inderdaad. :wink:
Nu word ik toch ook wel erg nieuwsgierig.

*bedenkt zich dat hij misschien wel ergens op een foto staat* 8)

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Bericht door NIBDEM » ma jun 27, 2005 4:16 pm

'k ben geen metalfanners tegengekomen

Gebruikersavatar
DoDo
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo nov 05, 2003 6:37 pm
Locatie: almelo

Bericht door DoDo » ma jun 27, 2005 4:16 pm

Heidewolf schreef:Was er nog een mf kamp?
ja was er wel ... 1 het "echte"metalfan kamp .. en 1tje waar een vlag bij stond maar niemand van metalfan (behalve volgensmij marthijnfish ofzo)
time to go

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma jun 27, 2005 4:17 pm

Heidewolf schreef:Was er nog een mf kamp?
ja, maar daar was zaterdagavond niks te doen. dus moest de vlaggenstok het ontgelden door herhaaldelijke aanvaringen met mijn voorhoofd.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » ma jun 27, 2005 4:17 pm

DoDo schreef:[..]


ja was er wel ... 1 het "echte"metalfan kamp .. en 1tje waar een vlag bij stond maar niemand van metalfan (behalve volgensmij marthijnfish ofzo)
:lolup:

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » ma jun 27, 2005 4:18 pm

Ik heb zaterdagnacht met mijn zatte kop nog wel gezocht naar het mf-kamp,maar niets gezien.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
DoDo
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo nov 05, 2003 6:37 pm
Locatie: almelo

Bericht door DoDo » ma jun 27, 2005 4:18 pm

iscariah schreef:[..]
:lolup:
ja echt lachwekkend wel
time to go

Gebruikersavatar
DoDo
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo nov 05, 2003 6:37 pm
Locatie: almelo

Bericht door DoDo » ma jun 27, 2005 4:19 pm

yowannuzz schreef:Ik heb zaterdagnacht met mijn zatte kop nog wel gezocht naar het mf-kamp,maar niets gezien.
ze stonden zeg maar achter de vreet-tent als je richting festival heen loopt volgensmij... ben er niet langs geweest
time to go

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » ma jun 27, 2005 4:20 pm

Bij de ontbijt-tent?Daar stond ik ook redelijk in de buurt.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Meridian
Berichten: 1238
Lid geworden op: wo sep 15, 2004 10:41 pm
Locatie: Groesbeek

Bericht door Meridian » ma jun 27, 2005 4:21 pm

Gelukkig waren de laatste 2 dagen minder warm want de 1e dag was het echt niet leuk meer. Achterlijke en veel te strenge "bewaking" (zag mensen die zelfs hun deo in moesten leveren). Wel erg veel bands gezien en leuke sfeer!

Pluspunten: In Flames, Dark Tranquillity, Stormrider, Metal Church, redelijk goed voedsel, sfeer, vrouwen :roll:

Minpunten: Regelmatig slecht geluid, weer, "strenge" crew

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » ma jun 27, 2005 4:21 pm

Ik faal ook in routebeschrijvingen volgen, want ik heb niemand op de camping kunnen vinden. :lol:
Front voor/der Matigheid
last.fm

StraightHate
Berichten: 4263
Lid geworden op: vr feb 14, 2003 10:18 pm
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Bericht door StraightHate » ma jun 27, 2005 4:22 pm

Zo, ik ben weer schoon. Denk ik.

Verder was het weer gaaf natuurlijk. Vrijdag was wel verschrikkelijk met eerst een slecht georganiseerde pendeldienst vanuit Eindhoven en daarna uren in de rj wachten. Ik heb nog nooit zoveel gezweet als vrijdag. Maar goed, als je tentje eenmaal staat dan kun je gaan feesten.

Enslaved: Eerste drie nummers gehoord. Klonk leuk, alleen werd overstemd door mijn knorrende maag. Dan maar eten.

Metal Church: Niet mijn ding, de laatste twee nummers klonken wel lekker maar verder is die muziek niet aan mij besteed.

In-Quest: VET!! Helaas maar de helft gezien want ik was de tijd een beetje vergeten. Gelijk het laatste album gekocht. Knalt nu door de kamer.

System Of A Down: Erg genoten van dit optreden. Veel goede nummers, en een goed geluid.

Kreator: Klonk weer uitermate goed, maar na een paar nummers ben ik naar mijn tent vertrokken. Mijn rug had er niet zo'n zin meer in.

Epica: Kort maar krachtig. Deze band stelt live nooit teleur. Heerlijk. Alleen jammer van het publiek vooraan. Headbangen is toegestaan hoor!!

Amon Amarth: Ook half gezien, maar klonk erg goed. Alleen mijn favoriete nummers schijnen ze nooit live te spelen.

Behemoth: Beukte lekker! Van een afstandje staan genieten.

Slayer: Postmortem heerst! Alleen jammer dat de rest zo saai was. Ik vond het tegenvallen.

Slipknot: Gaaf!! Gave set, snoeihard en loepzuiver. De terechte zaterdagavondafsluiter.

Aborted: Vet!!!!!!!!!!!! Veel nummers van de nieuwe cd, pure muzikale gaafheid. Ook gelijk maar gekocht. Geweldig!

Nuclear Assault: Wel aardig.


Verder was de zondag qua bands niet boeiend, vond ik. Dus vooral de schaduw opgezocht, bier gedronken en gebakken vis gegeten.

Gebruikersavatar
Vlammy
Berichten: 3834
Lid geworden op: wo nov 12, 2003 3:38 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Vlammy » ma jun 27, 2005 4:22 pm

Soulcollector schreef:[..]


ja, maar daar was zaterdagavond niks te doen. dus moest de vlaggenstok het ontgelden door herhaaldelijke aanvaringen met mijn voorhoofd.
Sukkel! :lol:

Gebruikersavatar
DoDo
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo nov 05, 2003 6:37 pm
Locatie: almelo

Bericht door DoDo » ma jun 27, 2005 4:26 pm

Meridian schreef:Gelukkig waren de laatste 2 dagen minder warm want de 1e dag was het echt niet leuk meer. Achterlijke en veel te strenge "bewaking" (zag mensen die zelfs hun deo in moesten leveren). Wel erg veel bands gezien en leuke sfeer!

Pluspunten: In Flames, Dark Tranquillity, Stormrider, Metal Church, redelijk goed voedsel, sfeer, vrouwen :roll:

Minpunten: Regelmatig slecht geluid, weer, "strenge" crew
ja ik moest mijn deo inderdaad inleveren ! belachelijk !!! en zonnebrand flesjes moet je niet inleveren tssssss
time to go

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma jun 27, 2005 4:27 pm

Vlammy schreef:Sukkel! :lol:
hij vroeg erom! :wink:
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
Sirius
Berichten: 1805
Lid geworden op: do mei 13, 2004 9:05 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam

Bericht door Sirius » ma jun 27, 2005 4:28 pm

Soulcollector schreef:[..]


hij vroeg erom! :wink:
net als die partytent die je mee wilde nemen?
Born to live forever more!!!

Gebruikersavatar
Vlammy
Berichten: 3834
Lid geworden op: wo nov 12, 2003 3:38 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Vlammy » ma jun 27, 2005 4:29 pm

Sirius schreef:[..]


net als die partytent die je mee wilde nemen?
:o

@SC: WTF heb je toch allemaal gedaan man?

Gebruikersavatar
DoDo
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo nov 05, 2003 6:37 pm
Locatie: almelo

Bericht door DoDo » ma jun 27, 2005 4:29 pm

Sirius schreef:[..]


net als die partytent die je mee wilde nemen?
heheh ik hoorde achteraf dat je toen met on meeliep maar dat wist ik helemaal niet ! :O
time to go

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma jun 27, 2005 4:30 pm

Sirius schreef:net als die partytent die je mee wilde nemen?
oh ja haha, dat was dan voor oud ijzer denk ik. hehe
ik moet ook nog weten wat dat was met bij de fransen pissen, daar had samson het over.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma jun 27, 2005 4:30 pm

NecroNoud schreef:Het was gaaf.

Minpunten waren toch wel het verbod om te barbequen. Ga je druk maken om dingen die echt gevaarlijk zijn. De 2de dag kwamen ze dus zeer overdreven met een brandblusser onze barbeque uitblussen. Losers.
wij hadden eerst 1 kaarsje, en later 2. formaat waxinelichtje, ongeveer.

op zaterdag (of was het toch vrijdag?) kwam er iemand aanlopen van de security die claimde dat hij het aan de andere kant v/d camping kon ruiken en dat dat ding uit moest, het was te gevaarlijk. Leuk, maar de wind stond de andere kant op.

zondagavond 2 kaarsjes, die we van de eerste security wel aan mochten als we maar goed op pasten.
volgende keer dat er security langskwam (met grote fles water. onthoud dat!) moesten ze uit. Dus wij zeggen dat het van de andere security toch wel mocht, en dat we een koelbox vol water bij de hand hadden om te blussen. "Neee dat moet je niet met water blussen, dan ploft het!". En hoppa iemand gooide er alsnog water overheen. Geen plof gezien overigens.



en ook leuk. Uit de intro van het programmaboekje:
"De capaciteit van de camping werd opnieuw vergroot. nog meer toegangen en nog wat meer mensen moeten ook nu een vlotte afhandeling in de hand werken"

vlotte afhandeling??????? het duurde nog langer dan vorig jaar. Dit was echt waardeloos, met die dubbele sluis-hekken. Ook bij het festivalterrein was dat gewoon ronduit KUT
Laatst gewijzigd door Took op ma jun 27, 2005 4:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Sirius
Berichten: 1805
Lid geworden op: do mei 13, 2004 9:05 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam

Bericht door Sirius » ma jun 27, 2005 4:30 pm

DoDo schreef:[..]


heheh ik hoorde achteraf dat je toen met on meeliep maar dat wist ik helemaal niet ! :O
kan me ook niet herinneren jou gezien te hebben

sorry
Born to live forever more!!!

Gebruikersavatar
DoDo
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo nov 05, 2003 6:37 pm
Locatie: almelo

Bericht door DoDo » ma jun 27, 2005 4:31 pm

Sirius schreef:[..]


kan me ook niet herinneren jou gezien te hebben

sorry
ik was degene die naast SC stond, toen hij zijn hoofd tegen de MF vlaggenmast aan beukte
time to go

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma jun 27, 2005 4:32 pm

Vlammy schreef::o

@SC: WTF heb je toch allemaal gedaan man?
ik denk dat anderen dat beter weten :lol:
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
Sirius
Berichten: 1805
Lid geworden op: do mei 13, 2004 9:05 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam

Bericht door Sirius » ma jun 27, 2005 4:33 pm

Soulcollector schreef:[..]


oh ja haha, dat was dan voor oud ijzer denk ik. hehe
ik moet ook nog weten wat dat was met bij de fransen pissen, daar had samson het over.
PUTAN!!!!!!

( schrijf het vast fout, tenminste frans voor HOER!!)
Born to live forever more!!!

Gebruikersavatar
Vlammy
Berichten: 3834
Lid geworden op: wo nov 12, 2003 3:38 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Vlammy » ma jun 27, 2005 4:33 pm

Soulcollector schreef:[..]


ik denk dat anderen dat beter weten :lol:
*Denkt aan loempia's*

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma jun 27, 2005 4:34 pm

Sirius schreef:PUTAN!!!!!!

( schrijf het vast fout, tenminste frans voor HOER!!)
nee, het kwartje valt niet. werd ik uitgescholden omdat ik tegen iemands tent heb staan pissen of zoiets?
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gesloten