Graspop 2005 V3

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gesloten
Myrthe

Bericht door Myrthe » ma jun 27, 2005 8:30 pm

banisher schreef: O en trouwens, die rokken +ontbloot bovenlijf stonden de meeste gasten wel erg goed zeg..gvd :cheers:
Ohhh, zo goddamn sexy.

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » ma jun 27, 2005 8:30 pm

5 euro.
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

Korefuji
Grote boze forum moddereter

Bericht door Korefuji » ma jun 27, 2005 8:31 pm

Gotver ja, die crowdsurfers zaten ook in de pit bij In Flames....een zootje schoenzolen in mijn rug gehad....erg naar! Desondanks waren de optredens allemaal erg fijn.
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.

Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.

- Groucho Marx

Hecatomb

Bericht door Hecatomb » ma jun 27, 2005 8:34 pm

Korefuji schreef:Gotver ja, die crowdsurfers zaten ook in de pit bij In Flames....een zootje schoenzolen in mijn rug gehad....erg naar! Desondanks waren de optredens allemaal erg fijn.
Bij Aborted een stuk of 5 kisten recht tegen m'n knar gehad, kut is dat. Van mij mogen ze dat gesurf echt verbieden.
[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » ma jun 27, 2005 8:36 pm

Necrophagist schreef:[..]

Bij Aborted een stuk of 5 kisten recht tegen m'n knar gehad, kut is dat. Van mij mogen ze dat gesurf echt verbieden.
Zou wel eens kunnen dat er daar 1 van mij bij zat .

:D
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » ma jun 27, 2005 8:36 pm

Ach kom op...het is zeker kut af en toe, maar eigenlijk hoort t er ook wel bij. Maar ik ben het ermee eens dat dr geen honderden per nummer voorbij hoeven te komen, en dan vooral niet van die vetzakken die onbeholpen wat naar voren lopen te trappen.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Richard

Bericht door Richard » ma jun 27, 2005 8:37 pm

Meltdown schreef:Klinkt alsof het een leuk feestje was.

Maar kan iemand me iets uitleggen? Wellicht gigantisch dom, maar het knaagt zo, waarom zaaien ze ('de organisatie') dat dorre kutveld nooit eens opnieuw in? Het is gewoon één grote zandbak geworden, ziet er echt níet uit en ieder jaar zie ik weer mensen klagen over stof op de meest bizarre plekken en opwaaiend zand.

Doet de naam 'Graspop' nou niet echt eer aan, als ik die foto's van Mayo zo bekijk. Wat een troosteloze bende.
Die organisatie maakt het geen flikker uit wat de bezoeker denkt of vindt. Het is allang geen festival meer dat het moet hebben van een goede naam , ze leunen alleen maar op de programmering. Als jij Maiden hebt staan, waarom zou je dan een paar extra pin automaten neerzetten, of meer plees op meer plaatsen, of ff een sproeiwagen regelen voor het stuifzand, of zorgen dat men geen 2,5 uur hoeft te wachten om binnen te komen. Er moet geld verdiend worden, dus zetten ze WT op de main stage zodat er nog wat TMF volk komt ook, en zetten ze de 24 uurs tent op het festivalterrein, zodat je gedwongen wordt daar duur bier te gaan drinken.

Wat punten:

-Wachten, wachten wachten. Om binnen te komen, om te schijten, om te wassen, om te pinnen, halve weekend in de rij gestaan. Net niet genoeg capaciteit, behalve bij de eettenten.

-Geen gratis water. Hier zal de EHBO erg blij mee zijn geweest vrijdag. Sommigen zeiden dat het water uit het badhuis te drinken was, ik hoor dat liever via een officieel bericht. De security kon me zeggen dat het ook gewoon grondwater was. Verdienen aan andermans ellende noem ik dat, water verkopen, 1,20 voor 33cl.

-Chagrijnig en slecht geinformeerd personeel. Doen hun werk met overgave zodat enige zinnige redenatie afwezig lijkt (het kaarsje blus incident bijv, of het bang zijn dat de camping niet volraakt als we niet als haringen in een ton aansluiten). Ik snap dat er regels moeten zijn maar pas die dan ook een beetje met beleid toe.

-Camping indeling. Ipv een aantal kleine subcampings met eigen sanitair nu 1 grote megacamping met 1 sanitairzone. Resultaat: dikke vette wachtrijen bij de plee's. Zal ook wel goedkoper zijn geweest. Dat stof was ook simpel te voorkomen geweest door op de plaatsen waarvan je weet dat veel mensen gaan lopen, van die platen te leggen van 2 bij 1. Simpele oplossing, vervelend probleem weg. Maar dat was vast ook te duur.

In vergelijking met bijv GP2002 was het dit jaar facilitair gezien een grote aanfluiting. Je betaalt steeds meer voor een kaartje, en het verblijven op de camping wordt steeds minder relaxed.
Dan maar wat minder bands. Als er volgend jaar geen Manowar op GP is (enige excuus om belabberde camping te accepteren) dan kunnen ze de schijt krijgen en dan ga ik wel naar Wacken.
Laatst gewijzigd door Richard op ma jun 27, 2005 8:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
HAHA neen.

Maarten_Hc

Bericht door Maarten_Hc » ma jun 27, 2005 8:38 pm

Draconian schreef:Ach kom op...het is zeker kut af en toe, maar eigenlijk hoort t er ook wel bij. Maar ik ben het ermee eens dat dr geen honderden per nummer voorbij hoeven te komen, en dan vooral niet van die vetzakken die onbeholpen wat naar voren lopen te trappen.
my thoughts. jij hebt terror ook gezien, als je zag hoeveel mensen daar omhoog gingen. op een gegeven moment was het echt om de 20 sec. eentje die omhoog moest, uiteindelijk ook maar gegaan. opzich is het ook wel lachen
We Make You Begging On The Streets Of London!

goatworshipper

Bericht door goatworshipper » ma jun 27, 2005 8:39 pm

wachten??? ik dacht het niet, hoor.
en niemand die er iets van zegt!!
alcohol in my veins...

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jun 27, 2005 8:40 pm

Terror was vet! Wat een agressie zeg!
Hoewel ik de show van Sick of it all energieker vond.

En Walls of Jericho vond ik uiteraard ook helemaal te gek.
Alleen mag de rest van de band wel eens een voorbeeld nemen aan de podium presentatie van Candice. Stelletje zoutzakken.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Hecatomb

Bericht door Hecatomb » ma jun 27, 2005 8:41 pm

yowannuzz schreef:[..]

Zou wel eens kunnen dat er daar 1 van mij bij zat .

:D
Toevallig een mep in je ballen gehad van iemand? :P
[Voorheen Necrophagist]

Maarten_Hc

Bericht door Maarten_Hc » ma jun 27, 2005 8:44 pm

XnegativeX schreef:Terror was vet! Wat een agressie zeg!
Hoewel ik de show van Sick of it all energieker vond.

En Walls of Jericho vond ik uiteraard ook helemaal te gek.
Alleen mag de rest van de band wel eens een voorbeeld nemen aan de podium presentatie van Candice. Stelletje zoutzakken.
ik denk die komt ook wel even canon-ballen 8)
maar je zat natuurlijk moet je blaren?

apoptose

Bericht door apoptose » ma jun 27, 2005 8:48 pm

Richard schreef:[..]
-Camping indeling. Ipv een aantal kleine subcampings met eigen sanitair nu 1 grote megacamping met 1 sanitairzone. Resultaat: dikke vette wachtrijen bij de plee's. Zal ook wel goedkoper zijn geweest. Dat stof was ook simpel te voorkomen geweest door op de plaatsen waarvan je weet dat veel mensen gaan lopen, van die platen te leggen van 2 bij 1. Simpele oplossing, vervelend probleem weg. Maar dat was vast ook te duur.
Achterin op het terrein bij de campers waren ook douches en wc's. Daar was ook nog zat ruimte over. Wel een stevige wandeling, maar ja dat moet dan maar.

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma jun 27, 2005 8:50 pm

Crowdsurfen is juist lache, vooral als het fout gaat :lol:

(bij een ander dan he)
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

WhiplashWimpie

Bericht door WhiplashWimpie » ma jun 27, 2005 8:52 pm

Hoofdbanger schreef:Erg vet.

Anthrax ragde Slayer de vergetelheid in wat mij betreft. Accept, Dio, Malmsteen en Dream Theater waren ook erg gaaf en Maiden, dat spreekt voor zich. Dickinson heeft humor.
Slayer was dodelijk saai. Anthrax heeft mij helemaal verpletterd. Echt kei vet. Het beste Anthrax optreden wat ik heb gezien.

Indur

Bericht door Indur » ma jun 27, 2005 8:53 pm

fetuskiller schreef:[..]

(bij een ander dan he)
Hehe, zeg dat wel.
Ik kreeg er bij lacuna coil 2 op me harses.
Mn rug is dood.
[url=http://www.sloganizer.net/en/][img]http://www.sloganizer.net/en/style3,Indur.png[/img][/url]

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » ma jun 27, 2005 8:55 pm

Niet dus.Dan ben ik niet over je heen gevlogen waarschijnlijk.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Poggwyd
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » ma jun 27, 2005 8:55 pm

Meltdown schreef:Klinkt alsof het een leuk feestje was.

Maar kan iemand me iets uitleggen? Wellicht gigantisch dom, maar het knaagt zo, waarom zaaien ze ('de organisatie') dat dorre kutveld nooit eens opnieuw in? Het is gewoon één grote zandbak geworden, ziet er echt níet uit en ieder jaar zie ik weer mensen klagen over stof op de meest bizarre plekken en opwaaiend zand.

Doet de naam 'Graspop' nou niet echt eer aan, als ik die foto's van Mayo zo bekijk. Wat een troosteloze bende.
Jij komt zeker uit een stad, nietwaar? Je kan een prima grasveld kweken in nog minder dan geen tijd. Alleen na een halve dag festival is dat compleet teniet gedaan. Ga maar eens met honderd man een avondje lopen op je grasveldje in je achtertuin. Dan blijft er ook weining meer over dan een platgetrapte, gebroken en verspreid zand/gras-substantie.
Hoegaarden or die!

WhiplashWimpie

Bericht door WhiplashWimpie » ma jun 27, 2005 8:55 pm

Ik heb bij Megadeth ge crowdsurft. Echt vet.

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » ma jun 27, 2005 8:56 pm

fetuskiller schreef:Crowdsurfen is juist lache, vooral als het fout gaat :lol:

(bij een ander dan he)
Idd, it's fun until somebody gets hurt, than it's hilarious.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

banisher
Contacteer:

Bericht door banisher » ma jun 27, 2005 9:00 pm

Mag ik die quote ook effe 30 keer aanhalen? :d

MetalEd

Slayeerrr!

Bericht door MetalEd » ma jun 27, 2005 9:01 pm

Zijn er eigenlijk mensen die zoals ik vet hebben genoten van Slayer?

Ze stonden een aantal jaartjes terug als headliner op Graspop. Is het zo geminderd dan? Dave is terug en het klinkt weer retestrak.

Wat ik minder vind is dat ze te veel rustige nummers spelen. Mandatory Suicide, Seasons in the Abyss etc... tjee. Ik vond het dus een vet optreden. :P

Ik heb ook vet genoten van Accept... Kende alleen "Breaker". Ik stond rechtsvooraan. Bij "Bruce Willis" op gitaar. Gewoon geweldig relaxte band. Flauw doen maar toch retestrakker metal spelen. Geweldige gitarist(en) en leuke dubbele solo's!! :P

de laatste helft van In flames checkte ik toen ik van de EHBO kwam... vet dat die gast BulletRide mee mocht zingen.. Deed het met plezier!!! Vet is dat... professionele band met een amateur zanger! Welke band doet dit!!! :P

top!
Mijn vader is sterker dan jouw vader

Hecatomb

Bericht door Hecatomb » ma jun 27, 2005 9:01 pm

fetuskiller schreef:[..]

(bij een ander dan he)
True, het is hilarisch als van die kleine kotertjes in slipknot shirtjes gruwelijk op hun bek gaan. Maar die kisten op m'n kop ben ik toch minder over te spreken.
[Voorheen Necrophagist]

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jun 27, 2005 9:01 pm

RingWorm schreef:[..]

ik denk die komt ook wel even canon-ballen 8)
maar je zat natuurlijk moet je blaren?
Blaren en astma. Fucking irritant let me tell ya.
Want ik stond echt te springen om er even tussen te komen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Djaser

Bericht door Djaser » ma jun 27, 2005 9:07 pm

Crowdsurfen bij In Flames was zeker vervelend, ik zat alleen nog maar op crowdsurfers te letten ipv op de band. Jammer want IF speelde erg goed, maar ik had geen zin om op de zaterdag al met een kapotte bril te zitten.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Ernst

Re: Slayeerrr!

Bericht door Ernst » ma jun 27, 2005 9:14 pm

MetalEd schreef:Zijn er eigenlijk mensen die zoals ik vet hebben genoten van Slayer?

Ze stonden een aantal jaartjes terug als headliner op Graspop. Is het zo geminderd dan? Dave is terug en het klinkt weer retestrak.

Wat ik minder vind is dat ze te veel rustige nummers spelen. Mandatory Suicide, Seasons in the Abyss etc... tjee. Ik vond het dus een vet optreden. :P

Ik heb ook vet genoten van Accept... Kende alleen "Breaker". Ik stond rechtsvooraan. Bij "Bruce Willis" op gitaar. Gewoon geweldig relaxte band. Flauw doen maar toch retestrakker metal spelen. Geweldige gitarist(en) en leuke dubbele solo's!! :P

de laatste helft van In flames checkte ik toen ik van de EHBO kwam... vet dat die gast BulletRide mee mocht zingen.. Deed het met plezier!!! Vet is dat... professionele band met een amateur zanger! Welke band doet dit!!! :P

top!
Ik vond Slayer eigenlijk......slecht. Bijzonder slecht zelfs!

valkyrian

Bericht door valkyrian » ma jun 27, 2005 9:14 pm

gaaf weekend

vrijdag favourieten:
metalchurch. speelden echt gaaf, heb nu al zin in baroeg
megadeth. speelden wel leuk, maar ik vond t jammer dat ik niet zoveel van hun kende
jammer genoeg enslaved gemist, doordat we echt drie uur in de brandende zon in de rij hadden gestaan om de camping op te kopmen, hadden ze vorig jaar toch wel beter geregeld. ook kreator gemist, wat ik wel erg jammer vind, maar kon gewoon niet meer op me benen staan

zaterdag
accept. who wat waren die gasten gaaf zeg. heerlijk losgegaan.
slayer. speelde echt goed, vond ik

zondag
mijn favouriete dag. heerlijk heel de dag goeie bands
dragonforce. maar een klein stukje gezien, maar die gasten waren echt gaaf
primal fear. metal is forever!!! ja waarschijnlijk mijn favouriet van t hele festival.
nuclear assault. super muziek, alleen t geluid was niet goed afgesteld, heel jammer.
dio. elk nummer meegezongen. alleen ronnie moet maar eens stoppen met die twee vingertjes van hem in de lucht steken. ziet er behoorlijk idioot uit
maiden. niet echt mijn ding, maar wat een show geven die gasten

Korefuji

Bericht door Korefuji » ma jun 27, 2005 9:15 pm

Rattlehead schreef:[..]

Ik vond Slayer eigenlijk......slecht. Bijzonder slecht zelfs!
Mwoh...het ging wel, ik vond het alleen erg irritant dat ze zowat na elk nummer een pauze hadden...
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.

Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.

- Groucho Marx

Ernst

Bericht door Ernst » ma jun 27, 2005 9:16 pm

Korefuji schreef:[..]

Mwoh...het ging wel, ik vond het alleen erg irritant dat ze zowat na elk nummer een pauze hadden...
Toch komisch dat volgens het programmaboekje 'de koningen van de thrash', de minste waren van alle aanwezige thrash/speed bands.

banisher
Contacteer:

Bericht door banisher » ma jun 27, 2005 9:17 pm

XnegativeX schreef:[..]

ook nieuwe schoenen aan gehad?
....
ik liep echt als een aap soms op het veld, maar dat kwam ook door al het groen.

NochdFaol
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » ma jun 27, 2005 9:18 pm

Vlammy schreef:[..]

Wat een drama, met krukken op een festival rondstruinen. Balen man! :(

Ik heb NochdFaol ook nog gezien en zelfs aangesproken met mijn aangeschoten kop. Sorry Frederico! XnegativeX ben ik ook nog een paar keer tegengekomen. Normaal ben ik niet stil te krijgen, maar bij hem wist ik ineens geen zinnig woord meer uit te brengen. :P
Haha ik vond het wel grappig dat je me aansprak hoor, men mag mij altijd wel aanspreken als ik het niet gaaf vind merk je dat vanzelf wel ;) oh je mag een r uit me naam gooien ;) wordt niet voor niks Fe genoemd en geen Fre :P
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.

Korefuji

Bericht door Korefuji » ma jun 27, 2005 9:19 pm

Rattlehead schreef:[..]

Toch komisch dat volgens het programmaboekje 'de koningen van de thrash', de minste waren van alle aanwezige thrash/speed bands.
Ach, zelfs koningen hebben wel eens hun dag niet, denk ik ;)

- Groucho Marx

NochdFaol
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » ma jun 27, 2005 9:22 pm

yowannuzz schreef:Nochdfoal zag ik ook lopen maar wist zijn naam niet herkende hem alleen van de foto.Beetje schraal op naar iemand toe te gaan;Jij zit toch op metalfanforum?Ja.Oh.Ik ook.Boeiend.
Nog wel praatje gemaakt met Amnesjan.

Oh,ja als mensen zich hebben geirriteerd aan die lul op dat plastic steoltje bij Maiden;dat was ik en ik vond het een geweldig plekkie.
Verder doet mijn arm gruwelijk pijn;heb echt een rotklap gehad in de pit bij Aborted ,maar dat was het wel waard.
Hahaha, je had me best zo kunnen aanspreken dat dede genoeg mensen ;)

banisher
Contacteer:

Bericht door banisher » ma jun 27, 2005 9:23 pm

NochdFaol schreef:[..]

Haha ik vond het wel grappig dat je me aansprak hoor, men mag mij altijd wel aanspreken als ik het niet gaaf vind merk je dat vanzelf wel ;) oh je mag een r uit me naam gooien ;) wordt niet voor niks Fe genoemd en geen Fre :P
volgens mij heb ik jou ook gezien, als je een grijze broek aan had dan, op de metalmarket.botste zelfs tegen je aan haha.
en audiophile (?) zag ik steeds op dezelfde plek bij de plees ..
en eh hiero,necro,en nog heeel veel die ik enkel van foto's ken.

Korefuji

Bericht door Korefuji » ma jun 27, 2005 9:24 pm

Ja, zelfs ik durfde dat! :P

Hee, maar ik heb je voor de rest nergens meer gezien, Fe....wat hebben jullie allemaal zoal uitgespookt?

- Groucho Marx

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » ma jun 27, 2005 9:25 pm

Zo ik ben er ook weer. Vanmiddag toch nog even die-hard naar mijn stage gegaan tot 2 uur geleden ongeveer.

Was wederom zeer geslaagd op de rampzalige taferelen van de vrijdag na waardoor ik Immolation gemist heb en zowat een zonnesteek had opgelopen.

Daarna ging het alleen bergop. Gaafste band van het weekend vond ik toch Anthrax; wat een spelvreugde, wat een heerschendheid, super Pantera tribute overigens. Verder hoogtepunten vond ik de optredens van Terror (wat een energie, niet te geloven) Mastodon (veel te hard qua volume maar wel kippenvel), Sick of it All (wederom energie ten top) en Hatesphere die ik dit jaar voor de 4de keer zag.

Dat Maiden ook een hoogtepunt was spreekt voor zich en Slayer stelde me dit keer ook niet teleur. Zeer aangenaam vond ik ook Aborted, Hatebreed en Madball.

Bij Dark Tranquillity ben ik weggegaan, op cd 1 van mijn favoriete bands, live vond ik (vooral de zang) het echt zwaar tegenvallen, dat deed pijn.

En erg veel mf-fers gezien uiteraard.
Laatst gewijzigd door AmnesJAn op ma jun 27, 2005 9:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
לֹא אעבוד

Vlammy

Bericht door Vlammy » ma jun 27, 2005 9:26 pm

Ah, goed dat ik het weet! Sorry Federico! :wink:

Indur

Bericht door Indur » ma jun 27, 2005 9:27 pm

Ik heb alleen Nochd aangesproken, maar wel een aantal mensen zien lopen/staan.
[url=http://www.sloganizer.net/en/][img]http://www.sloganizer.net/en/style3,Indur.png[/img][/url]

Maarten_Hc

Bericht door Maarten_Hc » ma jun 27, 2005 9:29 pm

XnegativeX schreef:[..]

dan houd het inderdaad op ja

nou, dat was het weer met: ''wie heb ik gezien, wie heb ik aangesproken''

WhiplashWimpie

Bericht door WhiplashWimpie » ma jun 27, 2005 9:30 pm

Ik peuter nog steeds zand tussen mijn oorbellen vandaan.

Audiophile

Bericht door Audiophile » ma jun 27, 2005 9:31 pm

RingWorm schreef:[..]

dan houd het inderdaad op ja

nou, dat was het weer met: ''wie heb ik gezien, wie heb ik aangesproken''
Inderdaad, sowieso teleurstellend weinig mensen gezien...
[quote="Black No. 1"][..]

Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

NochdFaol
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » ma jun 27, 2005 9:34 pm

banisher schreef:[..]

volgens mij heb ik jou ook gezien, als je een grijze broek aan had dan, op de metalmarket.botste zelfs tegen je aan haha.
en audiophile (?) zag ik steeds op dezelfde plek bij de plees ..
en eh hiero,necro,en nog heeel veel die ik enkel van foto's ken.
Hahaha, nou ja mijn broek was origineel blauw maar ja :)

En tegen me aan gebotst? Hahaha damn moet wel redelijk van de kaart zijn geweest of zo. Maar waarom zei je geen gedag dan? :P

NochdFaol
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » ma jun 27, 2005 9:36 pm

Korefuji schreef:Ja, zelfs ik durfde dat! :P

Hee, maar ik heb je voor de rest nergens meer gezien, Fe....wat hebben jullie allemaal zoal uitgespookt?
Nou ja ik niet veel, had niet zo vaak behoefte aan gezelschap (weet niet waarom), maar de tijden dat we met elkaar waren was wel gezellig. Lekker rondgehangen en belgisch geleerd van een erg leuke Belgische dame ;)

Edit: En als je me niet had aangesproken of zo had ik je wat aangedaan :P

NochdFaol
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » ma jun 27, 2005 9:37 pm

Vlammy schreef:[..]

Ah, goed dat ik het weet! Sorry Federico! :wink:
Haha, het zijt je vergeven mensen die zomaar naast me komen hurken en zich komen voorstellen vind ik wel tof :)

NochdFaol
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » ma jun 27, 2005 9:37 pm

Indur schreef:Ik heb alleen Nochd aangesproken, maar wel een aantal mensen zien lopen/staan.
Jij was de eerste persoon van MF die ik zag :)

MetalBanger

Bericht door MetalBanger » ma jun 27, 2005 9:38 pm

Graspop was super

Hoogtepunten

In Flames!!! Soilwork, Amon Amarth, Slayer, Aborted, Grave Digger, Kreator, Sirenia en Iron Maiden.

Goed geluid, goede sfeer, geweldige Iron Maiden show, water-spuiters

Minpunten

Veel te warm, stoffig, water moest gratis zijn(!), te kleine tent...

Korefuji

Bericht door Korefuji » ma jun 27, 2005 9:39 pm

Nou ja ik niet veel, had niet zo vaak behoefte aan gezelschap (weet niet waarom), maar de tijden dat we met elkaar waren was wel gezellig. Lekker rondgehangen en belgisch geleerd van een erg leuke Belgische dame ;)

Edit: En als je me niet had aangesproken of zo had ik je wat aangedaan :P

Hahahaha, belgisch leren? Wij hebben in de afgelopen 3 dagen aardig wat Wallonisch over ons heen gekregen (buren waren franstalig...zeer irri, vooral toen ze begonnen te zeiken over dat we te dicht bij hun hekgedeelte stonden te zeiken).

Had je me wat aangedaan? Hahahah....your bark is harder than thine bite!:P

- Groucho Marx

NochdFaol
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » ma jun 27, 2005 9:42 pm

Hahahaha, belgisch leren? Wij hebben in de afgelopen 3 dagen aardig wat Wallonisch over ons heen gekregen (buren waren franstalig...zeer irri, vooral toen ze begonnen te zeiken over dat we te dicht bij hun hekgedeelte stonden te zeiken).

Had je me wat aangedaan? Hahahah....your bark is harder than thine bite!:P
Oh ja Wallonisch, ben blij dat ik redelijk Frans kan. Heb een paar Walloniers uitgelegd dat ze of Engels moeten praten of mijn Spaanse ego zou naar boven komen om ze een lesje te leren ;)

En Boudewijn had een Wallonische chick gescoord ook wel grappig.

And yes my bark is bigger than my bite, moet toch stoer doen? ;)

Korefuji

Bericht door Korefuji » ma jun 27, 2005 9:44 pm

Oh ja Wallonisch, ben blij dat ik redelijk Frans kan. Heb een paar Walloniers uitgelegd dat ze of Engels moeten praten of mijn Spaanse ego zou naar boven komen om ze een lesje te leren ;)

En Boudewijn had een Wallonische chick gescoord ook wel grappig.

And yes my bark is bigger than my bite, moet toch stoer doen? ;)
Hahahaha...spaanse temperament....die is mooi..en lukte het toen? Gingen ze over op engels?

Sheesh, die Boudewijn lukt ook echt alles he?! :D

- Groucho Marx

NochdFaol
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » ma jun 27, 2005 9:46 pm

Hahahaha...spaanse temperament....die is mooi..en lukte het toen? Gingen ze over op engels?

Sheesh, die Boudewijn lukt ook echt alles he?! :D
Nou ja ze probeerden engels te praten en als ze dat niet deden liep ik weg en werden ze boos en gingen ze schelden en ik schold terug in het spaans ;)

Nou ja Boudewijn was ook goed aangeschoten maar ja het is dat ik elke keer zei van joh das wel een leuke meid en ja hoor ging die er op af :) De patser, ben blij dat ik niet vrijgezel ben want hij bleef maar chicks aanspreken die een vriendin hadden en die hij dus aan mij probeerde te koppelen zodat tie alleen met de andere kon zijn. Heb ik weer.

Gesloten