Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
-
Daeminion
Bericht
door Daeminion » zo jun 12, 2005 10:02 pm
Knevelaer schreef:[..]
Vorig jaar was het toch Abbath samen met Destruction?
Yeah, en Sabine Classen en Peter Tagtren er ook nog bij. Leuk was dat ook al zou ik niet meer weten met welk nummer ze meegedaan hebben.
-
Jonathaan
Bericht
door Jonathaan » ma jun 13, 2005 4:56 pm
Master Of Desaster, de deden niet mee, ze stonden een beetje te staan gewoon, er was trouwens ook een vrouw bij waarvan ik vergeten ben wie het was, het zal vast Doro of zo geweest zijn.
-
Daeminion
Bericht
door Daeminion » ma jun 13, 2005 4:57 pm
Sabine Classen was dat dus.
-
Jonathaan
Bericht
door Jonathaan » ma jun 13, 2005 4:58 pm
Oh, hehehe Daeminion zei het al, Sabine Classen dus, maar het was in ieder geval dus bij Master Of Desaster.
-
Kriestof
- Commander Kansloos
-
Contacteer:
Bericht
door Kriestof » ma jun 13, 2005 5:16 pm
Daeminion schreef:[..]
Yeah, en Sabine Classen en Peter Tagtren er ook nog bij. Leuk was dat ook al zou ik niet meer weten met welk nummer ze meegedaan hebben.
total desaster was dat
toen was ik net aan crowdsurfen en kwam ik slecht ten val

Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
Jonathaan
Bericht
door Jonathaan » ma jun 13, 2005 5:19 pm
Ik ben lekker helder vandaag, waarom zeg ik Master Of Desaster, naja niet boeiend ook, Total Desaster dus.
-
Tonger
-
Contacteer:
Bericht
door Tonger » do jun 23, 2005 2:56 pm
Dat nummer is gewoon 'master'
net kaarten besteld, als dat mar goed gaat...
http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal
-
Kriestof
- Commander Kansloos
-
Contacteer:
Bericht
door Kriestof » do jun 23, 2005 3:12 pm
waarom zou dat niet goed gaan?
-
Jonathaan
Bericht
door Jonathaan » do jun 23, 2005 8:51 pm
Het is bij mij dit jaar fout gegaan, of naja fout, door een of andere fout van Metaltix werd het gecanceld en moest ik opnieuw bestellen (uiteraard kreeg ik netjes mijn geld terug ge gireerd) ik ben dus wel tevreden.
-
Tonger
-
Contacteer:
Bericht
door Tonger » vr jun 24, 2005 3:04 pm
En het is idd goed gegaan. Voor de verandering was de bank eens supersnel. Nu nog wachten op de postbode.
http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal
-
Jonathaan
Bericht
door Jonathaan » za jun 25, 2005 9:58 pm
Toen het bij mij eenmaal goed was gegaan, had ik ze in iets van 4 dagen binnen, best wel netjes voor als het uit Duitsland moet komen.
-
The Chosen
Bericht
door The Chosen » zo jun 26, 2005 1:47 am
Heeft iemand nog een plaatsje over in de auto voor 3 personen?
-
nightwing
Bericht
door nightwing » zo jun 26, 2005 12:44 pm
wij zitten waarschijnlijk met 3 of 4 mensen in de auto. Gaat het over hele erge lekkere vrouwen?
www.last.fm/user/robenroll
-
Poggwyd
-
Contacteer:
Bericht
door Poggwyd » zo jun 26, 2005 5:25 pm
The Chosen schreef:Heeft iemand nog een plaatsje over in de auto voor 3 personen?
Een plekje over voor drie mensen? Zelf even een auto aanschaffen anders?
Hoegaarden or die!
-
nightwing
Bericht
door nightwing » zo jun 26, 2005 8:10 pm
haha ja eigenlijk zoekt die gewoon iemand die tot nu toe in ze eentje gaat dus
-
Poggwyd
-
Contacteer:
Bericht
door Poggwyd » zo jun 26, 2005 8:58 pm
nightwing schreef:haha ja eigenlijk zoekt die gewoon iemand die tot nu toe in ze eentje gaat dus
Met andere woorden: drie jonge gastjes zonder rijbewijs willen naar wacken en snappen niet dat er ook vervoer als bussen en treinen bestaat...
Tamelijk kansloos dus.
Hoegaarden or die!
-
Knevelaer
Bericht
door Knevelaer » zo jun 26, 2005 9:49 pm
Poggwyd schreef:[..]
Met andere woorden: drie jonge gastjes zonder rijbewijs willen naar wacken en snappen niet dat er ook vervoer als bussen en treinen bestaat...
Tamelijk kansloos dus.
Voor bussen ben je denk ik al te laat. De meeste zitten al allemaal vol. Trein is een optie maar dan moet je óf absurde bedragen gaan betalen of een wochende ticket kopen voor 5 euro en dan kun je alleen in het weekend (voor meer informatie daarover blader wat terug).
Terug van weg geweest
-
Poggwyd
-
Contacteer:
Bericht
door Poggwyd » zo jun 26, 2005 9:58 pm
Knevelaer schreef:[..]
Voor bussen ben je denk ik al te laat. De meeste zitten al allemaal vol. Trein is een optie maar dan moet je óf absurde bedragen gaan betalen of een wochende ticket kopen voor 5 euro en dan kun je alleen in het weekend (voor meer informatie daarover blader wat terug).
Dan had ie dat gewoon eerder moeten regelen. Niet dat ik al iets geregeld heb voor Wacken, maar het is nou ook weer niet zo alsof dat nodig is...
Het zal wel weer tegen eind juli lopen voordat er hier weer iets geregeld wordt, en opzich is dat prima op tijd.
Hoegaarden or die!
-
Knevelaer
Bericht
door Knevelaer » zo jun 26, 2005 10:02 pm
Dan had ie dat gewoon eerder moeten regelen. Niet dat ik al iets geregeld heb voor Wacken, maar het is nou ook weer niet zo alsof dat nodig is...
Het zal wel weer tegen eind juli lopen voordat er hier weer iets geregeld wordt, en opzich is dat prima op tijd.
Maar hebt dan ook een rijbewijs toch? Dat is altijd al een stuk makkelijker, gewoon even in je waggie stappen en dat is het.
Terug van weg geweest
-
Jonathaan
Bericht
door Jonathaan » ma jun 27, 2005 12:44 pm
je kan toch gewoon met de trein tot Itzehoe en van daar rijden gratis bussen heen en weer meen ik?
-
Knevelaer
Bericht
door Knevelaer » ma jun 27, 2005 12:47 pm
Jonathaan schreef:je kan toch gewoon met de trein tot Itzehoe en van daar rijden gratis bussen heen en weer meen ik?
Maar reken er maar op dat je dan meer als 100 Euro kwijt bent voor de reis (een enkeltje he).
Terug van weg geweest
-
Jonathaan
Bericht
door Jonathaan » ma jun 27, 2005 2:16 pm
Mijn zus ging voor 120 retour naar Hamburg, Wacken is wat verder dus zal het niet veel meer dan 150 zijn. Je moet wat als je geen auto hebt he.
-
Jonathaan
Bericht
door Jonathaan » ma jun 27, 2005 2:30 pm
Misschien dat we een auto gaan huren, een oud autootje huren is goedkoper dan met de trein (kosten met zijn 4e delen) en het scheelt ook nog allemaal gezijk.
-
Poggwyd
-
Contacteer:
Bericht
door Poggwyd » ma jun 27, 2005 8:36 pm
Jonathaan schreef:Misschien dat we een auto gaan huren, een oud autootje huren is goedkoper dan met de trein (kosten met zijn 4e delen) en het scheelt ook nog allemaal gezijk.
Wij kopen gewoon een afgeragde grote bak voor 200 euro op de sloop, eerst nog effe nakijken en eventueel wat versleutelen waar het nodig is. En crossen naar wacken geblazen. De anwb/adac mag het oplossen zodra hij het echt begeeft. Mooi man, zo'n wagen waarvan het niet zo boeit of er deuken in komen en/of ramen sneuvelen.
Hoegaarden or die!
-
goatworshipper
Bericht
door goatworshipper » ma jun 27, 2005 8:37 pm
Wij kopen gewoon een afgeragde grote bak voor 200 euro op de sloop, eerst nog effe nakijken en eventueel wat versleutelen waar het nodig is. En crossen naar wacken geblazen. De anwb/adac mag het oplossen zodra hij het echt begeeft. Mooi man, zo'n wagen waarvan het niet zo boeit of er deuken in komen en/of ramen sneuvelen.
ik weet nu al dat ie het niet haalt!
alcohol in my veins...
-
Draconian
- Lult over cdtjes
Bericht
door Draconian » di jun 28, 2005 7:44 am
Krijg je die kaarten eigenlijk ook gewoon via het GWK?
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
-
Jonathaan
Bericht
door Jonathaan » di jun 28, 2005 12:39 pm
Opzich inderdaad een goed plan, dat hebben wij ook overwogen maar een die auto's komen niet voor niets van de sloop, wellicht dat je de snelweg er niet eens mee op kunt komen en als ie naar de klote gaat dan heb je ook nog verzekeringen nodig etc. Bij een huurauto dan ben je gelijk verzekerd voor dat soort gevallen. Bij zo'n sloop auto moet je ook nog hem APK laten keuren wat weer zoveel gezeur is.
-
Daysleeper
Bericht
door Daysleeper » di jun 28, 2005 1:46 pm
Ik zie het alweer
ik moet maar weer blij zijn met de grote betrouwbare auto, met monteur achter het stuur

overgenomen profiel
-
Poggwyd
-
Contacteer:
Bericht
door Poggwyd » di jun 28, 2005 5:27 pm
Jonathaan schreef:Wij kopen gewoon een afgeragde grote bak voor 200 euro op de sloop, eerst nog effe nakijken en eventueel wat versleutelen waar het nodig is. En crossen naar wacken geblazen. De anwb/adac mag het oplossen zodra hij het echt begeeft. Mooi man, zo'n wagen waarvan het niet zo boeit of er deuken in komen en/of ramen sneuvelen.
Opzich inderdaad een goed plan, dat hebben wij ook overwogen maar een die auto's komen niet voor niets van de sloop, wellicht dat je de snelweg er niet eens mee op kunt komen en als ie naar de klote gaat dan heb je ook nog verzekeringen nodig etc. Bij een huurauto dan ben je gelijk verzekerd voor dat soort gevallen. Bij zo'n sloop auto moet je ook nog hem APK laten keuren wat weer zoveel gezeur is.
Mwah, opzich valt dat wel mee.... althans ik kijk niet op een deukje hier, lekke uitlaat daar en zwaar slecht lopende bak.... als ie start op de sloop, dan is het een goede. Bovendien, zo'n buitenlandservice van de anwb kost naar ik mee drie tientjes, dus dat is ook goed te doen. En uiteraard kopen wij een auto op de sloop met apk erop tot tenminste de laatste dag dat we hem gebruiken.
Plus je moet niet vergeten dat het stukken leuker is om die wagen helemaal te pimpen (zwart verven, plastic gras op het dak, gordijntjes erin e.d.), en dan zwaar afraggen! Dat mag dan met een huurauto weer niet.
Hoegaarden or die!
-
Jonathaan
Bericht
door Jonathaan » wo jun 29, 2005 11:54 am
Plus je moet niet vergeten dat het stukken leuker is om die wagen helemaal te pimpen (zwart verven, plastic gras op het dak, gordijntjes erin e.d.), en dan zwaar afraggen! Dat mag dan met een huurauto weer niet.
Hehehe, dat lijkt me inderdaad wel heersen, maar ja is het niet veel gezijk om verzekeringen te regelen enzo? Stel dat je een BMW medeweggebruiker naar de haaien rijdt koop ik liever niet van mij eigen geld een nieuwe auto voor hem.
-
Poggwyd
-
Contacteer:
Bericht
door Poggwyd » wo jun 29, 2005 8:02 pm
Jonathaan schreef:Plus je moet niet vergeten dat het stukken leuker is om die wagen helemaal te pimpen (zwart verven, plastic gras op het dak, gordijntjes erin e.d.), en dan zwaar afraggen! Dat mag dan met een huurauto weer niet.
Hehehe, dat lijkt me inderdaad wel heersen, maar ja is het niet veel gezijk om verzekeringen te regelen enzo? Stel dat je een BMW medeweggebruiker naar de haaien rijdt koop ik liever niet van mij eigen geld een nieuwe auto voor hem.
Nee, dat is nu net het mooie van verzekeringen. Je WA-polis (verplicht dus) dekt de schade van de tegenpartij. Voor de schade aan je eigen auto zul je zelf op moeten draaien. Verzekeren is met een telefoontje geregeld over het algemeen. Stelt niks voor.
Hoegaarden or die!
-
Dennus
Bericht
door Dennus » wo jun 29, 2005 8:04 pm
Stelt niks voor.
Behalve dat je no-claim en dus je korting op je verzekeringspremie naar de mallemoeren is.
-
Poggwyd
-
Contacteer:
Bericht
door Poggwyd » wo jun 29, 2005 8:34 pm
Dennus schreef:[..]
Behalve dat je no-claim en dus je korting op je verzekeringspremie naar de mallemoeren is.
Ja, maar dat heb je dus ook wanneer je met je degelijke goedwerkende bak een
bmw van de weg duwt. Maarja, sukkels die niet kunnen rijden heb je er altijd bij...
Hoegaarden or die!
-
nightwing
Bericht
door nightwing » zo jul 24, 2005 9:10 pm
oke nog 11 dagen en dan begint het.
Godverdomme wat heb ik er veel schik van! 3 Augustus ben ik er al te vinden. We gaan met de auto met ze 3-en, dus mooi ruimte haha. Dit gaat hard heerschen!
wie met mij?
-
Rebellion666
Bericht
door Rebellion666 » zo jul 24, 2005 9:23 pm
En bij pannen een Nep-Duitser het woord laten doen als de ADAC arriveert!
Volvo is best betrouwbaar toch??
Owja, die deuk zit er al in

Laatst gewijzigd door
Rebellion666 op zo jul 24, 2005 9:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'
-
Black_Goddess
-
Contacteer:
Bericht
door Black_Goddess » zo jul 24, 2005 9:24 pm
Waarschijnlijk ben ik ook van de partij!:)
Constant Paranoia Uber Groupie!
Kijk op www.constantparanoia.com voor de clip!
-
Jonathaan
Bericht
door Jonathaan » zo jul 24, 2005 9:28 pm
Heersend, plan geweizigd, gaan nu met zijn vijven in een auto (van een maat) dus kost alleen benzine, bovendien hoef je je minder zorgen te maken dat dat ding heel blijft dan bij een huurauto.
-
Black_Goddess
-
Contacteer:
Bericht
door Black_Goddess » zo jul 24, 2005 9:56 pm
Jonathaan schreef:Opzich inderdaad een goed plan, dat hebben wij ook overwogen maar een die auto's komen niet voor niets van de sloop, wellicht dat je de snelweg er niet eens mee op kunt komen en als ie naar de klote gaat dan heb je ook nog verzekeringen nodig etc. Bij een huurauto dan ben je gelijk verzekerd voor dat soort gevallen. Bij zo'n sloop auto moet je ook nog hem APK laten keuren wat weer zoveel gezeur is.
Heersend, plan geweizigd, gaan nu met zijn vijven in een auto (van een maat) dus kost alleen benzine, bovendien hoef je je minder zorgen te maken dat dat ding heel blijft dan bij een huurauto.
huurauto's zijn kut, vorig jaar ook in zo'n busje geweest met 8 man.
Is alleen maar irritant, die dingen gaan niet eens zo hard en met 8 man kun je dr wiedes op zeggen dat er een aantal steeds moeten pissen. Ook bloedheet zonder airco, en de cd speler was ook nog eens kapot.
Constant Paranoia Uber Groupie!
Kijk op www.constantparanoia.com voor de clip!
-
Jonathaan
Bericht
door Jonathaan » ma jul 25, 2005 12:20 pm
Nu hebben we dus een redelijk luxe scheurbak, met CD speler die het doet, met airco.
-
!slayer!
Bericht
door !slayer! » ma jul 25, 2005 2:18 pm
Wij hebben nu ook een mooi autotje. Ford Mondeo, airco, CD speler, Cruise control en een automaat.
-
Metalhead
-
Contacteer:
Bericht
door Metalhead » ma jul 25, 2005 2:32 pm
Ik ga samen met mijn vriendin en nog een vriend in de Citroen Visa van mijn vriendin. Het ding is 20 jaar oud, maar heeft wel een cd speler.
-
valkyrian
Bericht
door valkyrian » ma jul 25, 2005 3:32 pm
wij gaan met een auto zonder cdspeler, maar daar is een fantastische uitvinding voor, een soort van snoertje dat je in de uitgang van je discman kan stoppen, aan t andere eind zit een bandje, perfect, zeker als je een mp3discman of ipod hebt
-
Poggwyd
-
Contacteer:
Bericht
door Poggwyd » ma jul 25, 2005 3:38 pm
Rebellion666 schreef:[..]
En bij pannen een Nep-Duitser het woord laten doen als de ADAC arriveert!
Volvo is best betrouwbaar toch??
Owja, die deuk zit er al in

Hahaha, panne? die krijgen wij niet met onze super degelijke luxe volvo, haha.
Uhm, jij weet ervan? Hmm....das dan weer wel vreemd.
Hoegaarden or die!
-
Nix
Bericht
door Nix » ma jul 25, 2005 3:41 pm
Ook aanwezig.
Een eigen transporter mee. Dus met veel ruimte voor nog meer troep en inclusief miep!
Niemand is perfect, volmaakt is er geen, in feite leven er alleen mismaakten om ons heen.
-
Björn
Bericht
door Björn » ma jul 25, 2005 4:07 pm
nightwing schreef:oke nog 11 dagen en dan begint het.
Godverdomme wat heb ik er veel schik van! 3 Augustus ben ik er al te vinden. We gaan met de auto met ze 3-en, dus mooi ruimte haha. Dit gaat hard heerschen!
wie met mij?
Ah goede zaak, wij zijn ook al 3 augustus op het terrein. Mooi feest gaat dat worden.
-
Jonathaan
Bericht
door Jonathaan » ma jul 25, 2005 4:20 pm
Inderdaad, ik kijk er naar uit.
-
Kriestof
- Commander Kansloos
-
Contacteer:
Bericht
door Kriestof » ma jul 25, 2005 7:36 pm
aha ik hoor hier het woord volvo
mijn volvo heeft nog nooit in panne gestaan, topauto, kwaliteit
-
pogo
Bericht
door pogo » ma jul 25, 2005 7:44 pm
Je kan ook altijd kijken op:
http://www.rent-a-wreck.nl/
Goedkoop een brak autootje huren, heb het zelf nog niet gedaan, maar heb er best goede verhalen over gehoord.
I shall call him squishy
and he shall be mine
and he shall be my squishy
-
Kriestof
- Commander Kansloos
-
Contacteer:
Bericht
door Kriestof » ma jul 25, 2005 8:03 pm
kun je gave auto's huren, voor 15 euro per dag!
heb er ook al eens iets over gelezen
-
Cooma
Bericht
door Cooma » di jul 26, 2005 1:24 pm
pogo schreef:Je kan ook altijd kijken op:
http://www.rent-a-wreck.nl/
Goedkoop een brak autootje huren, heb het zelf nog niet gedaan, maar heb er best goede verhalen over gehoord.
Pogooooooooooooooooooo!
Jij wel naar Wacken he? Ikke niet
Maar bij deze alvast veel plezier, hebbie dr zin in?