Maar dat wordt zondag toch wel gaaf.
Hehe, ik ben na 3 nummers helemaal vooraan komen te staan! We stonden al goed, maar daarna helemaal te gek. Had paar keer goed contact met Dave en Steve, was erg gaaf!Tokus schreef:mooi plekje hadden we wel he, Tom?
jammer dat het daar vrij druk was.
ik kreeg trouwens nog bijna ruzie met een of andere droplul. Die liep nogal te duwen (ok, dat is vrij normaal van voren), maar zodra ik hem even weg duwde begon hij nogal te zeuren dat ik normaal moest doen. Toen ik dat ook tegen hem zei vond hij het niet echt zo leuk meer en vond hij zichzelf al goed genoeg om echt ruzie te zoeken. Jammer voor hem kwam er toen iemand die nog wat meer duwde bij hem in z'n rug duwen.
afgezien daarvan was het wel weer erg leuk daar vanvoren.
Argarath schreef:[..]
Hehe, ik ben na 3 nummers helemaal vooraan komen te staan! We stonden al goed, maar daarna helemaal te gek. Had paar keer goed contact met Dave en Steve, was erg gaaf!
Overigens was het zeker gezellig om zo de ombouwtijd door te brengen, lekker zeiken op zittende homeaux!
Maiden was echt te gek, ze hadden het goed na hun zin volgens mij.
je hebt ze nog nooit live gezienJeroen schreef:nee dat is niet gaaf, Black Sabbath is een zompige saaie zaadband.
oke, kom maar op met haat!!
IK VIND BLACK SABBATH KUT!!
Je hebt ook de DivX versie van pakweg 700 MB? Ik ben benieuwd hoe het beeld uitkomt op mijn tvscherm, of het dan nog steeds acceptabel is. Ik weet wel zeker dat ik me weer helemaal op Graspop zal wanen.Eru Iluvatar schreef:Gisteravond het optreden van Iron Maiden op Rock Am Ring dit jaar gedownload en gekeken. Goeie kwaliteit qua geluid en beeld, ook goed camerawerk, hoewel het gewoon tv opnames zijn, komt het redelijk in de buurt van Rock In Rio qua camerawerk. Erg leuk dat ze 'Remember Tomorrow' (wat is dat toch een gaaf nummer) en ook 'Phantom of the Opera' spelen. Ook leuk is de introducties die Bruce Dickinson geeft voor deze nummers.
Dan krijg je wel weer het issue, of ze dan wel of niet de verplichte Iron Maiden, The Number Of The Beast en Run To The Hills spelen. Aan de ene kant is het gaaf om veel minder gespeelde nummers te horen, maar aan de andere kant weet ik niet of ik ze kan missen.Eru Iluvatar schreef:Ben benieuwd naar de setlist van de tour van de volgende 'History' DVD. Die zal natuurlijk bestaan uit nummers van de albums 'Powerslave', 'Somewhere In Time' en 'Seventh Son Of A Seventh Son'.
Wow, stel je voor dat ze 'Rime of the Ancient Mariner' weer live zouden spelen! Daarnaast moeten naar mijn mening 'Powerslave', 'Alexander The Great' en 'The Clairvoyant' beslist ook in die set list komen als het aan mij licht.
dat was net zo geweldig aan ed hunter tour, toen speelden ze geweldige nummers van alle cd'sEru Iluvatar schreef:Ben benieuwd naar de setlist van de tour van de volgende 'History' DVD. Die zal natuurlijk bestaan uit nummers van de albums 'Powerslave', 'Somewhere In Time' en 'Seventh Son Of A Seventh Son'.
Wow, stel je voor dat ze 'Rime of the Ancient Mariner' weer live zouden spelen! Daarnaast moeten naar mijn mening 'Powerslave', 'Alexander The Great' en 'The Clairvoyant' beslist ook in die set list komen als het aan mij licht.