Emperor!!!
- Snaggerske
- Contacteer:
En los daarvan heeft poggwyd, ik dus, het alleenrecht op het gebruik van de woorden Jood en Joods in stukken tekst op alle forums van deze site.GIER schreef:Oja.... het zal wel.... jaa.... je heb gelijk..Kristof schreef:dan ken je bitter weinig van black metal in al zijn aspecten.GIER schreef:vindt ze geen kont aan :/
Luister nou een grafkankerjood..... als ik emperor nou niet leuk vindt.... dan vindt ik dat niet leuk.... de gedachte der achter ken me geen hond schelen... want ik vindt de muziek niet goed.... jij vindt misanthropy toch ook knudde? ik vindt dat goed. Hoor jij mij kankeren dat jij niks van black war metal afweet? nou..... Houd dan gewoon je bek dicht..... sterrekijken*
*anus staarder
Hoegaarden or die!
*Geeft Snaggerske een schouderklopje*Snaggerske schreef: Verbeterde versie:
Luister nou eens grafkankerjood. Als ik emperor nou niet leuk vind, dan vind ik dat niet leuk. De gedachteN er achter kunnen me geen hond schelen, want ik vind de muziek niet goed. Jij vindt misanthropy toch ook knudde? Ik vind dat goed. Hoor jij mij kankeren dat jij niks van black war metal afweet? Nou, houdt dan gewoon jouw bek dicht (sterrekijken (??))SterreNkijker ??
Koop nu de volledige snagger-spellingcorrectie .. godverdomme zoveel fouten in zo'n klein stukje tekst. Je bent aan het solliciteren voor een plekje in het guiness book of records ?
Netjes gedaan hoor, dat zal hem leren! Ik kan me zo mateloos irriteren aan mensen die zoveel spelfouten maken in zo'n klein stukje tekst. Gelukkig zijn er nog intelligente mensen zoals jij, die geheel belangeloos, een paar minuten van hun kostbare tijd doneren aan het in stand houden van de correcte Nederlansche spelling.
Hulde!
"There is no way things are supposed to be"
- Sandr
- Contacteer:
hier sluit ik mij bij aanDaKonium schreef:Hieronimus schreef:http://users.freenet.am/~mayhem2/articlespin.htm
wow, gaaf artikel man
staan d'r nog meer op die site trouwens de de moeite waard zijn.
super interesant allemaal, dat verhaal rond die bands, ik zit er ook hard aan te denken dat Lords Of Chaos boek ergens te gaan bestellen
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
- Blackmetal
- Contacteer:
ik vind Anthems To The Welkin At Dusk het best.
Emperial Live Ceremony is overigens ook erg goed.
Emperial Live Ceremony is overigens ook erg goed.
In circles of dominance, emotional deeps unite
Fiction and Transcendence woven together
In the Essence of Purity lies Wisdom
Join the forces, the Spiritual Black Dimensions
Dimmu borgir - The Insight And The Catharsis
- MetalTroll
- Contacteer:
uhm ,ze zijn al een tijdje uit elkaar hoar...k bedoel ,tis al laat enzow ,maarre...wehrmacht schreef:Beste CD's van Emperor?
1. In the Nightside Eclipse
That's it.
Het laatste nieuws rond deze homo's is dat hun AZT (voornamelijk voor Ihsahn) niet meer door de verzekering wordt vergoed.
There is justice.
- Blackmetal
- Contacteer:
Hij heeft er in ieder geval meer (en gezonder) verstand van dan jou. Als jij echt zoveel over Satanisme zou wetenm zou je wel anders piepen.natassja schreef:[..]
naja daar is dan alleen de enslaved helft goed van, maar goed ik heb nog zon blackmetalreport van mtv, zit die gast van emperor ff stoer te vertellen hoe satanist hij wel niet is |kots|
Ik bedoel, jij kan interessant lullen over wat jij allemaal niet weet. Laat hem dat ook lekker doen.
- Blackmetal
- Contacteer:
dat geloof ik dus al bijna niet
waarom zou Ihsahn zich iets interesseren voor de fuckin media die het toch wel weer verdraaid?
waarom zou Ihsahn zich iets interesseren voor de fuckin media die het toch wel weer verdraaid?
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- MetalTroll
- Contacteer:
ik vind iedereen die welk geloof dan ook gelooft gewoon dom, mischien moet je het filmpje zelf eerst eens kijken voordat je oordeeltBlackmetal schreef:[..]
Hij heeft er in ieder geval meer (en gezonder) verstand van dan jou. Als jij echt zoveel over Satanisme zou wetenm zou je wel anders piepen.
Ik bedoel, jij kan interessant lullen over wat jij allemaal niet weet. Laat hem dat ook lekker doen.
en ik lul niet over het satanisme want dat intreseert me niet
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Blackmetal
- Contacteer:
Dan heb je of te weinig kennis of heel veel kennis over religie in al zijn vormen. En ik vind dat mensen hun bek moeten houden als ze weinig kennis over dingen hebben.natassja schreef:[..]
ik vind iedereen die welk geloof dan ook gelooft gewoon dom, mischien moet je het filmpje zelf eerst eens kijken voordat je oordeelt
maarre misschien is het dan wel ff handig als je ook ff meld onder welke naam het filmpje te downloaden is, en anders ff een link neerzetten ajb.
- Blackmetal
- Contacteer: