Wie kent hier Crack ov Dawn, de andere band van Hreidmarr (de zanger van Anorexia Nervosa)? Zelf noemen ze hun muziek shock pop, maar het is ook een beetje rock/electro-achtig. Ik vind het in ieder geval erg leuk (en nee, niet alleen omdat Hreidmarr er in zit!), maar het lijkt totaal niet op Anorexia Nervosa (voor degenen die dat verwachten).
http://www.crackovdawn.com
Crack ov Dawn
Ten eerste is die website bloedirritant met dat flikkerende,niet echt epilepsie-vriendelijke,knipperlicht en die doordreunende housebeat.
Ten tweede is de muziek ook niet echt geweldig;idd electropop met wat raakvlakken met Marilyn Manson etc.
Ten tweede is de muziek ook niet echt geweldig;idd electropop met wat raakvlakken met Marilyn Manson etc.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
-
Undercover Slut en Lycosia ken ik niet, ik heb wel naar de cd van US gezocht, maar niet gevonden.iscariah schreef:Het is meer Glam Rock achtig.
Doet me soms wat denken aan de muziek van, de eveneens Franse bands, Undercover Slut en Lycosia. (qua look trouwens ook)
Het is zeker geen slechte plaat maar het is er een om maar een keer per maand op te zetten.
Dawn Addict heb ik nu wel erg vaak gehoord, het wordt tijd voor een nieuw album.
-
Begin april komt het nieuwe album van CoD uit: White Line.
Zonder Vinnie Valentine (Hreidmarr) trouwens die eruit gestapt is omdat de rest van de band perse "beroemd" (=commercieel) wil worden terwijl hij het vooral voor de lol deed (officiele reden: tijdgebrek).
Het nieuwe materiaal schijnt (nog) softer te zijn dan op Dawn Addict.
Zonder Vinnie Valentine (Hreidmarr) trouwens die eruit gestapt is omdat de rest van de band perse "beroemd" (=commercieel) wil worden terwijl hij het vooral voor de lol deed (officiele reden: tijdgebrek).
Het nieuwe materiaal schijnt (nog) softer te zijn dan op Dawn Addict.