1. Massive Assault - Man-Kind!?
2. Massive Assault - Ancient Threat
3. Massive Assault - All Turned Black
4. Massive Assault - Buried (Hypocrisy)

http://www.massiveassault.net
Ja is goed, wanneer spreken we af?Darth Vader schreef:Dit klinkt zeker gaaf![]()
Kunnen jullie na de vakantie niet ff in de Zaanstreek spelen?
Ja die is weg.fetuskiller schreef:[..]
Nieuwe zanger? Is die engels sprekende kerel al weg?
Die vond ik trouwens minder goed dan de vorige...
Op dit moment is er druk internet verkeer naar mijn computer waar de link op staat, misschien dat je het later nog eens kunt proberenAminjar schreef:Opmerkelijk, ik open de links maar kan het niet beluisteren...
Dat zul je met de organisatie van bv De Kade moeten regelengrindmasterflesh schreef:[..]
Ja is goed, wanneer spreken we af?
Recorded at Fredda's Dirty Bird Productions.
www.massiveassault.net
Moet je toch wat aan je oren laten doen, want het nieuwe gitaargeluid klinkt toch echt veel beterTwister Of Truth schreef:De nummers klinken zeker erg lekker.
Alleen moet ik wel zeggen dat ik het geluid van de gitaren van de oude opnames ( met name die uit 2003 ), lekkerder vind klinken dan het geluid van de gitaren van de opnames van 2005
Maar dat is mijn mening
Je hebt PM!Absorbastard schreef:Hey Fat Bastard,
jullie shit klinkt ook goed man! Heerlijk, old school beuken zonder gepiel en een saaie muur van blastbeats (hetgeen tegenwoordig gangbaar schijnt te zijn....) Jullie muziek doet me ook wat denken aan onze vorige band waarin ik gitaar speelde, Absorbed. Misschien ooit van gehoord? Ook met twee gitaren, dan kun je toch meer melodie neerzetten.
Edge of Sanity hoor ik bij jullie zeker terug. Doe me eens een PM met je email dan houden we contact.....en Disfear is vet, moet je ook Wolfbrigade/Wolfpack eens checken, lompe d-beat shit...
cheers!
Inderdaad, klinkt zweeds, ik heb jullie site gecheckt en was zeer onder de indruk!Fat Bastard schreef:[..]
Moet je toch wat aan je oren laten doen, want het nieuwe gitaargeluid klinkt toch echt veel beter![]()
Goeie shit mannen. Doet me erg denken aan bands als Disfear, etc..
Speel zelf ook old school death metal (Scandinavian style), maar wij gaan meer in de richting van bands Edge Of Sanity, Grave en Dismember, gemixed met een beetje Carcass en Benediction.
Lekker muziek (geen blastbeats). We moeten eens samen optreden en er een goeie old-school avond van maken
!
Thx!grindmasterflesh schreef:[..]
Inderdaad, klinkt zweeds, ik heb jullie site gecheckt en was zeer onder de indruk!
Old school.....
nightwing schreef:is die schijf (?) uit 2003 ook nog ergens te verkrijgen?
Proost!!!Midnight Mover schreef:Zo-de-mietersch !!! Maar dit klinkt zeker niet slecht, ik hou wel van dat rauwe, beukende death metal.
Buried (Hypocrisy) en Ancient Threat zijn gave nummers!