Maar goed, heb van alles in de handel:
Epiphone Explorer (Gothic): €425
Ik zal daar wel eens kijken.Destructor schreef:www.photobucket.com aanmelden en je foto's uploaden, en je hebt nooit meer problemen.
Zet ze online op bv photobucket en doe dan dit:FT schreef:Ik verkoop m'n Crate G600 XL, kabinet + 60watt Top (geen buizen).
Heb wel foto's maar weet niet hoe ik ze in m'n post kan voegen, iemand tips?
Interesse? Kan de foto's ook per mail sturen.
o.k. ga ik proberen, txs!Knevelaer schreef:[..]
Zet ze online op bv photobucket en doe dan dit:
[img]link%20naar%20de%20foto[/img]
Waarom doe je het weg? En wat vind je zelf van Crate? Ik was namelijk aan het denken om ook een versterker van Crate te kopen.
mooi thrashy geluid (preset:blizzard op webiste) heeft het ding wel ja maar ja...geen gitarist he\m/FRNK\m/ schreef:Oh beter topic hier.. :
Iemand een PodXT (desktop versie dus, liefst met Metal Pack) + 100 euro ruilen voor mn Vox Tonelab SE (Buis vervangen door een Groove Tubes, klinkt wat warmer, en met Vox gigbag)?
http://www.voxamps.co.uk/products/tonel ... lab_se.htm
frnk[at]home.nl
Stimmt.. ik wil wat compacters alleen. XT klinkt ook primaTymon schreef:Waarom verkoop je die Tonelab? Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik heb wel al meerdere keren gelezen dat mensen de TL beter vinden klinken dan de POD XT...
Hehe ok... maar heb je al gespeeld over die XT? Het is namelijk een totaal ander ding dan de oude 2 series POD.\m/FRNK\m/ schreef:Ja idd. Ach misschien is het ook wel mn tic om om de zoveel tijd andere shit te hebben haha
Dit weekend over een Pod 2.0 gespeeld bij een maat, die haalde er een erg gaaf geluid uit ook. Dus toen dacht ik, HEY.. klein en klinkt goed. En toen dus een XT in mn kop gekregen. Kun je ook updaten nzo. Ook wel interessant. Dus gelijk weer advertenties gezet om te ruilen.
In welk opzicht? En op een positieve of negatieve manier?Tymon schreef:[..]
Hehe ok... maar heb je al gespeeld over die XT? Het is namelijk een totaal ander ding dan de oude 2 series POD.
Ff aangepast, ipv alleen te ruil, mag je em ook kopen voor 350.\m/FRNK\m/ schreef:Oh beter topic hier.. :
Iemand een PodXT (desktop versie dus, liefst met Metal Pack) + 100 euro ruilen voor mn Vox Tonelab SE (Buis vervangen door een Groove Tubes, klinkt wat warmer, en met Vox gigbag)?
http://www.voxamps.co.uk/products/tonel ... lab_se.htm
[edit]Of gewoon te koop voor 350 euro.
frnk[at]home.nl