Nuclear Assault
- Destructor
In Alkmaar ging er tijdens hun optreden nog wat mis met een van de bass drums, ze hebben die toen zo snel mogelijk vervangen en speelden weer verder. Het geluid was opzich niet slecht. En er was nog en of andere kanker homo die tijdens het gevecht voor mij begon te vechten met een andere gast, echt irritant was dat. Maar verder was het echt gaaf.
- Destructor
Zondag ook Nuclear Assault gezien, best gaaf maar Heathen was gewoon een stuk beter vond ik. Me hele nek weer naar de klote geheadbangt.
Nog een drumstokje gekregen van de zanger van Heathen (en ook één van Nuclear Assault) en natuurlijk de handtekeningen van alle bandleden
woehoe..
Maar goed, het was een gaaf avpndje ondanks dat ik er 2 uur voor heb moeten fietsen en ook nog es van me fiets afviel
Nog een drumstokje gekregen van de zanger van Heathen (en ook één van Nuclear Assault) en natuurlijk de handtekeningen van alle bandleden

Maar goed, het was een gaaf avpndje ondanks dat ik er 2 uur voor heb moeten fietsen en ook nog es van me fiets afviel
2 uur heb moeten fietsen???grafzerk schreef:Zondag ook Nuclear Assault gezien, best gaaf maar Heathen was gewoon een stuk beter vond ik. Me hele nek weer naar de klote geheadbangt.
Nog een drumstokje gekregen van de zanger van Heathen (en ook één van Nuclear Assault) en natuurlijk de handtekeningen van alle bandledenwoehoe..
Jij hebt achterop mogen zitten!!!
- Sargatanas
- Sargatanas
Voor zeer mooie foto's: www.merdahn.com 

Dat optreden was wel grappig, maar het geluid was gewoon ronduit slecht maar ik had ook niet anders verwacht van Parkhof.Destructor schreef:In Alkmaar ging er tijdens hun optreden nog wat mis met een van de bass drums, ze hebben die toen zo snel mogelijk vervangen en speelden weer verder. Het geluid was opzich niet slecht. En er was nog en of andere kanker homo die tijdens het gevecht voor mij begon te vechten met een andere gast, echt irritant was dat. Maar verder was het echt gaaf.