Thrash/Speed metal II
- The Horseman
Meltdown schreef:Dat kan goed, maar ik heb geen hele erge zin in tekstueel gezever dat haaks staat op mijn ideëen. Dat stoort me, ik vind het niet prettig om daar naar te luisteren. Helaas, ja, hehe.
Ik zou het toch eens luisteren, ik hoorde het bij een vriend van me en damn het rost.
Die teksten storen je niet.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
Ben wel benieuwd wat Gary Hold dr van gemaakt heeft. Volgens mij is hij het laatste bandlid uit de originele formatie?Lone Starr schreef:Ik denk dat het probleem van dit nieuwe "Exodus"-album vooral de geloofwaardigheid gaat worden, vooral als je bekijkt dat de laatste paar maanden eigenlijk 75% van de oorspronkelijke "core"-muzikanten vertrokken is. De muziek zal best aan te horen zijn, maar zal het "Exodus" zijn.........?
De nieuwe zanger is ook maar afwachten.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Lone Starr
Dit gaat over de komende X-mass tour en Onslaught, schaamteloos van de Exodus forums gecopy-paste:
Its a tour, taking in several european countries. I have it on good authority from a source close to the band, that Onslaught are currently writing a new album & the line up..... Sy Keeler / Mige Rockett / Steve Grice / Jim Hinder & new boy Alan Jordan and it is F***ing HEAVY. I believe a demo is in production, & my source will definately be getting a copy, i'll let you know as soon as i get to hear it..
Nou, dat klinkt hoopvol!
Its a tour, taking in several european countries. I have it on good authority from a source close to the band, that Onslaught are currently writing a new album & the line up..... Sy Keeler / Mige Rockett / Steve Grice / Jim Hinder & new boy Alan Jordan and it is F***ing HEAVY. I believe a demo is in production, & my source will definately be getting a copy, i'll let you know as soon as i get to hear it..
Nou, dat klinkt hoopvol!

Ah, Sy Keeler. M'n favo als het aankomt op de zangers die Onslaught gehad heeft. Nou maar hopen dat ze In Search Of Sanity gewoon overslaan en de eerste twee albums gewoon aan bod laten komen.Rattlehead schreef:Dit gaat over de komende X-mass tour en Onslaught, schaamteloos van de Exodus forums gecopy-paste:
Nou, dat klinkt hoopvol!
Is In Search Of Sanity echt zo slecht? Ik zat er eigenlijk aan te denken dat schijfje eens aan te schaffen.Daeminion schreef:[..]
Ah, Sy Keeler. M'n favo als het aankomt op de zangers die Onslaught gehad heeft. Nou maar hopen dat ze In Search Of Sanity gewoon overslaan en de eerste twee albums gewoon aan bod laten komen.
Heb jij gezegd dat ik een lul was...?
Een zanger als Steve Grimmett klinkt prima bij een band als Grim Reaper, maar niet bij een thrash band. Daarnaast klinken veel nummers op den duur ongeinspireerd doordat ze bijna allemaal langer dan 5 minuten duren (Welcome To Dying is zo'n soort mislukking) en is de productie niet je van het.
Nee dan kan ik je Power From Hell en met name The Force(met Sy Keeler) wel aanraden, waar de agressie nog wel degelijk aanwezig is.
Nee dan kan ik je Power From Hell en met name The Force(met Sy Keeler) wel aanraden, waar de agressie nog wel degelijk aanwezig is.
Power From Hell en The Force (Metal Forces!) kende ik uiteraard wel. Alleen die met Grimmett nog niet. Dat lijkt me ook inderdaad geen thrash zanger.Daeminion schreef:Een zanger als Steve Grimmett klinkt prima bij een band als Grim Reaper, maar niet bij een thrash band. Daarnaast klinken veel nummers op den duur ongeinspireerd doordat ze bijna allemaal langer dan 5 minuten duren (Welcome To Dying is zo'n soort mislukking) en is de productie niet je van het.
Edwynn schreef:[..]
Is In Search Of Sanity echt zo slecht? Ik zat er eigenlijk aan te denken dat schijfje eens aan te schaffen.
IMO is dat hun beste album! SHELLSHOCK!!! en de productie van dat album is VERUIT beter dan dat van de eerste twee, nummers als "lightning war" hakken als een idioot! OK Steve's stem is wat melodieuzer maar de CD is veruit het meest volwassen albium dat ze gemaakt hebben, overigens vind ik "the force" ook heel gaaf...
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
Ik ga het dan toch eerst eens beluisteren.enforcer schreef:[..]
IMO is dat hun beste album! SHELLSHOCK!!! en de productie van dat album is VERUIT beter dan dat van de eerste twee, nummers als "lightning war" hakken als een idioot! OK Steve's stem is wat melodieuzer maar de CD is veruit het meest volwassen albium dat ze gemaakt hebben, overigens vind ik "the force" ook heel gaaf...
Ja ken het te melodieus vinden maar muzikaal steekt het echt beter in elkaar dan de eerste twee albums. Ik vind het erg veel cahrme hebben en er staan zeker nog een aantal echt snelle nummers op, Steve Grimmet is een goede zanger en dat is te horen, de AC/DC cover is leuk maar meer ook niet, wel grappig omgezet naar een thrash nummer..
ik denk niet dat je het moete willen vergelijken met de eerste twee albums die zijn wel degelijk anders...maar het si allebei goed. Neem Sabbat ik vind hun laatste album nu echt minder ("mourning has broken") bij bij ONSLAUGHT gaat dat niet op datr heeft het album teveel kwaliteit voor!
ik denk niet dat je het moete willen vergelijken met de eerste twee albums die zijn wel degelijk anders...maar het si allebei goed. Neem Sabbat ik vind hun laatste album nu echt minder ("mourning has broken") bij bij ONSLAUGHT gaat dat niet op datr heeft het album teveel kwaliteit voor!
Zozo kijk eens ff wat ik via de Destruction forums van de Exodus forums aftrek!
(from ROb Mills-Razor's drummer since VR)
Hey!
thanks for the message, I'm doing well thanks, You want some news
on the band well here we go, Dave hand is almost back to normal after
tearing the tendons and having surgery in March, we have 6 new songs written
for the new album and the Dvd is still being worked on, we are looking at
live shows for late August and I know the Gates of Hell festival is being
held at the Reverb(toronto) sept 17, that could change though, things are
starting to roll along good now, I can't wait to get out playing the mayhem
music!!!!!!!
Thanks again keep in touch !!!
Rob
FUCK YEAH!
(from ROb Mills-Razor's drummer since VR)
Hey!
thanks for the message, I'm doing well thanks, You want some news
on the band well here we go, Dave hand is almost back to normal after
tearing the tendons and having surgery in March, we have 6 new songs written
for the new album and the Dvd is still being worked on, we are looking at
live shows for late August and I know the Gates of Hell festival is being
held at the Reverb(toronto) sept 17, that could change though, things are
starting to roll along good now, I can't wait to get out playing the mayhem
music!!!!!!!
Thanks again keep in touch !!!
Rob
FUCK YEAH!

- The Horseman
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
- Lone Starr
- The Horseman
Meer info over het album
"The Alleance Of Hellhoundz" notable guests:Biff (Saxon), Doro, Shagrath (Dimmu
Borgir), Speed (Soilwork), Paul Di Anno (ex-Iron Maiden/Killers), Messiah
(Candlemass), Mark Osegueda (Death Angel), Peavy (Rage), Peter Tägtgren
(Hypocrisy/Pain)
Tracklist
1. Soul Collector
2. The Defiance Will Remain
3. The Alleance of Hellhoundz
4. No Mans Land
5. The Calm Before the Storm
6. The Chosen Ones
7. Dealer of Hostility
8. Under Surveillance
9. Seed of Hate
10. Twist of Fate
11. Killing Machine
12. Outro
Release datum: August 22nd, 2005
Bron: Metal Archives
"The Alleance Of Hellhoundz" notable guests:Biff (Saxon), Doro, Shagrath (Dimmu
Borgir), Speed (Soilwork), Paul Di Anno (ex-Iron Maiden/Killers), Messiah
(Candlemass), Mark Osegueda (Death Angel), Peavy (Rage), Peter Tägtgren
(Hypocrisy/Pain)
Tracklist
1. Soul Collector
2. The Defiance Will Remain
3. The Alleance of Hellhoundz
4. No Mans Land
5. The Calm Before the Storm
6. The Chosen Ones
7. Dealer of Hostility
8. Under Surveillance
9. Seed of Hate
10. Twist of Fate
11. Killing Machine
12. Outro
Release datum: August 22nd, 2005
Bron: Metal Archives
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- Hellhammer
- Lone Starr
- The Horseman
- The Horseman
Ik moet mijn mening toch een beetje bijstellen wat betreft Kill Division.The Horseman schreef:[..]
Dat heb ik ook, ik mis een bepaalde old-school feeling en die zang hekelt me enorm.
Al is het muzikaal soms erg leuk.
Het nummer Dream Deceiver vind ik wel erg gaaf.
En dat album is ook nog wel leuk.
Kill Division is me te kort door de bocht.
Waar bij het voornamelijk midtempo is bij Dream Deciever, scheurt Kill Division zeer behoorlijk.
De riffs zijn vet en de afwisseling is beter.
Nog steeds niet favoriet maar ik sta er al niet meer zo negatief over.
Deze plaat verdient meer luisterbeurten.
- The Horseman
- The Horseman
Daar had nog helemaal niet aan gedacht.
Daar heb je wel een punt, die had ik op het eerste oog nog niet gezien.
Daar heb je wel een punt, die had ik op het eerste oog nog niet gezien.
Ach ik hoop dat ie beter is dan de andere 3 reunie albums.....
DESTRUCTION is IMO altijd n de schaduw blijven stana van hun oude releases, live nog altijd super maar de nieuwe songs blijven bij mij niet hangen en er zit er geen enkele tussen van een kaliber "bestial invasion" of "eternal ban"
DESTRUCTION is IMO altijd n de schaduw blijven stana van hun oude releases, live nog altijd super maar de nieuwe songs blijven bij mij niet hangen en er zit er geen enkele tussen van een kaliber "bestial invasion" of "eternal ban"
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ik vind all hell breaks loose een van de beste destruction platen!enforcer schreef:Ach ik hoop dat ie beter is dan de andere 3 reunie albums.....
nieuwe is minder thrashy op eerste gehoor
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
waarom? the final curtain en kingdom of prostition zijn sublieme thrashgranatenenforcer schreef:hmmm dat vind ik het slechtste album dat ze ooit uitgebracht hebben het enige nummer dat erop strata at de moeite waard is "the butcher strikes back" en de remake van een oud nummer...zeer zeer mager
en de bijhorende cd met de eerste demo van destruction is erg leuk
ben ik niet met je eens, absoluut geen granaten ik vind het inhoudsloze aaneenschakelingen van riifs zonder de juiste opbouw...op the antichrist is het al een stuk beter...
Het enige voordeel dat de nieuwere platen hebben is een vettere sound want daar scheelt het de oude platen weer aan...
Het enige voordeel dat de nieuwere platen hebben is een vettere sound want daar scheelt het de oude platen weer aan...
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
gelukkig verschillen smakenenforcer schreef:ben ik niet met je eens, absoluut geen granaten ik vind het inhoudsloze aaneenschakelingen van riifs zonder de juiste opbouw...op the antichrist is het al een stuk beter...

de bijhorende tour was trouwens geweldig
Ik heb ze destijds bij het eerste reunie optreden gezien op wacken dat was zeker gaaf....
Maar voor mij is de magie van DESTRUCTION een beetje verloren gegaan door de reunie, ik kan er niet echt mere naar luisteren, toch slecht is het ook niet....
Maar voor mij is de magie van DESTRUCTION een beetje verloren gegaan door de reunie, ik kan er niet echt mere naar luisteren, toch slecht is het ook niet....
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ik zou in jouw plaats net blij zijn dat ze elk concert de zaal op hun kop zettenenforcer schreef:Ik heb ze destijds bij het eerste reunie optreden gezien op wacken dat was zeker gaaf....

NOu ik moet zeggen dat ik het op een gegeven moment wel gezien had hoor na 5 keer....goede live band dat zeker, maar ook bij DESTRUCTION kan de verveling toeslaan....maar dat geldt voor bijna iedere band...
Ik weet niet ik vind ze wat eendimensionaal...maar goed natuurlijk ben ik blij dat ze er nog zijn
Ik weet niet ik vind ze wat eendimensionaal...maar goed natuurlijk ben ik blij dat ze er nog zijn