Wackeningen 2006
Wackeningen 2006
Markeer zaterdag 4 februari 2006 maar alvast in je agenda, want dan gaan we voor de 2e maal het Wackeningen festival organiseren, ism de Unitas in Wageningen.
We hebben wat bands op het oog, maar zeg het eens, welke bands zouden jullie willen zien, die ook nog wel haalbaar kunnen zijn.
Dus geen Ozzy, Metallica, Iron Maiden of Rammstein noemen, dat grapje is al erg oud.
Tevens: wat kon er verbeterd worden ten opzichte van afgelopen februari? Wat hebben jullie gemist? Wat kon er anders?
We hebben wat bands op het oog, maar zeg het eens, welke bands zouden jullie willen zien, die ook nog wel haalbaar kunnen zijn.
Dus geen Ozzy, Metallica, Iron Maiden of Rammstein noemen, dat grapje is al erg oud.
Tevens: wat kon er verbeterd worden ten opzichte van afgelopen februari? Wat hebben jullie gemist? Wat kon er anders?
Laatst gewijzigd door Took op za jul 16, 2005 6:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dismember en Vader staan nogal vaak in Nederland (sterker nog, aan het einde van dit jaar komen ze allebei al)... Ik denk niet dat als we dat neerzetten, er veel volk op af zal komen.Regeer schreef: Nifelheim !!! Hell Yeah... Ben alleen bang dat dat niet haalbaar is. Die gasten hebben een hekel aan optreden ofzo![]()
Satanic Slaugter, Nocturnal Breed, Kampfar, Dismember, Vader
Daar heb je wel een punt ja... Hoewel dat van Dismember volgens mij wel een beetje meevalt...Dissection schreef:[..]
Dismember en Vader staan nogal vaak in Nederland (sterker nog, aan het einde van dit jaar komen ze allebei al)... Ik denk niet dat als we dat neerzetten, er veel volk op af zal komen.
- defenderofsteel
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
Nou nou 'einde van het jaar'...eerder nazomer (en Oktober, ok, ok)Dissection schreef:...Vader staan nogal vaak in Nederland (sterker nog, aan het einde van dit jaar komen ze allebei al)... Ik denk niet dat als we dat neerzetten, er veel volk op af zal komen.

Ik zou het niet laten schieten als Vader er zou staan hoor.
Misschien is Ensiferum een optie...wellicht als Nederlandse tussenstop voor hun jaarlijkse Europese tour, wie weet

- Hieronimus
Disillusion, vorige keer dat ik ze zag speelden ze ultiem strák. Geen enkel foutje kunnen ontdekken.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
2000$ per show + transportkosten.defenderofsteel schreef:ik hoorde ooit dat laaz rockit een idee was voor metalfanfest aangezien deze mannen niet al te veel geld vroegen. of het verder mogelijk is weet ik niet.
maar laaz rockit bij deze
Ze zijn een optie geweest, maar niet te betalen.
Destruction vraagt 4000€ voor een show, en zo populair zijn ze nu ook weer niet in Nederland.
Voor ons zijn eigenlijk enkel Europese bands haalbaar, tenzij er overzee-se buitenkansjes zijn die enkel voor onkosten over willen komen.
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- Audiophile
-
-
-
-
- Contacteer:
Wageningen ligt tussen Utrecht, Arnhem en Nijmegen. Lijkt mij centraal zat.Zorya schreef:[..]
Waarom daar en niet wat centraler in het land?
Ik heb er verder geen problemen mee maar ja, Limburg he.
Verder hebben we de vorige editie daar ook gehouden en dat is ons uitstekend bevallen, vandaar dat we de samenwerking continueren.
ok de volgende betaalbare bands mogen komen :
-Severe Torture
-Sinister (tegen die tijd spelen ze weer)
-Stormrider
-Dew Scented
-Detonation
-Scrotum
-Virulent
-Tankard
-Cremation (reunie tour! met sinister
)
-Pentacle
-Severe Torture
-Sinister (tegen die tijd spelen ze weer)
-Stormrider
-Dew Scented
-Detonation
-Scrotum
-Virulent
-Tankard
-Cremation (reunie tour! met sinister

-Pentacle
On countless worlds the earth shakes as the forces of Chaos strive to gain control. Whilst they unleash their devastating weaponry upon their foes there is no time for peace - only Eternal War.
-
Ja centraal zat, maar er moest toch iemand mierenneuken over de locatie.Dissection schreef:[..]
Wageningen ligt tussen Utrecht, Arnhem en Nijmegen. Lijkt mij centraal zat.
Verder hebben we de vorige editie daar ook gehouden en dat is ons uitstekend bevallen, vandaar dat we de samenwerking continueren.
En Eik heeft gelijk.
From their torment springs its delight.
-
- Sargatanas
Ga gewoon heen, ik reis ook elke keer een tering eind, who cares.The Chosen schreef:[..]
Slaapplaatsen over?
Als je het er niet voor over hebt, ga je thuis maar lekker in een hoekje zelfmedelijden hebben.
Ik zelf zou erg graag de volgende bands willen zien:
Stormrider: Dat vindt iedereen gaaf, en vaak spelen ze ook nog beter dan de band zelf.
Destruction.
Tankard
Moonsorrow
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]
In ieder geval iets ANDERS naast death of black metal.
Tankard is inderdaad een uitstekend idee!
Destruction ben ik helemaal voor hehe maar helaas wat onrealistischer. Als ze rond die tijd touren in Europa is iets als Infernal Majesty, Hirax of Agent Steel betaalbaar vermoed ik....
maar Europees gezien:
Artillery, Invocator....jammer dat Onslaught net op X-mass staat anders was dat erg gaaf geweest.
Edit: STORMRIDER!!!!!!
Destruction ben ik helemaal voor hehe maar helaas wat onrealistischer. Als ze rond die tijd touren in Europa is iets als Infernal Majesty, Hirax of Agent Steel betaalbaar vermoed ik....
maar Europees gezien:
Artillery, Invocator....jammer dat Onslaught net op X-mass staat anders was dat erg gaaf geweest.
Gewoon een lekker gevarieerde line-up qua metalgenres, dan is het altijd wel goed. Natuurlijk zie ik het liefst zoveel mogelijk heavy- en power metal, maar dat wordt natuurlijk een flop (Ragnarock
). Maar een Nederlandse heavy metal band zou wel leuk zijn. En zoals Draconian zei, Stormrider of Action In DC, die zullen sowieso wel voor een feestje kunnen zorgen. Of desnoods een andere coverband.
Ik hoop er dan ook bij te zijn.

Ik hoop er dan ook bij te zijn.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- Sargatanas
Inder'fucking'daadRattlehead schreef:In ieder geval iets ANDERS naast death of black metal.
maar Europees gezien:
You're an angel witch, you're an angel witch!!
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]