rest: ooit wel beter gezien,
muv. blood duster: Godver!

Oh, vrijdag was dat. In Tilburg, daar speelde onder andere OHD.Gods Puke schreef:[..]
Stomme lul ben je ook he. Waar ben je gisteren geweest dan?
Nee niet echt. Van Rompeprop heb ik de eerste 10 min gemist, en in het half uur dat ik ze zag speelden ze niet eens Pelikanelul. Tegenvaller.dako schreef:[..]
Oh, vrijdag was dat. In Tilburg, daar speelde onder andere OHD.
Misschien dat je het kent, maar ik vond het net zo erg als al die troep die jij altijd meezeult naar Den Haag.
Maar ik heb gisteren dus niks gemist?
Zeker gave set, alleen jammer dat Zo hard er niet tussen staatfetuskiller schreef:Rectal Smegma
Was een lekker begin, groovende Mid-tempo stukken afgewisseld met snellere beuk stukken. leuk bandje.
Kutschurft
Geweldig! Het geluid was erg lekker, alleen jammer dat de microfoon een beetje moeilijk deed hier en daar, verder ook nog wat schoonheids foutjes maar dat maakt eigenlijk geen fuck uit bij kutschurft, de set list is ook zeker het vermelden waard... vooral de nieuwe Judas Priest cover 'Braak in een laa" (Breaking the law) was erg vet! kan niet wachten op die nieuwe promo.
Blood I Bleed
Niet helemaal mijn kopje thee, maar opzich best lekker, brute crustcore met een beetje Grind er door heen. paar nummers gezien, daarna buiten in de schaduw een biertje gedronken.
Rompeprop
Dit was voor mij de tweede keer en ook dit maal was het weer een geslaagt optreden, het geluid was redelijk tot goed en de show en presentatie waren ook weer om te lachen. Lekker!
Bile
Stukken beter als op 'Op volle snoeren' eerder dit jaar. het geluid stond minder hard waardoor de muziek een stuk beter to z'n recht kwam. goed optreden.
Blood Duster
Hier keek ik naar uit! en dat was niet onterecht, wat een show, wat een nummers! gewoonweg rossen. dit was voor mij samen met Kutschurft het beste optreden van de dag.
Set List Kutschurft:
- Intro
- Met je kanus in me anus
- Rugmergtering
- Maak me gek met je doorligplek
- Karbonade brigade
- Met je tieten in de bankschroef
- Zij zuigt graag aan mijn spaanse kraag
- Efteling ellendeling
- Bruut anaal genomen in een overvolle dixie
- Kut maar krachtig (Nieuw)
- Metal is een mannensport (2x)
- Kutschurft
- Braak in een laa (nieuw)
- Neuk je oma in d'r stoma
Geniaal dusch!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Als ze gewoon die deuren daar vooraan bij het podium opengooien,dat scheelt al keiveel.valkyrian schreef:wat ik vooral bagger vond dat t zo vreselijk warm is in de baroeg. blêh dat is nou elke zomer. wanneer gaan ze hun airco een verbeteren. hebben ze die uberhaupt wel?
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.